Nekem akkor volt hasonlo tunetem, mikor eggyel magasabb hoerteku gyertya volt a motorban. Nyaron, melegben, hosszu utakon nem volt vele gond, de amint bejott a hidegebb ido, ritkabban, rovidebb utakra hasznaltam elojott a hiba. Nehezen indult, kihagyott, egy-ket henger nem ment, durrogott stb.
Belekerult a megfelelo gyertya es ment szepen, gond nelkul.
(Ezek a gyertyak meg megvannak otthon, ha kell valakinek par sorert megvallok tole. Ha jol emlekszem GSF600-ba valok, a GSF650-be eggyel alacsonyabb gyertya kell. Kb. 2000-et futottak.)
Az alapjárati keverék csavarokat tekerd ki legalább 4 forulatra az zárthoz képest. Egy próbát megér. Nekem ugyanez volt. Hibátlan lett. Hidegen van egy pici benne 3-4 ezer között. Csak ezt csináld meg és nézd meg így.
Mondom a karbi teljesen kipucolva, de ugye barmi lehet.
Az is furcsa hogy mindig az a ket henger hagy ki egyszerre ami egy trafohoz tartozik( nyilvan CDI is lehet mert nem mindig ugyanazon ket hengernel tortenik).
elöször spuri ............ ha nem javul ...,.. kompreszió mérés hidegen : 125-150 psi melegem 140-170 psi hengerek közti külömbség max 15 psi de ennek is meg kell keresni a okát .....
leirásod alapján 1* szerintem dugulás 2* a subert tűn kotyog a müanyag alátét ami felet a állitó zéger van 3* abban a pontban amelyik fordulaton ki hagy a karbi tengelyek -tengely farsot szivnak ,, esetleg sérült a szelence 4* csinál ilyet a be ázott meg hülyült dci is 5 * lehet gyertya, azon a fordulaton 6* lehet tul folyás a tünél ,ez szerintem a kosz miatt van nem a tű a szar ////////////trafo kizárva , ha a szelepek nem zárnak a hőmérséklet emelkedésel egyre rosszabb lenne , hidegen menne faszán melegen el gyengülne és nehezen lenne inditható ,szelepszár szimering ? ilyen hibát nem produkál az csak motor féken füstöl ha nagyon szar, akor meg mindig
szinkronál ha kihagy ?
mivel nem uj motor így a hengerek töltése nem egyforma ilyenkor a JÓ eljárás 2 re nyitni a pilotot és össze játszani a szinkront a kopotságnak megfelelöen ...ezzek után finomitani a pilotokon de mivel 4 en kéne tolni a szekeret lehetséges hogy a szinkron után a 4 gyertya nem lesz egyforma a jobb hengerek be a gyertya fehérek
lesznek a kopotabb hengereké pedig kormos tehát a 4 hengert ugy kell be állitani , hogy együt egy erövel tolják a szereret .. ne ugy mint a nagy mesterek ! .... 2 ember meg szakad ugy tolja 2 meg csak támaszkodik a szekér végén
EZ nagyon fontos
Nem pénz lecserélni, volt teszterem, de kb ugyanazt mondta mint amit szemmel is látni lehetett, ahogy sötétedik úgy lesz egyre szarabb, két évente érdemes cserélni.
Koszonom a commenteket!
Az osszes fuvoka ultrahangossal lett tisztitva.
A karburator haz sajnos nem fert bele a tisztito kis tartalyaba, ezert maradt az oldoszeres aztatas es fujatas.
A karburator maga patyolat tiszta volt belul, beleertve az osszes fuvokat, mar a tisztitas elott is.
Az zavar igazan, hogy miert jelentkezik egyszerre ket hengernel? Raadasul nem az egymas mellett levo hengereknel?
Olyan, mintha trafo gond lenne. De elsore spuri lesz, utan ha nincs semmi valtozas akkor fejvakaras meg trafo(vagy valami mas gyujtas alkatresz) cserelgetes valamire, ill. Kompresszi meres. Ha ez sem vezet eredmenyre, karbi pucc ismet, majd ha ez se akkor hengerfej le, mint worst case scenario.
Van valakinek tapasztalata elektromos fékfolyadék teszterekkel?
A motoromban lassan 4 éves a fék és a kuplungfolyadék is, viszont teszterrel nézve semmi baja, bőven a tűréshatár alatt van a nedvességtartalma. Igaz, kicsit több mint 10ezer km van bennük.
Ahogy Piti is mondta, neki kéne esni még egyszer. Nem nézünk bénának,de nem voltunk ott, nem tudjuk, mit csináltál, még ha sejtjük is hogy nem ma kezdted.
Igazából manapság e legeredményesebb eljárás az ultrahangos tisztítás, a levegővel való fújkálás, csak időpocsékolás, mert mostanság már olyan lerakodások vannak...
Egyik legutóbbi "munkám" is Tasi fejezte be. Én mindig egy félliteres tiszta palackot használok a beállítás alatt...az jól is ment. Aztán visszaraktam a tankot, és be sem indult a motor. A leválasztott tank +szűrő + cső, elegendő szemetet , vizet, tartalmazott, hogy újra elduguljon rendszer, gyakorlatilag nem csináltam semmit...
Az enyém is így köhögött, karbi pucc és szinkron után, olyan selymes lett a járása, mint Csisztu Zsuzsa dekoltázsa.
Én a helyedbe átnézném még egyszer a karbit.
Nem tudom , és sem rohannék fejjel a falnak egyből. Mondjuk lehetne mérni egy kompressziót...
szerintem nincs annyi hely hogy le tudd húzni a hf.-et ha blokk a vázban van. Kiszedésre, meg azt tanultam, hogy lekopasztod a vázat, oldalra döntöd, aztán a blokkról lefűzöd a vázat. Kevesebb karistolással jár...de mint mondtam szerintem korai. (ott kezdődik hogy egy hf. tömítés 35-70€)
A rózsaszín spuri jó...
Ismerősöm keres Duanújvárosban megbízható szerelőt, nagy Banditon kéne néhány dolgot karban tartani! Szelephézag, karbi szinkron stb........
Előre is köszi!