Majd megnézem . Valahogy megoldom, már csináltam ilyet nem egy motoromon .Először mindkét csavarnál szivárgott, kicsit húztam a csavarokon, most csak egyiknél folyik .
Arra gondoltam, megpróbálok vaslemezből hajlítatni dobot, aztán vagy krómoztatom, vagy valamilyen hőálló fekete festést kap .Ahogy javaslod, nálam is marad a gyári fényezés . Kevertetek egy deci javítófestéket, avval a látványosabb karcokat lejavítom, a többi sérülést meg elnevezem patinának, oszt kész .
Èn itt "tartok".
Ha kész lesz vissza kell hoznom németbe levizsgáztatni. 260€ láttam utánagyártott kiput, még nincs olcsóbb megoldásom. Meg arra gondoltam, hogy bömösnek van pár modellje a 90-es évekből, amin rozsdamentes dobok voltak, stílusban megegyeznek, de azok is 100-120€ért vannak, és akkor még össze kell barkácsolni a csatlakozásokat.
Azért nem adom fel, mert öreg gsx-hez most vettem 100€-ért új Sito dobokat, melyek stílusban megegyeznek az eredetivel, és a gyári könyökök megmaradnak. Néha vannak ilyen raktársöprések...
Èn biztos idén nem festeném le, használnám, aztán a következő holtszezonban, ha megérdemli leecsetelném..., de persze ez a te dolgod.
Èn soha nem szeretem a gyári fényezést piszkálni, kevesen tudnak IDŐT ÀLLÒBBAT csinálni, lehet szebbet igen.
Karbik teljesen tisztitva es a jaratok is. Uj O gyuruk.
Amikor figyeltem a szinkrontesztert akkor a 2-4 es 1-3 hengerek hagytak ki egyszerre. Valtakozva.
EMlékszel, az enyém is milyen volt, mikor szüretkor próbáltad.
Egy 500-as fordulattartományt szabályosan átugrott.
Egy tanknyi spuri kihozta. Mondjuk kabátot kellett mosni utána, de megérte :D
Nem kellett túl sokat kitekerni az alapjáratin? Ha már több mint 3.5-4 körüli fordulatnál vagy annál még több, akkor tuti hogy még dugulás van valahol, vagy folyamatosan megy bele a piszok. Az a gáz hogy nem csak a fúvóka, hanem az odavezető járatok is el lehetnek dugulva.
Visszabontottad a karbit?
Kéne bele egy kicsit erősebb Spuri kezelést is! :DDD Utána megismételni a tisztítást, beállítást.
Gyújtásra, csak akkor gyanakodnék, ha párban levő hengerek hagynának ki. (1-4 vagy 2-3)
Kerdesem lenne levego-olajos guruk! :-)
1.2 leg olaj 2003as karbiszinkron es uveggyertyas beallitas ok.
Ha egy fordulaton tartom akkor olyan mintha 2henger is kihagyna egyszerre es poffen egyet egy pillanatra. Foleg hideg motornalan de neha melegen is. Ilyenkor a szinkron teszteren a vakum leesik(gondolom az erintett hengereknel).
Szelephezag rendben, gyertyak ok. 32k km van a gepben.
Szelep? Trafo? Vagy mi a fene lehet?
Rendszám hiányába még nem tudtam rendesen kipróbálni az xs-t .
Pénteken megvolt a műszaki, utána mentem a vámosokhoz a regadót intézni .Mekkora nagyarcú, bugris,köcsög egy társaság !Én fizetek nekik, és nagyképüen kioktatást kaptam, hogy képzelem én, csak úgy oda megyek, se időpontot nem kértem, se tököm tudja milyen számot nem igényeltem !Szerdán megyek vissza hozzájuk, elintézni a regadót, és remélem normálisabbak lesznek, mert akkor már nem átázva, fázva,fáradtan, éhesen megyek majd, mint pénteken, és eligazítom egy kicsit az agyukat .Aztán utána okmányiroda, és remélem már rendszámmal megyek haza .Aztán ha nem lesz eső, vagy hó, kipróbálom rendesen .Már ott tartok, hogy újra fényezés után marad eredeti állapotába, kivéve a kipufogót, kényszerűségből .Nekem meg kipufogót vegyél az enyémhez 2 euróért .
Egyenlőre még csak az első napon készült képek vannak róla, ahogy meghoztuk .
Autóba már évek óta Q8-at használok, semmi gond vele és jelen esetben az ára is elég baráti még. Motornál egy dolog aggasztana csak, hogy a melegoldali viszkozitása nem annyira a gyári előírás, 50 jobban feküdne neki szerintem, de ez max a felvonulásokon lenne érdekes mikor araszólsz fél vagy 1 órát! Ha esetleg bele töltenéd és jársz vele számolj be valami pár szavas monologgal, kiváncsi leszek mit mutat! Váltás és a kuplung dolog érdekelne leginkább, mert az szinte az első pár 100 km-en adja magát.
Köszi
Meg 2012-ben Rovinj-ban.
Most néztem a benzicsap talpánál az egyik csavarról szivárog .
Ha kész lesz vissza kell hoznom németbe levizsgáztatni. 260€ láttam utánagyártott kiput, még nincs olcsóbb megoldásom. Meg arra gondoltam, hogy bömösnek van pár modellje a 90-es évekből, amin rozsdamentes dobok voltak, stílusban megegyeznek, de azok is 100-120€ért vannak, és akkor még össze kell barkácsolni a csatlakozásokat.
Azért nem adom fel, mert öreg gsx-hez most vettem 100€-ért új Sito dobokat, melyek stílusban megegyeznek az eredetivel, és a gyári könyökök megmaradnak. Néha vannak ilyen raktársöprések...
Èn biztos idén nem festeném le, használnám, aztán a következő holtszezonban, ha megérdemli leecsetelném..., de persze ez a te dolgod.
Èn soha nem szeretem a gyári fényezést piszkálni, kevesen tudnak IDŐT ÀLLÒBBAT csinálni, lehet szebbet igen.
Karbik teljesen tisztitva es a jaratok is. Uj O gyuruk.
Amikor figyeltem a szinkrontesztert akkor a 2-4 es 1-3 hengerek hagytak ki egyszerre. Valtakozva.
Egy 500-as fordulattartományt szabályosan átugrott.
Egy tanknyi spuri kihozta. Mondjuk kabátot kellett mosni utána, de megérte :D
Visszabontottad a karbit?
Kéne bele egy kicsit erősebb Spuri kezelést is! :DDD Utána megismételni a tisztítást, beállítást.
Gyújtásra, csak akkor gyanakodnék, ha párban levő hengerek hagynának ki. (1-4 vagy 2-3)
Kerdesem lenne levego-olajos guruk! :-)
1.2 leg olaj 2003as karbiszinkron es uveggyertyas beallitas ok.
Ha egy fordulaton tartom akkor olyan mintha 2henger is kihagyna egyszerre es poffen egyet egy pillanatra. Foleg hideg motornalan de neha melegen is. Ilyenkor a szinkron teszteren a vakum leesik(gondolom az erintett hengereknel).
Szelephezag rendben, gyertyak ok. 32k km van a gepben.
Szelep? Trafo? Vagy mi a fene lehet?
Koszi!
Pénteken megvolt a műszaki, utána mentem a vámosokhoz a regadót intézni .Mekkora nagyarcú, bugris,köcsög egy társaság !Én fizetek nekik, és nagyképüen kioktatást kaptam, hogy képzelem én, csak úgy oda megyek, se időpontot nem kértem, se tököm tudja milyen számot nem igényeltem !Szerdán megyek vissza hozzájuk, elintézni a regadót, és remélem normálisabbak lesznek, mert akkor már nem átázva, fázva,fáradtan, éhesen megyek majd, mint pénteken, és eligazítom egy kicsit az agyukat .Aztán utána okmányiroda, és remélem már rendszámmal megyek haza .Aztán ha nem lesz eső, vagy hó, kipróbálom rendesen .Már ott tartok, hogy újra fényezés után marad eredeti állapotába, kivéve a kipufogót, kényszerűségből .Nekem meg kipufogót vegyél az enyémhez 2 euróért .
Egyenlőre még csak az első napon készült képek vannak róla, ahogy meghoztuk .
Valakinek esetleg 2007-estől 650-es banditra hűtőrács?Vatta új.
Köszi