A Banditom ráfeküdt a jobb oldalára (álló heylzetben) és az index kuka. Hol lehet ilyesmiket "occón" venni? A motorkereskedésben újan asszem 8000 Ft. 2004-es nagybandit...Köszi előre is. Nem voltam ideges kicsit sem: horzsolás a kormányon, blokkon, visszapillantón, kipufogón, lábtartón, csomagtartón....
Wehehe
Mostmár pöccre indul. El voltak oxidálódva az akksisaruk és ezért nem tölött vissza. Egy kis csiszolás meg kontaktspay csodákra képes
Zöldi köszi szépen, akkor ezek szerint nincs nagy probléma. Sebaj, marad pénz plexire, azért is a motorra megy
Nem vagyok bölcs, de hátha segít.
Vedd ki a betéteket, és csiszold meg vizes 400-as papírral, akkor lejön az égett rész. Akkor ég meg a betét, ha folyamatosan terhelés alatt van, és nem tud lehűlni. Tehát vagy rajtahagytad a kezed- ami nem túl valószínű vagy szorulnak a dugattyúk a féknyeregben és nem tudnak visszahúzódni. Vedd le a nyerget, adj neki bőségel féktisztítót és tisztítsd meg fogkefével. Aztán finoman pumpáld kijjebb a dugattyúkat a fékkarral, és nézd meg, van-e korrózió az oldalukon. Ott is fogkefézd+féktisztítózd be, ha van szilikonzsírod, kend be a dugattyúk oldalát, aztán kézzel nyomkodd őket vissza. Tedd fel a nyerget, a rögzítő csavarokhoz adj egy kis oldható menetrögzítőt, tedd be a betéteket, pumpáld vissza a fékkarral alaphelyzetbe. Ekkor egy minimális surlódással kell dolgozniuk.
Hali!
Tanácsra lenne szükségem a bőcsektől: tegnam motorozás közben éreztem, hogy egyszercsak mintha kevésbé fogna a fékem. Meg megálláskor nyikkan egyet. Ma elvittem a szerelőhöz, aki azt mondta, hogy"csak megégtek egy kicsit a betétek, nincs ezzel gond". Na most ez az égett felület lekopik, vagy ilyen marad a fék? Fog így is, de amúgy se volt egy pályafékem, szal inkább betétet cserélek, mégiscsak a fékről van szó.
Blue!Tudom,hogy ez rossz duma mert ajándékba kaptad a riasztőt de vegyél egy jő tárcsafékzárat,mert ha el akarják vinni ugyis elviszik!Egyébként az "átkosban"az 1500-ös VAZ-ba beszereltünk egy zsirúj amerikai riasztőt nem volt kezelési utasitásunk rendes annyit szoptam vele,hogy akkor voltam nyugodt ha kikapcsoltam!Most 4000km van a Banditomban /sajana nincs idöm sokat menni/de azért huzom neki betyárosan és látszanak már a hátsőgumi csere elöjelei.Ti milyen gumát vennétek?Kössz a tanácsokat.Az erő legyen veletek!
Ha minden igaz, jovo szombaton megyek Gyorbe a Realmotorhoz Kis Bandikat nezni, s ha a bolygok allasa is olyan lesz, lefoglalozom. Akcios a K7-es, kek, abs-es csupasz bandit, arra szeretnek lecsapni. Megkerdeztem, olyan 8-9 havonta a lopascasco. A motort sajnos csak augusztusban tudnam elvinni (ill. a maradek penzt kifizetni, de az mondtak, nem gond).
Szerintem cseréld ki más típusra,mert lehet,hogy ez a fajta széria hibás (volt már ilyen)vagy méresd meg valami okossal a feszkót lehet,hogy túláramot kap és a végfok nem bírja ezt .Nézd meg honnan van rákötve a 12 V.az a lényeg,hogy akkuról legyen,nem e ? véletlenűl a generátor pozitívra van rádugva a kábel .ez csak egy feltételezés de én már találkoztam ilyennen és ügye az innen jövő áram nincs szabályozva és 14 V-ot nem igen bír el a riasztód belső szerkezete.Ez csak feltételezés de hátha de ne legyen igazam ha nem marad a csere (szerintem én ezt tenném ) más típusra.
Ebben a 72 órában hagytad napon a mocit? Lehet hogy rossz a hűtése a rádiós végfoknak és elmelegszik. Próbáld meg egy ideig hűvösen tartani és úgy tesztelni.
A múlt hét kedden beszerelték - péntekre megdöglött a jeladás.......
A riasztó müködött, minden funkció élt, de a motor nem adta le a jelet a pagernek..........csak fogadta.
Vagyis lezártam, de a távirányitón nem jelent meg hogy zárva......és ugye a riasztás sem
Hétfőn visszamentem.......a riasztó volt a gond (elméletileg), hiszen az egységet kicserélték és müködött minden...........eltelt megint 3 nap.....MA...csütörtök van...........
Beértem a melóba és ismét semmi.............reggel még a boltnál jó volt, mert direkt megnéztem!
Mi lehet az ok?
A poén, hogy szinte ugyan annyi időt és müködést bírt ki.......kb 72 órát...........
Ugyan az a hiba...............
Nem szenvednék, csak rohadtul nem sok humorom van 3 naponta felmenni a 16kerbe ami nekem oda-vissza 140km..............
A szervíz (Hegyi és Társa) csúcsszuper! Tehát senki ne értse félre ez NEM rosszhirkeltés! Tuti hogy valami elkötés lehet a kütyüben vagy a motor ad le túl sokat valahol (?).............
Csak azt nem értem hogy miért pont a kimenő rádiójel száll el? És a többi részt miért nem bántja?
Azt a haver mondta hogy ugye mi van akkor ha ez a gebasz leüt a mocira is? (pl hazaküldi a feszszabályzóm?)
Egy 25.000-res riasztó VS 100.000-res Feszszabályzó?
Kitől kérjem majd a pénzt?
Kérdeztem a szervizt hogy ha holnap felmegyek , beteszik az újat és az is elszáll akkor mi van?
Hisz az már tényleg nem az Ő saruk - DE viszont a motor tökéletesen müködik............ - igy csak azt tudják csinálni hogy 3 naponta kicserélik nekem - ami nekem ugye már nem biznicccc, hiszen 2 év a gari van rá............vagyis kb 240x 140km.....kicsit sokba lenne a benzin...............
Hahó, valahogy gondoltam hogy nem annyira vészes a dolog, leginkább a tapasztalatokra, gáz esetén megoldásra lettem volna kiváncsi. Neh, holnap szép nap lesz, megpucolom gépet, láncot, és töltöm a képeket.
ave
Edko
Mostmár pöccre indul. El voltak oxidálódva az akksisaruk és ezért nem tölött vissza. Egy kis csiszolás meg kontaktspay csodákra képes
Zöldi köszi szépen, akkor ezek szerint nincs nagy probléma. Sebaj, marad pénz plexire, azért is a motorra megy
Vedd ki a betéteket, és csiszold meg vizes 400-as papírral, akkor lejön az égett rész. Akkor ég meg a betét, ha folyamatosan terhelés alatt van, és nem tud lehűlni. Tehát vagy rajtahagytad a kezed- ami nem túl valószínű vagy szorulnak a dugattyúk a féknyeregben és nem tudnak visszahúzódni. Vedd le a nyerget, adj neki bőségel féktisztítót és tisztítsd meg fogkefével. Aztán finoman pumpáld kijjebb a dugattyúkat a fékkarral, és nézd meg, van-e korrózió az oldalukon. Ott is fogkefézd+féktisztítózd be, ha van szilikonzsírod, kend be a dugattyúk oldalát, aztán kézzel nyomkodd őket vissza. Tedd fel a nyerget, a rögzítő csavarokhoz adj egy kis oldható menetrögzítőt, tedd be a betéteket, pumpáld vissza a fékkarral alaphelyzetbe. Ekkor egy minimális surlódással kell dolgozniuk.
Jó volt a felvonulás, csak kicsit csiga a tempó.
Tanácsra lenne szükségem a bőcsektől: tegnam motorozás közben éreztem, hogy egyszercsak mintha kevésbé fogna a fékem. Meg megálláskor nyikkan egyet. Ma elvittem a szerelőhöz, aki azt mondta, hogy"csak megégtek egy kicsit a betétek, nincs ezzel gond". Na most ez az égett felület lekopik, vagy ilyen marad a fék? Fog így is, de amúgy se volt egy pályafékem, szal inkább betétet cserélek, mégiscsak a fékről van szó.
Ja meg mi a fütyülőmtől égehetett meg?
Ha minden igaz, jovo szombaton megyek Gyorbe a Realmotorhoz Kis Bandikat nezni, s ha a bolygok allasa is olyan lesz, lefoglalozom. Akcios a K7-es, kek, abs-es csupasz bandit, arra szeretnek lecsapni. Megkerdeztem, olyan 8-9 havonta a lopascasco. A motort sajnos csak augusztusban tudnam elvinni (ill. a maradek penzt kifizetni, de az mondtak, nem gond).
Szerintem cseréld ki más típusra,mert lehet,hogy ez a fajta széria hibás (volt már ilyen)vagy méresd meg valami okossal a feszkót lehet,hogy túláramot kap és a végfok nem bírja ezt .Nézd meg honnan van rákötve a 12 V.az a lényeg,hogy akkuról legyen,nem e ? véletlenűl a generátor pozitívra van rádugva a kábel .ez csak egy feltételezés de én már találkoztam ilyennen és ügye az innen jövő áram nincs szabályozva és 14 V-ot nem igen bír el a riasztód belső szerkezete.Ez csak feltételezés de hátha de ne legyen igazam ha nem marad a csere (szerintem én ezt tenném ) más típusra.
Biztos a riasztó zavarja a kijelzőt! Nem?
2008
június
26...
22:00
A BANDIT még álva is túllépi a megengedett sebességet
A választásom
ezután is
B A N D I T
van ugye egy ILYEN riasztóm......
A múlt hét kedden beszerelték - péntekre megdöglött a jeladás.......
A riasztó müködött, minden funkció élt, de a motor nem adta le a jelet a pagernek..........csak fogadta.
Vagyis lezártam, de a távirányitón nem jelent meg hogy zárva......és ugye a riasztás sem
Hétfőn visszamentem.......a riasztó volt a gond (elméletileg), hiszen az egységet kicserélték és müködött minden...........eltelt megint 3 nap.....MA...csütörtök van...........
Beértem a melóba és ismét semmi.............reggel még a boltnál jó volt, mert direkt megnéztem!
Mi lehet az ok?
A poén, hogy szinte ugyan annyi időt és müködést bírt ki.......kb 72 órát...........
Ugyan az a hiba...............
Nem szenvednék, csak rohadtul nem sok humorom van 3 naponta felmenni a 16kerbe ami nekem oda-vissza 140km..............
A szervíz (Hegyi és Társa) csúcsszuper! Tehát senki ne értse félre ez NEM rosszhirkeltés! Tuti hogy valami elkötés lehet a kütyüben vagy a motor ad le túl sokat valahol (?).............
Csak azt nem értem hogy miért pont a kimenő rádiójel száll el? És a többi részt miért nem bántja?
Azt a haver mondta hogy ugye mi van akkor ha ez a gebasz leüt a mocira is? (pl hazaküldi a feszszabályzóm?)
Egy 25.000-res riasztó VS 100.000-res Feszszabályzó?
Kitől kérjem majd a pénzt?
Kérdeztem a szervizt hogy ha holnap felmegyek , beteszik az újat és az is elszáll akkor mi van?
Hisz az már tényleg nem az Ő saruk - DE viszont a motor tökéletesen müködik............ - igy csak azt tudják csinálni hogy 3 naponta kicserélik nekem - ami nekem ugye már nem biznicccc, hiszen 2 év a gari van rá............vagyis kb 240x 140km.....kicsit sokba lenne a benzin...............
ave
Edko
Köszi,de ez csak dzseki,nekem kabát kéna vmi vékony,de lehet nyáriban ilyen nem létezik.
Köszi de én süllyeszteni akarom ,de Erkik már javította a hozzászólásodat.
Van aki figyel is.