Hat ez nem jo hir...
Enis, ha jovo honap kozepen meg lesz ez az akcio, lefoglaloznam, s augusztusban adnam oda a tobbi penzt (akkor koltozom), s nem szeretnem azt vegigjatszani, amit te. Fejidommal nem lesz gond, fejidom nelkult veszunk.
2 het mulva erek ra elkezdeni szalonokba jarni, de azert pesten is megnezem, de itt nem lattam ekkora akciokat (igaz meg nem is kerestem)
Pesten én is azt tapasztaltam, hogy nemigazán akartak eladni...
Hát vegyes tapasztalatom van velük, alapvetően normálisak voltak, de 2 vagy inkább 3 dolog nem tetszett:
1. decemberben lefoglalóztam 600 rugóval, megegyeztünk hogy január elején fizetem a többit, amikor is megkapom a mocit. Ehhez képest felhívtak még decemberben, 1 héttel a foglalózás után, hogy 1 héten belül fizessem ki, vagy odaadják másnak . Végül megoldottam, csak kavargatnom kellett a pénzügyeimben. Ja igen és ki akarták velem fizettetni úgy a mocit, hogy csak később akarták ideadni... Végül kifizettem amikor megkaptam a mocit, viszont a rendszámot és a papírokat csak 1 héttel később. Mivel tél volt annyira nem izgatott, cserébe házhoz hozták a gépet.
2. Sz@rul rakták össze a fejidomot, ezt itt rakják rá amikor kibontják a konténerből. Trehányul össze volt barmolva, és hiányzott pár csavar és egy kábelfogató. Vennem kellett hozzá, és kb 1 napi meló volt szétszedni és összerakni rendesen, szerencsére maradndó sérülést nem csináltak rajta.
3. A rendszámot a kezembe nyomták, de egy muanyag keretet már nem adtak, és el lett irva a forgalmiba a teljesitmeny adata, a 1250 adatai kerültek bele. Ezt nem bántam, mert igy kevesebb a teljesítményadóm.
Tehát itt is addig volt a király a vevő amig meg nem vette a gépet... Próbáld meg még a www.motor-bazis.hu -t, a szerelő srác ott nagyon korrekt viszont, oda vittem 1000-es servicéra, és oda fogom vinni a 6k-s servicéra is.
Az az 500 km nekem bosegesen eleg lesz. Hat a gumi akkor eleg hamar elkopik, de legalabb addig is korrektul teszi dolgat (vannak ennel rosszabb gyari gumik is). Az akcioban K7-es modellek vannak, azok is mar vizesek, vagy meg nem?
Ja igen, tapasztalat: mi sokat mentünk vele ketten, egész napos kb 500km-es túrán sem volt panasza egyikőnknek sem. Nem mondom, jól esett leszállni, de másnap ujra nyeregbe pattantunk :)
Gumikérdés. Nekem Dunlop Sportmax van fennt, mindjárt 6000 km, szerintem a 10000 km-t már nem fogja kibírni, 60% már elkopott a közepén. Hidegben nagyon nem tapad, melegben viszont baromi jól tapad. Tetszik, hogy határhelyzetben is pontos visszajelzéseket kapok, kiszámíthatóan, jóindulatúan viselkedik. Meg nem tudom mit rakjak fel helyette, valószínű ugyanilyen fog visszakerülni, majd akkor próbálok ki valami mást ha együtt tudom cserélni az elsőt és a hátsót is.
Koszi az infot, 1.550 az abs-es verzio, hmmm, tettszik az ajanlat. Latom itt az sv is akcios, de a kenyelmesebb utasules es a sor negy miatt bandit lesz inkabb.
S milyen a bolt? Talan meg elony is, hogy nem Pestiek...
erik64: zsiir, valami ilyen valaszt szerettem volna hallani
Gondold át, hogy én 500 kg voltam, két személlyel,10napi cuccal és kajával, sátorral.
Ráadásul a km-eim felét hasonló treheléssel teszem, mert a sárkány kísér mindenhová! Szeret Ő is moccozni!
Szevasztok Banditák az olajválsághoz szolnék pár szót . Az 1200-as levegős blokkja 1988-ig húzodik vissza szerintetek akkor milyen minőségü hány típusu olaj létezett sztem nem sok . Ez a gép az akkori olajjal is bőven birta az akkori GSX-R 1100-asban . Igaz azóta finomodott a gyártás is változtattak rajta itt ott de az alap maradt az és az nem TÚRAgép volt mégis nemegy gép megélte a 150,000 Km-et. Mindenki olyan olajat tesz bele amit yónaklát ha a gépe megfutotta a 100,000 ret akkor elmondhatja szerintem ,hogy az yoo olaj vagy sem ez az én szerény véleményem. Széles utat !
Persze, egy bandit forumban nem vartam sok negativ tapasztalatot, csak hatha valakinek volt mar valami apro baja.
Olyan is erdekelne, hogy ket szemellyel milyen hosszabb tavon, milyenek a gyari gumik (atlagos hasznalttal meddig birjak), stb...
S van olyan szalon, ahol valami nagy pozitivum volt, s kulonosen ajanlana? Csak mert pl. yamahanal senki nem bagozott ram (nem is veszek azt).
Csak 1 jobb vas van ennél, az 1250-es....
Én még komoly panaszt nem hallottam bandikra....főleg itt
Vedd meg, mindenre jó, túrázás, ingázás, kényelmes, praktikus
Motosvasarlas elott allok, s az egyik potencialis jeloltem egy 650-es Bandit. Vetelytarsaival ellentetben meg nem volt szerencsem vele, szoval nincsenek tapasztalataim.
Erdekelnenek a velemenyek, tapasztalatok (pozitiv, negativ), s minden tanacsot szivesen fogadok (azt is, hol erdemes megvenni). Kb. augusztus honapban lesz esedekes, de mar most elkezdenek nezegetni.
Parommal ketten hasznalnank, Zalaegerszeg-Kiskunhalas-Bp. haromszogben, ill. munkaba jarnek vele.
Lehet én félreolvastam valamit, amikor ajánlottam a 15-50et akkor én azt nem ilyen idüszakos váltásra ajánlottam... hanem egész éves használatra! ( ami nálam márciustol okt-novemberig tart)
Szerintem is felesleges évszakonként oaljat cserélni... akkor már lehetne gyertyát is hőérték szerint macerálni...
A hőtűrésre mindig a második szám utal, tehát a 40 vagy 50, minél magasabb annál jobban bírja a hőt,az első szám a főleg a sűrűségre utal ,is,...tehát,ha 10W40-et ír paxxus akkor a második szám csak magasabb lehet,ha jobbat akarsz,az elsőtöl meg sokkal nem célszerűbb eltérni,mert pl,ha 20-asat teszel akkor elég sűrű lassabban jut el hidegindítás után az oil mindenhová,,tehát addig jobban kopik,viszont,ha második szám maradt közben 40-es semmivel nem jobb melegben.Ez a lényeg a többfokozatú olajokban.PL hidegben a 20W40 lényegesen sűrűbb mint a 10W50,de bizonyos hőmérséklet felett már hígabb.Tehát ,ha megfelelő olajat teszel azt nem kell cserélgetni az időjárástól függően.
Az olajtémában egyetértek az elöttem szólokkal. Persze nem mindenkivel. Az olajat én sem cseréltem a nyár kedvéért. Viszont a meleg miatt inkább vastagabb olajat érdemes beletenni 20-40 -est., és akkor is ha már sok a km. a motorban. Ennek csak az a hátránya,hogy nehezebben melegszik fel a blokk, viszont sokkal csendesebb lesz. Ezt a lég olajosra értettem.
Én itt gyüjtöm ami BANDIT