Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a helyezések jó nagy tévedést mutatnak! Nehogy már a Conti jobb legyen,mint a Roadsmart vagy a Pilot road!
hát tudsz élni,látom ,jól néz ki

most megyek és eszem egy kis pörc.....öt
...hogy a piros kolbász-zsír a motor fényezésen kívül még mire nem jó:
Köszönöm szépen, már alig várom. Jövőhéten összepakolom a fékrendszert,
azután jöhet a dB killer gyártás a Martinhoz, majd erőt veszek magamon és szétbontom a kuplungot.
Ha ott látok valami nem teccccős dolgot, akkor ismét számítanék a supportodra .
Én idén, hátul pont egy ilyen végkifejletet kerültem el.
Szétszedtem az összes nyerget, a hátsót éppen időben kaptam el.
Az egyik dugó már gyűrte a porvédőt, a másik meg szimplán be volt állva.
Még a két nyereg közti tömítőgyűrűn is fura lerakódások voltak...
Olajszínű?

Nem tudom mivel jobb... Csak azt,hogy gyári beszállító,én ezt használom minden járművemben .
Köszi!
Értem, majd odafigyelek, amúgy is kérni fogom, hogy pillantsunk rá, hiszen számomra új a motor, így az ilyen fontos alkatrészek állapotát mindenképpen fel kell mérnem. Azt mondták, hogy kb. két órás műveletre számítsak.
http://www.motorradonline.de/s...

Túragumi teszteredmények 120/70 ZR 17, 180/55 ZR 17 méretben. A tesztmotorok már sokadszor Suzuki Bandit 1250 S-ok voltak.
Prémium kategóriás olajszínű :-)
Mit tud amit a nem prémium tud? (különben autóhoz mindig is MAN-t használtam)
Maradt egy prémium kategóriás Mann filter SUZUKI( motor) olajszűrő
Az összes bandithoz is jó ! Félár tájék :1700ft
Hello!

Akkor lehetsz elégedett, ha a fékfolyadék csere alkalmával kiürítik a fékmunkahengerek mögötti öreg folyadékot is, megtakarítják fékdugattyúkat visszanyomják alapállapotba, biztosítva, hogy lehetőleg minél kevesebb elhasznált fékfolyadék maradjon pont a legjobban igénybe vett helyen. Ha nem így csinálják, akkor csak parasztvakítás az egész. Jellemzően csak lecserélik a csöveket, fent utánatöltik, még le nem légtelenedett a rendszer. Erősen kétlem, hogy ennyi munkadíjba ez belefér...
Manapság már egy fékbetét cserét is kések elbaszni azzal, hogy koszosan visszanyomott dugattyú beszorul, aztán félrekopik, elvetemedik a tárcsa...

A képen levő cucc 3000 km-t ment, szakszervizben cserélték...
(lehet rá kellett volna nézni az úszóanyagzára is?)
Köszönöm az eddigi ötleteket, még toporgok pár kört a gőzben !
K. István!
Nem ismerem,hogy milyen minőségű,de az ára nagyon jó!
http://www.gruppiac.hu/index.p...
Azt én nem tudom. Elvileg a CBF-eket szerelik ezzel gyárilag.
en most kertem ajanlatot 3 szett fekcsore toluk, 1 nap alatt megjott a reszletes ajanlat.
hany eves az a bt57? Nem is remlik az arlstakbol, mintha a regi busa gumija lett volna...
Nem lesz gond a /60,Bt57-et nem ismerem,vmi régebbi típusnak tűnik,de a BT023-as tuti jó választás,tartós,tapadós.
Szia, ilyenkor a hátsónak nem kell igazodnia hozzá? Úgy értem, hogy az is /70-es legyen, vagy nem gond, ha az /60-as. Jó ajánlatot kaptam egy BT57 szettre, de az első az /70-es.
Nyugodtan tedd fel a 120/70-et,nagyjából mindenki azt használja.
Nekem is ők voltak az elsők, de az email-re nem is válaszoltak..... Innentől kezdve elmehetnek az anyjukba!
Sziasztok!

Na, ma jól elmentem az X Bike-hoz (laza 70 km) fékcsöveket venni, hiszen a honlap szerint nyitva kellett volna lenniük. Persze zárva voltak, egyik telszámon elértem egy hölgyet, azt mondta, hogy a nagy hideg miatt nem nyitottak ki.

A honlapon erre utalást nem találtam. No comment.

Mondom, ha már a nagyfaluban vagyok, körülnézek Google-n, hátha találok valami boltot, ahol sikerrel járhatok. Ezt találtam:

http://www.karasna.hu/motor-sz...

Szerintem korrekt ajánlat, elő is jegyeztetem a motort.

Más. Gumiügyben mi a véleményetek a Bridgestone BT57-ről? Nagy hiba -e,, ha előre nem 120/60-as, hanem 120/70-es gumit rakatok fel. Úgy rémlik, hogy a Banditot mindkét változattal szerelték.
Az SJ 4000-t jobbnak mondják,és már már a Gopro-val hozzák egy szintre.