Pilop Power elöl Pilot road hátul az aktuáli recept.
A két fékcsörendszer között hatásban-teljesítményben tényleg nincs különbség, de el lehet vele vacakolni, hogy villahíd alatt szépn izlésessen tudd rögzíteni a csöveket. Ez általában senkinek nem igazan sikerül. A gyári megoldással egyenértékü az igazi, csak ahhoz több Fitting kell. Régen egy árban Volt a kétféle rendszer, meg lehetett olcsósítani -3000 / szál, ha nem kértél bevonatot rá. Utólag párszásból rámelegítetted a 15/7.5 -os zsugórcsövet, azt pont olyan jó Volt.
Igen, biztos másképp mutat valamennyire, de ha azt nézem, hogy a hátsó cső megvan az árából, akkor vonzó ajánlat. A biztonság a legfontosabb, szóval ha nem gond, hogy felül osztom ugyanazt a nyomást amit egyébként alul osztanék (józan paraszti ésszel miért lenne gond), akkor engem nem zavar, hogy két cső megy le, főleg, ha szép fémszínűek. Úgyis ezüst a motor is.
Az enyémre kicsit más az ár: http://www.ebay.de/itm/Stahlfl...
Átolvasnád ezt nekem? Mármint az érdekelne, hogy ez a gyári helyére méretre gyártva jön? Vagyis egyszerűen kicserélem és passz? Csak azért mert voltam az X-Bike-nál és erősen vakaróztak at ABS változat miatt, mert megy még fékcső a tank alá is, ott van az ABS központja..
Sziasztok! Köszönöm a tanácsokat. Felhívtam az Xbike-ot, az itt írt árhoz képest teljesen jó ajánlatot kaptam, sőt.
Van egy olyan verzió is, hogy már alapból a fékmunkahengertől elosztón át kettő cső menne le a fékekhez és nem alul osztódna ketté, így lenne a leggazdaságosabb megoldás. Állítás szerint ez fékhatásban semmit nem befolyásol. Én nem értek ilyen szinten a fékrendszerhez meg a hidraulikához, véleményetek? Nyilván ez esetben a felfogatást kell megoldani a csöveknél, de így a hátsó is beleférne árban ugyanannyiba, mintha az elsőt három csőből építenénk fel.
allegri cezare márkenevű cuccból vettem már párat , nem túl drága de én az összerakhatósat használtam szerintem jobban variálható a csöveket olyan hosszúra lehet hagyni amennyire jólesik és úgy vezeted meg adod meg neki az ívet ahogy szeretnéd kb 28-ból kijön az eleje (3db cső 6 db csatlakozó) a louisos lsl márkájú szett se tűnik rossznak és annál forognak a szemek meg persze készreszerelt
Ebay...
Erre ezen az álltalam ismert legjobb megoldás. Választhatí szinü bevonattal, és tipusbizonyítvánnyal.
Mo.-on az X-bike forgalmaz pl még fémhálos-t , de nagyon elszalad velük a ló. Tudtommal drágák, és nem adnak tipusbizonyítványt, ami jól jön ha a müszakin valamelyik túlképzet vizsgabiztos kekeckedik.
Esetleg még annyit, hogy én Százhalombattán lakom. Ha valamelyőtök a közelben (motorral értve ) lakik és van lehetőség és kedv közös szerelésre, eszmecserére, akkor én szívesen veszek minden segítséget, jótanácsot a motorral kapcsolatban. Korábban 2 ütemű szoci vasam volt, az egy más világ. A Banditot most tanulom műszakilag is, meg úgy egyáltalán.
Nagy örömömre sikerült ráülnöm egy 2004/10-es 600-as Banditára, és szépen sorjában elvégzem rajta az ilyenkor illő karbantartásokat. Tervezem az első fékcsövek fémfonatosra való cseréjét is a fékolaj cserével egyidejűleg. Szeretnék tanácsot kérni tőletek, hogy hol, melyik üzletben érdemes ilyen fékcsövet keresnem korrekt áron. Elsősorban szett érdekelne, amit csak be kell építenem a helyére, nem én magam akarom összeszerelni a csövet a fittingekkel. Továbbá gumiabroncs ügyben is kérem tanácsotokat, melyik márkát, azon belül is melyik gumit ajánljátok a mocira? Nem vagyok egy nagy kanyarvadász, nem is az lesz a fő cél, egy okos kompromisszumot keresek tapadás és tartósság között. Hirtelen ennyi, ahogy jutnak eszembe a dolgok, jövök kérdezni! Köszönöm előre is a válaszokat!
Sziasztok! Ha valakit érdekelne 1 alkalmi bandit vétel Itt a lehetőség!
1.TULAJDONOS, SZALONBAN VÁSÁROLT, NAGYON MEGKÍMÉLT MAKULÁTLAN ÁLLAPOTÚ (KARCMENTES), 5000.-KILOMÉTERENKÉNT OLAJCSERÉVEL SZERVIZELVE ÁTNÉZVE, TÚRA-PLEXI, SPORTKIPUFOGÓ, SPORTLÉGSZŰRŐ, GYÁRI GIVI DOBOZGARNITÚRA(250.000FT-volt a szett), ÚJSZERŰ GUMIK, ÚJ LÁNCSZETT, OLAJHŐMÉRSÉKLET-MÉRŐ, MINDEN GYÁRI CUCCOT ADOK VELE, (FEBRUÁRI BABAÉRKEZÉS MIATT LETT ELADÓ) AZ ÁR FIX!
Telefonszámom. 0630 9 630710
Picit olcsobb, meg alul van pár FAQ is, meg extra igényed is lehet...
A két fékcsörendszer között hatásban-teljesítményben tényleg nincs különbség, de el lehet vele vacakolni, hogy villahíd alatt szépn izlésessen tudd rögzíteni a csöveket. Ez általában senkinek nem igazan sikerül. A gyári megoldással egyenértékü az igazi, csak ahhoz több Fitting kell. Régen egy árban Volt a kétféle rendszer, meg lehetett olcsósítani -3000 / szál, ha nem kértél bevonatot rá. Utólag párszásból rámelegítetted a 15/7.5 -os zsugórcsövet, azt pont olyan jó Volt.
Átolvasnád ezt nekem? Mármint az érdekelne, hogy ez a gyári helyére méretre gyártva jön? Vagyis egyszerűen kicserélem és passz? Csak azért mert voltam az X-Bike-nál és erősen vakaróztak at ABS változat miatt, mert megy még fékcső a tank alá is, ott van az ABS központja..
Ismerős gumis kettő típust ajánlott, amelyek árban is tűrhetőek (50-ig a szett):
Pirelli Diablo Strada vagy Michelin Pilot Street
Van tapasztalatotok ezekkel a gumikkal?
Van egy olyan verzió is, hogy már alapból a fékmunkahengertől elosztón át kettő cső menne le a fékekhez és nem alul osztódna ketté, így lenne a leggazdaságosabb megoldás. Állítás szerint ez fékhatásban semmit nem befolyásol. Én nem értek ilyen szinten a fékrendszerhez meg a hidraulikához, véleményetek? Nyilván ez esetben a felfogatást kell megoldani a csöveknél, de így a hátsó is beleférne árban ugyanannyiba, mintha az elsőt három csőből építenénk fel.
Erre ezen az álltalam ismert legjobb megoldás. Választhatí szinü bevonattal, és tipusbizonyítvánnyal.
Mo.-on az X-bike forgalmaz pl még fémhálos-t , de nagyon elszalad velük a ló. Tudtommal drágák, és nem adnak tipusbizonyítványt, ami jól jön ha a müszakin valamelyik túlképzet vizsgabiztos kekeckedik.
Üdv.!
Nagy örömömre sikerült ráülnöm egy 2004/10-es 600-as Banditára, és szépen sorjában elvégzem rajta az ilyenkor illő karbantartásokat. Tervezem az első fékcsövek fémfonatosra való cseréjét is a fékolaj cserével egyidejűleg. Szeretnék tanácsot kérni tőletek, hogy hol, melyik üzletben érdemes ilyen fékcsövet keresnem korrekt áron. Elsősorban szett érdekelne, amit csak be kell építenem a helyére, nem én magam akarom összeszerelni a csövet a fittingekkel. Továbbá gumiabroncs ügyben is kérem tanácsotokat, melyik márkát, azon belül is melyik gumit ajánljátok a mocira? Nem vagyok egy nagy kanyarvadász, nem is az lesz a fő cél, egy okos kompromisszumot keresek tapadás és tartósság között. Hirtelen ennyi, ahogy jutnak eszembe a dolgok, jövök kérdezni! Köszönöm előre is a válaszokat!
Tamás
ide olvass bele.
A lényeg, szedd le a nem gyári kiegészitöket, mert így a gyerek felnö, mire ez elsö telefont fogadod.
én fényképeztem és mégsem emlékszem...gáz!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_120
0_s_bandit_2006_dobozokkal_olcson_-7607978
1.TULAJDONOS, SZALONBAN VÁSÁROLT, NAGYON MEGKÍMÉLT MAKULÁTLAN ÁLLAPOTÚ (KARCMENTES), 5000.-KILOMÉTERENKÉNT OLAJCSERÉVEL SZERVIZELVE ÁTNÉZVE, TÚRA-PLEXI, SPORTKIPUFOGÓ, SPORTLÉGSZŰRŐ, GYÁRI GIVI DOBOZGARNITÚRA(250.000FT-volt a szett), ÚJSZERŰ GUMIK, ÚJ LÁNCSZETT, OLAJHŐMÉRSÉKLET-MÉRŐ, MINDEN GYÁRI CUCCOT ADOK VELE, (FEBRUÁRI BABAÉRKEZÉS MIATT LETT ELADÓ) AZ ÁR FIX!
Telefonszámom. 0630 9 630710
Ó köszi ....mit iszol?