Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ez nem ABS-re való, vagy elnéztem valamit?
Amúgy ezeket favorizálom, tölük már vettem...
Picit olcsobb, meg alul van pár FAQ is, meg extra igényed is lehet...
Megnézem, köszönöm.
Egyébként ja.
Pilop Power elöl Pilot road hátul az aktuáli recept.

A két fékcsörendszer között hatásban-teljesítményben tényleg nincs különbség, de el lehet vele vacakolni, hogy villahíd alatt szépn izlésessen tudd rögzíteni a csöveket. Ez általában senkinek nem igazan sikerül. A gyári megoldással egyenértékü az igazi, csak ahhoz több Fitting kell. Régen egy árban Volt a kétféle rendszer, meg lehetett olcsósítani -3000 / szál, ha nem kértél bevonatot rá. Utólag párszásból rámelegítetted a 15/7.5 -os zsugórcsövet, azt pont olyan jó Volt.
A hátsóra szerintem tök felesleges fém csövet tenni..
Igen, biztos másképp mutat valamennyire, de ha azt nézem, hogy a hátsó cső megvan az árából, akkor vonzó ajánlat. A biztonság a legfontosabb, szóval ha nem gond, hogy felül osztom ugyanazt a nyomást amit egyébként alul osztanék (józan paraszti ésszel miért lenne gond), akkor engem nem zavar, hogy két cső megy le, főleg, ha szép fémszínűek. Úgyis ezüst a motor is.
Az enyémre kicsit más az ár: http://www.ebay.de/itm/Stahlfl...
Átolvasnád ezt nekem? Mármint az érdekelne, hogy ez a gyári helyére méretre gyártva jön? Vagyis egyszerűen kicserélem és passz? Csak azért mert voltam az X-Bike-nál és erősen vakaróztak at ABS változat miatt, mert megy még fékcső a tank alá is, ott van az ABS központja..
semmi gond úgy sem csak szerintem csúnyább, sok motoron úgy lett felszerelve kicsivel több cső kell viszont megspórolnak 2 csatlakozót
Gumik tekintetében:

Ismerős gumis kettő típust ajánlott, amelyek árban is tűrhetőek (50-ig a szett):

Pirelli Diablo Strada vagy Michelin Pilot Street

Van tapasztalatotok ezekkel a gumikkal?
Sziasztok! Köszönöm a tanácsokat. Felhívtam az Xbike-ot, az itt írt árhoz képest teljesen jó ajánlatot kaptam, sőt.

Van egy olyan verzió is, hogy már alapból a fékmunkahengertől elosztón át kettő cső menne le a fékekhez és nem alul osztódna ketté, így lenne a leggazdaságosabb megoldás. Állítás szerint ez fékhatásban semmit nem befolyásol. Én nem értek ilyen szinten a fékrendszerhez meg a hidraulikához, véleményetek? Nyilván ez esetben a felfogatást kell megoldani a csöveknél, de így a hátsó is beleférne árban ugyanannyiba, mintha az elsőt három csőből építenénk fel.
allegri cezare márkenevű cuccból vettem már párat , nem túl drága de én az összerakhatósat használtam szerintem jobban variálható a csöveket olyan hosszúra lehet hagyni amennyire jólesik és úgy vezeted meg adod meg neki az ívet ahogy szeretnéd kb 28-ból kijön az eleje (3db cső 6 db csatlakozó) a louisos lsl márkájú szett se tűnik rossznak és annál forognak a szemek meg persze készreszerelt
Ebay...
Erre ezen az álltalam ismert legjobb megoldás. Választhatí szinü bevonattal, és tipusbizonyítvánnyal.
Mo.-on az X-bike forgalmaz pl még fémhálos-t , de nagyon elszalad velük a ló. Tudtommal drágák, és nem adnak tipusbizonyítványt, ami jól jön ha a müszakin valamelyik túlképzet vizsgabiztos kekeckedik.
Esetleg még annyit, hogy én Százhalombattán lakom. Ha valamelyőtök a közelben (motorral értve ) lakik és van lehetőség és kedv közös szerelésre, eszmecserére, akkor én szívesen veszek minden segítséget, jótanácsot a motorral kapcsolatban. Korábban 2 ütemű szoci vasam volt, az egy más világ. A Banditot most tanulom műszakilag is, meg úgy egyáltalán.

Üdv.!
Üdvözletem a motoros társaknak!

Nagy örömömre sikerült ráülnöm egy 2004/10-es 600-as Banditára, és szépen sorjában elvégzem rajta az ilyenkor illő karbantartásokat. Tervezem az első fékcsövek fémfonatosra való cseréjét is a fékolaj cserével egyidejűleg. Szeretnék tanácsot kérni tőletek, hogy hol, melyik üzletben érdemes ilyen fékcsövet keresnem korrekt áron. Elsősorban szett érdekelne, amit csak be kell építenem a helyére, nem én magam akarom összeszerelni a csövet a fittingekkel. Továbbá gumiabroncs ügyben is kérem tanácsotokat, melyik márkát, azon belül is melyik gumit ajánljátok a mocira? Nem vagyok egy nagy kanyarvadász, nem is az lesz a fő cél, egy okos kompromisszumot keresek tapadás és tartósság között. Hirtelen ennyi, ahogy jutnak eszembe a dolgok, jövök kérdezni! Köszönöm előre is a válaszokat!

Tamás
Ha tényleg el akarod adni..
ide olvass bele.
A lényeg, szedd le a nem gyári kiegészitöket, mert így a gyerek felnö, mire ez elsö telefont fogadod.
A szelidi-tónál voltunk ekkor. És a két randa kalbászzsír-piros között legjobban a fekete mutat
szép vas,biztos elmegy majd...
Maxxy ez hol volt? Dunapatajon és a Szelidi tónál?
én fényképeztem és mégsem emlékszem...gáz!
2006'-os
JAj a lényeg lemaradt 950.000.-ft


http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_120
0_s_bandit_2006_dobozokkal_olcson_-7607978
Sziasztok! Ha valakit érdekelne 1 alkalmi bandit vétel Itt a lehetőség!
1.TULAJDONOS, SZALONBAN VÁSÁROLT, NAGYON MEGKÍMÉLT MAKULÁTLAN ÁLLAPOTÚ (KARCMENTES), 5000.-KILOMÉTERENKÉNT OLAJCSERÉVEL SZERVIZELVE ÁTNÉZVE, TÚRA-PLEXI, SPORTKIPUFOGÓ, SPORTLÉGSZŰRŐ, GYÁRI GIVI DOBOZGARNITÚRA(250.000FT-volt a szett), ÚJSZERŰ GUMIK, ÚJ LÁNCSZETT, OLAJHŐMÉRSÉKLET-MÉRŐ, MINDEN GYÁRI CUCCOT ADOK VELE, (FEBRUÁRI BABAÉRKEZÉS MIATT LETT ELADÓ) AZ ÁR FIX!
Telefonszámom. 0630 9 630710
legfőképp a két új Bandit között a régi!
van pár ismerős kolléga a képen
vinatti!

Ó köszi ....mit iszol?