Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó pontosítsunk öcsi, én mérnök vagyok és mértékegységekben pontos értékekből értek.
Motorod maximális nyomatékához tartozó fordulatszám 3/4 értékén egy átlagos utcában a motorod mögött 3-4métere hány dB hangerő mérhető?
A dB skála meg nem lineáris, tehát ne gyere azzal, hogy 93 és 100 között 7 a különbség.

Éjszaka a csendben alváskor 1-2dB plusz is jelent annyit, amire felébred az ember!

Remélem majd eljutunk pár év alatt oda, mint külföldön, hogy a rendőröknek lesz eszköze és kapacitása az út szélén hangerőt is mérni nem csak mérlegelni a teherjárműveket.
Köszönöm! Természetesen lesznek képek ha kész a Bandit, most hoztam el a fényező haveromtól a kész elemeket! de még messze van még a késztől... A hangnál nekem sem az a lényeg hogy üvöltsön, hanem szépen doromboljon a seggem alatt!
Hornet 007!

Egyébként tényleg gyönyörű a Hornet! Kíváncsian várom az átalakított Banditról is a képet!
Hornet 007!

Teljesen egyetértek! Ugyan így vagyok én is a járműveimmel! Szeretem ha az én szám íze szerint néz ki! Ettől egyedi,és ami a lényeg,hogy nekem így tettszik! Máskülönben mindenhol elismerően szólnak a vasam külalakjáról és hangjáról!
Habár többen jegyezték már meg,hogy nem elég hangos! De nekem a hang minősége a lényeg,nem az,hogy "ordítson".
az új kresz módosítás legalizálja a nappali menet fényeket.
végre valahára!
ja-ja nem ordít! bizonyítom
Zöldi!

Én soha nem esküdtem a hang miatti baleset elkerüléséről! Valószínűleg teljesen igazatok van abban,hogy a puffogó hangerejének sokször nincs ilyen értelemben lényege! Hiszen én is a zenét hallgatom menet közben,mint általában mindenki!
Viszont egy jól kivilágított motorral nagyobb az esély a baleset elkerülésére!
Ezért használok xenont/még ha szabálytalan is/ ,és két erős nappali menetfényt! A tapasztalatom az,hogy lényegesen hamarabb észre vesznek így az autósok!
Kawabiker!

Vazze! Ki a tö....m beszél itt ordító kipuffról? Egyfolytában csak ezt szajkózzátok! Felakadt a tű vagy nem tudtok olvasni? Már én is írtam,hogy az enyém közel sem ordítós!
Páran hallották már innen!
Nem a hangerő a lényeg fogjátok már fel! A puffogó hangjának a szépsége öblössége a lényeg!
Érted már vazze?
Bele is lököm az árokba a vasamat,mert sport puffogó van rajta!
De majd szét fog esni a kipuffancstól! Egyszer....
Egyetértek!
Ezzel egyet értek azonban a kipufogót azt a hangja miatt tettem rá.
tudom ismerem ezt a vasat ............ jól mondod de a kipufogonak ehez semmi köze ............ ha egyből a térképet változtatod meg ugyan olyan szépen és bársonyosan járna a gyári kipuval is
Ha jó be lett volna lőve akkor egy karburátoros motor finomságával ment volna de ez egyáltalán nem így volt. Egy injektor ha jó be van állítva akkor nem ránt és engem ez borzasztóan zavart. Elszegényítik a keveréket annyira, hogy lassan benzin sem kell bele és megy. De ezt már az új motorokon orvosolták egy másik injektortérképpel ott nincs ez a jelenség. Az én motorom elég friss fejlesztésű volt 2007-ben.
Jó nekem a kis tesó egyenlőre, mindenhova szólóban járok és ugyan oda jutok mint te a naggyal kedves földim. Vagy lehet az idén ha minden jól megy még tovább.
Azt mindenképpen hozzá tenném még ehhez a témához, hogy enyhe kifejezés milyen rosszul vannak kalibrálva az új motorok...............

én is hozzá tenném jol vannak azok kalibrálva csak ott az a fontos hogy megfeleljen a normáknak és tartos maradjon ,, amugy minden motort gyárilag soványra állitanak a fogyasztás miatt ...........

de ,hogy szarul lenne beállitva gyárilag
és, hogy direkt le folytanák a kipuval gyárilag

LEHET ! azért dolgoznak mint a veszet nyulak a gyári padon honapokig ,,,,,,,,,, hogy jól le fojtsák a te motorod ,,,,,,,,,,vissza essen teljesitménye vagy 5-6 loeröt .... és majd a tulaj úgy is le fürészeli a kiput ,, NA ÉS AKKOR LESZ A FASZA

a gyári pdtdi wv motorokat csak azért csinálják 115 Le és 280 nm re ...hogy majd a tulaj ugy is meg mokoltatja a diesel befecskendesési
proramot tesz rá egy 25 cm átméröjü csövet ..... és akkor lesz vagy 170 Le meg 350 nm na és úgy a fasza jó sokáig fog menni !
ha meg oda lépsz neki két nap kell ,hogy felszáljon a korom



a kipufogó fő feladata a nyomás hulámok kordában tartása , aztán a hő háztartás , és végül a hang nyomás mérséklése... amit tud ugy is ,hogy alig lesz meg folytva .........

a kipufogo folytás : a hang hulámok eröszakos falnak vezetése ,terjeszkedésének meg akadályozása szükitökel , keringtetéssel , rostákal, hang elnyelö anyagokal .

befelyeztem bocsánat
Na ezért kell 1250-est venni!
Köszi Tasi!Majd megkukkantom.
Azt mindenképpen hozzá tenném még ehhez a témához, hogy enyhe kifejezés milyen rosszul vannak kalibrálva az új motorok. Én 0 km-esen vettem és bizony sokat küszködtem a gázkarral digitális csukló ide vagy oda. Egyszerűen nagyobb gázadást követően mikkor a fordulat visszaesett és újbóli gázadást csináltam olyat rántott mint a falú végén Kovács lova. Aztán nyitott dob környezetvédelmi tiltás ki katt.... javított valamit de nem az igazi. Aztán rászántam magam és beállíttattam padon egy FI tuner közbeiktatásával. Most érzem igazán jó kezelhetőnek a gázkart. Nem ránt szépen adagolható van tartalék, menetszél, emelkedőn, nem esik olyannyira vissza a fordulat mint ezt addig tette. Kipufogót meg én azért tettem rá mert nem halottam a hangját a C2-esbe. Úgy ment szegény mint amikkor valakit fojtogatnak, sziszegett, szuszogott, mindezt azért, hogy a környezetvédelmi normáknak megfeleljen nem azért mert az a motornak optimális. Erről ennyit!
a hátsó lánc kerék közepén meg fogod a láncot és hátra fele feszited ... 1. ha jó nem mozdul semmit
2. ha 2 -3 mm mozdul elég csak egy új lánc de nézd meg kis fogaskereket mivel ez 3 szor többet dolgozik ..mindenkép
3. ha 4 mm vagy töbetjönn hátra lánc és lánc kerék csere complet
Jah és azt akartam kérdezni, hogy miből tudom, hogy láncot kell cserélnem?valaki világosítson fel ez ügyben plz.
Mivel én csak a dobot vettem ilyet, nem volt hozzá se összekötőcső, se katalyzátor. De akárhogy is kerestem utána, az összekötőcsőben csak szimplán egy db eater van .(javíts ki ha tévedek) Most vettem bele egy akrapovic cső katalyzátort, kiváncsi leszek, hogy milyen lesz.

Volt egy 35 cm-es arrow dobom. Arra volt csak jó, hogy felkeltsem a szomszédokat és 20 perc motorozás után sipoljon meg csengjen a fülem. el is adtam a francba. Mondjuk nem volt E legalos.

Sokszor sokhelyen olvastam, hogy sportdoboknál vinned kell a tanúsítványt, hogy megfelel az utcai közlekedéshez. De sztem ez hülyeség, a gyári kipuffhoz se adnak semmit, pedig azon is csak E jel van oszt' csók.
akkor ezt ki beszéltük ! ................................. elkébtelésem a témához egy motorhoz paszolo vagy bele folyo szinben totál por és víz mentesre mokolni ... és mint az Mz -nél gumi alagutban vezetni ... a blokra valamilyen víz és pormentes, gumi alagut befogót szerkezteni és így olajozni

NA......... zöldi .............sohatöbé láncot ... nem adna el

jaj