Feltételezhetöen laza lánccal használták, az pedig belevett alul felül az aluminuimban. A lengövillacspágynál majdnem elérte a csapágyat a mélyedés. Az lett felrakva, betöltve, meg a láncvédö elös-külsö tartófüle Volt letörve.
Nekem sem volt ilyen kipufogóm (majdnem lyukacsosra rohadt, agyonheggesztett, itt-ott horpadt 4:1 sportkipufogó volt rajta), én komplett motorral együtt vettem gyári formájú olasz utángyártottat, aminek a TÜV-ös papírját is adták hozzá...
Lehet, hogy jobban járnál egy komplett donorral...
na le teszteltem neked ez a cucot .. még evvel nem dolgoztam van egy saját gyártmányu ,, azt jobban szeretem ... szoval kis gyerek nem rossz variálható , erős nem cseklik csuklik és pontos... ahol kell sürü menet van és 13.2 az anyaga én csehek től hozzatam 12500 ft ért
itt mindenki ellöt el árulom és komoly
pontosan azzért csináltam csak 164 Le motort magamnak mert néha a régi 193 lovastol meg ilyetem pedig nem vagyok fosos .. miért ?
ha fel ülsz egy ultra könyü uj szara .,,, normálisat gyorsulni nem tudsz mivel ha huzod ki áll kerékre ,,,, ha meg elöre dölsz és ugy probálod el tekeri a segit ............ de erre számitasz szinte minden szituácioban . de amikor tudod hogy ott van a seged allatt .. 260 kg
és néha így is rád hozza a szibajt és már tul vagy az 50 -en elgondolkodik az ember ............ szoval néha vissza kell venni
a te dolgod..... az a hengerenként +2 mm + le veszel a süritésböl .. 0.6 mm a h felyből 40 bts fel tolsz őssze lovöd egy K§n szürővel az öreg 1100 gsx le aláza a 1400 mindenben ........... csináltam ilyet tudom kb 160- 170 paci most a banditokat hagyuk mert még valaki be sértödik ha csak fel szurod a nagyobb hengert csak anyit érsz el vele ,,,, hogy hosszabra teheted a meghajtást és csöken a fogyasztás jó fél literel erő nővekedést nem nagyon fogod érezni megyek félbe van egy motor
Köszönöm.
Te nem raknál fel egy 1135-ös sort a 1074-es helyett? Elég jó cuccot hoztam el a vértesszölösi sráctól, rádásul ez már a 16"-zárszelvényes vázu gsx 1100-es-böl való...
Pl olyantól hallottam, akinek egy 80-as évekbelei Z750-e meg egy GS 80-asa van elég régóta..., de ebbe most ne follyunk bele, mert se pro, se kontra nincs tapasztalatom.
Igazából azon mosolyogtam, mikor a elsö meg hátsó kereket egymás mellé raktam, és a 17"-os hátsó a ballonos 130-as gumi szinte ugyanakkora átméröjü volt mint a 19"-os elsö.
Kellemes meglepetés ért még annak kapcsán is, hogy Louis-ból vásárolt tömítéskészlet hengerfej tömítése jó lett az idöközben betárazott 1135ccm-es henger-dugósorhoz. Az eredeti 1074ccm-esnek 72 mm-es furata, ezé 74 mm. A hf. tömitésé szintén 74 mm.
Van esetleg tapasztalatotok, hogy hidegen mért kompresszói, meg a melegen mért között, mennyi eltérés "szokott" lenni. Mivel a blokk már a földön volt nem tudtam bemelegíteni, csak ha felgyújtom, így meg már a cserére szoruló 7 bar-os értéket mértem.
Kérdés mikor nevezték el az me33 -t bakelitnek.
Kb. több, mint 20éves gumi, az akkori időkben 16" és 18" méretben a 80as évek gépeire nekem ezt vált be legjobban.
Egy mai 17" 120 és 190 méretű sbk gumihoz ne hasonlítsuk, mert se a dátum se a méret nem stimmel...
felyén találtad a szöget beszélhetünk csuklásról , meg szép hangrol meg mindenről ...... abban az esetben ha nincs változtatva a motor beállitásain egy bármilyen más kipufogó rendszer a MOTORON
nyomaték SZEGÉNYEDÉST OKOZ .. persze a nagyobb hang a tulajal azt sejteti hogy jobb lett a motor pedig ... NEM
magasabb fordulaton Pl : egy 1250 tea főző bandit ..az erősebik amerikai kivitel 108 Nm dob le magárol 4000 /f-- fötengelyen . kb főtengelyen 106 Le 7500 /f ... ez keréken 96 loerő .. max fordulat
11200 ha valaki evvel a verdával folyamatosan 9000 fordulat felet halad ami joval a motor nyomaték /loerö hányadán tul van akkor egy nyitott kipuval .. ugy hogy nincs át programozva a gép --
fele annyi idö allatt kopik szará ugy hogy a nyomaték csuvcs 2/3 a fordulanak legolább 1000- 1200 f/ minel kell emelkednie ..
miért ? mert a csak kis mértékben is nyitotabb dob szabad utat hagy az égéstetméknek ami szelep váltáskor magával visz éghető benzin / levegő elegyet ... magyarul a hengerek töltése kisebb lesz és mivel a benzinből nyerjük a ló eröket így abból is kevesebb lesz
más a helyzet egy olajosal ott eleve le van butitva egy 120 Nm és egy 150 Le gép amibe még gsx-r korában is benne hagytak vagy 30 % ki nem használt nyomatélot ............. itt más a helyzett a szelep vezérlés le butitása és a szelepek egybenyitásának 6 fokos eltérése nem engedi oly mértékben magával rántani a fris keveréket nyitott dob esetén de itt is távozik valamenyi ugyan akkor egy olajos CV karburátoral rendelkezik így a motorba felépő vákum határoza meg menyi levegő/benzin keverék juson a tüz térbe ergó a motor fordulatta szabályoza .. A vizes cuc ban 2 fuvokás mpi vezérlésü inyekcio van ,ami persze jobb mint a karbi de elöre kiszámitott értékekel müködik ergó a jeladok csak öntik az imfomáciot a számitogépnak ami folyamatosan változtatja a levegő / benzin keverékét , gyujtását , befecskendezési idejét figyeli a kopogást stb ,,, csak ép nem veszi észre a DOMBOKAT nem veszi észre a terhelés váltásokat , és NEM VESZI ÉSZRE HOGY NYITOTABB A kipu valamikor az első inyekcios motorokon még vákum vezérlés is volt
/1979 2000 audi / ma ezt teljesen el hagyták
meg probáltam el magyarázni miért is nem jó a gyáritol eltérö folytás , ha nem változtatnak a motor térképén ,, vagy nem fuvokázák át a gépet
Fasza az első gumád!
Sok kellemes élmény köt hozzá, régen mikor még ilyen idióta felni méretű vasam volt, imádtam az me33 -t.
Maga idejében szerintem legjobb gumi volt, és a legidiótább méretekben is árulták!
Mikor megjelent az utód me330, vettem vadi újat nivo jff től és hááát mesze nem azt tudta amit az előd me33.
Nekem is a Bódis van fent, így vettem. 80-ig gyönyörű zene. Onnantól meg nem is hallani rajta ülve a hangját és sem a fogyasztást sem a menetteljesítményt úgy vettem észre, hogy nem befolyásolja. Van hozzá Eu-s alkalmassági papírom is. Egy időre visszatettem a gyárit, de nagyon hiányzott a zene, bár Zoli32 szerint útitársként nem annyira jó volt neki sokáig hallgatni. Magamtól valószínűleg nem vettem volna mert csendespárti vagyok én is, de ahogy ez szól....
GSX 1100 ES 83`-ra kell, de nem igen érdekel a 4-1-ben után gyártott, csak a 4-2 ben eredeti rendszer lehetőleg krómozott ,vagy azzal igen hasonló.
320€ -ért van itt Münchenben is talán Motad...
Lehet, hogy jobban járnál egy komplett donorral...
Karácsony óta nekem is ilyen van!
pontosan azzért csináltam csak 164 Le motort magamnak mert néha a régi 193 lovastol meg ilyetem pedig nem vagyok fosos .. miért ?
ha fel ülsz egy ultra könyü uj szara .,,, normálisat gyorsulni nem tudsz mivel ha huzod ki áll kerékre ,,,, ha meg elöre dölsz és ugy probálod el tekeri a segit ............ de erre számitasz szinte minden szituácioban . de amikor tudod hogy ott van a seged allatt .. 260 kg
és néha így is rád hozza a szibajt és már tul vagy az 50 -en elgondolkodik az ember ............ szoval néha vissza kell venni
a te dolgod..... az a hengerenként +2 mm + le veszel a süritésböl .. 0.6 mm a h felyből 40 bts fel tolsz őssze lovöd egy K§n szürővel az öreg 1100 gsx le aláza a 1400 mindenben ........... csináltam ilyet tudom kb 160- 170 paci most a banditokat hagyuk mert még valaki be sértödik ha csak fel szurod a nagyobb hengert csak anyit érsz el vele ,,,, hogy hosszabra teheted a meghajtást és csöken a fogyasztás jó fél literel erő nővekedést nem nagyon fogod érezni megyek félbe van egy motor
Te nem raknál fel egy 1135-ös sort a 1074-es helyett? Elég jó cuccot hoztam el a vértesszölösi sráctól, rádásul ez már a 16"-zárszelvényes vázu gsx 1100-es-böl való...
En szerettem, es allati tartos is volt.
Igazából azon mosolyogtam, mikor a elsö meg hátsó kereket egymás mellé raktam, és a 17"-os hátsó a ballonos 130-as gumi szinte ugyanakkora átméröjü volt mint a 19"-os elsö.
Kellemes meglepetés ért még annak kapcsán is, hogy Louis-ból vásárolt tömítéskészlet hengerfej tömítése jó lett az idöközben betárazott 1135ccm-es henger-dugósorhoz. Az eredeti 1074ccm-esnek 72 mm-es furata, ezé 74 mm. A hf. tömitésé szintén 74 mm.
Van esetleg tapasztalatotok, hogy hidegen mért kompresszói, meg a melegen mért között, mennyi eltérés "szokott" lenni. Mivel a blokk már a földön volt nem tudtam bemelegíteni, csak ha felgyújtom, így meg már a cserére szoruló 7 bar-os értéket mértem.
Kb. több, mint 20éves gumi, az akkori időkben 16" és 18" méretben a 80as évek gépeire nekem ezt vált be legjobban.
Egy mai 17" 120 és 190 méretű sbk gumihoz ne hasonlítsuk, mert se a dátum se a méret nem stimmel...
Lehet a magyar levegön jobban fog!?
nyomaték SZEGÉNYEDÉST OKOZ .. persze a nagyobb hang a tulajal azt sejteti hogy jobb lett a motor pedig ... NEM
magasabb fordulaton Pl : egy 1250 tea főző bandit ..az erősebik amerikai kivitel 108 Nm dob le magárol 4000 /f-- fötengelyen . kb főtengelyen 106 Le 7500 /f ... ez keréken 96 loerő .. max fordulat
11200 ha valaki evvel a verdával folyamatosan 9000 fordulat felet halad ami joval a motor nyomaték /loerö hányadán tul van akkor egy nyitott kipuval .. ugy hogy nincs át programozva a gép --
fele annyi idö allatt kopik szará ugy hogy a nyomaték csuvcs 2/3 a fordulanak legolább 1000- 1200 f/ minel kell emelkednie ..
miért ? mert a csak kis mértékben is nyitotabb dob szabad utat hagy az égéstetméknek ami szelep váltáskor magával visz éghető benzin / levegő elegyet ... magyarul a hengerek töltése kisebb lesz és mivel a benzinből nyerjük a ló eröket így abból is kevesebb lesz
más a helyzet egy olajosal ott eleve le van butitva egy 120 Nm és egy 150 Le gép amibe még gsx-r korában is benne hagytak vagy 30 % ki nem használt nyomatélot ............. itt más a helyzett a szelep vezérlés le butitása és a szelepek egybenyitásának 6 fokos eltérése nem engedi oly mértékben magával rántani a fris keveréket nyitott dob esetén de itt is távozik valamenyi ugyan akkor egy olajos CV karburátoral rendelkezik így a motorba felépő vákum határoza meg menyi levegő/benzin keverék juson a tüz térbe ergó a motor fordulatta szabályoza .. A vizes cuc ban 2 fuvokás mpi vezérlésü inyekcio van ,ami persze jobb mint a karbi de elöre kiszámitott értékekel müködik ergó a jeladok csak öntik az imfomáciot a számitogépnak ami folyamatosan változtatja a levegő / benzin keverékét , gyujtását , befecskendezési idejét figyeli a kopogást stb ,,, csak ép nem veszi észre a DOMBOKAT nem veszi észre a terhelés váltásokat , és NEM VESZI ÉSZRE HOGY NYITOTABB A kipu valamikor az első inyekcios motorokon még vákum vezérlés is volt
/1979 2000 audi / ma ezt teljesen el hagyták
meg probáltam el magyarázni miért is nem jó a gyáritol eltérö folytás , ha nem változtatnak a motor térképén ,, vagy nem fuvokázák át a gépet
Sok kellemes élmény köt hozzá, régen mikor még ilyen idióta felni méretű vasam volt, imádtam az me33 -t.
Maga idejében szerintem legjobb gumi volt, és a legidiótább méretekben is árulták!
Mikor megjelent az utód me330, vettem vadi újat nivo jff től és hááát mesze nem azt tudta amit az előd me33.
320€ -ért van itt Münchenben is talán Motad...
Mondjuk egy 2.000-es már talán...
Nem kell megalománia.