Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A "szíve joga" részt nem olvastátok? Tényleg nem akarok senkit sem meggyőzni, pláne nem utasítani, hogy mit vegyen! Csak a saját véleményemet közöltem. Én minden gond és félelem nélkül beraknám. Ennyi! Aki ezt nem osztja, az vegyen Nissint, akármit.
Ezeket a gyári/utángyártott dolgokat mutogatta nekem após a volvo szervízben. Ez viszont csak addig buli, míg valóban tudod, hogy az adott cuccot ki gyártotta. Mert ugye van goldfren meg hasonló fékbetét, ami pont úgy néz ki, mint a gyári, csak nem fog...
Nézz meg egy autó féktárcsát, kicsit egyszerűű szerekezet, mint a motoré, 5* olyan vastag betéttel...
Szerinted ezt írtam?
Szerinted ugyan az a minőség mint egy teher autó betétnél?
Ekkora dögökre? Pedig teherautókra, köztük kamionokra is csinálnak, sőt, az a fő csapásirány. Az meg picit nagyobb dög! De persze mindenkinek szíve joga olyat tenni rá, amilyet akar.
Elég komoly feltételeknek kell megfelelni az ilyen gyártmányoknak, sőt folyamatosan ellenőrzik a termék minőségét, tehát nem sufnituning a cucc. Egyébként is az ilyen cégek szállítanak be a nagy motorgyárakba is, hisz nincs pl Suzuki betét. Az ő terméküket lehet megvenni "utángyártott" betétként, csak abba nincs beleütve a motorgyár jele, amitől rögtön 4-szer annyiba kerül.
A dolog nagyon leegyszerűsítve úgy néz ki, hogy a motorgyár rendel egy X mennyiséget - ebbe beleütik a jelet - viszont a legyártanak pl 3X-nyit. Ez az utángyártott.
Csütörtöktől Kenese!
Én használom a hátsó féket is, de nagyon szomorú lennék, ha 30ezer előtt cserélnem kéne bármelyiket. Én ekkkora dögökre nem vennék sem Róna betétet, sem más olcsó utángyártotat.
hello.

kellene 1 kis segítség. a 400as bandithoz vannak a neten valami leírások, tippek, útmutatók? lusta vagyok mind a 200pár oldalt végig olvasni :)

üdv
Szerintem ne vedd meg az utángyártottat. Inkább gyüjts az újra. Nekem azt mondták hogy nincs olyan anyagminősége sem se merevsége sem mint a gyárinak. Szalonban azt mesélték hogy egy fazon elvitt egy utángyártottat belement valami kátyuba és el is hajlott neki. Én mentem már bele olyan kátyuba (tankelhárítóba) aminek hála az első felnim eggyik peremét kalapálni kellett de a villának nincs baja. De te tudod én biztos gyárit vennék...
De nem bp-i vagyok. Kicsit messze lenne.
Köszi. Meg is érkezett a válasz ,,nem nehéz". Bontóban is álltalában olyan banditok vannak aminek az eleje sérült, de megpróbálom őket felhívni, hátha. Meg neten találtam http://motor-alkatresz.hu/inde...
itt untángyárottat. Vagy inkább gyárit vegyek?
vidd el vmi telóspecialistához décziék, yamaha fehér vagy vki aki megcsinálja. ha nincs semmi gáz a szárakkal asszem 10 éer megcsinálják száranként. érdeklődj az endurocross topicban h még kik csinálnak ilyet bp en.

én csináltam már pár ilyetnem túl bonyolult
Köszönöm válaszod.
Nem csináltam még ilyet. Simsonét szedtem már szét párszor , de ez nagyobb.
Nehéz amúgy szétszedni? Szervízben sokat elkérnek érte....?
Szevasz godzilla.

Láttam a képet. Én is így jártam az enyémmel . De szerintem ennyre nem görbült meg. Ha tényleg rugózik nem akad vagy ilyesmi akkor elég ha a króm szárat cseréled. Én is csak azt cseréltem és azóta semmi baja. Igaz a gyári szár kicsit borsos volt (56 guriga) de legalább tudom hogy működni fog rendesen. Szóval szerintem elég ha a szárat cseréled de mindenféleképpen szedd szét és nézd meg. Nem nagy pukk szétszedni meg összerakni sem. Sok sikert hozzá.
hát szét kell szedni. Nem tudni h az elhajlott becsúszó nem kúrt e szét vmit belül. szedd szét (ha csináltál már ilyet ) és nézd meg. Bontóban tuti talász becsúszót. elég sok motornak egyezik a telója. ez asszem 41 es teló
Szevasztok!
Van egy 600 Bandit első futóműva, sérült. Szeretném megkérdezn hogy itt elég a teleszkópszárakat cserélni vagy az egészet cserélni kéne? Nincs nagy hajlás benne, most is teleszkópozik, nem akad. Belső részei sérülhettek?
FONTOS lenne!
Köszi
Igaz lehet, kuss nekem!
Az első fékbetéten alig látszik kopás, pedig azt jóval többet használom, dehát ott négy betét van.
Szerintem a hátsó gyárilag egy fing puha szar!
A hátsó féket szinte nem is használom, vagy esetleg esőben vagy ha taknyos az út. Nekem hihetetlen ennyi km-alatt leamortizálni egy hátsó fékbetétet.
Erik!


Ne reklámod már:-))) Még a végén nem tudunk szerezni majd tarcsi anyagot:-))))) Mert mindenki rááll:-))
Nem....

Nekem a Gs-nél a hátsó mindig olyan 12-15.000-ret birt, mig az első 25-30-at......
Fékanyag(gyártó)tól függetlenül.....

Sok kicsi fékezésnél Én is a hátsót használom és ugye a mondás is tartja..... SOK kicsi Sokra megy:-)
Te Erik , az első fékbetéted mennyit bírki? vagy te használod egyeltalán az elsőféket? Az lehetetlen, hogy ennyi km.alatt elkopjon egy hátsó fékbetét!
Ha autópályán mentem volna ezt a 11ezret, akkoir még biztos nem kéne cserélni!
A fele Budapest, a többi hegyi túra nagyrészt.Most pedig az alpok havas csúcsai és a hajtűkanyarjai nem nagyon kímélték.
A Gs 500-ba kibírt 27ezret. Nem is fogok most gyári puha szart beletenni, ezért kellenének a vasak.
Egyébként a gyári hátsó 11 körül van egy másik utángyártott, amit még a szervíz beszerel, 8500.
Jó lesz nekem a 3400 Ft-os Róna fékbetét is!
a betyár ...akkor itt nagy szórás van....
Persze!

Én is ezt ajánlom mindenkinek......de ugye azért egy használt motornál nem elsődlegesen az olaj a hiba.....
Nagyobb gond, ha pl nem avatnak be a használatról.....a belső dolgokról......
PL Én is eladhattam volna úgy a Gs-t, hogy szar az akku, azt vegyen bele a vevő......azt meglepődik, hogy az új akku is kinyuvad 3 hét után........
Az ok: Elszált a feszszabályzóm és nem töltötte az akkut........

És mégis?
Az öszinteségnek van értelme, hiszen eddig minden motoromat gond nélkül eladtam - és eddig soha nem volt anyázás........
Nekem ez fontos!