Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jobban is néz ki!
Nem is melóra gondoltam, de évi 1-2000km az nem motorozás..........hiszen ha csak elugrasz le a Balcsira pancsolni egyet, elmész a Mátrába vagy a haverokkal egy körre akkor csak szalad és szalad a KM óra.....

Pl holnap után megyünk HELP-ezni....az nekem 600-650km lesz......és 1 nap az egész..........

Szóval Én ezért nem értem, hogy miért? Hiszen azt tudja mindenki, hogy ez baromság az esetelg 95%-ában......
pirosnak tudom az előéletét. ősszel sokat leveleztem a sráccal és mellékelt képeket a felújításról, felszabályoztatta a hengerfejet, szelepeket cseréltek, szinte minden kopó alakatrészt kicseréltetett. elég sok pénze van a motorban. telófelújítás, gumicsere, fékbetétek. gondos gazdi. nagyon hajlok afelé h ő lesz a kiválasztott
VKI NEM DOLGOZNI használja. az enyémbe 30 000 volt amikor megvettem
Én is olyan körül cseréltem a hátsót. Az elsőnek pedig semmi baja, pedig 25e km van a Banditában.
11 ezer alatt elmegy a hátsó fékbetét? 30 ezernél cserélem az elsőt...
Oké,így már meg van,köszi.
11ezer van benne, és talán még egy ezres van a hátsó betétekben, de az egy hét alatt beleszalad!
Te Erik hisz még uj a motorod.... már elkoptattad a fékbetétet ?
Egy kis segítséget szeretnék!
Volna valakinek 650-es Banditához 2 hátsó fékpofája? Csererdarabnak kellene, szükség estén vissza is adnám! Nehogymá motor nélkül maradjak 3 napig!
Előre is köszi!
Igazadvan Zöldi , szerintem is az a legtisztább, ha használtan veszel motort érdemes egy olaj és szürö-k cseréjét megejteni. Ennyit szerintem megér, hogy nyugodt légy .Nekem legalábbis igen.
Sziasztok!
Az egyik cimborámnak van egy 650es banditája, és most kipuffot szeretne cserélni nem túl sok pénzért. Valaki tudna ajánlani valamit? Martin dobon gondolkodik, de más is szóba jöhet. Esetleg valami web ahol lehet hallani hangmintát?
Köszi
Erre is van megoldás. Mikor hazaérsz, olajcsere szűrővel, bármit mutat az óra,bármit mondott a tulaj. Tudjuk, hogy a használt motor mindig lutri, de lehet minimalizálni a lehetséges károkat.
No igen................


Én ezért vagyok mazohista, és inkább lenyelek pár százast, de akkor tudom legalább, hogy amit veszek az milyen, hiszen 0km-es.....na jó....1:-)

Erre a legjobb példa Zimacsé..........
Megvette a mocit egy bótba......azt találkozott az előző tulajjal..........
Kiderült hogy nem a tulaj, hanem a bót pörgette vissza az órát!
a poén? 3000km-ert:-)))) Vagyis értelmetlenség............de arra pont bosszantó, hogy azt hiszed van még a szervízelésig 4000km-ed......közben meg már 1 sincs
Konténeres motoroknál felesleges nézni a KMet... amit japobol hoznak kukákba mindnek tekert vagy ezer éves orája van... én az enyémet 14 000 kmel vettem... szerintetek!? Évente 1000 km szinte vihhettem volna a 10000res szervizre! Felesleges... a fasz elado és a hülye vevő emliti meg a kmet belpiacosoknál!
Sajnos motorvásárlásnál ez a szempont kilőve!
Én az egészben azt nem értem, hogy hogyan csinálják?

a fekete 12 éves..........24000km........
a piros 14 éves.......nincs adat......


Nekem idén baromira nincs pénzem, de mégis már most 5000km-ert csavartam a vasba........ergo 12 év alatt ez már 60.000 és még csak most indult a szezon!
Hogyan?
Nem csak az ár.......... hiszen az ár egy dolog, amit ugysem az eladó szab meg........
vagyis megszab/hat....de az inkább "irányár:-)"

annyiért viszont?
Szerintem nem holnap adja el, hiszen azért Én specc biztos nem adnék ki majd 700-at egy 12 éves mociért - amikor ismét csak példából.....ennyiért egy 3-4 éves GS500-at is tudsz venni........amibe GARANTÁLTAN nem csak 20-30.000km van:-))))
a másikért pofátlanul sokat kér a srác
Ezt ma olvastam



"Melyik a legjobb akku?
A faszom:-)
Minden este leszívják, de reggelre ismét tele van:-)"
kinézetre inkább a pirosat venném ha nekem lenne...............valahogy jobban tetszik
szerintetek melyik legyen ?


feka

piri
És ha szerzek egy kék akksitöltőt?
elérhetőségeim : az adatlapomon