Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg még millió apróság, de még nincs szétszedve a járgány.
Na háj. Eladósorba került a bandit.

Itt vannak a motor adatai:

Suzuki GSF400 V-V (vc engined model) (váltakozó szelepvezérlésű model)
1995.03 az évjárata

ami ép rajta:
-komplett fékrendszer ( elől 4 dugattyús Tokico féknyergek 1 pár, hátul szintén 2 dugattyús Tokico féknyereg [szimpla] féktárcsák, fékbetétek alig kopottak.
- az első felni oldala fel van ütve 1 helyen de a gumis szerint javítható. hátsó felni, kerékagy, csapágyak hibátlan
-hátsó villa
-közponzi rugostag
-láncszettben 300 km van
-hátsó indexek
-hátul lévő elektronika (relék stb...)
-lábtartók
-leömlők
-kormány
-első teló jobb szár
-ülés
-légszűrőház
meg igazából ami a vázon belül van az ép
- motorblokk és a hozzátartozó karburátorok
16 szelepes, 400 ccm, váltakazó szelepvezérlés, mikuni karburátorok. 36000 km van a blokkban, karburátorok nemrég lettek beszinkronizálva, olaj olajszűrő csere 6000km erenként megvolt.

Cakkumpakk az egész motort elviheti akárki 200 000 ft ba. Bontóba egy műszerfal erre a motorra 40000 ft szal ki lehet kalkulálni h jóval többet ér. De nincs időm vele foglalkozni, a pénz meg kéne az új motorba a kezdőrészletre.
Loud pipes save lives...
azt se tudom hol az aksi, kiszedni meg pláne....
Akksi témához.. én meleg garázsban is kiveszem a helyéről, és teleltetem a szobába. Mielőtt öszerakom, azelőtt elviszem haverhoz felrakjuk egy napra és csókolom! Az előző aksim, amivel a motort vettem nálam igy birt 3 évet! Tavaly óta van meg a mostani varta... de amugy minden télen van a LIDÜLbe ocsóé töltő.... sokan dicsérik!
meleg garázs, én eddig nem töltöttem, max 2 havonta beröffentem azt megjáratom...kocsit se töltöm...
Szóval?
Tudja valaki?
Hallomásból rémlik, hogy az SV650-nek valami 400w-os....


Mivel megegyezik a blokk a DL-lel, elvileg akkor az SV is 375 W.
Bonyolult ám a csspptöltőzés . Hozd el ősszel az akksidat, én csepptöltőzöm neked tavaszig.
Emberek és pofonok..........


Kipuffra BIZTOS nem költenék........Akkor inkább veszek 3 riasztót, meg 87db lakatot
Nekem legalábbis fontosabb a hangnál az, hogy mikor kijövök a Tescóból akkor a helyén legyen a moci
ugyanmá


Veszel egy sima csepptöltőt 2-3000ftrt..........azt rádobod és kész.........
nem kell akksizni.......
nem kell szerelni..........
Miért? Te télen se töltöd az akkud?

Egy ilyet kell beszerezni és ok minden: (nekem is, mivel ami volt az odaadtam a Gs-sel a vevőnek)

1200ft
heh..na jah, csak én leállítom hónapokra a gépet--és tököm se csepptöltözik aksizik, nem értek hozzá...na legalább tovább gyűjtök kipufra, riasztó helyett...
persze hogy nem lukas:-))))


Én azt csináltam, hogy velevágtam csillagba....
rátoltam a kormányra.....
és ami "felhajtódot" azt simán levágtam........és ment fel a végsúly



Az egyest csak dobozban láttam, de elég gagyinak tünt - épp ezért nem is vettem meg.
A kettes azért kicsit kompaktabb......és nem egy billenő kapcsolója van hanem egy potencionális kapcsolója.

Nekem egy gondom volt, hogy a lednél "elfáradt" a ragasztó és beesett a dobozába, a víz meg megtalálta ezt a lyukat.............kiverte a biztit......
Szétszedtem......a csodálatos FBS:-)))) led visszaragaszt......és ennyi.........
Még ma is müködik az új tulajnál......
Nekem volt az 1, de elszakadt a madzagja a csumánál 3 év után. A II sokkal kifinomultabbnak tűnik. Namost a kérdés: a II-nek lukas a vége, fel lehet tenni a kormányvégúlyt? Mert az I-nél le kellett vágnom a végét.
Srácok!


Engem egy olyan érdekelne - pont a markolatfütés miatt is - hogy a Banditnak mekkora a generátora? wattban természetesen............

A gs500-nál ugye itt csesztem el..........
fullosan olyan 180W a fogyi.......és a generátor 225w.............én meg ugye ugy rápakoltam kb 350-et.-) nem is csodálom hogy megnyekkent:-)))))


Szóval?
Tudja valaki?
Hallomásból rémlik, hogy az SV650-nek valami 400w-os....
Volt bizony! Csak ajánlani tudom............


Van a saito 1...... 10 és 30w
Na az hullaék, mivel 10w az semmi.........a 30 meg nem mindig elég

A saito 2........10-30-40w
Itt a 30 és a 40 watt a jó......
A 30-al elvagy, de bizony sok esetben Én feltoltam 40-re.....

Van még ugye a megadrága másik márka......a.......a.......itt van a nyelvemen.......DAYTONA megvan:-)
Na az 5 fokozatú és nagyon durva! A havernak az van a cruiserén.......de ugye az 3-4x annyi mint a saito (utoljára legalábbis ennyire volt drága)






Más!
Riasztó:
"Én eddig nem tapasztaltam semmi hátrányát a riasztónak. A fogyasztása ezeknek a kütyüknek olyan csekély, hogy ha nem állítod le a gépet hónapokra, akkor nem okozhat gondot az akkunak.
Télire pedig én úgy szoktam leállítani, hogy ráteszek egy csepptöltést biztosító akku töltőt. És ez tökéletes lapotban tartja az aksit egész télen.
Szóval nem kell félni a riasztótól. Legalábbis attól nem, hogy az aksit gallyra vágja!:)

Én csak ajánlani tudom, mert én is sokkal jobban érzem magam, ha túra közben ott kell hagyni valahol a járgányt.
Igaz ez még nem akadályozza meg, hogy nem tudják elvinni, de mindenképpen lassítja a tolvajok dolgát és ez sokszor megmentheti attól a tulajt, hogy elkössék a paripáját.
"

Szóval nem kell félni..... ezt a levelet kaptam a cimbitől akinek évek óta van riasztó a mocijába (DL650)
Ördög, volt neked Saito II markolatfűtésed?
Ne aggódj:-) Nekem is idő kell:-) Hiszen ilyen kütyüm SOSE volt............
De akinek van, azok nem szoktak panaszkodni............azért a tutiért rákérdezek:-)
lassan felfogom... örülök h tankolni tudok a vassal, ezek a dolgok...
valamennyit biztso fogyaszt inaktiv állapotban is, hiszen a rádió 2 irányú, vagyis ha most megnyomom a gombot ( a szobában) akkor a garege-be bekapcsol a riasztó........és ugye ehez az kell, hogy áram alatt legyen.........
De mivel ez KIFEJEZETTEN MOTOROS RIASZTÓ, igy nem hiszem hogy sokat enne.........
jah, hogy teljesen ki lehet kapcsolni és akkor nem fogyaszt..ahm
Amugy télen ugye eleve ajánlatos rádobni az akkura egy csepptöltöt.........ehhez meg ugye eleve nem kell kiszerelni az akkut
Passz..........
jelenleg a garage-ba áll.........lakatok és a véreb fenhatósága alatt.........
ergo MOST sincs bekapcsolva, hisz minek?

Azért ekkora üldözési mániám nincs:-))))
Ez arra jó, hogy ha pl valahol be kell ugranom valahova.........akkor egy plusz biztosíték..........
De itthon?
szóval télen nem kell machinálni vele? otthagyod pl. 4 hónapra azt kész...?
Erről a leírásban nincs infóm, szóval csak ara tudok hagyatkozni amit mondtak..... mA-ek.........szóval JÓÓÓÓ sokáig bírja................
Ha pedig kiveszed az akkut, akkor a memóriában tartja az adatokat, beállításokat
alapállapotban mennyit szív az akuról? télen le kell húzni? vagy mennyi idő után meriti le az aksit?