Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tasi!

A vizes gixer (93-96(?)) porlasztói milyen méretekben voltak? Abból is volt 36, meg 40-es? Annak cuccai jók a olajos gixerhez? Cikkszámra nem nagyon vágnak egybe...
A metabo vagy mi az a márka ami most nekem van, az is hasonló, csak pont az ellenkező értelemben, nem tapad ezért + mennyiség kell belőle, bár nem is nagyon zavarja a 10 fok alatti motorozás mert nem lesz "pakura" belőle :) De én is vissza térek a still-hez ha elfogy, az a tuti :)
A teszt azon részét mely szerint a Stihl olaj tökéletes a lánc kenéséhez, és könnyű eltávolítani, én is meg tudom erősíteni. A nevét nem tudom, de a főnököm is belenyúlt valami láncfűrész olajba ami szintén alig volt eltávolítható, annak ellenére, hogy mondtam neki hogy a stihl az tuti jó.
Pedig máskor kellene.
daty!

Igazad lehet....de ha meg állandóan elzáródik az az ér,akkor több jut a farkához! Ergo állandóan áll a farka motorozás közben!
Szerencsére nem onnét kapja a vért!
YOSS!

A 47 dolcsis az a méret amekkora elég a Bandit üléshez! Szerintem meg kis kézügyesség és meg lehet csinálni! Hosszú téli napok jönnek,van rá idő bőven!
elég sokan használtok láncolajzót megtaláltam azt az irást ahol összehasonlitják a láncfűrészolajat a gyári láncolajtól

www.ta-deti.de%2Fta%2Fchainsaw..." title="http://translate.google.hu/translate?sl=de&tl=hu&js=n&prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.ta-deti.de%2Fta%2Fchainsaw..." target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
79 az 47 dolcsi, plusz posta, plusz állva nyalok a hősök terén, ha ezt valaki otthon, otthoni szerszámokkal gyakorlat nélkül úgy megcsinálja, hogy nem látszik semmi az ülőfelületen..
szotyi1!

Csak vigyázz nehogy a farkad egy idő mulva elhaljon,mert nem kap kellő vért!
Nincs bajom az árával,mint ahogy a gyári ülésemmel sem.A gyenge pontom a jobb combomban lévő fő verőér,az vagy ott szokott görcsölni,de mire ez bekövetkezik a társaság már órák óta pihenőért imádkozik....
A 47 dollár sok? Igaz erre még a posta rájön,de akkor is....szerintem teljesen elfogadható áron meg lehet otthon oldani,hogy kényelmes ülésed legyen!
Adnék érte ennyit,ha jár hozzá az R1!
Ez jó móka!
És itt az oktató film! http://youtu.be/pvA4Hnt9qUM
Na! Kényes seggűek,fájós valagúak! Itt a megoldás! Ülés gélesítés házilag viszonylag olcsón! Kis kézügyesség kell hozzá! Ennyi....http://www.ebay.com/itm/Medium...
Van bizony ............... és ha normálisan van össze rakva hézagolva oda még a chinaiak sem tudnak be férközni , be hatolni !
Biztos, hogy van védelem a por, és a víz ellen, csak nem veszed észre.
Hja, ahogy gondoltam egy visszacsapó szelep...a gond az, hogy csak akkor jössz rá hogy nem zár mikor már töltöd bele a friss olajat. A kupak is zár ugyan, ahogy az ábra mutatja...szóval kettös védelmed van. Ha tényleg spém kerül az ülék, meg a golyó közé, azt meg megint csak a Motor belseje fel tudod visszalökni, vagy ki kell tekerni a szelepet...
Ugyan sokat nem számít, de jóval kisebb keresztmetszeten ürül le használt olaj, nem tud annyi lerakódást magával hozni...idöben is tovább tart...
Esetemben nem egyszer hidegen engedem le, mert nem is müködik a Motor, nem tudom beinditani, mondjuk, ilyenkor nem is sürgös, van hogy egy két napot is hagyom csöpögni...
Youtube-on van video a működési elvről - egy "csapágygolyó" felelős a zárásért, amit egy rugó támaszt ellen. Egyébként nekem is az a félelmem, hogy ha valami nagyobb kosz / szennyeződés kerül a golyó alá, akkor mi lesz Másik félelmem persze az olajteknő leeresztőcsavar épségének megőrzése. Mondjuk mostanában már én szoktam olajat cserélni, szóval óvatosan, nyomatékkulcssal húzom meg
Hello!

Talán a Louis oldalain láttam már ilyet. Csak gondolom az elönye, hogy nem kell kicsavargatni állandóan a behelyezett fittinget, így nem megy szét az olajteknöben a menet, nem kell cserélgetni a tömítö alátétet, meg tisztakézzel le tudod engedni az olajat. Gondolom valami visszacsapó szelepes gyorszáras megoldás van benne. Azt viszont nem tudom mennyire érzékeny pont a szennyezödésekre. Vagyis ha ott marad valami spém, akkor is vissza tud zárni? Meg nem tudom, ez is mágneses, és megfogja a fémspémet? Lehet mondják, de nincs hang egyik gépemen sem az irodában...
Szerintem az alapötlet nem rossz...
Ugyanakkor pár euróból lehet venni egy rakás rézalátétet, meg lehet azzal játszani, hogy kisebb nyomatékra húzod meg csavart, de használsz csavarrögzítöt, ami még ha olajos is a felület egy kicsit , akkor is fog, meg tömít is...
"esetleg egy méretben odaillő "O" gyűrűvel meg lehetne akadályozni a dzsuva odajutását"

Nem kivánok sokat okoskodni ebben a témában.
Mikor egy tömítés helyet tervezek-rajzolok, akkor egy segédlet szerint , minden szelvénymérethez meg van a megfelelö horonyméret, forma és felületi érdesség, éllekerekítés. A gyártó és a szabvány így garantálja, hogy a megfelelö mértékben deformált tömítögyürü, hosszú idön keresztül ellenáll a közeg nyomásának. Továbbá különbséget teszünk statikus, meg dinamikus (?) tömitési funkció között is. Vagyis a két tömitendö felületnek van-e egymáshoz képest elmozdulása, vagy nincs.

A lényeg az volna, lehetöleg két olyan felület közé kéne "beszirótani", ami nem darálja-nyírja el a rossz felülti minöség miatt, és pozicióba tud maradni.

A kezdeti néhány mikronos "beverödéseket" köszörügépre rakott kemény filckoronggal szoktam kipolironzni.
Szervusz István,

Az alábbi eszközzel kapcsolatban kiváncsi lennék a véleményedre - találkoztál-e már esetleg ezzel a megoldással, hallottál-e vmit róla pro/kontra.

Stalhlbus Ölablassventil