Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

" de ha szerelni kell a legszarabb"

Egy kivétel, a korai FZS 600. Azon úgy kézreáll minden...
ezt akartam mondani ............... csak egyest lehet szurni mert a kawa ezt a szerkezetet bele rakta aztán rá jött egy baromság és hanyagolták ............ a véleményem szakmai

mind a 4 japó 80 % egy kapta fára készül .. ha valami új .. van a kémek jelentik és már a másik is gyártja ...........

nálam a honda a leg jobb jó anyagokat használ jó futoművet rak minden alá .és nagyon finom müszaki dolgokat rak a motorjaiba ,,, a legnagyobb újitások a nevükhőz tartozik vvt ,ovál dugó v/4 , dupla kuplung
második a Suzuki szinte a 4 japó motorjaiból épitkezik ,, kölcséhatékony ár érték aránya verhetetlen , motorjaik ott vannak az élen a blcokja amotorjainak eröben , megbizhatoságban szinte üti a hondát szép hangot nem tudnak csinálni !

kawa a végtelenségig ki hegyezi a motorjait a blockot , néha külön utakon jár ,, mindig az első akar lenni a legtöbb block hibát produkálja régen is ma is vannak el talált szériái de nem tartos az akawa tulajok soha nem szeretik meg irni , hogy álandó hajtó vagy fő csapágy problémákal küzd a kawa a gpz sorozat ota . a szelepei szeretnek nagyon fogyni

yamaha néhány tipus kivátelével számomra a végén szerepel gyönyörüen meg tervezet, ki vitelezett motorokal rukol elő , se eröben se futomüben nem marad le ,,,,,,,,,,, de ha szerelni kell a legszarabb
sokszor a riválisoknál soványabb motor gyárt és drágán

persze mind a 4 japónak van beszelere ...és jó motorok mind
Ok Tasi szivesen. Majd leveszem a Szikszairól a százalékot.
Janikám én itt a bandának le vezetem miért is mennek tönkre ezek a kurva váltok kb 2 éve és most vagy pár honapja ..........
a kenési hiányoságok nem magas fordulaton generálodnak hanem 2000 f/p / 46 km /ó és egy kövér gáz ..............
aztán itt van a kukactengely kopása és aléptetö fogaskerekek éleinek le nyalása / recsegések közepete / ezt is el hebegtem ,,,ez a banditnál a kuplung hibálya a fék folyadékot nem cserélik az a motor höjétöl ki lazul és egyre szarabul emel ki ,, persze ezt a tag nem veszi észre ,,, ugye az 2.5 mm emelkedés ,,, szépen rövidül arol nem beszélve , hogy aki alakitása olyan ., hogy a kuplung tengely max 0. 2 mm tengely irányu elmozdulást engedélyez ,
ha ez 40 000 km motorban 0, 6 mm az mondjuk el megy még ...
csakhogy ki emelésnél az kuplung munka utjából egyböl - 0. 4 mm a hanyag fék olaj csere - 0. 5 mm és máris 1 mm rel kisebb uton jár , emel ki a kuplung amit jó fülü pilota észre vesz............ de .......... szoval ez a másik ami miatt 10 block szétszedés ből 9 be van valami gebasz .... és végül azok a váltok amik külön szoro olajozást kapnak hiba nélkül müködnek ...................

ergó ez NEM gyártási hanyagság, nem anyag hiba , egyszerű olajozási probléma ami PL pályán használt banditákon . gigxereken stb soha nem tatasztalható ..........

Más vitem melot a Szikszainak rendesen ... köszi Jani ... hala tasi
Van arra is, de ott tudom az árakat
Abban én segítenék a Zöldinek.
Mire? Vespára?
90 ezer ft alatt van egy hengersor, ezen nagyon meglepődtem.
a dugó árakat még várom, hogy van-e egyáltalán de az 155-165 ezer között meg szokott állni. MEg ugye még gépmunka a hengeren, minimum 25e
És a kawánál positive neutral finder névre hallgat:)
nagy királyság amúgy
akkor a bekövesedett szutyok volt a hibás mivel mosogatás fújkálás után működött
33903 hsz
Zöldi!
BIG BORE KIT ÁRAK ESETLEG?
Szívószelep...
A Kawa gyárilag nem engedi be kettesbe, csak ha forog a tengely. Van benne 3 golyó, ami röpsúlyként viselkedik.

Ettől lehet megtalálni az ürest egyszerűen.
30-80 ekm szoras okat ott latom amit tasi irt. ennyire eltero a vezetesi korulmeny es stilus.
Amit te is irsz minimalis olajparat arra meg az okot ott latom amit mondtam, a fogaskerek gyartasaban. megkellene lesni a bandit fogaskereke a rajztol kesz termekig hogy megy.... tuti gyartasi ok, hokezeles, kemenyseg, anyagosszetetel,stb....
"nem lenne népszerű, ha azt mondanám Suzuki"
Teljesen felesleges is. Minden gyártónak meg van a saját keresztje. Én láttam furcsa dolgokat YZF 1000-nél (35000-nél nem ment át a TÜV-ön az olajfogysztás miatt) 2005-ös Fazer 40 ezres szeviznél egyböl két vezérmütengely csere is+komplett hengerfej felújítás, CBR 600-as Honda 50-60-ezerenél már lógó fötengelycsapággyal... A kawába most nem keresem a hibákat, de aki esküdt elensége, biztos ide tudna fricskázni párat. Valahol mindig van egy gyenge láncszem, de a 2 év garit azért mindegyik tudja...
Ha 1200 Bandit váltó M-es, akkor az 1400-es erösen L-es. Duplasoros csapággyal az egyik oldalon tügörgös a másik oldalon.
Èn elfogadom a te álláspontod is. Csak mivel magyarázható az a bazi nagy szórás, hogy egyik váltó 30 ezernél már elviselhetetlenül zajos, a másik meg 80-100 ezret is elmegy ugyanazon tipuson belül. Azért ha valaminek nincs megfelelö kenése-hütése, kisebb intervallumban hullik porrá...
Meg szerintem egy müködö blokkban olyan olajpára vihar van, hogy elég nehéz szárazra futni, meg nem minden csepp olaj az olajteknöbe csapódik be, hanem körbe szórja, vagyis kap a szemköztes tengely, a váltó mennyezete fúvókák nélkül is. Persze nem bújtam még bele egy blokkba sem, csak fantáziálok...
motorszerelosbe reszletesen megirom egy ora mulva, most dolgom van
igen igen a zxr nél van egy tálca aminek az alján van 2 lyuk ahol lecsepeg a fogaskerekekre most kellett egyet szétszedjek mivel nem lehetett 2 esbe rakni ... fogaskerekek faszák kapcsolókörmök faszák a léptetőmechanizmus olyan egyszerű mint egy simsoné viszont egyszer egyszer úgy megakad hogy se le se fel kitakarítottam összeraktam megy ... lehet az olaj miatt vagy valami más miatt most akkor az is gyári hibás ?
oszt csak fölé egy tálca akár, mint az mz nél :)
...onnan meg lukakon át lecsöpög
Tudom nem lenne népszerű, ha azt mondanám Suzuki , de minden marha a zőőőődet szereti, így én is

De azért érdekes, hogy láttam már pár olyan autót, motort(2t) ahol nem volt csak kb. nulla kenőanyag a váltóban és nem volt pittinges a fogaskerék...(Tuti a gyártási folyamat is sokat számít, talán többet, mint gondolnánk...)
"Igaz ennek is akkora a váltója, hogy csodájára lehet járni.."

Olyan nagy, vagy olyan kicsi?
Szerintem nem a vezetési stílus. Egészen egyszerűen nem kap olajat, és ez az olajnyomással sem függ össze.
A komplett váltó a tengelyek belsejéből kap olajat. A perselyek mellől előszivárgó olaj viszont a fogaskerék oldaláról "lecentrifugálódik", így maga a fog nem kap olajat.
Az olaj ide-oda löttyen, gyorsítás-fékezés, úthibák... a baj stabil, egyenletes utazósebességnél, sík úton, és az előzőekből következően utolsó sebességi fokozatban következik be. Szerintem.
Némely típus rendelkezik külön olajozó csővel fúvókákkal, amelyik egy az egyben a fogakra spriccel, itt is ez lenne a megoldás.
en akkor is a fogaskerek gyartyasi folyamataban latom a hiba fo okat.