O-ringékhez hetente járok, pont tegnap voltam karbi o-gyuruket venni, tényleg minden van, pl ilyen 20 éves gilerákhoz is :D
Nem tűnik rossz ötletnek, saját tapasztalás a 24500nál szétkapott lengővilla, szintén láthatóak voltak a nyomok. Akkor én is simán televágtam parasztosan LIZS-zsel, most szedtem szét 45nél, semmi extra nem volt, nyakig zsírral, nem romlott az állapotuk. Tényleg nem egy szofisztikált megoldás, de úgy tűnik, működik . Én azon agyaltam, hogy zsírzógombot kéne beletenni, csak az meg mégicsak feszültséggyűjtő hely. Meg csak szétrántja már az ember néha a motorját, nem lehet mindig csak a gázt húzni
A zsírral való "televágás" az megvolt - jófajta molibdén-diszulfidos, de azon agyalok hogy esetleg egy méretben odaillő "O" gyűrűvel meg lehetne akadályozni a dzsuva odajutását. Az O-Ring Kft.-nél van olaj- és benzinálló gumigyűrű szinte minden méretben. Vélemény?
Emlékeim szerint van azokban a tűgörgős csapágyakban egy tömítő ajak, de semmi több. Jó tele kell vágni zsírral, meg kerülni a nagynyomású mosót. Többek között én is most végeztem el...
Szerintem sokat segít ezeknél a típusoknál a belső sárvédő, ami a öreg gixeren gyárilag rajta is van.
Én vagyok aki az ősszel vett egy alig 22.000 km futott 1200 Banditát. Most javában benne vagyok a téli szerelgetésbe javításba, karbantartásba... Olvastam hogy érzékenyek a hátsó lengővilla csapágyai. Nos én szétkaptam és meglepődve tapasztaltam hogy a belső perselyen ilyen futásteljesítmény után is már láthatók a tűgörgők "helyei". Nincs még berágódva, de látszik. Zsír volt bennük, nem futottak szárazon, vizesen. Viszont azt észrevettem, hogy szinte semmi védelem nincs a csapágyaknál a por, víz ellen, gondolok itt szimmeringre, "O" gyűrűre... Az a két nagy alátétet én vajmi kevésnek érzem, főleg úgy hogy 0,5-0,5mm rés van a "kutyacsont" és az alátétek között. Ez így rendben van szerintetek? Nem fog hamar tönkremenni? Hosszabb távra tervezek ezzel a motorral. A Hornetemen rendes szimmering védte a lengőkar tűgörgőit.... Várom a szakértő válaszokat :)
azt elfelejtettem irni hogy egyik néet fórumon olvastam a scottoil meg a láncfűrész olajat és jó a láncfűrész olaj csak nem a bio mert abból ha jól vettem ki akkor gyantás lerakódás képződik ott az enihell illetve a sthil félszintetikus lánckenőt ajánl mert a csepszáma is pár másodperc eltéréssel ott van mint a gyári scotté. Egyébként tudom h a scott fordulatszámfügg és alapjáraton kevés olajat nyom de gondolkodom rajta hogy ha azt választom akkor az üres visszajelzőre teszek egy relét ami egy mágnesszelepet vezérel a mágnesszelep meg a scottnak a vákum útját nyitná zárná
A zöld getrát bázikus réz-hidroxi-réz karbonátnak hívják, paraszti nevén a patina, amely a szabadtéri réz felületek zöld bevonatát eredményezi (Pl. a pécsi dzsámi teteje a Széchenyi téren)
Én egy kicsit elhanyagoltam az autókat, kb. egy éve nem tettem bele spurit.
A púposom pár hónapja kezdte, hogy bizonyos fordulatokon nem úgy ment mint szokott, de nem volt időm vele foglalkozni.
Az utolsó olajcserénél gázolajszűrőt is cseréltünk, de nem lett jobb.
Tegnap kiderült, hogy valszeg bélcsavarodása volt.
Előztem egy kamiont és mivel jöttek szembe, visszaszúrtam egyet és parketta.
Már visszatértem a saját sávomba, egyszer csak erős recsegő hang a motortérből, kb. egy másodpercig (azt hittem eljött a vég és meghalt a turbó) és olyan fehér füstöt pukizott, hogy nem láttam a kamiont.
Azóta olyan lett a pupi, mint ha még egy turbót raktam volna bele.
Megy mint a "herélt kozák" mindig, minden körülmények között.
Ma PRO-TEC-et locsoltam bele, mert nem volt itthon spuri, de állítólag ez is fasza.
Nekem van egy, ami kapott némi túláramot és elpukkant rajta egy dióda. Elvileg a diódacserével éleszthető lenne, ha az IC is elszállt, az is pótolható helyben de sok kedvem nincs vele szórakozni :)
igen árulnak két helyen is lehet kapni a bázismotornál a loius 75-öt a v-systemet meg az e systemet is. meg azt hiszem a roadside motorosboltban is árulják.
megvan már a helye is elméletben majd gyakorlatban kiderül.
mccoi olajzót csak külföldről lehet rendelni, vagy nincs valakinek egy elfekvő darab otthon? mert ha nemtudok szerválni akkor marad a scott
Bemész a honlapra, bekattogtatod az alkatrészeket, hogy miket akarsz, majd kapsz egy emilt/számlát/számlaszámot, ahova elutalod a megadott eurót, aztán várod a postást.
Angolul is lehet vele tárgyalni, nem csak németül.
Szóval akkor ne parázzak? De azért ezzel az "o" gyűrűvel futok még egy kört....
Nem tűnik rossz ötletnek, saját tapasztalás a 24500nál szétkapott lengővilla, szintén láthatóak voltak a nyomok. Akkor én is simán televágtam parasztosan LIZS-zsel, most szedtem szét 45nél, semmi extra nem volt, nyakig zsírral, nem romlott az állapotuk. Tényleg nem egy szofisztikált megoldás, de úgy tűnik, működik . Én azon agyaltam, hogy zsírzógombot kéne beletenni, csak az meg mégicsak feszültséggyűjtő hely. Meg csak szétrántja már az ember néha a motorját, nem lehet mindig csak a gázt húzni
Többek között én is most végeztem el...
Szerintem sokat segít ezeknél a típusoknál a belső sárvédő, ami a öreg gixeren gyárilag rajta is van.
Én vagyok aki az ősszel vett egy alig 22.000 km futott 1200 Banditát. Most javában benne vagyok a téli szerelgetésbe javításba, karbantartásba... Olvastam hogy érzékenyek a hátsó lengővilla csapágyai. Nos én szétkaptam és meglepődve tapasztaltam hogy a belső perselyen ilyen futásteljesítmény után is már láthatók a tűgörgők "helyei". Nincs még berágódva, de látszik. Zsír volt bennük, nem futottak szárazon, vizesen. Viszont azt észrevettem, hogy szinte semmi védelem nincs a csapágyaknál a por, víz ellen, gondolok itt szimmeringre, "O" gyűrűre... Az a két nagy alátétet én vajmi kevésnek érzem, főleg úgy hogy 0,5-0,5mm rés van a "kutyacsont" és az alátétek között. Ez így rendben van szerintetek? Nem fog hamar tönkremenni? Hosszabb távra tervezek ezzel a motorral. A Hornetemen rendes szimmering védte a lengőkar tűgörgőit.... Várom a szakértő válaszokat :)
Az adatlapomon találsz az olajozóról képeket a fotógalériákban.
Egyszerű, probléma mentes, bombabiztos, jó áron, és üresben nem olajoz.
Én újra ezt választanám.
A púposom pár hónapja kezdte, hogy bizonyos fordulatokon nem úgy ment mint szokott, de nem volt időm vele foglalkozni.
Az utolsó olajcserénél gázolajszűrőt is cseréltünk, de nem lett jobb.
Tegnap kiderült, hogy valszeg bélcsavarodása volt.
Előztem egy kamiont és mivel jöttek szembe, visszaszúrtam egyet és parketta.
Már visszatértem a saját sávomba, egyszer csak erős recsegő hang a motortérből, kb. egy másodpercig (azt hittem eljött a vég és meghalt a turbó) és olyan fehér füstöt pukizott, hogy nem láttam a kamiont.
Azóta olyan lett a pupi, mint ha még egy turbót raktam volna bele.
Megy mint a "herélt kozák" mindig, minden körülmények között.
Ma PRO-TEC-et locsoltam bele, mert nem volt itthon spuri, de állítólag ez is fasza.
http://www.sportmotor.hu/motor...
olvasd a hsz-kat el,talán még megvan a nyáklap rajza is itthon
Egyébként mccoi-d van eladó kompletten? mennyiért?
mccoi olajzót csak külföldről lehet rendelni, vagy nincs valakinek egy elfekvő darab otthon? mert ha nemtudok szerválni akkor marad a scott
Angolul is lehet vele tárgyalni, nem csak németül.