Meg se kell nézni mennyivel árulják a motort. Mondjuk nálam jóval nagyobb előnyt jelent ha a hirdetett kilométer a motor korával elosztva valahol 6-10k között van mint ez alatt..pláne ha erről, vagy legalább nagy részéről még szervizdokumentáció is van.
Egyébként annak aki 7-15 éves motorok között válogat (nagyjából 60k km és a végtelen között) nem opció az új motor.. ha opció lenne, akkor eleve nem nézegetné az "öreg" használtakat.
pont ezért akartam kintről hozni ... bízok benne hogy még arrafele nem divat a fúrógéppel pergetem a kilóméterórát persze itthon 7-800 euróval olcsóbban is kaptam volna kicsit lelakottabb állapotban 100. motorgyilkos után frissen festve
Ez errefelé tényleg hihetö még. Ami sokkal könnyebben elöfordul még egy jóléti társadalomban:
- megveszik a motort, de ritkán van rá idö használni is, aztán az a kevés alkalom is elmarad sok egymást követö évben. Ugyanakkor az ára nem kell kenyérre, így nem kerül fel a piacra, csak hosszú évek után mikor már kínos kerülgetni.
-több Motor , jármü áll a garázsban az a kevés használat is megoszlik több gép között, vagy valamelyik használata háttérbe szorul, de szintén nem kerül piacra, mert nem kennyérre kell.
-Nem mindenki szupertúrázó, és annak ellenére hogy nem csavar bele minden hétvégén 500 km-t a motorban szezononként, még "megengedheti", hogy legyen egy motorja uri passzióból akár.
Az én esetemben 2011 márciusában megvett Sr 500-as 24000 km-rel... most 27 ezer párszázon áll a számláló. A szezonnak nagyjából vége, már szakad a hó...és nincs kedvem venni rá téli gumit.
Ahogy nagy vitákban lenni szokott, mindenkinek mást jelent az igazi motoros fogalma, de van aki csak szeret néha csavarogni egyet, és élvezi ezt annélkül is, hogy bizonyitási kényszere lenne, vagy hogy számháborúba kezdjen. (Öszintén mikor egy egy esemény után valaki "böbeszédüen " beírja hogy 789,5 km lett a vége, ki tökömet érdekel? )
vettem én is egy 1200 est 99 kiadás 31000 km németből , a második tulaj egy nő volt 50 éves és már nem nagyon szerette toszogálni állítólag kormánymarkolatfűtés scottoiler bos kipu zsír gumik mondjuk a kilóméterszámláló 10 km alatt megy 2 km-t
Pont tegnap nézegettem hírdetéseket és kivagyok attól hogy minden Maximum harmincvalahányezren áll...
Az öt éves is, meg a 20 éves is.
Megint erősödik az az oldalam hogy szalonból újat, ha majd megint aktuális lesz a vétel.
szóval soha nem fog tul melegedni !az alapjárat ingadozás a pilot,, tul dus vagy tul soványra állitása miatt lavirozik ....................................... ilyenkor a dusága miatt kormoza a gyertyát és csuklik gázadásra városban ............
soványsága miatt és a hő emelkedése miatt ,,a két belső hengert már a két külső vonszolja alapjáraton ,,,,,,,,,, indulásnál ugyancsak csuklik
gyárilag a bandit 5 százados illesztéssel van és van ojaj hütés állo helyzetben lég hütés nélkűl 3-4 perc 8000-9000 f/ perc és izzik a kipu stb ............ de a dugó nem szorul meg ,, ha el is füstöl az a híg 140 fokos olaj miatt van ,,,,,,,,,,, ami találmagának egy helyet ahol ki dől .
a divi is 7 százados illesztésel készül itt nincs olaj hűtés de képtelen meg ragadni ha jó az olaj nyomás csapágyak sem sérülnek még 130 fokos olajnál sem ........ ezek még 15- 20 évre készültek, nem ugy mint a mai műanyagok 60 000 r1 csapágyas mind gigsex k5- töl 80 000 töbet nem tud, de még a Honda se megy el 100 -at 2003 gyártástól a kawáknak folyamatos a szelep fogyás és hajtorúd és fő csapágyak problémálya ,,,,,,,, nincs már az a titán szelep ,az a teflon ami birja a 14 000-16 000 fordulatot ezek a gépek meg mind csak a fordulatból élnek mint a 2/t a bmv rr is folyamatos felylesztésben vann hiába most Ö a világ legjobbja 100 legyártott daraból 7 nél elszál a hajtórud 10 év és a motoros társadalom fele elektromos motorral fog járni ............ a otto motorokban ennyi volt
láncszett fékbetét olaj meg gumiszett szerintem úgy 150k körül lesz cakkpakk.. persze ekkor minden új, meg normális minőségű. Sokat nem kell ezen számolni.. mert nagyságrendileg erre kell felkészülni. Átírni meg lehet 60-70 a gépet.
Szóval ha nincs más baja (de ilyen nincs), 600 körül áll meg a dolog.
Köszönöm a gyors válaszokat, Olaszból hozott gép gondolom ott se nagyon használták a mókolásokra rákérdezek + kiszámolom a kopó alkatrészek / lánc, fékbetét, lánckerék,olaj ,esetleg gumi csere / költségeit mennyibe lennének még ......
Nekem a budapesti dugózásnál is csak akkor szokott picit felmenni rövid időre az alapjárat, amikor nagyon offenzíven nyomulok az álló, araszoló kocsik között és nem nagyon van a fordulatszám tartomány alsó felében használva a motor. Egyébként még soha nem jutott eszembe azon morfondírozni, hogy most vajon mennyire lehet melege a motornak..pedig az enyém még be is van burkolva. Van biztonsági tartalék a hűtésükben..
Nem gyári kormány.
Fura színűre pingált oldaldekli(krómosnak kéne lenni)
Félbevágott gyári dob.
Hátsó sárvédő levágva, hűtővédő hiányzik.
Mondjuk olcsó. De gumi, láncszett, blokkfolyások, semmi nem látszik egy szál ellenfényes képből.
Nos,városba nem hinném,hogy ideális választás lenne bármelyik lég-olaj hűtéses,pláne ekkora motor,oda robogó való.
Az általad belinkelt motor meg 2000km/év-nyi futásteljesítményt mutat,azért ez elég meredek....
Egyébként annak aki 7-15 éves motorok között válogat (nagyjából 60k km és a végtelen között) nem opció az új motor.. ha opció lenne, akkor eleve nem nézegetné az "öreg" használtakat.