Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szívem szakadna meg érte, az enyémet is megkönnyeztem, pedig az nem volt ilyen szép.
Mit veszel helyette?
Nem is gondolom,hogy nem bírná,csak nekem nem esik jól ha érzem,hogy már nem az ideális tartományban jár a hőfok,ha minden klappol akkor megjárja a teljes fordulatszámskálát.
Ugyanilyen érzésem van amikor hideg,tutira nem terhelem meg míg üzemmeleg nem lesz.
Doboz, doboztartó , és hátsó színrefújt keréktakaró érdekelne.
Esetleg valami árat lehet mondani rá, vagy így szeretnéd eladni?
Ha nem kapok ennnyit érte akkor inkább felgyújtom a réten! Ennyi....
ELADÓ!
Tipus váltás miatt ELADÓ a vas! Szerintem nem kell ecsetelnem milyen állapotban van a gépezet!
Cakk-pakk 1350000 az alsó ára!
Gyári kipuff meg van,stb,stb!
Szevasztok Banditák!Most lehet, hogy megköveztek a mocim 2007-es és van benn 15ezer km.Egy év az kimaradt szalagszakadás miatt.Tavaly Erdély 3200km.Sajnos nagyon kevés az időm, városban csak robogó vagy bicigli.Kérdik sokan akkor miért tartom.Gyerek korom óta imádom a motort legyen az Plé-20 vagy Riga és sajnos eljutottam abba a korba, hogy most megtehetem.Az Alfámat 1 évesen 50 ezer km-el vettem most 10 évesen van benn 85 ezer.Lehet sokan megmosolyognak miért tartom a járműveket, de a gyerek lediplomázott "kirepült"mi a f....-ra gyűjtsek síremléket meg nem akarok.De nem is ezért írok.Az egyik motoros haver évekig pályázott 600-as Gixer-el.Lecserélte az idomokat, mindenhol lefoliázta, tele bukógombával, fél évente fékbetét csere a forgalomból is kivonatta, utánfutón vitte a pályanapokra /még levitte Rijekába is/ szóval a gép kapott rendesen!18-20 ezer km-nél visszaállította a gyári állapotot a gép nagyon szép volt/sárga-fekete, polírozott felni, Leovince dob/ és meghirdette, hogy megkímélt állapotban eladó.El is vitték úgy 1 hónap múlva.Szóval vannak ilyenek is.
Jó, de te eminens vagy!

Nem magyarázkodás képpen, de izelítöt adva a mult héten az itteni helyzetböl, azért valamilyen szinten belátható az hogy bizony nem mindenkinek van lehetösége napi szinten felpolirozni a fényezést, elvégezni minden karbantartást. Hiába vannak meg a szerszámaim, képességeim hozzá, ha nincs alkalmas hely rá...Otthon minden éjjel a jármüveken "dolgoztam", mert ott van egy istállónyi helység rá, de itt...csak pitykövezek...
Ok! Köszi az infót! Gondolj rám azért, de ezt említettem neked telefonban is, nagyon jó lenne egy a polcon! :)
az asszonynak régen volt wagon r + használta 4 évig le cseréltük ignisre akkor még létezet a suzuki ÁSZ 73 000 km volt benne ............

a régit ott hagytuk ,,, az ujat hoztuk ...... 1 hét mulva vittem vissza 1000 szervizre az ignist .... amig szarakodtak vele ...
ki mentem a használt autó részre ..... HÁT ott áll a piros kis wagon 36 000 km arujlák hivatalos SUZUKI ... ez benne a rőhely !
Pl: Ki szokott az autóján 2 évente fékfolyadékot cserélni?

ÉN és mind a három kocsin ..

ÉN ............... minden szezont avval kezdem a használatban lévő motoroknál ,, föleg a kuplung fontos ....
még igértek egy complet blockot törött 99 -es 1200 est 80 pénz jövöhéten megyek megnézni ..... de már az idén több blockot nem veszek el fogyott a keret ... meg az asszony is kezd csunyán nézni !

Ricsinek van .... szépek
leg közelebb megyek hozád ,, meg lesheted a swiftet 170 000 felett jár ............. a motorol a mákos tésztát meg lehet enni
"vagyunk egy kevesen , akik meg át esnek a ló tul oldalára "

Èn nem ismerek ilyeneket!

Talán az a gond, hogy kimagaslóan drágák motoralkatrészek, és más részröl meg rövid életüek! A karbantartasi periudusok is igen sürüek egy autóhoz képest. (föleg most hogy régebbi gépek doksiait tanulmányozom: yamaha sr 500 / 3000 km -olajcsere; suzuki is 4000 km-es olajcserével bírt a 80-as években. Ezt sokan álmukban Sem gondolják?

Pl: Ki szokott az autóján 2 évente fékfolyadékot cserélni? Vagy szervófolyadékot?
Ha én nem tudok motoron- autón bukni pár-százezer forintot, már nem is érzem jól magam.
Az autóm most 7 éves, van benne 113.000 km-er, szervizkönyves.
Na ezzel nyilván elmegyek nyugdíjba, mert úgysem hinné el senki, pénzt meg nem adnának érte.
Balázs !

5 lég olajos blokot vetem ... és 2 db 750 olajost ..... magamnak tudok egy fasza váltot össze rakni az 1.1 -be . Banditba 2 váltot el vitek 20és 23 pénzért ... hibásakat .. ma szedtem szét az utolsó 1200 est hát itt is pikejes két fogaskerék érdekes a 750 olajos 120 000 km -es váltoja hibátlan holnap a második 750 szedem szét ................. kell jövöre az alkatrész
Az én motoromba 8000 km.-el kevesebb volt az utolsó vizsgán, mint az előzőn.
Mindkettő vizsgára én vittem és a gyerekeimre esküszöm, hogy nem mókoltam az órát.
Az utolsó vizsgánál a fékpad is rossz rendszámot írt ki, a vizsgabiztos meg csak csodálkozott, mert az ő rendszerükben, az a rendszámom az alvázszám szerint.
Miután megnézte a forgalmit, összehasonlította az alvázszámmal és a rendszámmal, hanyag eleganciával átjavította, a helyes rendszámra és kilométer állásra.
Sajna a KPM adatbázisa sem szentírás.
Tízen párévvel ezelőtt a haverom adott el pesti kereskedőnek, 450.000-ről 170.000 kilométerre visszahúzott órájú taxi mercit 1.600.000-ért.
Egy hét múlva arra járt és benézett, a mercit 2.200.000 Ft.-ért árulták 75.000 km.-rel, szervizkönyvvel.
siralmas a helyzett abban látom a hibát hogy sokan meg vesznek mindegy milyen motort újat , használt , roncs ,,, és az hiszi hogy a benzinen kivül semmi más nem kell , a karban tartásokat elhanyagolják le szarják , vagy már arra nem fut ............
vagyunk egy kevesen , akik meg át esnek a ló tul oldalára ............

Na ilyenektöl kell venni motort !
Én kb. 3-4 hónapig hirdettem a motoromat.
Megkértem az árát, mert tényleg tipp-topp állapotban volt.
A négy hónap alatt szerintem nem volt 10 telefon, az egyik telefonon megkérdezte, hogy mi a vége, mert van legalább 20 db. ami olcsóbb.
Egy ember látatlanba akarta megvenni, azt akarta, hogy vegyem le a hirdetését, komolyak voltak a szándékai, az üzlet is csak azért hiúsult meg, mert mondtam, hogy küldjön egy kis foglalót.
Összesen két ember volt, aki megnézte, az első nem alkudott, de mondta, hogy el kell adnia a sajátját, utána érdekli, a másik pici alku után vitte, pedig akkor is volt legalább 20 olcsóbb bandit mint az enyém.
Tényleg nehéz eladni a jó állapotú motort, mert fel sem hívnak, de ha eljön a vevőjelölt megnézni, akkor már nyert ügyed van, mert előtte már megnézett egy pár lomot és az nem olcsó mulatság a mai benzinárak mellett.
Vettem egy nem öreg autót 2 éve 98 ezer km-el, vizsgán szól a szaki, hogy legutóbb 156km-el vizsgázott. Mondom neki most mi van, hát csak szólt.
A motorom 2006-os 12 ezer van benne, minden vizsgán fényképezik az órát. Nem tudom, hogy ehhez az adathoz, hogy lehet hozzáférni hivatalosan de vételnél ez is egy támpont lehet.
Amúgy a szervizbe valamiért nagyon nem akaródzik nekik beírni az elvégzett munkát a szervizkönyvbe.
Ez igaz, csak szerintem arrafelé sokkal tudatosabban vesznek motort mint nálunk. Magyarul aki nagy túramotort vesz, az valószínűleg jár is túrázni, a terepre való motorral járnak terepre, a sportmotort meg forgatják a pirosig. És emiatt elég ritka az olyan hirdetés, hogy 10 éves túramotor kevés km-el, enduro: terepen sosem jártam vele, sportmotor: csak túrázásra használt stb... nálunk meg a hirdetések nagy része ilyen.

És a hirdetést olvasva felmerül, hogy miért vesz valaki endurot, ha sosem megy vele terepre, vagy miért vesz sportmotort ha nem csapatja, csak túrázgat a nőjével? Persze ezeket kell beleírni, mert a vevők ezt szeretik látni. Mert nálunk valamiért egy csomó ember azt hiszi, hogy a kiváló állapotú, keveset futott motort (vagy autót) jóval a piaci ára alatt kell megvenni, mert az a normális.
Hülyeségre példa mindenhol van. Engem csak az zavar, hogy kontárok elég komoly kárt okoznak a piacnak. Azt hiszem elég sokan eljutottak odáig, hogy akármennyivel olcsóbb a Magyar használtpiac mégis megéri az ismeretlenböl motort autót venni, ezzel még lejebb nyomva a Magyar árakat. Ráadásul ezen pont azok buknak a legnagyobbat, akik valóban jó állapotú gépet birtokolnak, és nyilt lapokkal játszanak.

Kedves barátom pár hónapja adta el a Suzuki GSX 1400-est kb 850 e HUFért. Elsö gazdás 2006 10. havi szalonállapotu Motor volt kb 80 ezer km -rel a számlálóban. Egyetlen inditatása volt az eladásnak (teljesen hibátlan problémamentes gép volt), hogy 2-3 év múlva senkinek nem fogja tudni eladni ha túllépi a 100 ezret a számláló...

Az a baj , hogy vásárlók hisznek a "csodákban", az eladók meg nem csinálnak mást mint napi (egynapos) csodákat!
mondjuk külföldön is vannak ügyes emberek a banditon a féknyereg felfogató csavar egy rövidebb görbe honda csavar volt mondjuk lehet a gumisnál került bele, a karbimembránrugóját valaki széthúzta de csak az egyiket a légszűrőház házára faragtak bicskával egy szép lyukat légszűrőbetét kihagyva ennél az volt a szebb mikor a TDM-em cseréltem hengerfejtömítést mivel bement az olaj a vízbe mert visszarakták a régi tömit szilikonnal még olaszba az egyik dugót fordítva rakták bele pedig azt elég nehéz elbaszni mivel 5 szelepes és kilóméterekről látszik hogy kell legyen benne
Egy olyan Vespa-s cimbora mondta kit nagyra becsülök és hozzáértő:
-Azért szeretek az Olaszoktól vásárolni, mert ott ha nem megy, félredobja, leadja...De NEM TÁÁÁKOLJA!"
Tapasztalataim alapján igen jelentös eltérés, hogy sokkal kevesebben gondolják-képzelik magukról, hogy a "téglamüszerész diplomával" elegendö tudásra tettek szert a javításhoz átalakításhoz. Ezért itt könnyebben lelni eredeti állapotú gépeket, melyek nélkülöznek minden kontár beavatkozást.
Olvasva sokszor egy -egy cikk után a "nagyívü" kommenteket, hát Magyarországon legalább az önbizalomból nincs hiány! :DDD
Azért az mégis mókás szituácó nap mint nap, hogy mindenki motorszerelönek (esetenként gyártónak) tekinti magát, közben meg nem találni 10 éretelmes szerelöt az egész országban. Meg hát a használtpiac "tákoltsági" foka sem a hozzáértést tükrözi vissza, max a leleményességet.