Nem is gondolom,hogy nem bírná,csak nekem nem esik jól ha érzem,hogy már nem az ideális tartományban jár a hőfok,ha minden klappol akkor megjárja a teljes fordulatszámskálát.
Ugyanilyen érzésem van amikor hideg,tutira nem terhelem meg míg üzemmeleg nem lesz.
ELADÓ!
Tipus váltás miatt ELADÓ a vas! Szerintem nem kell ecsetelnem milyen állapotban van a gépezet!
Cakk-pakk 1350000 az alsó ára!
Gyári kipuff meg van,stb,stb!
Szevasztok Banditák!Most lehet, hogy megköveztek a mocim 2007-es és van benn 15ezer km.Egy év az kimaradt szalagszakadás miatt.Tavaly Erdély 3200km.Sajnos nagyon kevés az időm, városban csak robogó vagy bicigli.Kérdik sokan akkor miért tartom.Gyerek korom óta imádom a motort legyen az Plé-20 vagy Riga és sajnos eljutottam abba a korba, hogy most megtehetem.Az Alfámat 1 évesen 50 ezer km-el vettem most 10 évesen van benn 85 ezer.Lehet sokan megmosolyognak miért tartom a járműveket, de a gyerek lediplomázott "kirepült"mi a f....-ra gyűjtsek síremléket meg nem akarok.De nem is ezért írok.Az egyik motoros haver évekig pályázott 600-as Gixer-el.Lecserélte az idomokat, mindenhol lefoliázta, tele bukógombával, fél évente fékbetét csere a forgalomból is kivonatta, utánfutón vitte a pályanapokra /még levitte Rijekába is/ szóval a gép kapott rendesen!18-20 ezer km-nél visszaállította a gyári állapotot a gép nagyon szép volt/sárga-fekete, polírozott felni, Leovince dob/ és meghirdette, hogy megkímélt állapotban eladó.El is vitték úgy 1 hónap múlva.Szóval vannak ilyenek is.
Nem magyarázkodás képpen, de izelítöt adva a mult héten az itteni helyzetböl, azért valamilyen szinten belátható az hogy bizony nem mindenkinek van lehetösége napi szinten felpolirozni a fényezést, elvégezni minden karbantartást. Hiába vannak meg a szerszámaim, képességeim hozzá, ha nincs alkalmas hely rá...Otthon minden éjjel a jármüveken "dolgoztam", mert ott van egy istállónyi helység rá, de itt...csak pitykövezek...
az asszonynak régen volt wagon r + használta 4 évig le cseréltük ignisre akkor még létezet a suzuki ÁSZ 73 000 km volt benne ............
a régit ott hagytuk ,,, az ujat hoztuk ...... 1 hét mulva vittem vissza 1000 szervizre az ignist .... amig szarakodtak vele ...
ki mentem a használt autó részre ..... HÁT ott áll a piros kis wagon 36 000 km arujlák hivatalos SUZUKI ... ez benne a rőhely !
még igértek egy complet blockot törött 99 -es 1200 est 80 pénz jövöhéten megyek megnézni ..... de már az idén több blockot nem veszek el fogyott a keret ... meg az asszony is kezd csunyán nézni !
"vagyunk egy kevesen , akik meg át esnek a ló tul oldalára "
Èn nem ismerek ilyeneket!
Talán az a gond, hogy kimagaslóan drágák motoralkatrészek, és más részröl meg rövid életüek! A karbantartasi periudusok is igen sürüek egy autóhoz képest. (föleg most hogy régebbi gépek doksiait tanulmányozom: yamaha sr 500 / 3000 km -olajcsere; suzuki is 4000 km-es olajcserével bírt a 80-as években. Ezt sokan álmukban Sem gondolják?
Pl: Ki szokott az autóján 2 évente fékfolyadékot cserélni? Vagy szervófolyadékot?
Ha én nem tudok motoron- autón bukni pár-százezer forintot, már nem is érzem jól magam.
Az autóm most 7 éves, van benne 113.000 km-er, szervizkönyves.
Na ezzel nyilván elmegyek nyugdíjba, mert úgysem hinné el senki, pénzt meg nem adnának érte.
5 lég olajos blokot vetem ... és 2 db 750 olajost ..... magamnak tudok egy fasza váltot össze rakni az 1.1 -be . Banditba 2 váltot el vitek 20és 23 pénzért ... hibásakat .. ma szedtem szét az utolsó 1200 est hát itt is pikejes két fogaskerék érdekes a 750 olajos 120 000 km -es váltoja hibátlan holnap a második 750 szedem szét ................. kell jövöre az alkatrész
Az én motoromba 8000 km.-el kevesebb volt az utolsó vizsgán, mint az előzőn.
Mindkettő vizsgára én vittem és a gyerekeimre esküszöm, hogy nem mókoltam az órát.
Az utolsó vizsgánál a fékpad is rossz rendszámot írt ki, a vizsgabiztos meg csak csodálkozott, mert az ő rendszerükben, az a rendszámom az alvázszám szerint.
Miután megnézte a forgalmit, összehasonlította az alvázszámmal és a rendszámmal, hanyag eleganciával átjavította, a helyes rendszámra és kilométer állásra.
Sajna a KPM adatbázisa sem szentírás.
Tízen párévvel ezelőtt a haverom adott el pesti kereskedőnek, 450.000-ről 170.000 kilométerre visszahúzott órájú taxi mercit 1.600.000-ért.
Egy hét múlva arra járt és benézett, a mercit 2.200.000 Ft.-ért árulták 75.000 km.-rel, szervizkönyvvel.
siralmas a helyzett abban látom a hibát hogy sokan meg vesznek mindegy milyen motort újat , használt , roncs ,,, és az hiszi hogy a benzinen kivül semmi más nem kell , a karban tartásokat elhanyagolják le szarják , vagy már arra nem fut ............
vagyunk egy kevesen , akik meg át esnek a ló tul oldalára ............
Én kb. 3-4 hónapig hirdettem a motoromat.
Megkértem az árát, mert tényleg tipp-topp állapotban volt.
A négy hónap alatt szerintem nem volt 10 telefon, az egyik telefonon megkérdezte, hogy mi a vége, mert van legalább 20 db. ami olcsóbb.
Egy ember látatlanba akarta megvenni, azt akarta, hogy vegyem le a hirdetését, komolyak voltak a szándékai, az üzlet is csak azért hiúsult meg, mert mondtam, hogy küldjön egy kis foglalót.
Összesen két ember volt, aki megnézte, az első nem alkudott, de mondta, hogy el kell adnia a sajátját, utána érdekli, a másik pici alku után vitte, pedig akkor is volt legalább 20 olcsóbb bandit mint az enyém.
Tényleg nehéz eladni a jó állapotú motort, mert fel sem hívnak, de ha eljön a vevőjelölt megnézni, akkor már nyert ügyed van, mert előtte már megnézett egy pár lomot és az nem olcsó mulatság a mai benzinárak mellett.
Vettem egy nem öreg autót 2 éve 98 ezer km-el, vizsgán szól a szaki, hogy legutóbb 156km-el vizsgázott. Mondom neki most mi van, hát csak szólt.
A motorom 2006-os 12 ezer van benne, minden vizsgán fényképezik az órát. Nem tudom, hogy ehhez az adathoz, hogy lehet hozzáférni hivatalosan de vételnél ez is egy támpont lehet.
Amúgy a szervizbe valamiért nagyon nem akaródzik nekik beírni az elvégzett munkát a szervizkönyvbe.
Ez igaz, csak szerintem arrafelé sokkal tudatosabban vesznek motort mint nálunk. Magyarul aki nagy túramotort vesz, az valószínűleg jár is túrázni, a terepre való motorral járnak terepre, a sportmotort meg forgatják a pirosig. És emiatt elég ritka az olyan hirdetés, hogy 10 éves túramotor kevés km-el, enduro: terepen sosem jártam vele, sportmotor: csak túrázásra használt stb... nálunk meg a hirdetések nagy része ilyen.
És a hirdetést olvasva felmerül, hogy miért vesz valaki endurot, ha sosem megy vele terepre, vagy miért vesz sportmotort ha nem csapatja, csak túrázgat a nőjével? Persze ezeket kell beleírni, mert a vevők ezt szeretik látni. Mert nálunk valamiért egy csomó ember azt hiszi, hogy a kiváló állapotú, keveset futott motort (vagy autót) jóval a piaci ára alatt kell megvenni, mert az a normális.
Hülyeségre példa mindenhol van. Engem csak az zavar, hogy kontárok elég komoly kárt okoznak a piacnak. Azt hiszem elég sokan eljutottak odáig, hogy akármennyivel olcsóbb a Magyar használtpiac mégis megéri az ismeretlenböl motort autót venni, ezzel még lejebb nyomva a Magyar árakat. Ráadásul ezen pont azok buknak a legnagyobbat, akik valóban jó állapotú gépet birtokolnak, és nyilt lapokkal játszanak.
Kedves barátom pár hónapja adta el a Suzuki GSX 1400-est kb 850 e HUFért. Elsö gazdás 2006 10. havi szalonállapotu Motor volt kb 80 ezer km -rel a számlálóban. Egyetlen inditatása volt az eladásnak (teljesen hibátlan problémamentes gép volt), hogy 2-3 év múlva senkinek nem fogja tudni eladni ha túllépi a 100 ezret a számláló...
Az a baj , hogy vásárlók hisznek a "csodákban", az eladók meg nem csinálnak mást mint napi (egynapos) csodákat!
mondjuk külföldön is vannak ügyes emberek a banditon a féknyereg felfogató csavar egy rövidebb görbe honda csavar volt mondjuk lehet a gumisnál került bele, a karbimembránrugóját valaki széthúzta de csak az egyiket a légszűrőház házára faragtak bicskával egy szép lyukat légszűrőbetét kihagyva ennél az volt a szebb mikor a TDM-em cseréltem hengerfejtömítést mivel bement az olaj a vízbe mert visszarakták a régi tömit szilikonnal még olaszba az egyik dugót fordítva rakták bele pedig azt elég nehéz elbaszni mivel 5 szelepes és kilóméterekről látszik hogy kell legyen benne
Egy olyan Vespa-s cimbora mondta kit nagyra becsülök és hozzáértő:
-Azért szeretek az Olaszoktól vásárolni, mert ott ha nem megy, félredobja, leadja...De NEM TÁÁÁKOLJA!"
Tapasztalataim alapján igen jelentös eltérés, hogy sokkal kevesebben gondolják-képzelik magukról, hogy a "téglamüszerész diplomával" elegendö tudásra tettek szert a javításhoz átalakításhoz. Ezért itt könnyebben lelni eredeti állapotú gépeket, melyek nélkülöznek minden kontár beavatkozást.
Olvasva sokszor egy -egy cikk után a "nagyívü" kommenteket, hát Magyarországon legalább az önbizalomból nincs hiány! :DDD
Azért az mégis mókás szituácó nap mint nap, hogy mindenki motorszerelönek (esetenként gyártónak) tekinti magát, közben meg nem találni 10 éretelmes szerelöt az egész országban. Meg hát a használtpiac "tákoltsági" foka sem a hozzáértést tükrözi vissza, max a leleményességet.
Mit veszel helyette?