Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudok mit mondani ............ az emberek irigyek ,,,,, söt az emberiség már nagyon rég a saját fajtáját ki használja, be köpi , ki cselezi , ki nyírja ..............

nyugdijas téma németben még szarabb mint itthon ............ nem elég hogy ingyen mennek mindenhova ,,, ingyen kapnak orvosi elátást ,,,,,,,,, átlagosan több a nyugelátásuk /lové/ mint az átlag kereset ,,,,,, egy biztosnak mondható rendszerbe dolgoztak ,gyarapotak ,éltek ................ ÉS ma Ök élnek ,virulnak ,utazgatnak ,............. az orvos tudomány még 92 éves lábnélküli magatehetetlen papákat is életben tartja ................... MERT választó polgár ,,,,,,,,,,,, mert meg éri .

ÉS te ?

aki dolgozik az ne menjen nyaralni , ne legyen beteg és 250 000 fizuból ból fizesen 80 000 adót , 60 000 áfát , 20 000 jövedéki adót 10000 ehot .. stb stb ............ és simán meg dögölhet ............miért ?

hogy ez a fasz kalap nyuger ÉLHESEN
Akkor megnyugodtam hogy nem csak nálunk kockafejűek a nyuggerek....
Köszönöm a hasznos tippeket segítséget.

Előbb akartam írni, de mikor hazajöttem a feleségem azzal fogadott, hogy megint felnyomott valaki a házmesternél.
Tudom nem német hagyomány a unatkozó orrtúró, megkeseredett kockafejű nyugdíjas aki feljelentget mindenkit, de itt valahogy túl vannak szaporodva. Múlthéten még mosolyogtam a főnökön, aki költözik vissza szülői házban. Ajándék képen a szomszédja (még gyerekkorában lettek ilyen jó "barátok") felnyomta öt hogy a saját garázsában üzletszerűen dolgozok. Valóban van garázsban egy esztergapad, de saját motorjain kívül mást nem szerelt. Ugyanis van neki egy 50 m2-es szerszámkészítő műhelye ahol valóban a űrkutatásba kellő alkatrészek és más egyebek készülnek.
Szóval az én rövid történetem. A ház melletti füves terület alatti mélygarázsban bérlünk egy helyet. Egyik oldalról csak egy valóban kedves öreglány parkol a robogójával. A másik oldalon csöndes öreg úr a pólóval. A múlt héten vett gsx 1100 már nem fért sehova, így ahogy dióhéjban írtam, meg képeket is megosztottam, darabokra szettem. Az alkatrészeket meg szétpakoltam. Szóval a felsorakoztatott vádak ellenem.
- Szombat hajnal egykor még motort szereltem.
-Ugyan raktam le újságpapírt, de olajfoltos a beton.
- Gyufaszállal kitámasztottam az időzítő automatikát.
-Annyira kihasználom a rendelkezésre álló helyet hogy a (nemlétező) szomszéd autót akadályozom.

Döntést hoztak mindenféle házirendre hivatkozás nélkül:
- Nem szerelhetek túl nagy dolgokat a mélygarázsban (kinek mi a nagy dolog ugye?)
-Takarítsam fel a betont az olajfoltól.(amúgy láncspray amit beindításkor lecsapott a motor, nem sok minden oldja fel)
- A beállóban, csak egy motor, és egy autó állhat.
...
A beállóban csak egy járműnek tekinthető rendszámos motor és autó áll, minden egyéb csak alkatrész. Másoknál is ott téli gumi szett,tetőcsomagtartó, bazi nagy olajfolt a német autókból. Ja és hosszú ideje 4 db akus 60 LED-es lámpával dolgozok,mert a teremvilágítás fénycsöveivel a kulcslyukba sem lehet betalálni...

Puttonyom tele van a kockafejű megsavanyodott fartúrókkal...(hja kaptam 14 napot a megoldásra...)

Bocs az off-ért.
Semmi, teljesen gyári . Se én, se az előző tulaj nem használta, csak cipelgettük magunkal a motorvásárláskor .Ja, a tavasszal egy fél napig volt a motoron műszakin.
e-mail ment
Van fúrva, faragva, bármi?
12000 ft
Ó baszus ! Bocsi, meg se néztem !
Tel:30/4868821
Mail:herczeg59@gmail.com
A 190-es proad úgy ment fel, hogy 1 centi volt még a jobb oldalon.
Kémény mi pénz?
nincs elérhetőséged az adatlapon
szia!
körmánykiemelő stipi,stopi,kábelekkel minden rendben,nem kell toldani?
Nem gyári, csak másolat .
Ára párban 10000 .
Elnézve a motorodat eszembe jutott a rége flame, miszerint a Banditok váza más az évjáratok szerint....
A kiálló részek eléggé egyformának tűnnek.
Egyetlen különbséget látok laikusként, hogy a blokk felfogatása más, neked a bukócső csavarjai átmennek a vázon a kicsin meg fülek vannak hegesztve és azon van a blokk. (persze a futómű és a fék más)
a bukócső gyári? mennyit kérnél érte?

(igazából csak a fele kellene, a másik megvan hátha párban hasznosabb a raktárban... )
Maradtak eladó cuccaim a Banditomról .
Gyári kipufogó, bukócső, saválló anyagból doboztartó konzol Kappa platnival, kormánykiemelő, ami egy kicsit emeli, és kb 2 centit közelebb hozza a kormányt .Ez gibbon kezüeknek nem való .
Ha valakit érdekel ezek közül valami, írjon, vagy hívjon .
Próbáltad?
Nem akarok venni,csak informálódom.
itt mindent meg találsz .............. levvel keztem anno .. de nekem kilos egyszerű nitros jobban be jött ........ jobban csiszolhato http://www.oldtimerperfekt.hu/...
http://www.oldtimerperfekt.hu/...


a tank fel ujitó csak fémhez jó Pisti ............persze ha meg van csinálva 50 évre le van a gond .............
Ámulok és bámulok, egyesek mit össze nem hoznak.
A mügyanta amit használsz, az amivel a tankokat is ki szokták belülröl önteni, ha kirohad? Olvastam már róla néhány helyen, hogy a modellezök is használják, de még sehol nem láttam egy egy flakont/ tubust sem hogy miként is néz ki...vagy ez titok?
Azért az szép fimommechanikai munka lehet 50 mikronra becsiszolni a tolattyút a házzal!
vannak titkos dolgok ... de ugy van ahogy mondod a spejzben lévö anyagokból kell doldozni !

a fuvoka gyártás és tű faragás nálam régi dolog .. inkább sporolás egy tű 11 euro egy alapjárati fuvoka 7 euro fuvokát lehet venni a a Pinksbe db -ja 900 ft de én 70 ft ért veszek ezeket furom dörzsárazom külömbözö méretekre mert ugyi ki kell kisérleteznem és ehezz kéne venem mindenből 3 garniturát ... az ugye vagy 70 000 ft

Cv a tolatyukat is rég ota én ujitom fel egy ház 56 euró egy valve piston 60 euró .... ez ugye megint közel 140 000 ft és a jó fogyasztáshoz a finom gázhoz ,stb kopás mentes CV kell .
a dugót fel csiszolom és fek polirozom 1600 -ig a házat meg kenek 2 komponensű műgyantával a ház anyagával ... ez után a dugohoz vissza csiszolom 0. 05 hézagal . utána egy specko festékel le fujom és fel polirozom a csuszo felületeit 1600 -ra Így jobb lesz mint a gyári uj !
a Busa dob a jobb hőelvezetés miatt kell és a minél kisebb fuvoka eléréséhez,, a gyári dobok ki lettek nyitva 1. 4 ből csak a lassab olaj pumpa és a hajtorúd kerül fel használásra ............

a gép munkát az esztergájosom csinálja a furat miatt 1157 ccm lesz a 62 mm löket miatt hengerenként 20 ccm de a matek szerint 64 mm ig lehet növelni ..... majd meg látjuk ! és igen csak a főtengő modositásal lehet löketett növelni ,, egy 1996 w tengelyt fogunk modositani

ez lesz az economi block ............. jövöre Zöldi hoz nekem egy wössner szettet na az lesz 1400 felet is 80 vagy 81 mm furatal
az lesz az új ütős block
nekem ez ugyan olyan szorakozás mint neked ... nem munka és végre van rá időm
"az volt az első nagymotorom"

Ekkor milyen évszám volt a naptárakon? Vagy gyártják ezt még ma is?
vegyél nyugodtan nekem volt egy léghűtéses dt80-am az volt az első nagymotorom, csak jókat tudok róla mondani
Pikáns a recept! Azért egy kicsit úgy hangzik mintha ezek lettek volna a spájzban, azt ebböl kell fözni. A képeket nézve,volt amit eslöre nem értettem, de ahhoz kitaláltam valami történetet a magam szorakoztattására!
Ezek a hazilag készitett fúvókák HSS furóval furva egyformák lesznek. Azért lehet hogy egy optkai mérögéppel belemérnék ha tudnék. Csináltunk ilyet, de nem emlékszem az eredményére.
A síktolattyúk házát megkented valami kétkomponensü müanyaggal? Ha megszárad, majd visszacsiszolod méretre?

Hogy van ez a lökethossz "nyújtás"? A fötengelysonkákba excentrikus csapok lesznek belenyomva a hajtókarnak? Ez elterjedt megoldás? Hogyan lehet azt az excentrikus csapot jó szögben szerelni, meg azon is ébredni fog nyomaték az excentricitás karján, a szoros illesztés megfogja azt tartani?
Minek a busa kipufogódobja, most csináltad meg a gyári dobokat? A busa dob osztóköre azonos a banditéval?
A GSX 1400 dugattyúi lesznek felhasználva? Tehát kb 1400-es lesz a blokk?

Ezek a pontok voltak homályosak így elsöre...