Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1052 pupos henger lesz furva 76 mm ről 78,5 mm re
egy 1400 gxs hajtokaral , gyári gyürűkel ,stb ....a löket 58 mm ről 62 -mm vagy amit enged lehet 64 mm re növelve ../ KELL vagy 160-170 forgato nyomaték / egy 40 mikuninba 4 féle verziot készitek fuvókákból , a tűn a gyári 5 helyet 8 állitási lehetőség lesz és eből is készitek 3 féle verziot ez majd csak ha kész a gép munka,,,,,,,,,,,, és össze áll a block akkor tudom ki kisérletezni a 1000 km gyári folytásu hayabusa dob már a helyin
készűl a economi tasimura
A versenygumik, mint d211 stb, amik homologizaltak 5.5 collos felnire, felmehetnek, viszont: beleerhet a fekkitamasztoba
Hetvégén volt lehetőségem dolgozni egy kicsit a motorokon.Pénteken a főnök műhelyében lehúztuk a régi kormánycsapágyat a villahídról. A szerszámkészítős srácnak volt egy tök jó csapágylehúzója. Utána a szomszédban a folyékony nitrogén tartály külső jeges csövén visszahűtöttem a tengelyt, a csapágyat hólégfúvóval felmelegítettem, de még is is csapkodni kellett rendesen hogy a helyére menjen. Majd még gyorsan esztergáltam két pogácsát, hogy vázba be tudjam húzatni az új csapágyak futógyűrűit. Azt hiszem az első olyan történet volt , mikor nem "talált" szerszámokkal kellett ügyeskedni.
Amúgy nem tudom, olyan könnyűnek tűnik a kézben tartva a kormánycsapágycsere... mégis rommá kell bontani a motort, és nem árt ha van pár jó célszerszám kéznél. A gixer még istenes is, mert a váznyakban van két kikönnyítés hogy ki tudd ütni a régi csapagygyűrűket, de volt olyan Kawa chopper nálam amibe bele kellett köszörülni a gyűrű fölé,meg elvágni a gyűrűt, hogy ki lehessen szedni a régi maradványait...
Az biztos,hogy motor volt?
Szia Lamb! Nekem volt 80as dt-m bátran ajánlom, nagyon jó és megbízható gép, kevés fogyasztàssal. Sport kipuffal ment 105-öt is.
NA Király! Remélem tudsz segíteni. Van egy olcsóbb előtte a neten. Nem tudom, hogy ebben mennyi km lehet. Előre is köszi a segítséget! Holnap beszélj a mókussal! Majd meghálálom :-)
Az miaz?
fajin kis gep, amig tizeneves suhancok nem kezdik sk szerelni.
Nem erdekel egy ts50-es suzuki? A cegunke volt uj koratol, o.sz. viszi a 80-at, leghutos, teljesen fullos allapotban, minden van hozza u.gy. is, fillerekert.
Bandikák! Találkoztatok már 80as DT-vel? Szeretnék venni.
A GSF-400 nem belpiacos (van az is, de nem mind) !
Van hozzá minden márkakereskedésben rendelésre.
Az RF-400-asok voltak tisztán belpiacosak.

A többivel egyet értek.
Én ezt a gsxr-en csináltam meg Körmend Zalaegerszeg távon . A csutka kormányt alig értem el .Meg azért 30 km távon az ember nem is tökölhet nagyon .Pár év múlva Körmenden járva megemlegették többen is akik láttak .
Megvan a kép,ahogy indulok a gumishoz,derekamon 1 garnitúra gumival ami a hónaljamig ér,kanyarodni meg csak módjával,de már hányszor.....
Hát, ha jó nagy csomagtartód van, akkor több is .
200-as hátsó gumi,felfér a bandira?
Vagy például...
Mondjuk én azt sosem próbáltam.
Az 4 hengeres, miert zsibbadna;-)
Vagy CB500 Honda.
Kawasaki ER-5 a tökéletes választás!
Próbáltam, elhiheted!
Törekedni kell arra hogy 1 vagy 2 hengeres legyen a kiválasztott kezdőmotor...így a pénznyelők túlnyomó többségét sikerrel ki is zártad. Nagyon kevés, a 400-as Bandit árkategóriájában mozgó, A2-höz passzoló nem problémás 4 hengeres motor van.
Linkelni még nem tudok, mert kb 2-3 hónap mulva lesz esedékes a vásárlás, addig meg lehet már nem is lesz meg a kiszemelt moci. Csak támpontokat akarok, hogy egyáltalán mit érdemes keresni.
Ne fáradj ezzel, máshol is ugyanezt fogod hallani. A 250 vagy 400-as belpiacos gépeket senki nem fogja neked javasolni, ha korrektek akarnak lenni. Ez egy jó tanács, ha hiszed, ha nem.
szia! csatlakozom szotyihoz

kimondottan ilyen topik nincs

a kiszemelt motort linkeld be a megfelelő topikba azt ha van segítő szándék akkor "meg szakértik"neked,de az is előfordul,hogy valaki a topikban eladja a saját vasát és akkor lehet tudni az előéletét a gépnek