Oh a formája az tüntetésoszlató! De mindene olyan masszív, és ha messziről kontaktlencse nélkül sötétben hunyorítok, akkor egy kicsit Katanás! Lehet összehamisítok belőle egyet!
Köszönöm.
Van esetleg róla képed? Vagy nem találtad a Pajtás fényképezőgépet éppen akkor ?
Talán nem lesz olyan szokatlan ez a felállás, az 1400-esnek is sokkal erősebb a motorja, mint amit a váz futómű le tud kezelni. Az kezes mint az elhajított kő!
Gratulálok a géphez !
Igazi férfias darab . Nekem a csupasz E verziója volt . Ereje, mint a baromnak, de ha már fújt a szél, attól is imbolygott, és néha hirtelen lassításnál igencsak kivert a víz .Pedig a váz, futómű rendben volt, csak kevés volt a motor erejéhez .
Azért szép emlék maradt, mert 220-ért vettem, és fél év múlva 530-ért eladtam egy kőmívesnek, aki kipróbálni se merte . Még egy sörre is meghívott a benzinkúton, ahol félúton találkoztunk .
"Egyszer ezzel fogok elmotorozni a ölemen nap korongjába".
Még nem sikerült beindítani, de lehet nem is erőltetem.
Első észrevételek:
-Nehéz!
-Olyan széles az ülés, hogy íróasztal is lehetne.
-A kormány olyan messze van, hogy buszbérletet kell vennem.
-Nehéz! Ja ezt már mondtam!
-Hosszú! Komolyan kifulladtam mire körbefényképeztem...
Pedig teljesen világos. A vulkán fíber borítású rájsz hokedlit akarja összehozni a Rübner-féle ikonosztáttal, de nem kapott pont olyat, csak Jablonka-féle zsebhümmögőt és a kettő között méretproblámái vannak.
Illetve még egy levél 2006-ból.
Megőriztem a gyöngyszemet.
1. Szerviz sosem voltunk.
2. Azt sem értem miről van szó.
Valami ilyen fejet vágtam:
Levél:
Vettem egy Gyerekrobogót a váci úton, és annak a motorjához kellene a
centrifugál kuplung harangja a csapággyal és a 6 fogú fogaskerékkel,
plusz ennek a felerősítő-tartója, a csapágy körül a motor test felé.
Ha nincs jobb, akkor a korábban igért motor komplett is megfelelne a
januárban igért kb. 15 eFt-os árral pl.
Plusz kérdezem, hogy képesek-e villanyfúrógép ferdefogazású lassító
áttételéhez kapcsolni ezt a gyors oldalon lévő villanymotor-tekercs
részt lehúzatva.
Nyilván ekkor kell egy távtartó-pozícionáló készítése + a
tengely-kapcsoló készítése a 6 fogú kerék helyére.
Én ugyanis ezzel a céllal adtam át egy ezt megígért és magát Fricinek
neveztető Kiss Ferencnek,
aki az E-bicikli boltban dolgozott akkor a Budagyöngyénél,
de azóta köddé vált immár több, mint egy hónapja..
Tudnám napestig folytatni...
Talán még egy...
Volt régen egy csizma a Louisban aminek a forgalmazását azért hagytuk abba mert az olcsósága nem csak az árára volt ráhúzható jelző.
Mindegy.Olyan kocka orrú Western jellegű csizma . tudjátok...Amilyet a kisköbcentis megszelidült virago tulajdonos visel a fűzött nadrág mellett. (Az igaziak akik nem hajlandóak felülni a világi dolgoknak, sarkantyús csengőbongó csizmát hordanak ugyanis)
Na mindegy...Szóval tűző nyári nap. Emberünk megáll a már említett jellegzetes típussal. Van rajta minden! Rojtok, "Live to Ride..." deklivédő , kőről koponyával felszálló krómsas, Ugró krómpuma az első ÁTFÚRT sárvédőn.
Ruházat.
Borosta, fűzött gatya, hosszú fekete bőrkabát, Westernkalap a bukó mögé kötve. Emberünk cowboyfilmeken szocializálódva, mint egy igazi vadnyugati marcona hős lép be az üzletbe. Az idilli képet némileg árnyalja hogy 37kg a testsúlya, melynek nagy részét a tartó szervrendszerének (csontok-inak) súlya teszi ki.
Kér egy ilyen csizmát. Az utolsó db. Pont jó rá. Elmondom neki hogy Figyelj, rossz, ne vedd meg.Azért ilyen olcsó, mert nem jó, ennek tudatában vásárolj. Emberünk nem szól csak rámnéz. Fizet.
Elropog a lemenő napkorong felé (Ő legalábbis nyilván így érzi, holott a tömött Váci úton hadakozik a kocsikkal) Belenyugszom hogy most én voltam Bill a kies úton lévő fogadós...
Pár nap lenyugszik, hősünk telefonál .
Figyu! Van egy kis gond. Mégsem jó a mérete a csizmának.
Nem tököltem , hozzad. Le tudod vásárolni.
Megint pár nap.
Visszatér a farsangi jelmezes...
Leteszi a pultra, minden okénak tűnik.
Kinyitom a dobozt-ehh rongy ember vagyok hogy gyanút fogtam-
meglátom és nem tudom jól látok e?
A csizma sarka lejárva, az eleje szétrúgva...Ez SEMMI!
A sarok és a talp közt sár és fűcsomó.
Na most akkor hogy? Ennyi esett ki a számon a meglepetéstől...
Te figy....
Erre:
Nem jó a méret!
Értem de....Mit csináljak ezzel így ebben az állapotban?
Hát...garanciális nem?
MI?Ez? Így?
-"Akkor ? Nem tudod kicserélni? "
-............
Lánckerék felőli takarót leszedet három csavar fogja. Aztán a képen piros nyíllal jelezett csavart kitekered és ott tud távozni belőle a folyadék. Így nem kel csövet bontani. A Tankot le kel venni és ott felönteni alumínium hűtőhöz való fagylófolyadékkal.
Életemben nem cseréltem vizes banditon hűtőfolyadékot.
Amin igen, ott többnyire úgy kellett, hogy a vízpumpán van egy leeresztő csavar, előte kitekered a beöntőcsavart. Lejön a lé, vízpumpába csavar vissza, kiegyenlítő tartályt maxig töltöd, utána meg addig öntöd a betöltőn, míg tele lesz. És elvileg kész. Valamelyik manuálja járatást írt még elő ezután.
De mintha úgy rémlene, hogy a banditon nincs leeresztő, így az egyik csőkapcsolatot kell megbontani a bilincsnél, majd megmondja, akinek van,
Van esetleg róla képed? Vagy nem találtad a Pajtás fényképezőgépet éppen akkor ?
Talán nem lesz olyan szokatlan ez a felállás, az 1400-esnek is sokkal erősebb a motorja, mint amit a váz futómű le tud kezelni. Az kezes mint az elhajított kő!
szobadisznek nagy meg csunya
Igazi férfias darab . Nekem a csupasz E verziója volt . Ereje, mint a baromnak, de ha már fújt a szél, attól is imbolygott, és néha hirtelen lassításnál igencsak kivert a víz .Pedig a váz, futómű rendben volt, csak kevés volt a motor erejéhez .
Azért szép emlék maradt, mert 220-ért vettem, és fél év múlva 530-ért eladtam egy kőmívesnek, aki kipróbálni se merte . Még egy sörre is meghívott a benzinkúton, ahol félúton találkoztunk .
Még nem sikerült beindítani, de lehet nem is erőltetem.
Első észrevételek:
-Nehéz!
-Olyan széles az ülés, hogy íróasztal is lehetne.
-A kormány olyan messze van, hogy buszbérletet kell vennem.
-Nehéz! Ja ezt már mondtam!
-Hosszú! Komolyan kifulladtam mire körbefényképeztem...
Mindjárt más a hangulat!
Megőriztem a gyöngyszemet.
1. Szerviz sosem voltunk.
2. Azt sem értem miről van szó.
Valami ilyen fejet vágtam:
Levél:
Vettem egy Gyerekrobogót a váci úton, és annak a motorjához kellene a
centrifugál kuplung harangja a csapággyal és a 6 fogú fogaskerékkel,
plusz ennek a felerősítő-tartója, a csapágy körül a motor test felé.
Ha nincs jobb, akkor a korábban igért motor komplett is megfelelne a
januárban igért kb. 15 eFt-os árral pl.
Plusz kérdezem, hogy képesek-e villanyfúrógép ferdefogazású lassító
áttételéhez kapcsolni ezt a gyors oldalon lévő villanymotor-tekercs
részt lehúzatva.
Nyilván ekkor kell egy távtartó-pozícionáló készítése + a
tengely-kapcsoló készítése a 6 fogú kerék helyére.
Én ugyanis ezzel a céllal adtam át egy ezt megígért és magát Fricinek
neveztető Kiss Ferencnek,
aki az E-bicikli boltban dolgozott akkor a Budagyöngyénél,
de azóta köddé vált immár több, mint egy hónapja..
Talán még egy...
Volt régen egy csizma a Louisban aminek a forgalmazását azért hagytuk abba mert az olcsósága nem csak az árára volt ráhúzható jelző.
Mindegy.Olyan kocka orrú Western jellegű csizma . tudjátok...Amilyet a kisköbcentis megszelidült virago tulajdonos visel a fűzött nadrág mellett. (Az igaziak akik nem hajlandóak felülni a világi dolgoknak, sarkantyús csengőbongó csizmát hordanak ugyanis)
Na mindegy...Szóval tűző nyári nap. Emberünk megáll a már említett jellegzetes típussal. Van rajta minden! Rojtok, "Live to Ride..." deklivédő , kőről koponyával felszálló krómsas, Ugró krómpuma az első ÁTFÚRT sárvédőn.
Ruházat.
Borosta, fűzött gatya, hosszú fekete bőrkabát, Westernkalap a bukó mögé kötve. Emberünk cowboyfilmeken szocializálódva, mint egy igazi vadnyugati marcona hős lép be az üzletbe. Az idilli képet némileg árnyalja hogy 37kg a testsúlya, melynek nagy részét a tartó szervrendszerének (csontok-inak) súlya teszi ki.
Kér egy ilyen csizmát. Az utolsó db. Pont jó rá. Elmondom neki hogy Figyelj, rossz, ne vedd meg.Azért ilyen olcsó, mert nem jó, ennek tudatában vásárolj. Emberünk nem szól csak rámnéz. Fizet.
Elropog a lemenő napkorong felé (Ő legalábbis nyilván így érzi, holott a tömött Váci úton hadakozik a kocsikkal) Belenyugszom hogy most én voltam Bill a kies úton lévő fogadós...
Pár nap lenyugszik, hősünk telefonál .
Figyu! Van egy kis gond. Mégsem jó a mérete a csizmának.
Nem tököltem , hozzad. Le tudod vásárolni.
Megint pár nap.
Visszatér a farsangi jelmezes...
Leteszi a pultra, minden okénak tűnik.
Kinyitom a dobozt-ehh rongy ember vagyok hogy gyanút fogtam-
meglátom és nem tudom jól látok e?
A csizma sarka lejárva, az eleje szétrúgva...Ez SEMMI!
A sarok és a talp közt sár és fűcsomó.
Na most akkor hogy? Ennyi esett ki a számon a meglepetéstől...
Te figy....
Erre:
Nem jó a méret!
Értem de....Mit csináljak ezzel így ebben az állapotban?
Hát...garanciális nem?
MI?Ez? Így?
-"Akkor ? Nem tudod kicserélni? "
-............
Olyan "aranyos" történetek kerültek elö!
Pár óra múlva megyek az GSX 1100ES-ért. Azt hiszem még ma éjjel dimanitot dugok a hangtompítójába.
kék-fehér
Amin igen, ott többnyire úgy kellett, hogy a vízpumpán van egy leeresztő csavar, előte kitekered a beöntőcsavart. Lejön a lé, vízpumpába csavar vissza, kiegyenlítő tartályt maxig töltöd, utána meg addig öntöd a betöltőn, míg tele lesz. És elvileg kész. Valamelyik manuálja járatást írt még elő ezután.
De mintha úgy rémlene, hogy a banditon nincs leeresztő, így az egyik csőkapcsolatot kell megbontani a bilincsnél, majd megmondja, akinek van,