Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellosztok! 1987 es Gsxr 400 ashoz keresek jó állapotú főtengelyt, csapágyakkal hajtókarokkal együtt:) Már egy jó pár hete bűvölöm a netet de sehol se találok:( Amugy olvastam már egy jó pár helyen h vagy a gsf banditban vagy a gsx400F ben, vagy az RF 400-ban ugyanaz a blokk van mint az enyémbe. Ezt alá tudná nekem támasztani valaki h mi ebből az igaz? Előre is köszi a kimerítő választ:) Tel: 06-30/337-22-20 Email: bodnarbarnabas1990@gmail.com
Donornak kellett volna egy átépitéshez.. :-)
Nekem inkább okoz örömöt,a régi vasak látványa,de nem vagyok ilyen szerelő típus,sőt takarítani is max 1-1,5 órát szoktam,de zavar ha piszkosan,retkesen áll a garázsban,túra közben viszont bármennyire összekenem,nem fogom vissza magam.
Élvezet minél több motor kipróbálása,átlényegülés,alkalmazkodás az idegen technikához,cm3-től függetlenül....(1 mumusom van,a chopper,arra nem tudom rávenni magam,hogy kipróbáljam),próbálni a féket,dönthetőséget,keresni a nyomatékhullámot.......lehet elvonási tüneteim kezdenek lenni!
ez azzzé van mert így érzed magad jól ........... kész nincs mitt feszegetni ......... én ha itt a forumon vagy bárhol fel baszom magam csak a pannonia hangja nyugtat meg ezzért is van a másik házba a pincébe egy t/5 és egy kis csepi .................

amikor be pőfen ez a magaidejében is el avult szar " be áll a 60 munkaütem /perc még az élet is szebb ........ aztán egy kanyar , vagy kettő .... és minden happy

https://www.facebook.com/photo...
jaja
Megyek mindjárt sörözni a régi kollégákkal, tanitványokkal, itt vannak a kiállitáson.
Jó-jó, de ha mindent mindenki egy szóban intézne el, akkor most még talán csak 100. oldalát töltenénk ennek a fórumnak! Mi lenne azzal a sok sületlenséggel amit én is napi szinten összehordok?

Ja.
Nem.
De.
Ha erre lenne racionális /irracionális válasz, a marketingesek tudnák!
Talán a különleges dolgok iránti birtoklási vágy az erösebb, és kevésbé számít a funkcionalitás.

Magam részéröl az okoz élvezetet, ha egy megöregedett motort újra fényessé varázsolhatok, "némi" tisztogatással, polirozással, pár alkatrész cserével. Senki nem tudja elképzelni, milyen érzés, mikor a 20-30-40 évnyi olajsár alól ismét felragyoknak az alkatrészek. Szívböl utálom a láncspray-t már évek óta, de egy tagadhatatlan elönye van. Olyan mértékben örzi a statikus felületek épségét azzal hogy odaragad, hogy talán egy alvázvédö Sem képes rá! Csak hát mire eltávolítod azt a bár maréknyi ragacsos túrhát!
Szépséges Ennek tiszteletére ma este meg kell néznem a One Week c. filmet (igaz, nem Triumph, hanem Norton van benne, de az is hasonlóan szép, klasszikus vonalvezetésű motor)
Egy szonak is szaz a vege,motorozni jooooo,hogy ki,mivel teszi tokmindegy,lenyeg,hogy elvezze!
István!
Akkor mégis miért van az hogy itt van a magam fajta.
Szeretem a régi kormányváltós Vespákat. Tudom hogy vannak sokkal jobbak, vannak sokkal megbízhatóbbak. Mégis , mit nem adnék egy VNB-ért a Vespákból...Holott...Azon kívül hogy -szerintem - szép..Khm. Hétköznapi használhatósága erősen megkérdőjelezhető székesfővárosunkban.
Azt ne írja senki hogy a hülyeségem visz rá
Az ember esze tudja hogy ugyanazért a pénzért nagyon jó motorokat is kap és mégis kiadná rá....
Huhh ez messzire vezet, kb olyan mint a ki az igazi motoros!
lemosod
Egyetertek. Ugy lehet osszenoni a geppel, ha nem csak tankolod, meg neha lenosod.

(ezért irtam, hogy :Szerintem sokkal nagyobb értekük van a kevésbé speciális dolgoknak, amik kisebb nagyobb kompromisszummal sok mindenre használhatók, mint azok amik csak egy egy dologban tudnak jeleskedni. A szép az egészben, hogy ez mindenkinek mást takara!)
Lehet tucat emberke vagyok, de nekem a jelen helyzetemben is meg van ez az érzés, bár nem sok masinát próbáltam még eddig hosszabb távon. Lehet a téli hideg garázsban töltött órák teszik egyé a gépet és ember, mikor fájdalom köszöböket gyakrat átlépve a hideg vasak közt szídja a felmenőket akik tervezték a technikát, de tavasszal a sisak alatt felcsúszik a mosoly az arcon. :)
A TPS szenzorban lévő fehéres trutyi normális? Direkt be van kenve valamivel, vagy ki kell mosni szárazra, és úgy visszatenni?
A neten semmi infót nem találok ezzel kapcsolatban.
Közben vannak olyanok akik csak szimplán boldogok egy olyan középszerűen nagyszerű motorral mint a Bandit, vagy esetleg pont letojnak mindent egy szürkénél is szürkébb CBF1000 nyergében.
Ez igaz.
Viszont ! A nagy elhitető gépezet fordítva bekötve is üzemel.
Lehet hogy gyenge, lehet hogy kényelmetlen, de ez ...Ez apám! Egy Hárli! Része vagy a legendának...

Vagy:
Lehet hogy gyenge, lehet hogy nem üzembiztos, de eeez...ÍÍÍtáááliááá-Ííítáliááá...lá-lá-lá-lááá! Az igazi dolce víta..Elvégre ez Vespa...Igaz hogy egy szimpla yamaha jog százszor többet ér gyakorlati értékét tekintve de ph! Öltönyt fel, zselét a hajba!
És még sorolhatnánk.
(Ennek ellenére rajongok a vespáért én is. A zselét kihagyom mert foltokban kopaszodom )
Ezt csak azért olvasod ki belöle, mert régóta azt probálják elhitetni mindenkivel, hogy minél erösebb, minél stabilabb, minél gyorsabb, minél okosabb annál jobb a Motor (és bármi más )!
Mélyen bent tudjuk hogy nincs tökéletes dolog, de valahogy mégis számitunk rá, vágyunk rá, közben meg sokszor elmegyünk a "csak jó" dolgok mellett, amik lehet esetenként sokkal nagyobb élménnyel ajándékoznak meg.

Szerintem sokkal nagyobb értekük van a kevésbé speciális dolgoknak, amik kisebb nagyobb kompromisszummal sok mindenre használhatók, mint azok amik csak egy egy dologban tudnak jeleskedni. A szép az egészben, hogy ez mindenkinek mást takara!
Nekem ugyanez a régi kormányváltós Vespa. Ezért is szeretem őket.
Életveszély egy jó gépről ha átülsz, úgy érzed mintha nem lenne futómű alattad stb..De az érzés...
amugy en a multkor moto guzzi v7hideteseket nezegettem, miutan kovettem egyet a argit hidon;-)
ilyen szepen metaforikusan agyon regen lattam leirva azt, hogy: gyenge