Hellosztok! 1987 es Gsxr 400 ashoz keresek jó állapotú főtengelyt, csapágyakkal hajtókarokkal együtt:) Már egy jó pár hete bűvölöm a netet de sehol se találok:( Amugy olvastam már egy jó pár helyen h vagy a gsf banditban vagy a gsx400F ben, vagy az RF 400-ban ugyanaz a blokk van mint az enyémbe. Ezt alá tudná nekem támasztani valaki h mi ebből az igaz? Előre is köszi a kimerítő választ:) Tel: 06-30/337-22-20 Email: bodnarbarnabas1990@gmail.com
Nekem inkább okoz örömöt,a régi vasak látványa,de nem vagyok ilyen szerelő típus,sőt takarítani is max 1-1,5 órát szoktam,de zavar ha piszkosan,retkesen áll a garázsban,túra közben viszont bármennyire összekenem,nem fogom vissza magam.
Élvezet minél több motor kipróbálása,átlényegülés,alkalmazkodás az idegen technikához,cm3-től függetlenül....(1 mumusom van,a chopper,arra nem tudom rávenni magam,hogy kipróbáljam),próbálni a féket,dönthetőséget,keresni a nyomatékhullámot.......lehet elvonási tüneteim kezdenek lenni!
ez azzzé van mert így érzed magad jól ........... kész nincs mitt feszegetni ......... én ha itt a forumon vagy bárhol fel baszom magam csak a pannonia hangja nyugtat meg ezzért is van a másik házba a pincébe egy t/5 és egy kis csepi .................
amikor be pőfen ez a magaidejében is el avult szar " be áll a 60 munkaütem /perc még az élet is szebb ........ aztán egy kanyar , vagy kettő .... és minden happy
Jó-jó, de ha mindent mindenki egy szóban intézne el, akkor most még talán csak 100. oldalát töltenénk ennek a fórumnak! Mi lenne azzal a sok sületlenséggel amit én is napi szinten összehordok?
Ha erre lenne racionális /irracionális válasz, a marketingesek tudnák!
Talán a különleges dolgok iránti birtoklási vágy az erösebb, és kevésbé számít a funkcionalitás.
Magam részéröl az okoz élvezetet, ha egy megöregedett motort újra fényessé varázsolhatok, "némi" tisztogatással, polirozással, pár alkatrész cserével. Senki nem tudja elképzelni, milyen érzés, mikor a 20-30-40 évnyi olajsár alól ismét felragyoknak az alkatrészek. Szívböl utálom a láncspray-t már évek óta, de egy tagadhatatlan elönye van. Olyan mértékben örzi a statikus felületek épségét azzal hogy odaragad, hogy talán egy alvázvédö Sem képes rá! Csak hát mire eltávolítod azt a bár maréknyi ragacsos túrhát!
Szépséges Ennek tiszteletére ma este meg kell néznem a One Week c. filmet (igaz, nem Triumph, hanem Norton van benne, de az is hasonlóan szép, klasszikus vonalvezetésű motor)
István!
Akkor mégis miért van az hogy itt van a magam fajta.
Szeretem a régi kormányváltós Vespákat. Tudom hogy vannak sokkal jobbak, vannak sokkal megbízhatóbbak. Mégis , mit nem adnék egy VNB-ért a Vespákból...Holott...Azon kívül hogy -szerintem - szép..Khm. Hétköznapi használhatósága erősen megkérdőjelezhető székesfővárosunkban.
Azt ne írja senki hogy a hülyeségem visz rá
Az ember esze tudja hogy ugyanazért a pénzért nagyon jó motorokat is kap és mégis kiadná rá....
(ezért irtam, hogy :Szerintem sokkal nagyobb értekük van a kevésbé speciális dolgoknak, amik kisebb nagyobb kompromisszummal sok mindenre használhatók, mint azok amik csak egy egy dologban tudnak jeleskedni. A szép az egészben, hogy ez mindenkinek mást takara!)
Lehet tucat emberke vagyok, de nekem a jelen helyzetemben is meg van ez az érzés, bár nem sok masinát próbáltam még eddig hosszabb távon. Lehet a téli hideg garázsban töltött órák teszik egyé a gépet és ember, mikor fájdalom köszöböket gyakrat átlépve a hideg vasak közt szídja a felmenőket akik tervezték a technikát, de tavasszal a sisak alatt felcsúszik a mosoly az arcon. :)
A TPS szenzorban lévő fehéres trutyi normális? Direkt be van kenve valamivel, vagy ki kell mosni szárazra, és úgy visszatenni?
A neten semmi infót nem találok ezzel kapcsolatban.
Közben vannak olyanok akik csak szimplán boldogok egy olyan középszerűen nagyszerű motorral mint a Bandit, vagy esetleg pont letojnak mindent egy szürkénél is szürkébb CBF1000 nyergében.
Ez igaz.
Viszont ! A nagy elhitető gépezet fordítva bekötve is üzemel.
Lehet hogy gyenge, lehet hogy kényelmetlen, de ez ...Ez apám! Egy Hárli! Része vagy a legendának...
Vagy:
Lehet hogy gyenge, lehet hogy nem üzembiztos, de eeez...ÍÍÍtáááliááá-Ííítáliááá...lá-lá-lá-lááá! Az igazi dolce víta..Elvégre ez Vespa...Igaz hogy egy szimpla yamaha jog százszor többet ér gyakorlati értékét tekintve de ph! Öltönyt fel, zselét a hajba!
És még sorolhatnánk.
(Ennek ellenére rajongok a vespáért én is. A zselét kihagyom mert foltokban kopaszodom )
Ezt csak azért olvasod ki belöle, mert régóta azt probálják elhitetni mindenkivel, hogy minél erösebb, minél stabilabb, minél gyorsabb, minél okosabb annál jobb a Motor (és bármi más )!
Mélyen bent tudjuk hogy nincs tökéletes dolog, de valahogy mégis számitunk rá, vágyunk rá, közben meg sokszor elmegyünk a "csak jó" dolgok mellett, amik lehet esetenként sokkal nagyobb élménnyel ajándékoznak meg.
Szerintem sokkal nagyobb értekük van a kevésbé speciális dolgoknak, amik kisebb nagyobb kompromisszummal sok mindenre használhatók, mint azok amik csak egy egy dologban tudnak jeleskedni. A szép az egészben, hogy ez mindenkinek mást takara!
Nekem ugyanez a régi kormányváltós Vespa. Ezért is szeretem őket.
Életveszély egy jó gépről ha átülsz, úgy érzed mintha nem lenne futómű alattad stb..De az érzés...
Élvezet minél több motor kipróbálása,átlényegülés,alkalmazkodás az idegen technikához,cm3-től függetlenül....(1 mumusom van,a chopper,arra nem tudom rávenni magam,hogy kipróbáljam),próbálni a féket,dönthetőséget,keresni a nyomatékhullámot.......lehet elvonási tüneteim kezdenek lenni!
amikor be pőfen ez a magaidejében is el avult szar " be áll a 60 munkaütem /perc még az élet is szebb ........ aztán egy kanyar , vagy kettő .... és minden happy
https://www.facebook.com/photo...
Ja.
Nem.
De.
Talán a különleges dolgok iránti birtoklási vágy az erösebb, és kevésbé számít a funkcionalitás.
Magam részéröl az okoz élvezetet, ha egy megöregedett motort újra fényessé varázsolhatok, "némi" tisztogatással, polirozással, pár alkatrész cserével. Senki nem tudja elképzelni, milyen érzés, mikor a 20-30-40 évnyi olajsár alól ismét felragyoknak az alkatrészek. Szívböl utálom a láncspray-t már évek óta, de egy tagadhatatlan elönye van. Olyan mértékben örzi a statikus felületek épségét azzal hogy odaragad, hogy talán egy alvázvédö Sem képes rá! Csak hát mire eltávolítod azt a bár maréknyi ragacsos túrhát!
Akkor mégis miért van az hogy itt van a magam fajta.
Szeretem a régi kormányváltós Vespákat. Tudom hogy vannak sokkal jobbak, vannak sokkal megbízhatóbbak. Mégis , mit nem adnék egy VNB-ért a Vespákból...Holott...Azon kívül hogy -szerintem - szép..Khm. Hétköznapi használhatósága erősen megkérdőjelezhető székesfővárosunkban.
Azt ne írja senki hogy a hülyeségem visz rá
Az ember esze tudja hogy ugyanazért a pénzért nagyon jó motorokat is kap és mégis kiadná rá....
(ezért irtam, hogy :Szerintem sokkal nagyobb értekük van a kevésbé speciális dolgoknak, amik kisebb nagyobb kompromisszummal sok mindenre használhatók, mint azok amik csak egy egy dologban tudnak jeleskedni. A szép az egészben, hogy ez mindenkinek mást takara!)
A neten semmi infót nem találok ezzel kapcsolatban.
Viszont ! A nagy elhitető gépezet fordítva bekötve is üzemel.
Lehet hogy gyenge, lehet hogy kényelmetlen, de ez ...Ez apám! Egy Hárli! Része vagy a legendának...
Vagy:
Lehet hogy gyenge, lehet hogy nem üzembiztos, de eeez...ÍÍÍtáááliááá-Ííítáliááá...lá-lá-lá-lááá! Az igazi dolce víta..Elvégre ez Vespa...Igaz hogy egy szimpla yamaha jog százszor többet ér gyakorlati értékét tekintve de ph! Öltönyt fel, zselét a hajba!
És még sorolhatnánk.
(Ennek ellenére rajongok a vespáért én is. A zselét kihagyom mert foltokban kopaszodom )
Mélyen bent tudjuk hogy nincs tökéletes dolog, de valahogy mégis számitunk rá, vágyunk rá, közben meg sokszor elmegyünk a "csak jó" dolgok mellett, amik lehet esetenként sokkal nagyobb élménnyel ajándékoznak meg.
Szerintem sokkal nagyobb értekük van a kevésbé speciális dolgoknak, amik kisebb nagyobb kompromisszummal sok mindenre használhatók, mint azok amik csak egy egy dologban tudnak jeleskedni. A szép az egészben, hogy ez mindenkinek mást takara!
Életveszély egy jó gépről ha átülsz, úgy érzed mintha nem lenne futómű alattad stb..De az érzés...