Igen, a 600-ast,750-est frissítették, bár nem lettek túl szépek, mégis aránylag sikeresek voltak az elnyűhetetlen túrázó kategóriában . Az 1100-est meg 6 év változatlan formában való gyártás után abbahagyták utód nélkül .
125-ös kéthengeres volt, és úgy tudott visítani, mint az állat .Nagyon egészséges, ropogós hangja volt alapjáraton .Egy és két személlyel is 120volt a vége, 6,5 volt a fogyasztása .Na, ez nem tetszett benne ! 20000-ért vettem, két év után 85000-ért eladtam .
Most még a hangja miatt is örülnék neki .Nagyon vicces kis motor volt, mert messziről úgy nézett ki, mintha egy Simsonnal mennék és így sok keménykedő autóst megtréfáltam vele városban .
Az első 1000cm3-s motor amivel mentem egy Suzuki GS1000-volt,ha jól emlékszem 78-as évjárat,3.-ban 180-at tudott,de csak egyenesen szeretett menni.Nosztalgikus hangulatom támadt ezektől a remek képektől!
Háttérben az RD-ről mit lehet tudni?
Tarzan59!
"A sok kényes fenekü ehhez mit szólna ?" A sok "kényes" fenekű mint ahogy írod,szeret a táj szépségére a motorozás örömére koncentrálni,és nem arra,hogy zsibbad a picsája! Erről ennyit....
Én ilyen vagyok...Állandóan ezen vivok magammal.
Megtartod: Hudejó, de szuper, stb. Igen ám, de amíg a fotókon minden jól mutat, addig a veteránosok örök izzadását nem örökítik meg a képek. Alkatrészvadászat, esetleges nyűgök stb.
Mindig újat veszel: Na igen...Sokkal logikusabb, sokkal racionálisabb dolog. De csak egy leszel a tucatból. Mindig egy, aki beáll a vásárlók sorába időröl időre. Nincs annyi probléma a műszakiakkal, viszont nincs is meg az érzés...az érzés azokról az elmúlt nyarakról azokról az élményekről amit a gép adott amit már huszonéve törölgetsz...
Nehéz...(Megyek beveszem a gyógyszereimet )
Sajnos azért akad rajta pár OBI-s csavar, meg piros szerelőpaszta...
Ami aggaszt, hogy le van törve a láncvédő felfogatása, meg láncvédőt még egyik hirdetési oldalon sem láttam hozzá...
1-2 óra baszakodás után én nyertem.
Az első aksimat kiszívta, plusz pont kifeküdt az indítórelé. Benyomtam egy csavarhúzót a kapcsok közé, már tekert is. Akkor még észre kellett vennem vészkapcsoló OFF-ban van. Átpöccint, hebe-hubu-habababababababab, és elindult. Nem tudom mi hajtja, 3 karbiból dőlt a benzin, mindenhol könnyezik az olajtól a blokk, de olyan morajlással és vehemenciával jár mint egy szergej mozdony. Kicsit melengettem, közben a benzintócsa nőtt a motor alatt. Párszor kinyitottam a karbikat, mondom most pusztuljon meg nem amikor csillog villog, de a fekete füstön kívül nem jött belőle semmi. A kipuk, ahogy már alkukor észrevettem, rommá vannak rohadva, de ez bele van kalkulálva.
Azért azon eltöprengtem, hogy vajon otthon ki adná el teletankkal a motorját? Megkönnyeztem , mire a tankot a húszon liter üzemanyaggal leemeltem...mondjuk nem is rozsdás belül.
Mondjuk ha bejön a traffipax-terror amit ígérnek, akkor lehet hogy nem kéne... mert minek?!