Akkor vagy gazdag, ha van egy 86 LE-s fél éves motorod. Ha szegény vagy, akkor 86 lóerős 20 éves motorod van, azután jóval kevesebbet fizetsz. Az, hogy hitelre van senkit nem érdekel sajna.
Na ne sírjunk, pénteken gurulááááááás!
Burzsuj Blue, járhatnál Babettával is! Ha fussa Banditára a fizess, mint a katonatiszt! így több pénzt tudunk ellopni, meg több segílykét kiosztani szegény földönfutó kirekesztett kisebbségnek, akik hálából majd ránk szavaznak.
OK ok eben igazad van, de hidd el hogy rajtad fogják leverni, és nem keresik ki hogy 10enéve melyik ügyintéző írta be rosszul..............
De ha bevezetik a népszámlálást....akkor ugye 0. év............a következőben már nem 20kw-at után fizetsz. És nagyon sok pénz befolyik..........
Szerintem simán befolyik annyi, hogy az a "minden megyének 1 pad" haszonnal is jár...........
egyet ne feledj!
Még van rajtunk bőr, amit szeretnének lehúzni! Csak 1-2 okos ember kell aki megtalálja erre a megoldást...............lásd: TELJESÍTMÉNYADÓ..............súlyadó helyet............
Mert ugye itt is miről szólt? A gazdagabb fizesen többet............
Már nem az a duma, hogy a 2 tonnás kocsi menyire teszi tönkre az útat egy 200kgos motorossal ellentétbe........hanem hogy a gazdagabb.............
Az már senkit nem érdekel, hogy van akinek csak motorja van (mint nekem - az is a banké).....hanem ha van egy 86Le-ös mocim akkor már gazdag vagyok.........szembe egy XY Opellal ami csak 80Le-ös
Hidd el hogy nem "néhány" motorosról szól a történet, hanem egy kicsit többről.........
Kezdve az előbbi példával........125-ös 50-esként........de ha már 125? Mgnézném melyik 125-ös papirjában van benne az eredeti szám............
Nekem volt 2db is.... mindegyk 11kw-os számmal volt..........közben meg ugye a TZR 18-19 a Futura meg 22-23kw-os volt (ha jól emlékszem ennyi)
Gondolj bele.........csak vegyünk egy sima Futurát......11kw........200ft-al.........és mennyi van belőle? 500-1000? az már szép összeg.........
És akkor ugye hány fajta ilyen moci van?
Futura, TZR, Mito, SP02.....stb.........és ez csak a 125-ös rész...........
Hol vannak a 250, 400, 500, 550, 600, 650, 750, 900, 1000, 1100, 1200, 1250, 1300-as motorok............
Itt is megszivják a bránert, mivel ugye tervben van a robogók rendszámozása.....
No ott ki fog derülni, hogy ugye nem egy Yamaha Mint...........
de ennél már a kollegám is durvább:-))))
180-as DNA.....50esként:-) Mivel méreteiben szint nulla az eltérés.......(szerinte) Én még nem láttam a 2öt egymás melett......
Amugy nem kell mindegyiknek..... egyszerűen ugyebár a bürokrácia világában SIMÁN megmondják neked, hogy a megyei központba kell vinned..........azt kész.........tehát csak minden megyében 1db kell.....
Erre jó példa az az egy darab müszaki állomás ami Debrecenben van..........
Németből behozol egy kocsit....... elviszed oda, mert ugye XY baja van, igy kevesebb a regadó......
kb 1 hónapja volt a híradóban is........
Persze rögtön feldobták, hogy amig Győrből elmész Debrencenbe meg vissza, már nem olyan kifizetődő.....de még igy is megéri......
Ennyi erővel simán létrehozhatnak 1db állomást - és ha kell müszaki a motorrodra akkor oda viheted, máshova nem........ez mind csak papirmunka, egy bürokrácia, no meg egy adag korrupció (ki kapja ezt a lehetőséget meg) abból pedig a hivatalnokok eddig jelesre vizsgáztak mindig:-)
Amit írsz?
No most ugye nem fog - vagyis igen kevés az a motoros, aki kintről behoz egy gépet csak ezért........ráadásul ugye végigjárja a malomkerekeket.......
mivel folytó kittes, ezért külön procedura.......hiszen erről is kell egy igazolás, hogy tényleg azért csak ennyi, mert benne van
És ugye nem is occó.......
A GS-be a karbi a folytás........no már most ki lehetett volna nyitni az enyémet is egy ÚJ, nyitott karbival........ami kb 100.000ft lett volna..........és nyerek 14 Le-öt?
Igy is ment 160-at.........úgy meg 180-at ment volna........értelme?
Szóval ténylegesen jön a szöveg......
OLYAN MOCIRA ÜLJ AMIRE VAN PAPIROD...........de ugye ezt értesd meg egy 16-7-8-9-20 éves kis csikóval:-))))
Erre ven féllegális megoldás is. Nézz be a mobile.de-re, szinte minden motorból találsz 34LE-st. Behozol egy ilyet, kidugaszolod és jársz vele. Ha berendelnek mérésre, pár óra visszaépíteni, csókolom. MEgnézném, mikor fog minden műszaki vizsgaközpont teljesítménymérő fékpadot venni, hogy néhány motorost jól megszivassanak.
Eddig háromszor igazoltattak,de egyszer sem szóltak semmit.Úgyhogy szerintem nem kell parázni.
Egyébként is azt a 20 kw-ot nem én találtam ki,nem én írtam a forgalmiba,úgyhogy bekaphassák.
Honnan kellene azt nekem tudnom hogy valójában hány kw. Nem vittem teljesítmény mérésre.
Szerintem az sokkal durvább amikor pl.egy 125-ös Cagiva mitot 50-esként használnak.
Gözöm nincs, hogy hol törik, én még nem láttam, csak azt olvastam több helyen, hogy ami csak hátul van megfogatva, az töri a vázat. Én biztos ami biztos olyat vettem a GSX-re aminek a tartója elmegy a hátsó telóig és ahhoz is hozzá lett fogatva, de nekem csak hátsó doboz van.
Ilyesmi:
engem eddigi pályafutásom alatt (6 év) eddig 3x állítottak meg.........ebből 3x éjjel.............
papirok, és rendszám...........egyezése, azt jó útat kivántak (no meg megjegyezték, hogy nem e fázok, mert csípős idő van:-)
Szóval nem fognak számolgatni hogy ha 22kw akkor az mennyi kilós is? vagy a 19kw akkor az mennyi?
Persze a kifogsz egy matekzsenit akkor szívás:-))))
Azért egy GPZ1100 -és a kw? Hát az mr nem necces hanem röhej:-)
Én nem azért félnék, hogy mi lesz ha megállítanak, hanem mert a teljesítményadó világában csak 1-2 okos ember kell, és máris bevezetik a teljesítméánymérést............
Kidobja hogy 70kw.....mennyi van a papirban? Csak 20?
Hoppá........ ez bizony okírathamisitás hiszen nem igaz a szám, adócsalás hisz az eddigi években nem az igazi szám után fizettél..........
Rád verik még az államháztartási hiányt is........
És ez nem tart sokáig...........
Nekem eddig a müszaki (4 motort vittem eddig) abból állt, hogy motorra fel.....fékezzek elsővel---hátsóval....vlágitások.....motor, alvázszám és kész..........
Most meg a haverokat sorba küldték el, mert a féktárcsába volt egy kis hullám.......és biza a fékpad kidobta........
Szóval a rend őre nem fog elküldeni teljesítménymérésre, de ha egy motorértő emvbert fogsz ki, az biza felnyom.....és ahoz hogy bizonyitsd az igazad, ezt a mérést neked kell majd megcsinálni.....amit nem fogsz, hiszen Te -Ő-bárki tudja hogy kamu a szám
Nem hiába mondják az okosak!
Mindig olyan motorra és olyan papirral ülj, ami fedi a valóságot - és akkor nem kell zizzegni a seggednek......
Ha még nem teheted le a A-t akkor sajnos várni kell..........
Ami nem hülyeség!
Én 25 évesen tettem le az AK-t.......és azt is azért, mert rábeszéltek...............(ugyan annyi mint az A1)....
És A-m csak tavaly október óta van.......mert az kellett a bandithoz
A gép 156 kg! és ebbe belekőthetnek szal a megálitanak nem akkarok mentegetőzni! egy haveromnak van egy kawasaki gpz1100 és 18 Kw van a forgalmiba! vissza térve a banditra láttam olyat h 22 kw azért érdekelt h ez valós e ,mert arra is gondoltam h vmi lefojtott vagy ilyesmi!
Ha AK-d van és a paprion 25kw, vagy ennél kevesebb......és a motor legalább 160kg akkor mehetsz.......(mivel van egy olyan szabály is hogy nem lehet nagyobb az osztó mint 0,16kw/kg
Vagyis egész pontosan nem lehet KÖNNYEBB a motor mint 156,25kg
És ha már ilyet keresel akkor Én a Gs500-at ajánlom!
Nekem is ez volt........
AK-s jogsim volt a Gs meg 25Kw-os volt GYÁRILAG
Nyugodtabb moci mint a 250-es bandit (fordulatszámra értem), no meg ugye 2x akkora:-)
Hello!
Engem az érdekelne h leteszem az A korl. jogsit és ezzel vezethetem a suzuki bandit 250-est mert néhány helyen ezt olvastam " a korl jogsival vezethető"! de elvileg 25 KW ig vezethetek! szal kérlek válaszoljatok!
kőszi: kakas
A hátsó dobozod aljáról tudnál képet mutatni hogy lássam milyen platni megy rá? Két sisak elfér benne?
Megvagy vele elégedve?
Na ne sírjunk, pénteken gurulááááááás!
Blue!
Van egy forhant babettám, neked occón megszámítom! Ha elvinnéd telj.mérésre, lehet, hogy sisak se kéne rá, mert annyi erő sincs benne!
De ha bevezetik a népszámlálást....akkor ugye 0. év............a következőben már nem 20kw-at után fizetsz. És nagyon sok pénz befolyik..........
Szerintem simán befolyik annyi, hogy az a "minden megyének 1 pad" haszonnal is jár...........
egyet ne feledj!
Még van rajtunk bőr, amit szeretnének lehúzni! Csak 1-2 okos ember kell aki megtalálja erre a megoldást...............lásd: TELJESÍTMÉNYADÓ..............súlyadó helyet............
Mert ugye itt is miről szólt? A gazdagabb fizesen többet............
Már nem az a duma, hogy a 2 tonnás kocsi menyire teszi tönkre az útat egy 200kgos motorossal ellentétbe........hanem hogy a gazdagabb.............
Az már senkit nem érdekel, hogy van akinek csak motorja van (mint nekem - az is a banké).....hanem ha van egy 86Le-ös mocim akkor már gazdag vagyok.........szembe egy XY Opellal ami csak 80Le-ös
Hidd el hogy nem "néhány" motorosról szól a történet, hanem egy kicsit többről.........
Kezdve az előbbi példával........125-ös 50-esként........de ha már 125? Mgnézném melyik 125-ös papirjában van benne az eredeti szám............
Nekem volt 2db is.... mindegyk 11kw-os számmal volt..........közben meg ugye a TZR 18-19 a Futura meg 22-23kw-os volt (ha jól emlékszem ennyi)
Gondolj bele.........csak vegyünk egy sima Futurát......11kw........200ft-al.........és mennyi van belőle? 500-1000? az már szép összeg.........
És akkor ugye hány fajta ilyen moci van?
Futura, TZR, Mito, SP02.....stb.........és ez csak a 125-ös rész...........
Hol vannak a 250, 400, 500, 550, 600, 650, 750, 900, 1000, 1100, 1200, 1250, 1300-as motorok............
Itt is megszivják a bránert, mivel ugye tervben van a robogók rendszámozása.....
No ott ki fog derülni, hogy ugye nem egy Yamaha Mint...........
de ennél már a kollegám is durvább:-))))
180-as DNA.....50esként:-) Mivel méreteiben szint nulla az eltérés.......(szerinte) Én még nem láttam a 2öt egymás melett......
Amugy nem kell mindegyiknek..... egyszerűen ugyebár a bürokrácia világában SIMÁN megmondják neked, hogy a megyei központba kell vinned..........azt kész.........tehát csak minden megyében 1db kell.....
Erre jó példa az az egy darab müszaki állomás ami Debrecenben van..........
Németből behozol egy kocsit....... elviszed oda, mert ugye XY baja van, igy kevesebb a regadó......
kb 1 hónapja volt a híradóban is........
Persze rögtön feldobták, hogy amig Győrből elmész Debrencenbe meg vissza, már nem olyan kifizetődő.....de még igy is megéri......
Ennyi erővel simán létrehozhatnak 1db állomást - és ha kell müszaki a motorrodra akkor oda viheted, máshova nem........ez mind csak papirmunka, egy bürokrácia, no meg egy adag korrupció (ki kapja ezt a lehetőséget meg) abból pedig a hivatalnokok eddig jelesre vizsgáztak mindig:-)
Amit írsz?
No most ugye nem fog - vagyis igen kevés az a motoros, aki kintről behoz egy gépet csak ezért........ráadásul ugye végigjárja a malomkerekeket.......
mivel folytó kittes, ezért külön procedura.......hiszen erről is kell egy igazolás, hogy tényleg azért csak ennyi, mert benne van
És ugye nem is occó.......
A GS-be a karbi a folytás........no már most ki lehetett volna nyitni az enyémet is egy ÚJ, nyitott karbival........ami kb 100.000ft lett volna..........és nyerek 14 Le-öt?
Igy is ment 160-at.........úgy meg 180-at ment volna........értelme?
Szóval ténylegesen jön a szöveg......
OLYAN MOCIRA ÜLJ AMIRE VAN PAPIROD...........de ugye ezt értesd meg egy 16-7-8-9-20 éves kis csikóval:-))))
Egyébként is azt a 20 kw-ot nem én találtam ki,nem én írtam a forgalmiba,úgyhogy bekaphassák.
Honnan kellene azt nekem tudnom hogy valójában hány kw. Nem vittem teljesítmény mérésre.
Szerintem az sokkal durvább amikor pl.egy 125-ös Cagiva mitot 50-esként használnak.
Ilyesmi:
Ezt a müszaki vizsgára értem..........ott fogják szerintem bevezetni..........
Pár helyen amugy már nézik azt is hogy a gyár által előírt gumiméret van e a mocin...............
pl a 160/60-16-os helyet nem e 170 vagy 180.as gumi
papirok, és rendszám...........egyezése, azt jó útat kivántak (no meg megjegyezték, hogy nem e fázok, mert csípős idő van:-)
Szóval nem fognak számolgatni hogy ha 22kw akkor az mennyi kilós is? vagy a 19kw akkor az mennyi?
Persze a kifogsz egy matekzsenit akkor szívás:-))))
Azért egy GPZ1100 -és a kw? Hát az mr nem necces hanem röhej:-)
Én nem azért félnék, hogy mi lesz ha megállítanak, hanem mert a teljesítményadó világában csak 1-2 okos ember kell, és máris bevezetik a teljesítméánymérést............
Kidobja hogy 70kw.....mennyi van a papirban? Csak 20?
Hoppá........ ez bizony okírathamisitás hiszen nem igaz a szám, adócsalás hisz az eddigi években nem az igazi szám után fizettél..........
Rád verik még az államháztartási hiányt is........
És ez nem tart sokáig...........
Nekem eddig a müszaki (4 motort vittem eddig) abból állt, hogy motorra fel.....fékezzek elsővel---hátsóval....vlágitások.....motor, alvázszám és kész..........
Most meg a haverokat sorba küldték el, mert a féktárcsába volt egy kis hullám.......és biza a fékpad kidobta........
Szóval a rend őre nem fog elküldeni teljesítménymérésre, de ha egy motorértő emvbert fogsz ki, az biza felnyom.....és ahoz hogy bizonyitsd az igazad, ezt a mérést neked kell majd megcsinálni.....amit nem fogsz, hiszen Te -Ő-bárki tudja hogy kamu a szám
Nem hiába mondják az okosak!
Mindig olyan motorra és olyan papirral ülj, ami fedi a valóságot - és akkor nem kell zizzegni a seggednek......
Ha még nem teheted le a A-t akkor sajnos várni kell..........
Ami nem hülyeség!
Én 25 évesen tettem le az AK-t.......és azt is azért, mert rábeszéltek...............(ugyan annyi mint az A1)....
És A-m csak tavaly október óta van.......mert az kellett a bandithoz
Vagyis egész pontosan nem lehet KÖNNYEBB a motor mint 156,25kg
És ha már ilyet keresel akkor Én a Gs500-at ajánlom!
Nekem is ez volt........
AK-s jogsim volt a Gs meg 25Kw-os volt GYÁRILAG
Nyugodtabb moci mint a 250-es bandit (fordulatszámra értem), no meg ugye 2x akkora:-)
Engem az érdekelne h leteszem az A korl. jogsit és ezzel vezethetem a suzuki bandit 250-est mert néhány helyen ezt olvastam " a korl jogsival vezethető"! de elvileg 25 KW ig vezethetek! szal kérlek válaszoljatok!
kőszi: kakas
Ezt hogy érted?
Én a mocin úgy láttom hogy fent a majrévasnál és lent a lábtartónál van kicsavarozva.........ugyan ugy mint a motorok 99%-ánál