Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utassal, és egy teli hátsó dobozzal 330-360 km között mentem egy tankkal.
Ahogy írod 130 lakott területen kívüli utazóval, és persze lakott területen betartva az előírtakat.
Nagyon koszos volt? Nézem az enyémet a szintjelzőnél, de basszus már most 2000km után olyan lassan a színe, mint a fáradt olajé...
Kis kuplung: Tegnapelőtt cseréltem folyadékot fékben és kuplungban, most van a két éves periódus. Olyan szinten csendesebb a váltás és finomabb az egész, hogy mostantól évente cserélem a kuplungét.
Annyival, amennyit írtál. Városban 50, városon kívül 100-130. Ha utas van, vagy kicsit megcibálod a bajszát 240 alatt elfogy. Egy itteni fórumtárs volt hogy beetette vele 200 km alatt is, tartós 200-zal autópályán.
Ülés relatív. Van akinek nincs baja vele, ez súly, seggnagyság és "párnázottság" kérdése. Nekem a gyári egy büntetés volt. Kemény mint az iszonyat, az ülőfelület egy síklap, a combok belső felénél egy éllel, ami 100km után úgy vágta a combomat hogy majd beszartam. Az utasülés szintén sík, kemény, szintén éllel, ráadásul lejt előre, fékezéskor vagy rosszabb úton az utas szépen rám csúszott. Itt a fórumtársak jó része át is alakíttatta az ülését. Én is.
Így gondoltam. Ezt akkor milyen sebességgel mondod?
Ülés mennyire kényelmetlen?
Köszi
Mivel a kérdésed nem volt teljesen egyértelmű, feltételezem hogy az egy tank benzinre értetted. Amúgy 130-cal a világból kimegyek vele ;)
Utas és nehéz csomagok nélkül, finom jobb kézzel sacc 280-310 km-t. (15-16 literrel)
Sziasztok!

Milyen távolságot lehet menni egy 1250S Bandittal, 130km/h átlaggal például.

Köszönöm!
A minigyűjtemény következő projektje:
Azért mikor a gixer 89-es verzió villáját megnyújtották a jobb egyenesfutás kedvéért, ahogy képeken látszik nem szaroztak!
"olaj fúvókás a váltója"

Ennek ellenére most is találtam olyan hirdetést ahol az 5-ös fokozat ebben a gsx-ben pittinges volt, így árulták.
az 1100f regi szerelmem. milyet mehet 138 loval azzal a rovid attetellel....
köszi ........... a hangja is jó ,,le is savasztam égy -két nap még egyszer át megyek rajta 2000 csiszolo gyapotal aztán rozsa paszta és kész
kepet, kepet!
jól teded 30 év felet meg indul a motor értéke felfele ,,,,, de nagyban függ a a legyéártott tipus és az akkori extrák felszereltségének meglététöl és müködésűktül , és persze a gyári állapot !
Én is még vadászok 1100 katanára , de egyre kisebb esélyel .. jövöre ,, mindenkép össze lapátolok a szerviz dijakból egy gsx 1100 f -re
volt ilyenem a gigxer tura változata ... állitható plexivel !
BI_ bi ..... nekem van ilyen .... csak a kör lánpás .......
a tipusrol azt kell tudni ,hogy görgös csapágyas fötengelyel bir olyaj fuvokás a váltoja és nem lég /olajos csak simma levegő hűtésü ,,,,,,,,,,,, És még az az ember nem született meg aki ezt a vasat szét tudja küldeni ,,,,,,,,,, Ez egy Teve !
25e de még nem kaptam ajánlatot a két első tárcsára a másik emberkétől!
Én a múlthéten hoztam egy GSX 550-t, gyári állapotú, 350 eur-ért..:-D
Köszi!

Lehet tudni mit takart az a nagyon komoly akció? Nekem is küldtek egy promos mail-t de az "csak" készletkifuttatás volt kb. 10% kedvezménnyel
Nagyon kíváncsi vagyok, mennyiért fog elmenni.
Őszintén remélem, jó sokat ér majd valakinek.
nem nem , ez itt van München mellett még.
Igen, alig van benne km és mind Ő rakta bele. Igaz a kor azért látszik, de vazz, egy 30 éves gép valós 45000km-er ami ráadásul nem is egy kis vacak, na az nem semmi hanem valami. ....nem tudom mennyiért adná, még nem kérdeztem.
Lehet 600-at!
Nem azt.
Az Dezsőé?