Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vélemény

mivel bandit a 250 is meg a 400 is így valoszinű hogy hasonlo a felipitése
belüről mint egy 600 vagy egy 1200 banditnak ,, de valoszinű az is hogy ugy néz ki mint egy 4 hengeres Honda vagy mint egy 4 hengeres 250 kawa mivel mindegyikben van egy Fő tengely és 4 dugó ,4 hajtóval , meg van hozá egy vezérlés a kawánál már akkor ki teték oldalra a honda pedig a 3 és 4 henger közé fogaskerék vezérlést rakot ,,,,
történet arol szol szerintem hogy egy rész japán piacra készűlt vasakról beszélünk a japán adók miat .. ott ez a 250 kategoria kedvelt és szará hegyezik a kis japok ,, ahoz hogy itt europában normálisam müködjőn ..,, mind át kel fuvokázni őket de még ez sem lenne oly nagy baj de az viszont igen , hogy majd 20 000 peregnek és Pl a kis bandi 110 tenponál 12000 - 12500 forog a kawa 250 /160 -nál 18000

mivel 30 mm -34 mm a löket 45 mm - 48 mm dugokal üzemszerű hogy haladni csak pőrgetve lehet velük eből adodoad egyenesen lehet következtetni az élet tartalmukra ...........

ha ezt így nem értenéd gondolj arra hogy minden 2/T poweres motor , cross ,vagy speed minden tavaszt ugy kezdi , hogy,,, dugó furás, fötengő ,, csapágyak 70000- 100000 ft pl 125 cr honda 16 tul méret van ..

ha a jogsid nem enged nagyobat hát legyen mindenki ugy huzza le a pénzét a wc ahogy akarja , ez a te döntésed

DE egy gs 500 , minden tekintetben jobb választás
50e km nél gyűrűcsere sztem illene, és szelepek átvizsgálása, hogy zárnak-e.
Üdv!
Az ezévi utolsó olajcsere előtt álok. Tavaly télen megmarta a só a két oldaldeklimet.
Mindkettőt szeretném még a héten gyári állapotba visszahozni. Odaviszem, majd másnap elhozom. Pár ezerért.
Tippek tanácsok? Műhely címek? Pesten.
Nem akarok házi barkács munkát. Azt én is meg tudnám csinálni.
Segítsetek.
Köszi
dawntew
Sógorom barátnőjének van 250-es bandit,egyre xaarabbul indul,sztem az erővel is gond van,(kompresszió hiány),igaz kb 8 éve vette pöpec állapotban,azóta csak olaj meg kopó alkatrészek,35ezret ment vele ,előtte kb 20e volt benne?..valószínűleg ennyit bírt a gép....hát nem sok.....
akkor vedd meg...ha ezt akarod, kár kérdezgetni
Egyik barátomnak 250 van, télen úgy indult, hogy vezérmű lánc csere, majd a végén 100e Ft-os lett a számla vége. Mindent megcsináltunk rajta amit jónak láttunk, idáig se volt vele baj, hidegen melegen indult pöccre, most sincs vele semmi baj, 200km-t egyhuzamban végigment többször is hiba nélkül 70000 km-el a motorjában. Láttuk belülről, hogy van kitalálva a rendszer, gondolom a 400-is hasonló elrendezéssel és rendszerrel. VC hengerfejet láttam már szétszedve, sztem nem egy olyan bonyolult technika, nekem tetszett. Azzal én is tisztában vagyok, hogy belpiacos leharcolt gépek, de vásárlás előtt a motor zajairól pár dolog kiderül számomra. (persze van amit füllel nem lehet kihallani)
Aki ért motorhoz nem venné meg, ha nem értene hozzá megvenné, és utána megértené, hogy miért nem kellett volna megvenni.
mert széthajtott belpiacos gépek, drága alkatrészekkel, itthon senki nem törődött velük, lóg a belük...többször volt már itt róla szó és komolyabb műszaki szakik közül senki nem ajánlja ezeket a vasakat...
normális szerelő is alig van hozzá, annyira nem egyszerű gépek a változó szelepvezérlés miatt sem -gondolom én....

hagyd a fenébe, inkább gs500
És miért?
Minden estere zsákba macskának tűnik a vásárlás főleg hogy 430 km-er távolságra van tőlem.
ez a motor vásárlás és eladás :

éves szinten 10-15 motort eladok és 10-15 veszek , lehet egy motor még jó azért mert estek vele és javitotak rajta egy két elemet , és lehet szar teljesen gyári álapotu is ami még csak az oldalán sem volt . a minap javitotam egy zx-9 r 700-800 ért mennek ezzek a tag 530 -ba vette egy szinkronra hozta hozzám ...........

ki derült hogy balloldala csuszot de szépen restaurálták . /egy két mm árulkodot róla és a borulos relé / aztán ki derült a kompreszio 9, 1.5 , 1, és 13 bar a hengerekben a hütö szará forasztva 1 kg vasedényes csavarokal össze szerelve .......... meg lett csinálva ! egyenesen fut a váz nem sérült új gumákal 620 meg állt és a tag ugy érzi jó vételt csinált így is és szerintem is !
https://www.facebook.com/photo...

aztán makulátlan gyári jelegű 250 bandi jó drágán 3-dik szerelö után kb 130 000 már + ban rá verve ...........és végűl nálam ...https://www.facebook.com/media...

480 000 áltt meg a tagnak és már el adja többszáz bukoval

szóval sok minden számit egy motor vásárlásnál
Jah, elégérdekes üzletpolitikájuk van. 2 éve mikor az enyémet vettem, volt náluk is egy ugyanilyen tipus (GSX750F) elég jó áron. Fotón szép volt, elmentem megnézni. Láttam hogy telibe van fújva az egész motor, kérdezem az eladótól, hogy törött volt? Ááá, nem, csak elcsúsztak vele, de semmi komoly. Megnéztem közelebbről: összes idom lefújva, midkét oldalon. Lábtartók lehorzsolva, a hátsó váznyúlvány javítva, oldaldeknik lehorzsolva szintén mindkét oldalon... az a motor olyan tökéletesen körös-körbe volt törve, hogy azóta sem láttam olyat.
Asszem nem árulok el nagy titkot: nem azt vettem meg.
Értem. Én a helyében nem foglalkoznék ezzel a motorral. Látszik, hogy elég csúnyát estek vele és az is, hogy össze-vissza gányolták. Ki tudja, mi van még ott, ami csak később derül ki...
...ha van pár...
Én csak törzskönyvel veszek motort...
Döglött a piac, én is hirdetem az enyémet, egy komoly érdeklődőm volt, aki már majdnem meg is vette, mindössze az jelentéktelen kis 849.000 Ft. hiányzott, hogy megköttessen a bót.
Ócsóbban meg nem adom, akkor megmarad veteránnak.
A bank lefoglalja, mert nem fizették a hitelt, a kereskedő meg szerződésben áll a bankkal és árulja a lefoglalt motorokat.
Azért kér két napot, hogy eltudja intézni a papírjait.
"Szerintem ez is bankos lesz."
Egy hiteles motort, hogy lehet eladni a bank tudta nélkül, ezt nem értem. Nekem a telefonba azt mondta, hogy hitel mentes.
Mondjuk mondani mindent lehet.... A havert beszélem róla lefelé de hajthatatlan. 2 éve hirdeti az övét még érdeklődő sem volt a csere életszerűbb azt gondolja. Igen ám de nagyot lehet bukni vele.
Abszolút méretre készül. Az a legjobb ha az utas (pár) is ott van. Közlöd az elképzeléseidet, elvárásaidat, majd a Gábor igen szakszerűen mindent elmagyaráz. Nagyon ért hozzá. Ha rossz elképzelésed van, azonnal megmondja, hogy az miért nem jó. Utána rá kell ülni és kényelmesen elhelyezkedni. Körberajzol. Utána az utasnak is mögéd ülni. Azt is körberajzolja. Testsúlyok rögzítve. Lehetőségek tárháza eléggé bő, mindenképpen az a legjobb ha személyes a megbeszélés. Ez nem amolyan megcsináljuk kényelmesre azt kész-megoldás.
Szerintem ez is bankos lesz.
Engem az zavart, hogy amit én néztem, azt úgy hirdette, hogy szinte makulátlan, egyetlen apró horzsolással a tankon.
Felhívtam és megkérdeztem, hogy tényleg pöpec, mert nem akarok feleslegesen autókázni.
Azt mondta, hogy nyugodtan üljek autóba, nem fogom megbánni.
Elmentem, megnéztem, egy agyon búrványolt, lelakott sz@r volt.
Ahhoz képest az én motorom olyan állapotban van, mintha most jött volna le a gyártószalagról.
Nem tudom, hogy ilyenkor miben reménykednek az eladók?
Csak egymás idejét raboljuk.
ühm
Egy barátom akarja cserélni a motort...Nem nekem kell. Az azonban érdekes mikkor felhívtam akkor azt mondta nem jó benne az aksi és újat kíván. Rakott bele egy új aksit majd jött hogy még nincs rajta rendszám meg a forgalmit is el kell intézze. Azt mondta hogy a cég nevére akarja íratni aztán tudja eladni egy két nap alatt elintézi. Még az előző tulaj aki elcsúszott vele attól a rendőrség bevonta a forgalmit. Elég érdekes mert a hirdetésben ez van... "Rendezett papírokkal, azonnal megvásárolható ! "
Ja és amikor letettem a motor árát az asztalra, hogy kipróbálhassam, elmehettem vele a sarokig meg vissza.
Kb. 100 méter hosszú az utca, ahol a kereskedés van.
A motor hiba lámpa persze világított, de azt mondta, hogy ez teljesen normális.
Nem hittem neki.
Sok banki lefoglalt motor van nála, lehet ez is az, attól még lehet jó.
Egy 1000-res gsxr-t akart rámtenni, 42 éves autószerelő, pedáns tulajtól, aki csak 100-al járt vele túrázni.
Bizonyíték gyanánt mutogatta a kockásra kopott hátsó gumit.
Erre mondtam neki, hogy akkor ezt a motort biztosan kettőből vágták össze, mert az első gumi peremig volt pályázva.
Az azért zavar , amikor ennyire madárnak néznek.
Zöldi csak jót akar, hallgass rá!
250-eset és 400-asat sosem!