Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jelenne, ahol van kinálat is meg ésszerűen kezelhető felület, mert amúgy nagyon gyenge a felhozatal..:-)
Jól van photoshopolva.
Azt hiszem, éppen 12.000 km-es szervízre vittem Miskolcra 10.00-ra.
175-el?
Rudi,majd ajánlok vmi motorosboltot,ahol jóféle lánchoz hozzá lehet jutni!
Ilyenem nekem is van a csopperes korszakomból!
Suzuki M800.
Nagyszeben-Dombóvár 570 vmennyi km,6,5 óra,mozgóátlag 91km/h,amúgy azt hiszem 78km/h,mindez gps szerint......130-nál jobben sehol nem jöttem,mondjuk 90 alatt sem....

Nálam a normál utazó 130- 140 lakotton kívül,beesünk a faluba 80-100-al,vissza 60-70-ig a sűrűbb részeken,faluvége 80 ismét....
Engem az idén 1-szer fogtak meg,szemből,90 helyett 134-el(örültem,hogy csak ennyi),90 euro a tarifa,de csinos csendőrlányoknak valahogy jobban esik fizetni,mint csekkel a postára ballagni.....
Logikát itt már réges régen ne keress.

Ez nem az egyetlen eset amikor az ember csak ámul.
Az egyik fórumtársunkat pl. anno 2008 ban fenygette a Bank hogy ha nem fizet, viszik a motorját. Jujjdevisszükígyvisszük-úgyvisszük, behajtás, bíróság stb. Aztán amikor a kolléga bemondta a telefonba hogy "OK!Hová vihetem leadni a gépet? " Akkor jött a nagy hátra arc és a "találjunk valami megoldást uram! "
A végén leadta a gépet, de több hétig kellett nyomoznia mire engedték leadni a fenyegetők..

Sorolhatnánk napestig a példákat hogy mi miért mikor elképesztő kis hazánkban. A biztosítás...Csak az egyik.
Ugyanilyen hogy a telefontársaság , vagy a netet biztosító szolgáltató az új ügyfélnek rendre jobb konstrukciót ajánl mint a régi, időben fizetőnek! Bohózat!
Nem a normális ügyfelet kellene megbecsülni és neki kedvezni?
Banditák!Egy dolgot értessetek meg velem, mert úgy látszik a főiskolai végzettségem kevés hozzá!Ebben az évben a Bandit biztosítása a K&H-nál 8392,- Ft/ biztosítási adóval/.2014-ben 10015,-Ft /biztosítási adóval./Ha újra kötöm ennél a bíztosítónál 6162,-Ft/adóval/.Egyébként nekem ez a legolcsóbb.Mi a frászért köttetik újra ha ennél a bíztosítonál maradok, mi ebben az üzlet, milyen svédcsavar van a dologban egyszerüen nem értem.Ha átmegyek máshova akkor úgye ok. a dolog de így ez nekem magas.
Ha valaki szalon gépet keres olcsón.
Ajánlani ér, azt megköszönöm.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1250_bandit_szal
on-7377203
Ingázni a 6-os 53-as-sokszámjegyűn szoktam. Hosszú települések nélküli szakaszok, egy darab nagyvároson se kell keresztül menni. A motort a tervezési sebességén tudom használni.

A GS-sel még az 5-ösön jártam zömmel, de az 120 fölötti tempónál már veszélyes, a sok keresztező kis út és a tanyák miatt.. ha tehetem hanyagolom már a 900-zal, mert nem kényelmes, meg unalmas is.
Ha pedig nem sietek, kerülök valami kis úton, ott az idő meg másodlagos, csak az élvezeti érték számít.

Ijedtem már meg párszor, de úgy gondolom hogy defenzíven vezetek.. necces szitum a GS-en volt talán utoljára.
Vagy is ezt úgy értetem, hogy utána nincsenek házak....
Mindez attól is függ, hogy az ország melyik felét teljesíted. Az alföldön nem téma, mert tele van több kilométeres technikás egyenesekkel, de amit ott igen, azt itt a Mecsekben nem csinálod meg. Két hete volt egy túrám Szolnokra, 78-as átlag jött ki (260 km 7:30-kor indulva és 10:50-kor érkezve).
Igen itt ugyan lakot terület de nincsenek házak. Mindenesetre jól elbújtak e ház mögé, hogy nem vettem észre őket.
Nem mindegy, hogy milyen uton mesz. A tempod fugg az ut minosegetol, utvonal vezetestol stb., de gondolom ezzel tisztaban vagy.

Nem akarok beleszolni, de majd ha egy kicsit megoregszel, parszor megijedsz akkor majd visszabb veszel.
En mar megijedtem parszor, mar nemcsak a kovetkezo ZH-ra vagy motoros turara koncentralok, nem feltetlenul a szaguldas vonz a motorozasban (sot, egyaltalan nem vonz). Tudom, kicsit furcsan hangzik ez egy 1000-es motoron ulve, de tenyleg igy van. A hetvegen is tok jot motoroztam, pedig talan meg 100-nal sem mentem gyorsabban.
Ingajáraton azért ennél nagyobbat is simán lehet tartani (stresszmentesen, relatív biztonságosan)... főleg ha mindig ugyan az az út. Mondjuk ott a 120-130 még nem teperés.
Ha nem is sietek, ilyen szituban rendszeresen megvan a 90-100-as átlagsebesség. 200 kilométerre általában 2 óra plusz mínusz 10 percet szoktam menni (az alföldön, autópálya nélkül)..
... mellékutas dinamikus jellegű kóválygásnál szokott csak meglenni a 60-70-es átlag. Bár az is a teljes útra, nem csak mozgási átlagsebességnek.

Mondjuk az is igaz, hogy eseményszámba megy ha valaki megelőz.. de utána általában joyride szokott lenni
Egy szokasos motorozaskor kb. 55-60-as mozgoatlagunk szokott lenni. YOSS a megmondhatoja (ha nekem nem hiszel), hogy sokszor egy nyamvadt 62-es mozgoatlaghoz (nem teljes, csak az szamit amit a motoron toltottel) is teperni kell akar 120-130-cal is.

De errol te is konnyen meggyozodhetsz, MyTracks az appstoreban, Google termek.
Nem voltam erős matekból ez tény de mikkor Hajdúsámson-ba 30-as tábla van az egész faluban érvénybe és sorolhatnám a többi falukat városokat ami a 47-es vonalán van akkor talán reális a 2 óra ha húzom neki akkor 4 órás az út ha betartok mindent kívül 90 belül 50-30 akkor 6 órás az út. Nem tolakodom nem megyek fel a sor elejére sokszor szabálytalanul.stb. Egy Debrecen betartva a szabályokat mire átvergődök 45 perc egyébként 20 perc.
Nem kívánom a sünöket védeni, mert véleményem szerint ami csinálnak az nem rendrakás hanem pénzbehajtás. Nem oda mennek ahol rendet kellene rakni, hanem oda, ahol könnyű majmot fogni. Ettől ökölbe szorul a talpam. Viszont a lakott területi jelentős sebességtúllépést én magam sem tudom tolerálni egy cseppet sem.
"Azonban ha betartok minden korlátozást 2 órával nő meg a célba érésem 300 km-en"

Én is csak négyes voltam matekból, de Te is az tuti :) :) :) :)
Szevasztok Banditák!Én is csatlakozok a csapathoz, nekem is meg volt a 30 ezres!Múlt hónapban jöttem haza a Horvátoktól és Pogányszentpéter 75 km/h.Még szerencsém is volt ha 76 akkor 45 ezer.Engem az bosszant nagyon, hogy ha agyonvertek volna akkor sem emlékeztem rá hol volt a fotográfia.A barátomat hívtam, ki hetente jár Nagykanizsára, Ő mondta a temető mellett bújnak meg és egy Renault Kango-ból mérnek.Egyébként balfék voltam beleszaladtam, miért nem mentem 50-el,csak az a rejtőzködés az dühít fel nagyon /lásd az előbb küldött képen is/. Lehet nem etikus én jelzek boldog-boldogtalannak ha valahol mérnek.
Persze jogos a bünti nem vitás. Egy előzést fejeztem be a képen látszik az autó oldalsó része. És aki motorozik az tudja, hogy egy kis gázadásnál miként is gyorsul egy motor. A csuklóm hááááát.... Viszont mivel korlátozások százai vannak az utakon, sokszor értelmetlenül véleményem szerint jó példa erre ez a kis szösszenet amit a face oldalamra felettem és osztattam meg a nyáron.

"Figyelem! A 471-es úton Nyíradony és Aradványpuszta között, 40-es sebességkorlát van érvényben, kerékpárút építése miatt. A rend őre Aradványpuszta határában fekete Skoda Fabiából mérik a 40-es korlátott, mert korlátozás nélkül egyébként ott más esetben 90-el lehet közlekedni. Hétvégén munkavégzés nincs az említett útszakaszon. Akkor mért is kel betartani a korlátott? Valaki meg tudja nekem indokolni?
És miért pont ott mérnek rendszeresen? Ez is pénzbehajtásról szól? Egy kiegészítő táblát miért nem helyez ki a KPM munkatársa, hogy munkaszüneti napon, hétvégén engedélyezzék a maximális sebességet? Semmi sem indokolja a lassú haladást, mert ott adott esettben nincs munkavégzés. Mérés viszont rendszeresen van! Mindenki vigyázzon, ha arra közlekedik! Üdv."

Azonban ha betartok minden korlátozást 2 órával nő meg a célba érésem 300 km-en. Az nem kevés. Ha bemérnek akkor bevállalom hisz én voltam a hibás, nincs ebből semmi baj csak nem szeretem mikor értelmetlen korlátozások vannak a közutakon.
Valóban település és nem falutábla. De mekkora porfészek már... szerintem kb itt haladhatott a fotó készültekor. Na itt én se mennék 50-nel, az ziher.