Nekem volt 3db SV1000-esem és 2db 1250-es Bandim is. Mindegyik nagyon jó, az SV sportosabb, a Bandi kicsit nyugodtabb mozdony. Hogy melyik a jobb összességében...? Párnapja vettem ismét egy 1000 V2-t
Ha a váz, a blokk, a váltó, a fékek, kerekek ugyanazok, egyedüli változtatás a blokkon a fekete szín, akkor egy műszerfal kijelzést a fő csapásvonalakat leszámítva nem tartok lényegesnek. Egyetlen lényeges változás a műszerpulton az, hogy a Gsf 1250-be a gyagya Japán nem rakott fokozatjelzőt, a GSX 1250-ben már van.
Kérdéssel fordulnék hozzátok, napokban észrevettem, hogy az első kerekemben egy enyhe 8-as található. Ez magyarázat lehet arra is, hogy 180 km/h fölé még nem igen mertem menni mert valahogy nem éreztem biztonságosnak. a féktárcsa is egy ponton hozzáér a betéthez ha forgatom. Megoldásnak mit ajánlotok felnijavítás megoldja a problémám vagy kell egy újat beszereznem ha igen honnan?
Köszönettel. (600-as a gép)
Persze tisztában vagyok mindkettővel. Bár a Bandit attól hogy sor4-es nem olyan mint egy GSXR, nem kell pörgetni. Azért is van a kinézettek között. Jelenleg SV650-em van, úgyhogy az SV-t sem kell bemutatni.
Ugyanaz, mint az 1250s, csak fel van öltöztetve, kvázi (szerintem) jobban néz ki.
Az SV ellen azzal érvelnék, hogy ha pl. sportdobot szeretnél rá, rögtön 2x annyiba kerül, ill. a sor4-et bárhol kérdeztem jobbnak ítélték a v2-vel szemben: rezonancia, karakter...stb.
Sokáig tetszett nekem is, a hátsó ledsorból még a mai napig nem tudtam kiszeretni, viszont a dupla lámpába ugyanígy nem tudtam beleszeretni...
Az 1250 helyett én ugyan végül a 650-et választottam, de nem akarlak a miértekkel untatni, egyrészt mert megköveznek itt eretnekségért, másrészt meg ha már döntöttél a méretben, nem akarlak eltántorítani sem, gondolom a mostani vasad miatt sem jöhet szóba 650...
Csak annyi: lehetőség szerint vásárlás előtt szerintem próbálj ki minden alternatívát ami szóba jöhet (akár próbaút keretein belül is, ha a nyílt napokig nem akarsz várni) és csak utána dönts...
SV V2-es motor, Bandi S4. A két blokk típusnak más és más a vezethetősége (pl. motorfék ereje, stb.....). S4 simább járású. -De gondolom, ezekkel tisztában vagy mielőtt döntesz.
Kérdéssel fordulnék hozzátok, napokban észrevettem, hogy az első kerekemben egy enyhe 8-as található. Ez magyarázat lehet arra is, hogy 180 km/h fölé még nem igen mertem menni mert valahogy nem éreztem biztonságosnak. a féktárcsa is egy ponton hozzáér a betéthez ha forgatom. Megoldásnak mit ajánlotok felnijavítás megoldja a problémám vagy kell egy újat beszereznem ha igen honnan?
Köszönettel. (600-as a gép)
SV1000 azért is tetszik nekem, mert most 650-em van, és ugyanaz.
Írták hogy nem valam stabil a Bandit váza, ez igaz?
Igazából SV-nél jobb a váz és futómű is szerintem. (meg tetszik).
Valaki használt már ilyet?
Az SV ellen azzal érvelnék, hogy ha pl. sportdobot szeretnél rá, rögtön 2x annyiba kerül, ill. a sor4-et bárhol kérdeztem jobbnak ítélték a v2-vel szemben: rezonancia, karakter...stb.
Sokáig tetszett nekem is, a hátsó ledsorból még a mai napig nem tudtam kiszeretni, viszont a dupla lámpába ugyanígy nem tudtam beleszeretni...
Az 1250 helyett én ugyan végül a 650-et választottam, de nem akarlak a miértekkel untatni, egyrészt mert megköveznek itt eretnekségért, másrészt meg ha már döntöttél a méretben, nem akarlak eltántorítani sem, gondolom a mostani vasad miatt sem jöhet szóba 650...
Csak annyi: lehetőség szerint vásárlás előtt szerintem próbálj ki minden alternatívát ami szóba jöhet (akár próbaút keretein belül is, ha a nyílt napokig nem akarsz várni) és csak utána dönts...
SV1000 és 1250S Bandit között vacilálok amúgy.
"Egy seggel" hazajöttem a Horvátoktól 960 km-ről.