Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem volt 3db SV1000-esem és 2db 1250-es Bandim is. Mindegyik nagyon jó, az SV sportosabb, a Bandi kicsit nyugodtabb mozdony. Hogy melyik a jobb összességében...? Párnapja vettem ismét egy 1000 V2-t
Köszönöm mindenkinek!
Ezek szerint 2000km után is sikerült jól leszűrnöm a lényeget!
Sv1000-nek jobb a váza,futóműve+sztem jobban is megy mint a bandit,viszont a sor4 szinte siklik az úton,próbáld mindkettőt!
Ha a váz, a blokk, a váltó, a fékek, kerekek ugyanazok, egyedüli változtatás a blokkon a fekete szín, akkor egy műszerfal kijelzést a fő csapásvonalakat leszámítva nem tartok lényegesnek. Egyetlen lényeges változás a műszerpulton az, hogy a Gsf 1250-be a gyagya Japán nem rakott fokozatjelzőt, a GSX 1250-ben már van.
Bandit vázról annyit, hogy olyan stabil mintha sínen vennéd a kanyarokat...
Szerbusztok márkatársak!

Kérdéssel fordulnék hozzátok, napokban észrevettem, hogy az első kerekemben egy enyhe 8-as található. Ez magyarázat lehet arra is, hogy 180 km/h fölé még nem igen mertem menni mert valahogy nem éreztem biztonságosnak. a féktárcsa is egy ponton hozzáér a betéthez ha forgatom. Megoldásnak mit ajánlotok felnijavítás megoldja a problémám vagy kell egy újat beszereznem ha igen honnan?
Köszönettel. (600-as a gép)
Az 1250-es váza erősebb mint a 650-esé, ha egymás mellé van állítva a kettő, rögtön látszik. -Meg mondjuk ez érthető is.
Mindenképpen kellene próbálnom egy Bandit 1250-et, mert Sor4-es motorom soha sem volt, csak V2 :)

SV1000 azért is tetszik nekem, mert most 650-em van, és ugyanaz.

Írták hogy nem valam stabil a Bandit váza, ez igaz?

Igazából SV-nél jobb a váz és futómű is szerintem. (meg tetszik).
Persze tisztában vagyok mindkettővel. Bár a Bandit attól hogy sor4-es nem olyan mint egy GSXR, nem kell pörgetni. Azért is van a kinézettek között. Jelenleg SV650-em van, úgyhogy az SV-t sem kell bemutatni.
Ez azért nem olyan apró dolog, ezt nézed végig, míg használod
Féknyereg festékkel van valakinek tapasztalata ?
Valaki használt már ilyet?
Tök ugyanaz mint a Bandit, csak átnevezték meg apró dolgokat átalakítottak (pl. műszerfal).
Ugyanaz, mint az 1250s, csak fel van öltöztetve, kvázi (szerintem) jobban néz ki.

Az SV ellen azzal érvelnék, hogy ha pl. sportdobot szeretnél rá, rögtön 2x annyiba kerül, ill. a sor4-et bárhol kérdeztem jobbnak ítélték a v2-vel szemben: rezonancia, karakter...stb.

Sokáig tetszett nekem is, a hátsó ledsorból még a mai napig nem tudtam kiszeretni, viszont a dupla lámpába ugyanígy nem tudtam beleszeretni...

Az 1250 helyett én ugyan végül a 650-et választottam, de nem akarlak a miértekkel untatni, egyrészt mert megköveznek itt eretnekségért, másrészt meg ha már döntöttél a méretben, nem akarlak eltántorítani sem, gondolom a mostani vasad miatt sem jöhet szóba 650...

Csak annyi: lehetőség szerint vásárlás előtt szerintem próbálj ki minden alternatívát ami szóba jöhet (akár próbaút keretein belül is, ha a nyílt napokig nem akarsz várni) és csak utána dönts...
Balaton-elírtam
Én egy Babalton megkerüléskor már alig vártam hogy leszállhassak róla. És Évi is kínlódott már.
SV V2-es motor, Bandi S4. A két blokk típusnak más és más a vezethetősége (pl. motorfék ereje, stb.....). S4 simább járású. -De gondolom, ezekkel tisztában vagy mielőtt döntesz.
Nekem úgy rémlik 330 volt a legtöbb, kímélő üzemmódban és egyedül.
Nem nézegettem még.
GSXF nem játszik?
Köszönöm a válaszokat!

SV1000 és 1250S Bandit között vacilálok amúgy.
És ez normális? Vagy ennyire gyatra az olaj? Esetleg ilyen nagy az igénybevétel? Más típusoknál is ez van?
harom het
Nekem a gyári ülés nem kényelmetlen.
"Egy seggel" hazajöttem a Horvátoktól 960 km-ről.
kb 3 bet utan fekete lesz, pedig patikara eltorlom tartalyt.