Akkor menjetek odafelé Szerbia-Montenegro-Albánia-Görög.o.,és visszafelé pedig a pályán Macedónia-Szerbia! Első este mondjuk Bár-ban Montenegro tengerpart,második éjszaka Vlore Albánia,és aztán már harmad nap görögben vagytok! Visszafelé pedig egy seggel simán hazajöttök pályán egy nap alatt kényelmesen!
Sík úton beteszed hatba és elengeded a gázt. Lelassul 30-ra és ott alapjáraton elketyeg. Finom gázzal ki is gyorsít. Kipróbáltam. Utassal is megcsinálja.
Néha, ha a forgalmi szitu olyan és nem figyelek azért van hogy nekem is leesik a fordulat.
Azért úgy gondolom nem kell egyből papot hívni majd a gépekhez, mert hát ha a lámpánál állsz alapjáraton, akkor is alacsony a ford.
Ugyanakkor szerintem az igazán gáz csak az amikor 43-aé mégy, és hatodikban lekoppolod csumára...
Típus specifikus ez az alacsony fordulatú üzemeltetés célszerű mellőzése.. vagy általánosan elmondható hogy egy relatív nagy S4 géppel nem ildomos 3000 alatti fordulaton poroszkálni?
Hajlamos vagyok én is 2-2500-as fordulaton csorogni ha olyan a kedvem.. meg ha be akarom tartani a szabályokat.
Hát az nagyon nem..... .....valamelyik nagy gép (tán a Béka? ) user manual-jában mintha benne lett volna, hogy 3000-es fordulat alatt ne közlekedjen a felhasználó.
így van ............. a jó szaki mindig csak magában bizik
hát ha valaki mokolt karbikal,, az én vagyok , vegyél ki egy kehely csövet ! ,,, nézd meg keresztbe át van furva minimum 2 de nyitott gép 5 helyen ha a Tűt fixre veszed a szivási ütemben a cv a szivo torok irányába fesziti az erő ,, mivel eben van a tű és nem tud mozogni az elentétes az air box felé feszűl és a te esetedben folytott 1.1 azt hiszem 3 átlos furatod van ,,, tehát elöl 3 és hátul 3 ,, máris a 6 db kis furatból 3 db -on nem tud felfele áramlani az usszo házból a benzin kb 2000 fordulatig aztán a vákum szivja felfele a dugót és a tű emelkedik kb teljes magaságában 2.6 mm log még be a kehelycsőbe ilyenkor már persze nyitott mind a 6 db kis furat .A kelyejcső aljához csavarozott gyári 125 fuvokán keresztül visszi magával alevegő a benyát ,,,,,,,,,,,,, nem érvényesűl akkora vákum itt a tű soha nem is kopik .............
néz meg egy kopott tűt ,,az 5 álitási lehetőség allatt 0.8 mm re kopik oválisá .......... ahogy huzod a gázt és 1800-2000 emelkedik a tű és elkezd rezegni ,, na ott ,,,,,,,,,,,,, sehol máshol kopást nem találsz rajta. Amugy a tű kopása a cv dugó törését szokta okozni mivel ki bicsaklik ,,, ha beszipantja a motor a cucokat , hát az gáz
"neeeeeeeee csinájáááá kis fixálo szerkezetett a tű alá mert nem lesz jó fuladni fog a gép allul , annak ott rezegnie kell ,,, ezért kopik és ha el kopott cserélni kö a kehelycsővel együt ."
Lehet hogy igazad van, de én erröl magam szeretnék meggyözödni. Egyrészröl aki publikálta ezt a módosítást, arról számolt be, hogy két év után (gndolom nem a garázsban állt) megbontva a tü-kehely nem kopott tovább, a karbi nem hangolodott el, és nem okozott neki fulladást a módosítás.
Másrészröl pár éve csináltam egy 92-es vizes 750-es gsxr-t. Annak azért lett szeleptörése, mert elkopott a tü, és atment az égéstéren. Szerintem inkább kinlódok egy kicsit a fulladással, ami inkább talán a minimálisan megnövekedett tömeg miatt lehet, mint hogy hengerfejezni kelljen a gépet.
Esetleg nem aluból hanem müanyaból gyártatom.
Muszáj lesz a saját börömön kitapasztalni, csak akkor hiszem el...
Nyaralás, tudod :) , semmi sietség.
wwwsasnxpsi5rylbezh8ymaebrhgka..." target="_blank">2.nap
vlore-sarande szakasz kötelező!
vlore-sarande...
Akkor menjetek odafelé Szerbia-Montenegro-Albánia-Görög.o.,és visszafelé pedig a pályán Macedónia-Szerbia! Első este mondjuk Bár-ban Montenegro tengerpart,második éjszaka Vlore Albánia,és aztán már harmad nap görögben vagytok! Visszafelé pedig egy seggel simán hazajöttök pályán egy nap alatt kényelmesen!
Mst mar egy 10 napra tudunk tervezni egyben, csakhat jolenne ebbol max 4et az oda vissza utra elnyomni.
Görögbe két nap alatt,vagy 2 napi program-motorozás görögben? Mert nem mindegy! Két nap alatt még repülővel is kevés megjárni,nem motorral!
Azért úgy gondolom nem kell egyből papot hívni majd a gépekhez, mert hát ha a lámpánál állsz alapjáraton, akkor is alacsony a ford.
Ugyanakkor szerintem az igazán gáz csak az amikor 43-aé mégy, és hatodikban lekoppolod csumára...
Hajlamos vagyok én is 2-2500-as fordulaton csorogni ha olyan a kedvem.. meg ha be akarom tartani a szabályokat.
Mostakkor?
Tudom-tudom! Most még kapok érte valamit, aztán felgyújthatom a nagy vizest!
hát ha valaki mokolt karbikal,, az én vagyok , vegyél ki egy kehely csövet ! ,,, nézd meg keresztbe át van furva minimum 2 de nyitott gép 5 helyen ha a Tűt fixre veszed a szivási ütemben a cv a szivo torok irányába fesziti az erő ,, mivel eben van a tű és nem tud mozogni az elentétes az air box felé feszűl és a te esetedben folytott 1.1 azt hiszem 3 átlos furatod van ,,, tehát elöl 3 és hátul 3 ,, máris a 6 db kis furatból 3 db -on nem tud felfele áramlani az usszo házból a benzin kb 2000 fordulatig aztán a vákum szivja felfele a dugót és a tű emelkedik kb teljes magaságában 2.6 mm log még be a kehelycsőbe ilyenkor már persze nyitott mind a 6 db kis furat .A kelyejcső aljához csavarozott gyári 125 fuvokán keresztül visszi magával alevegő a benyát ,,,,,,,,,,,,, nem érvényesűl akkora vákum itt a tű soha nem is kopik .............
néz meg egy kopott tűt ,,az 5 álitási lehetőség allatt 0.8 mm re kopik oválisá .......... ahogy huzod a gázt és 1800-2000 emelkedik a tű és elkezd rezegni ,, na ott ,,,,,,,,,,,,, sehol máshol kopást nem találsz rajta. Amugy a tű kopása a cv dugó törését szokta okozni mivel ki bicsaklik ,,, ha beszipantja a motor a cucokat , hát az gáz
hala
Lehet hogy igazad van, de én erröl magam szeretnék meggyözödni. Egyrészröl aki publikálta ezt a módosítást, arról számolt be, hogy két év után (gndolom nem a garázsban állt) megbontva a tü-kehely nem kopott tovább, a karbi nem hangolodott el, és nem okozott neki fulladást a módosítás.
Másrészröl pár éve csináltam egy 92-es vizes 750-es gsxr-t. Annak azért lett szeleptörése, mert elkopott a tü, és atment az égéstéren. Szerintem inkább kinlódok egy kicsit a fulladással, ami inkább talán a minimálisan megnövekedett tömeg miatt lehet, mint hogy hengerfejezni kelljen a gépet.
Esetleg nem aluból hanem müanyaból gyártatom.
Muszáj lesz a saját börömön kitapasztalni, csak akkor hiszem el...
Erról a gumiról nincs valakinek tapasztalata?:
http://www.r17.hu/4719-180/55r...
Tartósság érdekelne főleg,km-ben