Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szotyi, Maxxy, köszi!
Nézelődni, kajálni, helyiekkel dumálni, fotózni, ilyesmit.
Nyaralás, tudod :) , semmi sietség.
Nemsokára belefordul a 150.000 km a gépembe..:-)
Budapest - Korfu kikötő kb. 13 óra.. Mit akarsz 2 nap-ig útközben csinálni..? :-)
1.nap
wwwsasnxpsi5rylbezh8ymaebrhgka..." target="_blank">2.nap
vlore-sarande szakasz kötelező!

vlore-sarande...
zöldi!

Akkor menjetek odafelé Szerbia-Montenegro-Albánia-Görög.o.,és visszafelé pedig a pályán Macedónia-Szerbia! Első este mondjuk Bár-ban Montenegro tengerpart,második éjszaka Vlore Albánia,és aztán már harmad nap görögben vagytok! Visszafelé pedig egy seggel simán hazajöttök pályán egy nap alatt kényelmesen!
Ket nap alatt leerni ;-)
Mst mar egy 10 napra tudunk tervezni egyben, csakhat jolenne ebbol max 4et az oda vissza utra elnyomni.
zöldi!

Görögbe két nap alatt,vagy 2 napi program-motorozás görögben? Mert nem mindegy! Két nap alatt még repülővel is kevés megjárni,nem motorral!
Este pontosítom a keresési feltételeket
Meg hát...A tesztpályákon sem hiszem hogy iszonyatfordulatokon zsennyegnének. És Vadász gépében meg már bőven 100 felett van.
Maxxyt kérdezd. Ő már járt arrafelé azt hiszem többször is.
Sík úton beteszed hatba és elengeded a gázt. Lelassul 30-ra és ott alapjáraton elketyeg. Finom gázzal ki is gyorsít. Kipróbáltam. Utassal is megcsinálja.
Lejutni görögbe két nap alatt, vagy hogy gondolod? No meg merre.. elég nagy az az ország
Néha, ha a forgalmi szitu olyan és nem figyelek azért van hogy nekem is leesik a fordulat.
Azért úgy gondolom nem kell egyből papot hívni majd a gépekhez, mert hát ha a lámpánál állsz alapjáraton, akkor is alacsony a ford.
Ugyanakkor szerintem az igazán gáz csak az amikor 43-aé mégy, és hatodikban lekoppolod csumára...
Figyumá, tudsz Görögbe' élveztes, két napa alatt teljesíthető utat?
A bandit manualban meg az van, hogy 50-nél akaszd az 5.-et
Típus specifikus ez az alacsony fordulatú üzemeltetés célszerű mellőzése.. vagy általánosan elmondható hogy egy relatív nagy S4 géppel nem ildomos 3000 alatti fordulaton poroszkálni?

Hajlamos vagyok én is 2-2500-as fordulaton csorogni ha olyan a kedvem.. meg ha be akarom tartani a szabályokat.
Na jó, azért 80-90 alatt nem váltom a hatodikat...
Hát az nagyon nem..... .....valamelyik nagy gép (tán a Béka? ) user manual-jában mintha benne lett volna, hogy 3000-es fordulat alatt ne közlekedjen a felhasználó.
Az tök jó,de valaki írta,hogy 50-60-nal is 6.-ban megy ,na állítólag az nem jó.
Ez a kisfordulati frász kezd bennem elhatalmasodni. Általában 5000 körül elváltom, de jellemzően 3000-3500 körül zsizsegek.
Mostakkor?

Tudom-tudom! Most még kapok érte valamit, aztán felgyújthatom a nagy vizest!
így van ............. a jó szaki mindig csak magában bizik

hát ha valaki mokolt karbikal,, az én vagyok , vegyél ki egy kehely csövet ! ,,, nézd meg keresztbe át van furva minimum 2 de nyitott gép 5 helyen ha a Tűt fixre veszed a szivási ütemben a cv a szivo torok irányába fesziti az erő ,, mivel eben van a tű és nem tud mozogni az elentétes az air box felé feszűl és a te esetedben folytott 1.1 azt hiszem 3 átlos furatod van ,,, tehát elöl 3 és hátul 3 ,, máris a 6 db kis furatból 3 db -on nem tud felfele áramlani az usszo házból a benzin kb 2000 fordulatig aztán a vákum szivja felfele a dugót és a tű emelkedik kb teljes magaságában 2.6 mm log még be a kehelycsőbe ilyenkor már persze nyitott mind a 6 db kis furat .A kelyejcső aljához csavarozott gyári 125 fuvokán keresztül visszi magával alevegő a benyát ,,,,,,,,,,,,, nem érvényesűl akkora vákum itt a tű soha nem is kopik .............

néz meg egy kopott tűt ,,az 5 álitási lehetőség allatt 0.8 mm re kopik oválisá .......... ahogy huzod a gázt és 1800-2000 emelkedik a tű és elkezd rezegni ,, na ott ,,,,,,,,,,,,, sehol máshol kopást nem találsz rajta. Amugy a tű kopása a cv dugó törését szokta okozni mivel ki bicsaklik ,,, ha beszipantja a motor a cucokat , hát az gáz

hala
"neeeeeeeee csinájáááá kis fixálo szerkezetett a tű alá mert nem lesz jó fuladni fog a gép allul , annak ott rezegnie kell ,,, ezért kopik és ha el kopott cserélni kö a kehelycsővel együt ."

Lehet hogy igazad van, de én erröl magam szeretnék meggyözödni. Egyrészröl aki publikálta ezt a módosítást, arról számolt be, hogy két év után (gndolom nem a garázsban állt) megbontva a tü-kehely nem kopott tovább, a karbi nem hangolodott el, és nem okozott neki fulladást a módosítás.
Másrészröl pár éve csináltam egy 92-es vizes 750-es gsxr-t. Annak azért lett szeleptörése, mert elkopott a tü, és atment az égéstéren. Szerintem inkább kinlódok egy kicsit a fulladással, ami inkább talán a minimálisan megnövekedett tömeg miatt lehet, mint hogy hengerfejezni kelljen a gépet.
Esetleg nem aluból hanem müanyaból gyártatom.
Muszáj lesz a saját börömön kitapasztalni, csak akkor hiszem el...
Sziasztok.
Erról a gumiról nincs valakinek tapasztalata?:

http://www.r17.hu/4719-180/55r...

Tartósság érdekelne főleg,km-ben