Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fonok megirigyelte, neki kell.
d5000re van rakecskezve ;-);-);-) de hogy olcso legyen ;-)
nekem van itthon, 41es villaszarra valo, csak aggat, kell vkinek? gixere
3 db gigxerem van 86 1.1 pupos azon a sárvédö felet van egy kicsi gátló .......... le szedtem

van egy 88 as belpiacos azon gyárilag nincs

és van az f szériás a nagy a tank melleti ,, na erről is le szedtem ......... Biztos jó dolog biztos ér valamit de be csap 260 km /ó felet ......... el hiteti veled ,hogy nem is mész 260 -nal és ez nagyon veszélyes ! Én nem szeretem ezt az extrát !
dobom van 3 pár és két leömlö az egyik horpat a másik herélt és stb amit veszel mind ki van égve , ezzért rezeg és át veszi a rezgést a gép / kéz elzsibad / ezért csináltam meg . A pop szegecs a cserélhetöség miatt van ,,sajnos nem tudok sav állóval úgy hegeszteni mint a Suzuki gyárba a gép ,
A gixer kormány teloját javítottad már vagy csak cserélni lehet a komplett telot?
Nekem nincs ilyen tapasztalatom...Ugyan azt a teljesítményű láncot használom, csak annyi az eltérés hogy nem aranyozott...Igaz szinte minden láncot-lánckereket németben vettem kivétel nélkül.
A nagyolás után egy kicsit hümmögtem, de szépen eldolgoztad a végét ahol össze van szegecselve.
A szegecs is rozsdamentes zárt fajtából való?

Èn még nem akarok ilyet csinálni, a 60€-os komplett gyári cuccon gondolkodom, elrakni befőttnek, de már így is kicsit túlléptem a keretet. Mondjuk lehet a komplett blokk tarcsiba mindjárt az elején egy kicsit túlzás volt, de nem kér enni, meg itt a németeknél szabadon cserélgethetem , senkit nem érdekel a motorszám, sehol nem jegyzik.
Viszont benéztem (elírták, én meg nem néztem utána), sikerült vennem egy 89-es rövid lengővillát... Az még hagyján hogy rövid, de a himba csapágyazása is közelebb van.

Mindegy most már annyi doksim van, hogy kenem vágom a keresztezéseket!
Nem vagy senki Yoss, köszi, arra akartam utalni, hogy többektől vártam volna véleményt, plusz tsanyi is azt mondta 50ekm alatt nem fogom észrevenni a hatását...

K.István köszi Neked is, tsanyi és ganja véleményét osztod Te is, ahogy látom, nagyon a gyári felé dől a mérleg...

tsanyi: kell még guruljak Widivel kicsit, hogy meggyőzzem magam főleg ennyi ellenvélemény után...
Zöldi, nem vettél gépet vagy mi lett vele beszart? Látom megint keresel... (fotó)
Oké,köszi,gondolom a gyári lánc+kerék kombo meg jó drága,annyival többet úgysem bír.
Ahhoz képest amivel vetted anno a motort bármit vásárolsz rosszabb lesz, azt hiszem a gyári jelenleg RK, de volt már DID is, tök mindegy nagyjából egyforma a kettő, a JT kerék jó, Esjotot láttam hamar cápásodni, de a fene tudja.
a hátsó gázost nem javitom ....... de lég kamrás olajosat vagy bármilyen hagyományosat igen , nem olyan nagy történet
A "JT"a minőségibb lánckerék?Az ESJOT a rosszabb?Még 2 kérdés:DID vagy RK?A gyári milyen,mert a rohadt jól bírja?...
én most álltam neki a bodis meg az összes lehuzó brigád dobja sehol nem lesz ehezz ,, Pisti és a hangja ,,,, ááááááááááá nagyon szép !

https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/phot
o...



ez most megint jó lesz 20 évig
A hátsót mindenestől felújítva gáztöltéssel?
Sziasztok! 96-os 600-as bandithoz szeretnék középsztendert. Melyik évjáratig kompatibilisek ezek a sztenderek? Mert látom, hogy a legtöbb helyen 2000 utáni gépekhez való van , meg kombinálják az 1200-as bandittal. A képek alapján én nem látok különbségeket.
ez a nagy átlag ár duplája +........... én 7000 cseréltem az éven mindenkinek !
Eladó 2 db kb 3 éves autóból kiszerelt xenon trafó. Ár megegyezés szerint.
ja, úgy stimmel.
A hátsó, nem az első....Feriékkel szoktam csináltatni és 20/db olajcserével, szimeringgel és gáztöltéssel. ...otthon nincs meg hozzá mindenem és nem is akarok vele foglalkozni.
23= telo szetszed, szimmering es olajcsere, telo ossze?
ha igen, akkor nyitok muhelyt ;-)
jo otlet,
van nalam polcon a legerosebb rk gxw, gyari vegtelenitett, jt fogaskereekkel.42-bol megall. Ha erdekel, mailem az adatlapon.
Jt-RK páros jó. Èn sok sok éve minden motoromon ezt használom. Láncolajozóval örök élet+10 perc.
Köszi.

Bodísról:
Volt kettö a csapatban. Az egyiket kicsit összegyürték. Lefurtam a szegecseket, széthúztam, kiegyengettem, felpoliróztam, összeraktam. Megy még most is. Az baj a velük, hogy csokispapir agyagból vannak, meg ha kiég belöle a paplan, akkor vödör hangjuk lesz. A másik barátom, ép csak ráejtett az ülés magasságából egy 10-es villáskulcsot, már be is horpadt. Neki az GSX 1400-el kb 70-80 ezer km-t volt fent dob. A 2006 novemberi egygazdás gyári állapotu motort eladta kavicsokért-szines gombokért, mert félt hogy késöbb senkinek nem fog kelleni 100 ezer km-rel. A vevö leszedte dobot, a német ebay-en árulja/ árulta...Most vett egy SV 1000-ret meg rá 100-ért két bizonylatos Martin vagy Raptor dobot...
A kiegyengetett dob egy 1200-esen van, anno a szokásos 120 LE-et facsarta ki belöle Kalivoda a sportszürövel, meg némi karbi hangolással együtt.

Mindezek ellenére én azt mondom, egyik dob sem ér számomra semmit. Az eredetit tudom becsülni. Kevés cég áldoz igazi energiát a valódi méretezésre, a dizájnra meg még annyit sem. Mind ugyanolyan egyszerüen néz ki, sok esetben szerintem sokat elvon a motor szépségéböl. További hátránya között említeném meg, hogyha "szépen szól", szeretik énekeltetni, ekkor azért dinamikusabb használat meglátszik a fogyasztáson is. Meg úgy szokott lenni, hogy a szomszédokon kivül csak neked tetszik, es max ök hallják hogy jössz haza éjjel, de hogy a közlekedésben résztvevök nem tudnak idöben észlelni az biztos, max barna csikót csinál az alsójukban, mikor elhúzól mellettük alacsonyan.
Persze én sok esetben külön véleményen vagyok, nem kell elfogadni az álláspontomat.
Nekem az 1400-es 10 éve gurul a gyári rendszerrel, 86 ezer km felett, még nem hiányoltam egyszer sem, söt 6-10 óra motorozás alatt kifejezetten jó a csend...A 92-es gsxr 1100 is szépen fog szólni a gyári csövekkel mikor újra talpra áll. Geci nehezek, de teljesen rozsdamentes anyag, és 60€ -ért már láttam komplett rendszert.
Napot Banditák!

Lassan csere érett a láncszettem. Mit ajánlotok? Milyen lánc - fogaskerék kombót....ami jól bevált nektek? Vagy menjen a gyári?

Érdemes egy mondjuk JT-RK kombót rádobni kb 50ezerért?

Köszi előre is!
Csötke