Szevasztok Banditák!István!Ezt a Spuri féle adalékot a MOL kútaknál lehet kapni?Maxxy!Ha megfogadsz egy jó tanácsot ,megfelelő vevő lenne a mocidra add el és vegyél egy karburátoros "Yamaha" blokkos robogót.Saját tapasztalatból mondom.Ha elkezd szarakodni lehidalsz,mert nagyon-nagyon kevesen éretenek hozzá,de kérdezzétek Zolit, Ő olasz hulladékokon edződött.Sajnos szomorú motors "találkozó" volt kedden a Kaposvári temetőben.2 hete balesetben elhunyt egy motors haver/tavaly eggyütt voltunk Erdélyben/.Jobbról előzött egy álló kocsisort 1800-as Intrúderrel, ballról kivágott egy kocsi elé a kormányt félre rántotta, padkázott, keresztül repült a kormányon, fejjel neki az ÖMV benzinkút tartály "lélegző" csövének, a helyszinen meghalt.Vigyázzatok magatokra!Zolti
Tényleg jó ez a magyar adalék. Már ellötyköltem egy -két flakonnal, szépen kitermeli a megtakarított benzinből az árát, még hoz is egy kicsit a konyhára.
Javarészt a benzines Fókuszba rakom amivel Münchenből járunk haza javarészt pályán. Olyasmi különbség erezhető, mint mondjuk egy párás időben hajtott motornál, mikor érzed, hogy valahogy jobban veszi a lapot, érzel egy picit komolyabb dinamikát (nem a teli gázos gyorsításnál, hanem mikor úgy szépen nyitod rá neki a fojtót.) Ha nincs dugulás, akkor csak teszi a dolgát, és spórol pár liter benzint egy -egy úton. Meg nem is olyan drága.
3000 körül van egy flakon ami 250 liter üzemanyaghoz elég. Érdemes felkukkantani az oldalra, és pár visszajelzést elolvasni.
Büdösnek tényleg büdös,hát más is büdös mégis jó! Amúgy meg én használom a diesel ótómba is,mert állítólag nem árt a PDTDI-s verdákba időközönként löttyinteni belőle! Mindenesetre csodákat hallottam már a "spuri"-ról!
Az a spuri nem tudom mit tartalmaz, de hatasos egy lotty!
Mondjuk azt meg a nem tul jo orru kisfiam is megjegyezte piros lampanal, hogy "apa, miert ilyen budos a bandit?"
Szoval volt valami dugulasfele az alapjarati rendszeremben, nem valott szepen a pilot, K Istvan is eszrevette, betoltottem ezt a rozsaszin rettenetet, fel tank se fogyott el, minden kerek....
Elvittem a szerelő haverokhoz és tettünk bele champion gyertyát,meg észre vette hogy egy cső le volt lazulva,valószínűleg a kompresszor cső a bilincsnél! Lekopogom gyorsan,de úgy néz ki,hogy talán az volt a baj! Mindenesetre azóta nem hebeg alapjáraton! És nem rángat ha odahúzom neki! Azért tegnap tettem bele Spurit,és délután megküldtem kb.20km-en 80-as tempóval! Na majd holnap reggel kiderül hogy fog szuperálni! Azért köszi a segítséget!
Szia Maxxy!
Szerintem Zoli32-re gondoltál, ő elég jól képben van a robogókban.
Mivel én szívtam a fiam és a lányom motorjaival (mindkettő ditech), azt tudom mondani, hogy elsőre nézd végig vizuálisan, nincs-e véletlen valahol benzin szivárgás, nem repedt el esetleg a kompresszor csöve stb.
A többi hiba feltárásához, többnyire műszer kell.
Okozhatja a hibát, a nem megfelelő üza. nyomás, kompresszor nyomás, hőgomba hibája, Ecu hiba stb.
Én laikusként kb. ennyit tudok mondani, de ezzel valszeg nem mész sokra.
A Shampion gyertya (RG6YCA) jobb, én azt használom.
Sziasztok! Ditech Factory Piaggio blokkos a robogóm! Most cseréltem benne gyertyát NGK cpr8e. Viszont hidegen hebeg habog,össze vissza jár a motor.Menet közben lassítás utáni gázadásnál beszaggat.Aztán pár km megtétele után mikor már meleg a motor akkor az alapjárat egyenletes,de gázadásnál még beszaggat! Mi lehet a gond? Gondoltam már rá,hogy esetleg szar a benzin? Tettem bele spuri tisztítót is,meg eddig is használtam tisztító cuccot bele! Esetleg próbáljam ki champion gyertyával? Légysz hozzáértők írjanak tippeket! Köszi Azért írok ide mert volt itt olyan aki vágja ezt a tipust!
Datynak
Szép láthatósági mellény volt rajtam.Igaz nem ismerjük egymást,megismertem a motorodon a feliratodat"daty".
Jó kört nyomtam én is Parasznya-Kecskemét vonalat.dombokon át.
Táj gyönyörű ebben az évszakban.Üdv minden motorosnak.
Az lenne a kérdés hogy 2001 1200S Banditba milyen izzók kellenek?
Nekem úgy rémlik hogy hb tokozású csak azt nem tudom, hogy melyik 3 vagy 4 kell bele?
Mi a nagytisztaságú kontinereink Aluminium alkatrészeit, azt hiszem nikkeleztetni szoktuk. Azt nem tudom , ha így alámart só, utána nem -e nyomja le a nikkel réteget róla, de elviekben azzal kicsit ellenállób lesz.
Tizenéve egy akkori motorom én is felpoliroztam. Szép volt, de pár év téli motorzás után már akkora kráterek voltak rajta, hogy ránézni sem volt kedvem. Azóta is meg van a lehetöség polirozni, de amig a gyári festék vagy lakk rajta van, én biztos nem teszem meg bármennyire is mutatós.
Ferinél veszed? Lehet bepróbálom én is így a sezlony végén :)