Még nézelődök, de azért köszönöm:) Még amit linkeltem az után, utánaérdeklődök. Még megpróbálom megkérdezni- persze egy nyugtató után- mennyi a gyári:)
Ez (is) a téli project lenne :)
ez eleg kiabranditoan hangzik.
multkor volt nalam egy srac, mikozben tettem fel az olajzot, kiszurtam, hogy tipusjelzes nelkuli O-gyuru nelkuli lanca van fent a 600-as xj-n. A mester tette fel, valami 8 rongy volt, szo sem volt fillerbaszasrol, azt mondtak, ez kell ra...mondtam, el.fog szakadni. Halistennek nem lett igazam, viszont ket honap utan fullra kinyult.
Nem kívánok kételkedni a saját kezűleg szerzett tapasztalatodban.
Nekem nem volt ilyen dolgom még, hogy kíváncsiságból szétnyomjak pár szemet. Talán azért sem , mert eddig egy alkalommal ( két motorra) raktam fel nittelős láncot, előtte csak végtelenítettet szereltem. Most vettem csak univerzális láncpréselő-szétnyomó szerszámot, majd lehet megejtek egy két tesztet én is. Igazából eléggé nyomja már a mellkasom egy láncolajozással kapcsolatos felvilágosító irodalom. Ez a fajta tapasztalat még akár kapóra is jöhet.
Elméleti úton tudom csak megtámadni az állításod. Ha tényleg csont száraz lenne , akkor szerintem terhelés alatt keletkezett hőtől a súrlódás miatt, szerintem pár száz km alatt menne tönkre. Ez volt a helyzet az egyik bandittal, aminek szervizben cserélték a láncot-nittelték, majd kb 18 ezer km múlva a nittelőszemnél ment tökre. "Bosszúból" a gazdája az utolsó kb 7-800 km-en már semmivel nem fújta-kente...kb 3 mm lógott az a link...
Szerintem csak egyszerűen olyan kis mennyiséget diszpenzelnek bele adagolóval, meg csak ez első terhelés után kenődik szét, lehet ezért van az hogy kb 500 km után húzni kell az új láncon is újra.
Nekem a gyári lánc 24 ezret a következő szett 27 ezret ment el. Akkor még fújva, kb azonos körülmények között.
Sokszor hosszabbat sikerül vennem és olyankor kiveszek pár szemet és szemet szúrt, hogy a csapok amiket kinyomok teljesen szárazak, nemrég itthon szétszedtem pár ilyen megmaradt darabot amik persze újak és szintén tök szárazak voltak, olaj vagy zsír még nyomokban sem volt belül, bezzeg a nittelőszemhez adnak zsírt, hogy oda kerüljön amit rendesen meg is tömök vele, de úgy látszik felesleges mert az összes többi csap üres. Gondolom ezért mehetnek el kevesebbet azok amit utólag teszünk fel, a gyárinál a minőség ellenőrzés kiszúrná ezt így oda biztosan rendesen zsírozott lánc kerül.
Az ECU nem hiszem hogy 90-92-es 1100 gixeré, korábbi lehet...
Visszapakolhatod!
az arakat szorozd be 300-zal, az kb a magyar kisker ár.
Aztán majd kiderül, jó-e. :)
Ez (is) a téli project lenne :)
jotanacs: sose hasznald a nittelopres bonto tuskejet, a masodik alkalommal eltorik.
satu, alupofa, koszoru, pontozo
Háromig számolok, addigra a baltával, amivel azokat a fasza éles képet csináld, dobjál fel pár képet!
Amugy találtam a hyosungnál egy újat, és hasonló telót. Nem tudom hogy jó lehet e bele...
http://www.hyosungsource.com/i...
multkor volt nalam egy srac, mikozben tettem fel az olajzot, kiszurtam, hogy tipusjelzes nelkuli O-gyuru nelkuli lanca van fent a 600-as xj-n. A mester tette fel, valami 8 rongy volt, szo sem volt fillerbaszasrol, azt mondtak, ez kell ra...mondtam, el.fog szakadni. Halistennek nem lett igazam, viszont ket honap utan fullra kinyult.
Nekem nem volt ilyen dolgom még, hogy kíváncsiságból szétnyomjak pár szemet. Talán azért sem , mert eddig egy alkalommal ( két motorra) raktam fel nittelős láncot, előtte csak végtelenítettet szereltem. Most vettem csak univerzális láncpréselő-szétnyomó szerszámot, majd lehet megejtek egy két tesztet én is. Igazából eléggé nyomja már a mellkasom egy láncolajozással kapcsolatos felvilágosító irodalom. Ez a fajta tapasztalat még akár kapóra is jöhet.
Elméleti úton tudom csak megtámadni az állításod. Ha tényleg csont száraz lenne , akkor szerintem terhelés alatt keletkezett hőtől a súrlódás miatt, szerintem pár száz km alatt menne tönkre. Ez volt a helyzet az egyik bandittal, aminek szervizben cserélték a láncot-nittelték, majd kb 18 ezer km múlva a nittelőszemnél ment tökre. "Bosszúból" a gazdája az utolsó kb 7-800 km-en már semmivel nem fújta-kente...kb 3 mm lógott az a link...
Szerintem csak egyszerűen olyan kis mennyiséget diszpenzelnek bele adagolóval, meg csak ez első terhelés után kenődik szét, lehet ezért van az hogy kb 500 km után húzni kell az új láncon is újra.
Nekem a gyári lánc 24 ezret a következő szett 27 ezret ment el. Akkor még fújva, kb azonos körülmények között.
a.35 meg hagyjan de az se varazsszer, gyenge fenynel keri a magas ISO-t, hiaba fenyeros, az meg hozza a zajt.