Olajcsere, lezárás, minden..., ha valamit külön kérsz, azt is...
Számla nélkül volt 23eFt ha jól emlékszem, de tényleg ramaty volt az enyém. Az olajat érdemes vinni, vagy mondani, hogy milyet akarsz, én rábíztam a srácra, de gondolom ha viszed olcsóbb...
A lényeg, hogy 80e lett volna a gyári új, vettem egyet Ricsitől 20e-ért, így féláron kihoztam az egészet és még jobb is lett a gyárinál, mivel meg is erősítette (100kg fölött vagyok).
látam ilyet nem egyet szar a hő kezelése ,,,,,,,,, ma már mindent szar anyagból gyártanak,,, minél több fogyon , annál jobb a gyártonak nem a semmiért hulanak szét a mai speedek 60 000 alatt
Köszi, mar csomoszor kerestem a Denso megfelelőt a jr9B-re.
Tényleg gombokért van, 1100-ért azt veszek legközelebb én is
Ja, olyat láttál már, hátsó láckerék agy egy 25 ezret futott motoron (gz250) fullra össze van repedezve a felülete a szimmeringtől indulva.
Nekem bodis trioval karbon dobom van, majdnem 40e km ment azóta a motorba. Semmi baja. A karbon mondjuk kezd kimattulni, de se a dobnak se a motornak eddig nem volt baja.
a gigxiba jr 9 b normál használat mellet és forszirozott tempohoz jr 10 b kell .A banditba jr 9b -es a fokolás miatt az inazumába a kipufogo furatok miatt és az ujabb 1 fokos vezérlés eltolás miatt jr 8 b mivel hidegebben jár és a 9 nem tudna öntisztulni ............
mindezek mellet a banditba szerintem a denso x 24 esr-u normálhasználathozz ,,, nyáron nagy mellegbe x 27 esr-u ,az jó választás fele áron .Aztán hidegebb időben bevált a dubla elektrodás jr9 c és és a denso x 22 esr u
Van valakinek "tartós teszt" tapasztalata Bódis sportdobbal?
Aki hozzáértőket ismerek és adok is a véleményükre, nagyon le akarnak beszélni róla, mondván, hogy hosszú távon hazavágja a szelepeket, viszont azóta még inkább piszkál a csere gondolata, hogy hallottam egyik haver gépén.
A Bódis dobokhoz van tanúsítvány is (láttam), így EU-ban nem piszkálnak érte és ár/érték arányban eddig ezt találtam legjobbnak.
Ha van más javaslatotok szívesen fogadom!
A teljes bizonytalanság onnan indul, hogy nem tudom: magában a dobban, vagy az utána lévő részben van-e a katalizátor, ill. ha a Bódis "csak" a katalizátor utáni részt cseréli (feltéve ugye, hogy nem a dobban van: lásd dob és összekötő), akkor változik-e az égés hőfoka és elégeti-e hosszútávon a szelepeket, vagy marad minden "biztonságban"?
Nem szeretném beáldozni a megbízhatóságot a jobb megjelenés és hang oltárán, de tény, hogy a belakás részeként kezelem a dobot is...
Ezért is volnék kíváncsi a tapasztalataitokra... (pletykák is jöhetnek, minden infó érdekel).
Ha esetleg találsz baráti áron bármilyet, akkor szólj légyszi, én
úgy 1 éve keresek, de nem találok (nincs). Használtat meg nem veszek.
Idén kiszedtem a tagot, a rugót elvittem meghúzatni és feledzetni.
Azóta nem ül a segge két személlyel és nem kerekezek minden
kigyorsításkor, túrázásra jó, de sportosan ugyan olyan rossz,
hiszen csillapítása olaj híján nem változott.
Én már feladtam a keresgélést, spórolok Wilbers-re.
Segítségeteket szeretném kérni!
A kicsike (600) Banditomba kellene valami központi rugós tag.
Az a helyzet hogy a gyári már nagyon szar, legkeményebb fokozatban van, de már 2 személlyel "életveszélyes" közlekedni, meg ha így megyek akkor közép sztender is kellesz rá mert elkopok :) A gyári 3 éve fel lett újítva, de már a legkeményebb fokozatban is ritkaszarpuha!
Mindenképpen valami univerzálisat keresnék, ami baráti áron kapható, mert gondolom a gyári az horror összeg :/
Remélem tudtok azért segíteni!
Köszii:)
2006, a 2007-es mar vizes. Dawnteze is k6,azon polirozott a dekli, mint pl a 99-es inazuman.
ja, barki mondja mar meg, a 92es gixibe jr9b kell, legolajos bandiba is. Inazuma 1200- e miert kell jr8b ?
toem meg nem vittek, egyvalaki kerdezte az arat, de meg draga. A sima powert raknam ha az enyem lenne, azon nem lehet kifogni. Olcso is, meg mindig 25 alatt kijon.
Számla nélkül volt 23eFt ha jól emlékszem, de tényleg ramaty volt az enyém. Az olajat érdemes vinni, vagy mondani, hogy milyet akarsz, én rábíztam a srácra, de gondolom ha viszed olcsóbb...
A lényeg, hogy 80e lett volna a gyári új, vettem egyet Ricsitől 20e-ért, így féláron kihoztam az egészet és még jobb is lett a gyárinál, mivel meg is erősítette (100kg fölött vagyok).
Mi értenek itt telo felújításon? Az hidraulika folyadékot is lecserélik teloban? Mennyi volt a felújítás költsége?
Köszi
István
mentem
Gondolom olcsóbban is meg tudom szerezni
Tényleg gombokért van, 1100-ért azt veszek legközelebb én is
Ja, olyat láttál már, hátsó láckerék agy egy 25 ezret futott motoron (gz250) fullra össze van repedezve a felülete a szimmeringtől indulva.
Így lehet betenni :)
http://www.banditforum.co.uk/f...
mindezek mellet a banditba szerintem a denso x 24 esr-u normálhasználathozz ,,, nyáron nagy mellegbe x 27 esr-u ,az jó választás fele áron .Aztán hidegebb időben bevált a dubla elektrodás jr9 c és és a denso x 22 esr u
holnap utananezek a beepitesi mereteknek.
melyik szerias a.Tied?
Aki hozzáértőket ismerek és adok is a véleményükre, nagyon le akarnak beszélni róla, mondván, hogy hosszú távon hazavágja a szelepeket, viszont azóta még inkább piszkál a csere gondolata, hogy hallottam egyik haver gépén.
A Bódis dobokhoz van tanúsítvány is (láttam), így EU-ban nem piszkálnak érte és ár/érték arányban eddig ezt találtam legjobbnak.
Ha van más javaslatotok szívesen fogadom!
A teljes bizonytalanság onnan indul, hogy nem tudom: magában a dobban, vagy az utána lévő részben van-e a katalizátor, ill. ha a Bódis "csak" a katalizátor utáni részt cseréli (feltéve ugye, hogy nem a dobban van: lásd dob és összekötő), akkor változik-e az égés hőfoka és elégeti-e hosszútávon a szelepeket, vagy marad minden "biztonságban"?
Nem szeretném beáldozni a megbízhatóságot a jobb megjelenés és hang oltárán, de tény, hogy a belakás részeként kezelem a dobot is...
Ezért is volnék kíváncsi a tapasztalataitokra... (pletykák is jöhetnek, minden infó érdekel).
Előre is köszi!
Telójavító...
úgy 1 éve keresek, de nem találok (nincs). Használtat meg nem veszek.
Idén kiszedtem a tagot, a rugót elvittem meghúzatni és feledzetni.
Azóta nem ül a segge két személlyel és nem kerekezek minden
kigyorsításkor, túrázásra jó, de sportosan ugyan olyan rossz,
hiszen csillapítása olaj híján nem változott.
Én már feladtam a keresgélést, spórolok Wilbers-re.
Segítségeteket szeretném kérni!
A kicsike (600) Banditomba kellene valami központi rugós tag.
Az a helyzet hogy a gyári már nagyon szar, legkeményebb fokozatban van, de már 2 személlyel "életveszélyes" közlekedni, meg ha így megyek akkor közép sztender is kellesz rá mert elkopok :) A gyári 3 éve fel lett újítva, de már a legkeményebb fokozatban is ritkaszarpuha!
Mindenképpen valami univerzálisat keresnék, ami baráti áron kapható, mert gondolom a gyári az horror összeg :/
Remélem tudtok azért segíteni!
Köszii:)
ja, barki mondja mar meg, a 92es gixibe jr9b kell, legolajos bandiba is. Inazuma 1200- e miert kell jr8b ?