Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a helyedben inkább ezt nézném meg.
Én is kíváncsi vagyok...
mesélj, mindig tanul az ember...
A motorról nem tudok semmit, de a kereskedő csávó próbált palira venni, amikor nála néztem motort.
Csabu azt még nem is kérdeztem üléssel kapcsolatban, hogy vesznek-e valamilyen méretet (mondjuk pitsa-méretet, vagy ilyesmi ) vagy csak egyszerűen kényelmesre alakítják, oszt' jóidő?
Természetesen én is felső állásban használom az ülést. És a magasságom és súlyom ellenére azt kell mondanom, hibátlanul elférek. Semmiféle kényelmetlenséget nem érzek hosszú távon (se csukló, se láb, se hát), kivéve az ülés kényelmetlenségét (az mondjuk mocskosul az), de annak semmi köze a méreteimhez, és nemsokára orvosolni is fogom (valószínűleg ugyanott, mint Csabu). Erről jut eszembe: nincs valakinek eladó occó bontott ülése? Ha lehet, megtartanám a gyárit is.
Keresd a PROP-TECH-nél Hawk-ot (Kövér Csaba)
Ő most rakott össze egy 400-as Banditát és árulja! (tudtommal még megvan)
Pöpec állapot!

Gondolom ha tőle veszed meg, akkor szervízelésbe (árba) is tudtok alkudni egy kicsit:-)))
Alkatrész szempontból jobb választás a bandika. De próbálj nézni valami kevésbé belpiacost... Ha mégis megveszed valamelyiket, alkatrész ügyben zaklathatsz, van hozzájuk motyóm....
Sziasztok a motornak a múltjáról valaki? Pakson van egy kereskedésbe törött állapotban. Suzuki GSX 650 F
Ne. Semelyiket. Semennyiert.
Sziasztok!

Pár hete írtam írtam h motorvásárlás előtt állok, valószínűleg jövőhét hétvégén lenne a vásárlás. 2 típus jöhetne szóba, GSF 400 VC és RF 400vc. A 2 motorban a lélek(blokk) ugyanaz-e, csak mert egyikre 61 lóerőt írnak(RF) a másikra 59-et.(gsf). Mindkét típus nagyon bejön, de bármilyen építő jellegű véleményt szívesen meghallgatok, akár lebeszélést is.
Amúgy ár-érték arányban verhetetlen motor. Vannak jobbak, viszont az áruk jóval több mint amennyit pluszt adnak. Ez az én maszek véleményem. Elhiszem pl hogy az Yamaha FJR király, de bőven 4M felett van. És 2M-val nem jobb.
Köszi!
Elírtam, 2008-ban még szürke volt a blokk. Enyém 2008-as.
Szia. Típushibák. Páran mondják, hogy néhány 10e km után a váltó sír 3-ban és 4-ben. Megkopik a váltó fogaskerék kéregedzése. Az enyémnek is kis hangja már van (46e km). Nekem pl. néha nem adja a műszerfalra vissza a zöld üres jelzést, oldalsztenderre így leáll. Oka: a meghajtó első lánckerék feletti GPS jeladó elszennyeződik olajjal és nem érintkezik rendesen. Tíz perc munka, féktisztító spray és pár hétig ismét jó. Az enyém már régóta nem jó, mert már nem tisztítom, ott a Gipro fokozat jelző, azon látom az üreset. Más típushibát a mélyebb szaktudású Banditos tudorok esetleg még hozzá írnak. Nekem nincs több bajom semmi. Kényelem: ülés kemény kényelmetlen szar. Ív helyett él van benne és vágja a combot belül. 15-130e Ft között átalakítható. Sokan átalakították már itt. Fogyasztás: 19L a tank, 16-17L-t szoktam tankolni, a legkevesebb amit elmentem vele 240 a legtöbb 330 km volt. Jobb csukló függő. Futóműhóz nem értek, nem vagyok pályamotoros. Nekem jó. Utassal is. Fék: behúzom, megáll. Az enyém ABS-es. Első fog rendesen, a hátsó szerintem gyengusz. 2006-ban még szürke volt a blokk, az újabbakat (úgy rémlik 2010-től) már fekete blokkal hozták ki. Ez úgy nagy vonalakban ami eszembe jutott. Többi infót majd a többiek hozzátesznek.
Nekem az 1000-res Fazer tűnt kicsinek, viszont a súlya jobban tetszett mint a bandié.
182 cm. voltam fénykoromban.
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék a Suzuki GSF1250S motorról.
Típus hibák ha vannak, kényelem, fogyasztás, futómű, fékek?
Mitől függ hogy fekete a blokk/felni/futómű, vagy szürke?

Köszönöm!
Pont ennyi vagyok én is. és simán elférek,igaz az ülést a felső állásban használom.
Üdv!
Holnap egytankos szlovák guriga.
Holnap reggel kilenckor van indulás a Dunakeszi m2 kagylós kútról. NyÍrjestben esso átveszi a menet vezetését. Dél után egy haluski. Érkezést Pestre délután 5-6 körül. Kb egy tank.
Van még szabad hely
Szintén 187 cm vagyok, 115 kilóval súlyosbítva....
Azon ugyan úgy elcsodálkozok, ha látok egy még tőlem is alacsonyabb, 160-165 cm magas tagot mondjuk egy DL-en, amint épp harangozik mindkét lábával a pirosnál, vagy fél seggre csúszik az egyik oldalra, hogy leérjen a lába.
Na amúgy a DL-emen anno én is épp így csináltam, épp ezért adtam el!
Rossz választás volt.
Rá sem ültem a motorra, úgy vettem meg.
Többet ilyet sosem csinálnék.
Még valami!

Valaki félre nem értse, nem a magas motorosokat akartam fikázni!
Hanem mint leírtam, számomra érthetetlen az, hogy ilyen magasan is egy ilyen kicsi, és alacsony motorra esett a választásotok!

És ha mindezt valaki sértőnek találja, bocs, nem sértésnek szántam!
Biztos, hogy így van.
Mivel én papírkutya vagyok, és hóban nem motorozok, ezt az érzést csak autóból ismerem, de engem is mindíg magával ragad!
Bocs, lemaradt, hogy ha én ilyen magas lennék, nem vettem volna Banditot.
Varadero, DL, BMW, Pan European stb....
Valami olyat kerestem volna, amin kényelmesen elférek.
Persze ti tudjátok, nektek mennyire kényelmes a Bandit.
Bár itt olvasgatva ilyeneket, hogy kormánymagasító, kutyacsont cserével való magasítás, plexi magasítás, lábtartó lejjebb tétel, stb...nem hiszem, hogy túl komfortos és kényelmes lenne.
De mint írtam, ezt csak én gondolom, és lehet, hogy rosszul.
Igazából azon csodálkozok, hogy egyáltalán elfértek rajta.
Mert, hogy nekem kényelmes a 170 magasságommal, és 65 kilómmal, de nektek...