volt szerencsém sokat menni dl 1000 -el és honda v2 1000 volt is tényleg hibátlanok , el lehet velük ketyerészni ,, de nem az én világom ....,, sokat törtem a felyem mit kéne még a seggem alá tenni , ki probáltam az összes intrudert , hd , csoper Hondákat 800- 2000 ccm ig
Na a csoper talán 70 évesen ujra ki probálom ...........adig szeretnék haladni is ! ducati egy fos legoláb is azokat amiket ki probáltam ,,, nem jok hiába az olaszok bőrcsizmán és kesztyün kivül semmit nem tudnak .............csak pizát és tésztát zabálni !
A DL1000 azonos körülmények között decire ugyannyit eszik, mint a Vara (nem hallottam, tapasztalat!).
Nem gyújtástérképet kell átfésülni, csak a karbiszinkront elvégezni minden 3. szerviznél, és rögtön szépen ketyeg a motor, nem lesznek kihagyások, meg dadogás.
Futómű upgrade: a Varára is azt mondják, hogy kötelező Nem tudom, én lehúztam vele 100 e km-t (Joci barátom meg 60 e km-t a DL1000-rel) , és nem vettük észre, hogy kéne. Bár mi nem tudunk motorozni, csak öregurasan krúzolni Ahhoz meg az ABS-re se nagyon volt szükség
Van egy halom régi betétem különböző típusokra, nekem ugyan autóra nem jött be, de ha már ennyit írtok róla csináltatok néhányat és kipróbálom, mennyi most az ára?
Akkor ülj fel egy SV-re:-))) Nekem az a gyomromat nyomta szét:-))
Szóval nem a motorokban van a hiba/jóság - hanem abba az átkozott magasságodban:-)))
Minek nőtél Te 190-re? Keres egy cápát és haraptass le belőle egy kicsit:-))))
De itt is látszik, hogy relatíve NEKED, MAGADNAK keresel idális motort. Tehát nem a Bandittal van a baj (akár univerzális, akár nem) - hanem neked kényelmetlen a rajta lévő pozíciód.
Én ezért nem ücsörgök más motorján, pedig egy AKMT-s guruláson van felhozatal szinte minden téren.
De mi lenne, ha valami NAGYON megtetszene? Nálam is jönne az agyalás:-))))
Még az elején ültem Hadvezér annoi Tuaregén.... Alig tudtam felmászni rá:-))))Rohad magas.....
Emi M800-asán.....ekkor mondtam, hogy nekem a cruiser még korai...
Bexi haver GSX1300-asa tetszett......de az ára nem:-))
Persze álmok vannak:-)))
Busa, ZZR1400.....de mivel azokat meg nem tudnám kihasználni, így minek?
Manapság meg?
eleve örülök, hogy megvan a mocim, és tudom fizetni, használni.
Azt venni észre, hogy szépen mattul vissza a felület, ahogy passziválódik a rozsdamentes anyag. Azt hiszem jót tesz neki, ha a kezelés után picit "nyugton van hagyva"-pár napra.
A Banditos "átlagjános" témához: nekem a GSX650F pont olyan, mintha rám szabták volna. Tökéletesen illeszkedik az igényeimhez. 170cm vagyok, így az üléspozíció kényelmes. Ha akarom, 80-nal megyek vele, ha akarom, 200-zal, egyik sem jelent neki gondot. A fék és a futómű is megfelel még 2 személlyel is, bár az első fékbetétet valami sportosabbra fogom cserélni, ha elkopik a gyári. Az összes faragás, ami van rajta a gyári kivitelhez képest, egy középsztender meg a dobozszett. Ilyen is van.
Szia!
szombaton környékeden gurulnánk, egy társasággal,linkkelnél egy utvonalat amit ajánlani tudnál,nézelődni ,kicsit kanyargni ill. kajálni valami jót,mégiscsak Te vagy a HVCS ott
Üdv.
Egy 96-os 400as VC Bandit tulajdonosa vagyok. Most csinaltam meg a jogsit és sajnálatos módon 1szer tudtam vele motorozni a sikeres vizsga utan. :/ A motor a következő hibát produkálta: indult rendesen, hagytam melegedni, utána olyan 5km után a piros lámpánál megállt elment az alapjárat. Utána beindult és elindultam vele. Ezt követően olyan 120as tempónál ugy csinált mintha nem ment volna csak 3 henger és hirtelen leállt és nem is indult be. Olyan 20 perc alatt felpakoltuk a motort és hazavittuk, tehát még meg se hült..otthon kiraktuk és beindult. Utána indult első indításra mindig de nem mertem vele motorozni. Eztkövetően még is mentem vele és ugyan így megállt és nemindult. Pár próbálkozás után már nem is forgatta az önindító pedig nem sokat inditoztuk. Otthon sikerült betolni de nem ment minden henger a hangjából és az erejéből itélve, de egyszer csak elindult és ment rendesen. Leállítottuk és utanna indult gond nélkül és forgatta rendesen az önindító. De nem motorozok vele és nem is indul csak tolásra és nem is megy minden henger. Olyan 300km-el ezelőtt volt cserélve minden gyertya iridiumosra, olaj, olajszürő, levegőszűrő. Nem tudom h mi lehet a hiba de elektronikára gyanakszunk. Segítséget szeretnék kérni, hogy valaki esetleg tudja e a probléma forrását. Előre is köszönöm. Üdv, Dani.
Na a csoper talán 70 évesen ujra ki probálom ...........adig szeretnék haladni is ! ducati egy fos legoláb is azokat amiket ki probáltam ,,, nem jok hiába az olaszok bőrcsizmán és kesztyün kivül semmit nem tudnak .............csak pizát és tésztát zabálni !