Látom én is.. Iskolaszünet van, otthon kell lenni a gyerekkel, lefoglalni, nincs szabadideje a zacsiját masszíroztatni... az már más, hogy aki csinálná, az is otthon őrzi a gyerkőcöket..:-) Suliszünet után meg még éjjel 2-kor is csengeni fognak a telefonok..:-D
Akkor egy kis idöre szopórollert csináltál a Banditból magadnak!
Könnyen elöfordul, hogy félrediagnosztizálunk valamit. Az ilyen dolgoról mindig az autószerlös vicc jut eszembe aki egy jól irányzott kalapácsütéssel oldja meg a problémát, és nagyon sok pénzt kér érte...
Ma a atomjaira szedtem a banditot! A teljes kábelkorbácsot, az összes csatlakozóival leellenőriztem, ripityára szedtem a markolatkapcsolókat ,reléket ,mindent kimértem, az első világítás és helyzetjelző hibája miatt. Miután minden rendben volt, és fejből ment az egész kapcsolási rajz, és már kulcs nélkül is tudtam indítani más lehetóség nem lévén gondoltam meg nézem a 3 nem múködő izzót, amik ugye nem éghetnek ki egyszerre!
És de! Mind a 3 rossz volt! Elektromos karbantartás 112e. km után megvolt, és hibátlan!
elozetesben van wifi..:
szoval a becsuletrol annyit, hogy mindenki tegye a szivere a kezet, ha egy szellemileg ep , nem drogos/alkoholos befolyasoltsaggal biro illeto kinalna neki
barmi sokmillios erteket gombokert, ami nem lopott...szoval ki mondana hogy nem?
Tibi,papirmentes komplett majesty 180-at, ami nem helyezheto forgalomba, mennyiert lehet gyorsan eladni szerinted?
Egyébként oké, a teljesítmény számításban igazad van, akkor vegyük ugyanezt forgatónyomatékra. Igazából én ezt értettem teljesítmény alatt, a tolóerőt, bár igaz, hogy fizikailag a teljesítmény mértékébe az idő is belejátszik, míg a nyomatékba nem. Mondom én, hogy kettőnk között az igazság :)
Mivel a teljesítmény a nyomaték és a fordulatszám szorzata, és mivel a fordulatszám változik a gyorsulás alatt, meg a nyomaték is, így nem lehet állandó a teljesítményed!
Te azt mondod, hogy 1500-as fordulaton is 100 lovas a motord, meg 9000-res fordulaton is, akkor nekem az a gép kell!
Szerintem nem. A folyamatos, egyenletes gyorsítás egyenletes teljesítményt igényel. Ha ez a gyorsítás a motor képességének maximumát közelíti, akkor az ahhor szükséges teljesítményt végig le kell adnia, különben a gyorsulás mértéke csökken. És akkor még nem számoltunk a légellenállással, ami ugye a sebességgel négyzetesen arányos, tehát nem mindegy, hogy 50-ről, vagy 100-ról akarsz adott gyorsulással gyorsulni :) Szóval az igazság valahol kettőnk közé lett elhantolva :)
Pedig igazam van!
Mindegyik példádban csak egy pillanatig tart a max teljesítménnyel való gyorsulás. A függvény legmagasabb pontja elött és után már kisebb a Motor teljesítménye. Te valószinüleg a teljes terheléssel kevered!
Az utolsó mondatoddal nem értek egyet, mert ahhoz hogy a max teljesítmény kimotorozd, nem kell max sebességgel menned, elég egy álló helyből kigyorsítás, vagy egy intezív gyorsításos előzés. Már fel is használtad a teljesítményt. Btw, mit értünk egyéként kimotorozás alatt?
Számomra a lényeg az, hogy mindegyik csak egy méröszám, mely csak arra alkalmas, hogy önmagával késöbb össze tudd vetni, és Delta értéket számolni. Persze alkalmas még számháboruzni is a kicsiknek az oviban.
Valójában meg szubijektív érzés, hogy melyik motoron, hogy hatnak a puhos testünkre a gyorsulási erök. A legmokásabb, hogy azt "superszámot", ha van lehetöségünk kimotorzni, pont egy akkora pillanatig érezhetjük, még egyet pislatunk.
Erre szoktam azt gondolni, hogy ha Madonnával felszállnék a 3-as metróra és lenne rajta egy baseballsapka, meg egy napszemcsi, a kutyafülefarka sem tudná hogy itt a Madonna Budapesten amíg nem örjöngenének körülötte biztonságiak és fotósok..
A Németek elmebetegek ami a Vespát illeti. Sajnos vagy nem, de az ottani tőkés vásárló rétegek miatt mennek az egekig az árak.
Olasz börzéken az első nap a Németek lesöpörnek a polcokról mindent, pénz-emberélet nem számít alapon. Utána alkudozik a Magyar és a többi náció az utolsó napokon...
Akkor egy kis idöre szopórollert csináltál a Banditból magadnak!
Könnyen elöfordul, hogy félrediagnosztizálunk valamit. Az ilyen dolgoról mindig az autószerlös vicc jut eszembe aki egy jól irányzott kalapácsütéssel oldja meg a problémát, és nagyon sok pénzt kér érte...
És de! Mind a 3 rossz volt! Elektromos karbantartás 112e. km után megvolt, és hibátlan!
szoval a becsuletrol annyit, hogy mindenki tegye a szivere a kezet, ha egy szellemileg ep , nem drogos/alkoholos befolyasoltsaggal biro illeto kinalna neki
barmi sokmillios erteket gombokert, ami nem lopott...szoval ki mondana hogy nem?
Tibi,papirmentes komplett majesty 180-at, ami nem helyezheto forgalomba, mennyiert lehet gyorsan eladni szerinted?
Te azt mondod, hogy 1500-as fordulaton is 100 lovas a motord, meg 9000-res fordulaton is, akkor nekem az a gép kell!
Mindegyik példádban csak egy pillanatig tart a max teljesítménnyel való gyorsulás. A függvény legmagasabb pontja elött és után már kisebb a Motor teljesítménye. Te valószinüleg a teljes terheléssel kevered!
Valójában meg szubijektív érzés, hogy melyik motoron, hogy hatnak a puhos testünkre a gyorsulási erök. A legmokásabb, hogy azt "superszámot", ha van lehetöségünk kimotorzni, pont egy akkora pillanatig érezhetjük, még egyet pislatunk.
Addig seftelt, hogy tessék itt az eredménye
Zöldi bakker...
Én szivem szerint keréken adnám meg, de akkor meg jön az, hogy miért ilyen kevés, mennyi lenne főtengelyen, stb...
Szóval igy se jó, meg úgy se jó.
Azt gondoltam, hogy a motorosok nagy nagy része (többsége) inkább a főtengely adatot "érti", így lett az....
www.darazsgarazs.hu
Olasz börzéken az első nap a Németek lesöpörnek a polcokról mindent, pénz-emberélet nem számít alapon. Utána alkudozik a Magyar és a többi náció az utolsó napokon...
www.darazsgarazs.hu