Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kicsit megtúrtam a német banditfórumot. Kicsit nehéz eligazodni, de akadnak érdekes dolgok. Pl van, aki teherautó olajat használ, más meg 20ezrenként cserél olajat Ott is van bőven sikítós váltó, de van, aki 30ezer km óta úgy jár vele. Meg van olyan is, aki 170 ezret lefutott és semmi baja sem volt.
Azért ez az anyagminőség,vagy megmunkálási hanyagság elég kiábrándító. Ezek a hírek csak rontják a Banditok ninbuszát. Ezek a motorok nem arról híresek,hogy 30-40 ezer km-nél megkéne bontani ablokkot.Szerintem egy alap törődéssel és jozan ésszel történő vezetésnél 100.000 km t is simán mehet a blokk. Bár az enyémen is fütyült egy kicsit a 4 sebesség de ezt más nem is igazán hallotta ,csak én a gondos gazda. Az enyémben majdnem 50.000 km volt de az égadta egy világon semmi baja soha nem volt. A hátsó lámpa izzót cseréltem kétszer. A Bandit egy kiforrott technika. Bár ezeket a fogaskerekeket látva! Üdv: Szabi
Mivel a benyomódás, "kopás" nem jelentkezik minden fogon, ezért nem lehet kizárni az öntési hibát esetleg a forgácsolás utánni edzési hibát. A tengelyek állása(mivel az jónak látszik) és a csapágyazásból keletkezett esetleges kopások már most látszódnának a többi kereken is. Ez a tippem.
Neeem , annak a fogaskeréknek a párja más, gondolom a könnyebb kapcsolás miatt le van törve a fog sarkam ezért ott nem teljes a kapcsolódás. Ezt a totálon láthatod. Amúgy csapágyak , tengelyek szerintem tényleg jól bírják, sőt ugye láttam most meghajtott öregebb váltókat is , még azok is pöpecek voltak ilyen téren. (De mint mondtam a Gixerváltókon is hasonló kezdemények vannak...)
Én sem láttam, pedig nekem is van vagy 10 szétdöntött pancsi váltóm, amiből azt a 2-3 at össze tudtam rakni...
De mondjuk azoknak nem is volt ~100Nm-es nyomatékuk. És ha megnézed ezek a fogaskerek nem sokkal "erősebbek".
Viszont ha megfigyeled a mindig a széléről indul el a kráter. Az 5. fokozaton még csak az előjelei vannak, de szerencsém volt hogy tüzetesen átnéztem, főleg hogy a barátom mondta, hogy lehet hogy paranojás ,de már azt is hallotta "énekelni".
hmmm, ha sokáig nézem: mintha a kopásnyomok nem egyenletesek lennének még azonos fogon sem (nem tudom, hogy kéne szakszerűen fogalmazni, biztos érted) A váltó tengely-csapágyak nem voltak roggyantak?
Még 80-90 ezreket futott Pannoniákban sem láttam ekkora kráteres fogakat. Pedig a fáma úgy tartja, hogy akkoriban szar anyagból, rossz technológiával dolgoztak...
Ha felmennek a képek, akkor látható egy Bandit 1200 30000km-t futott váltó 4-3-5 fokozatának maradványa.
Ez Down HILL-ezésen kivül már másra nem nagyon jó. Remek Ikarus difi filinggel dolgozott...
Skacok!

Nekem valami bugspoiler kellene......


Nem tud valaki tippet, eladót, vagy gyártót.....természetesen nem gyárira gondolok, mert azt ha agyonvertek se veszem meg:-))))
Szia!
Bandit.hu-n találsz egy egész szép listát bontókról + szakikról.
és h merre lehetne találni ilyet? plííííz
Én úgy tudom hogy az rf-ben és a banditban (400as) ugyanaz a blokk van, tehát valszeg az oldaldekni is jó lesz rá.
Sziasztok!
Nekem egy rf 400-asom van és a hétvégén sikerült az olalára fektetnem. Az oldaldekni repedt meg a jobb oldalán és a szerelőm azt mondta h szerinte a bandité ugyanilyen. Tud erről valaki pontosabbat?
Vagy esetleg olyan bontót ahol be lehet szerezni alkatrészt? Ha tudtok vmit megköszönöm
Én is 400-ast vennék. Azzal egyszerűbb a kétszemélyezés is.
KÖVETKEZŐ motorom ismét 400 as bandit lesz. de h a mostani tk, el kell kezdenem félretenni a pénzt
ez így van... és 8000 től nemkicsit megindul
használtauto.hu n láttam a bandit hírdetések között 18 ért konzolt hozzá, lesd meg!
Én 250-esen tanultam vezetni, nekem pedig 400-as volt. Van különbség, jó fej volt az oktató, engedett mocizni, de azért száguldani nem. Nagy különbség a nyomatékban van, ami azért a 400-asba van, a 250 csak pörgetve megy, de legalább lassan . Lényeg a lényeg, végre nem sok az eltérés viszont a 400 azért gyorsul nyomatékból (1200-as tulajok kíméljenek a beszólásokkal) és pörgetve is, ja és nem 18k-t forog, hanem csak 13-t. Enyém asszem 7500 körül volt 130-nál, ez azért fontos, mert a VC 8000 után vált 4 szelepre, és akkor ugrik meg a fogyasztás. Hiába a kevés LE eltérés (talán 45 vs. 52/59), de a 400-as érezhetően erősebb, méretük ugyanaz, fogyasztásuk is.
köszi a segítséget!
remélem sikerrel járok!
Sérüléseket ha van rajta azt úgyis csak ott látod meg ha megnézed.Egyébként sztm.egy 93-as évjáratú motorral biztos hogy estek már,de ez nem is baj ha a váz nem tekeredett.
Az enyémen is látszanak csúszásnyomok,de elengedett kormánynál sem húz se jobbra se balra és 150 km/h felett sem szitál az eleje.
De most nem azt akarom mondani hogy a próbaúton mindjárt engedd el a kormányt és 150 fölé húzasd ,nehogy perec legyen a vége,de ezek azért árulkodó jelek.
Jó vásárlást!
helló!
Apu banditján eléggé elkoptak a gumik tud valaki valami jót ajánlani
Üdv Uraim!

Kis Banditomra vettem hátsó dobozt és kéne hozzá platnit csináltatni mert a gyár nem csinál hozzá.Ismer valaki ilyen szakit.Fontos volna h írjatok!
Szia,nekem tetszik ,kb ugyanúgy szól mint a tiéd Sztem felül mintha kicsit jobban menne,alul viszont kicsit lustább,de ráhangolás nélkül ezek alul általában rosszabbak szoktak lenni.Öszességében tök jó.
250-es banditról írtam lentebb, ma mentem egy 400-assal, hát mit mondjak jól megy, nekem most egy 250-es a ksizemeltem, mert arra lesz csere, bandit jönn, runnerka megy:(

csak nem igen ültmemég banditon, de tetszik a gép, ezért ma elmentem egy helyi kereskedőhőz, akinél kipróbálhattam egy 400ast.

ült itt vki 250-es és 400-as banditon?

összehasonlítás?
hát te ilyenkor itt?
nézz be aprilia af1-be,raktam képet(utolso hsz)