Ja, ha valakit érdekel Banditra bukócső, írjon. Feleslegesen vettem egyet (van egy hasidom rajta, amit megtartanék), újszerű állapotú, króm bukócső-pár. Ára: 20000 Ft.
Na, végül kiderült, hogy a rossz cíkkszámú cuccot rendelték meg - így a tartó a 1996-1999 közötti Banditokra való volt. Szerencsére visszavették, így folyamatban van az új:-) Köszi a segítséget.
A Bembomotor-nál rendeltem, Ők nézték ki a Louis katalógusból. Az oldaltartókat is onnan rendeltem, azok jók (amúgy szintén a 5 starts modell). Tudtok adni egy linket, hogy melyik a megfelelő egy 2004-es bandithoz top case tartónak? (MotoDetail/kappa doboz). Köszi
Nem a kapaszkodó (jelen esetben az oldalkapaszkodó) csavarjaival kell felfogatni a függőleges lemezeket? Mert ha igen, akkor ez csak a '00 évjáratig (GV75A) jó. A 2000 utániakra már nem.
Sziasztok! Vettem 2004-es nagy-Bandithoz hátsó csomagtartót túradoboznak. Amolyan Louis-os rendelés (Five Starts márka), A problémám, hogy sehogy se találok "fogást" a Banditon, vagyis semmi olyan felfogatási pontot, ami illeszkedne ehhez a csomagtartóhoz. A mellékelt papírján írják, hogy "Top-Case-Träger Suzuki GSF 600/1200 Bandit", de nekem rossz sejtelmeim vannak. Csatolom a képet.
Te tudod a legjobban, mert van némi közöd hozzá, hogy azt szajkozzák mindenhol, hogy a motorkerékpár olaja , tartalmaz egy , direkt a olajfűrdős kuplungokhoz szükséges adalékot, amit az autóké nem. És pont a németek lennének ilyen tudatlanok, hogy ilyen hibát követnek el?
Tudatlan koromban , mikor még alig jártak motorok az utakon, főleg japánok, akkor még én is az autóba való Castrollal itatam a motort, sőt még Metabondot is raktam bele. Fel is visított egy idő után motor a megcsúszott kuplunk miatt . Igaz koros is volt már,de csak a nagyobb rugóelőfeszítés segített rajta. És ez egy 45-ről 27 LE -re lefojtott motor volt. Mit csinál ez egy 100LE-snél?!
Helló!
Egy kis segítségre lenne szükségem, pár bontott alkatrész kellene egy 97-es 1200-es Bandithoz.
Kormánytengely ( alsó kormánykifli)és első kerék tengely.
Pár bontó címnek is örülnék. Nem találtam sehol hozzá.
Előre is köszi!
Csáó!
Nekem az 5. 40.000 km környékén lette cserélve. Akkorra már nem csak fütyült, hanem zakatolt a motor. Alacsony fordulaton (3000/perc alatt) lehetett a legjobban hallani - felette elnyomta a motorzaj.
Igazándiból annyira szűk fordulatszámtartományon észlelni a hibát (de akkor nagyon durván), hogy szerelőnek odadva a gépet nem érzékelt semmi különöset.
Végül úgy tudtam demonstrálni többeknek is, hogy nagyszetnderre téve hátsó fék adagolása mellett 5. fokozatban azon a bizonyos fordulaton járattam a motort. Na ekkor már nem lehetett azt mondani, hogy ez még belefér...
Mellesleg váltócsere után 1000 km-en 3l olajat kajált meg, valószínűleg a váltóból beledarált fémreszelék sem tett jót a motornak...
Most meg ugye ott van a K.István által demonstrált másiik bandit, aminek még most is 5x szebb a váltója, mint a z enyém volt.
Tanúlság: 2003-as évjáratú nagybanditot ne vegyél!
Másik kedves barátomtól kibontott 5. fokozatot is megszerzem majd, ami nem hiszem hogy sokáig ment volna még.
Akkor tudom elképzelni hogy tovább hajtja az érintett a visítós váltót , ha nem használja azt az áttételt, csak átvált rajta. De egy álandóan használt 5. kb 5000km alatt teljesen lemállott, magával ragadva a társát is. Mert a mostani képeken szereplőknél még a párja az nem nagyon sérült, de csak idő kérdése. Közben a "morzsák" szennyezik az olajat károsítják a siklócsapágykat, egymáson elmozduló felületeket...
Teherautó olaj:azért a németektől nem ezt várná az ember, akik szó szerint betartanak gondolkodás nélkül minden utasítást. És mi lesz a kuplunggal, arra ki vigyáz?
A váltó a sikitozást nekem sem most kezdte,már vagy 15-ezerrel ezelött,szinte egyik napról a másikra.Azóta nem erősödött nem is gyengült.A friss olajjal egy kicsit halkabb lett,ennyi. Gondoltam nem nyúlok hozzá amig nem változik semmi de aztán úgy hozta az élet,hogy eladtam.
http://www.biker-world.hu/egyt...