Én idén szereltem fel egy kormánymagasítót, kb 2-3cm, még épp a gyári kábelekkel elég. Nagyon meg vagyok vele elégedve, nem is gondoltam volna hogy ez a pár centi komfortban ennyit jelent, abszolút megérte az árát.
A csabu féle ülésen is gondolkodom, szerintem következő szezonra azt is megcsináltatom.
Én háromféle lehetőséget mondok neked, az első egy kárpitos, aki bevállalja, a második a somotokarpit.hu, a harmadik a tommot.hu. Az árak erősen eltérnek. 15-től 100-120e fölé szórnak. Én nem a legolcsóbbat és nem is a legdrágábbat választottam. Kétféle üléskomfortosítás létezik, a szivacsos és a zselés. Szivaccsal is már csodát lehet tenni, de a maximumot kényelemben a zselés adja. A zselés nagyon nem olcsó. Viszont a kényelme királyi. A bandit ülése gyárilag egy katasztrófa. Nyáron 90km után fájt a seggem rajta, a combom belső felét vágta az a buzi él, amit a japán elkövetett a gömbölyítés helyett. Kemény volt mint az állat. Kifizettem a zselést a somotonál és azóta én és az utasom is csak áldani tudja. Körbemotoroztam nyáron a Balcsit, alig vártam hogy le tudja szállni róla úgy égett a seggem. Nyár végén meglett az átalakítás és 380 km után úgy szálltam le róla hogy nem fájt, mintha fotelben ültem volna. De mivel már azt is megkaptam hogy nyomom az ingyen reklámot, így többet nem írok róla. Felajánlom bárkinek, ha Baranyában jár, kölcsönadom neki az ülést, vigye el egy karikára és próbálja ki. Ha épp nekem nem kell aznap a motor, akár egész napra is odaadom.
Érdeklődnék a tapasztalt banditosoktól, az ülés átalakításról, kinek hogy vált be, illetve 1-2 beállítás, vagy pozíció Pl kormány.. Hosszabb túra esetén hogy lehet kényelmesebbé tenni a gépet...
Köszi
Köszi az infót.
Így utólag is üdv mindenkinek.
Most esik le nekem, hogy a legtöbb itteni hozzászólóval már találkoztam, és motoroztunk is együtt...cirka 6 éve:) Ahogy olvasom a neveket, úgy ugrik be.
Én még mindig a nagyBandit hajtom, bár a 4. gang eléggé visít már...
További szép estét!
Kivülröl egyben van, a hangját nem hallom , mert egyik erögépen sincs hangszoró amin melozom...
Sértés nélkül megkockáztatom, hogy ez tipikusan az a gép amihez inkább több türelem mint szakértelem kell!
a banditba csak a 89- 90 v tengely a jó és egy sima tengely cserétöl ne vátjatok csodát , van egy 44 -es siktolatyus kehin karbim 100 000 ft és van banditra yosimura gyujtás lapom 25000 ft ......sajnos 40 nyitott mikuninom most nincs
hala
nekem volt egy Yosimura tengely párosom , vadi új , bele raktam és azon kivűl ,hogy 2000 alá nem tudtam normális alapjáratott csinálni ,csak annyi volt a + ............ kb 9000- 11000 fordulaton jobban tolt és éreszhetöen jobba vette a lapot ..........
miután kapott egy 3 fokozatban állithato yosimura gyujtást + jeladot
és a kipu is ki lett dugaszolva a gyári 125 fuvoka 150 re cserélve ...//és karbi mokolás //
na akkor már egy másik motor lett ......... 14200 -nál szabályzot és a régi 1200 bandit hengerel is 176 lovat dobott le magárol,,,, 2600 alapjárat ...........és fogyi 12 liter így utolag azt mondom nem volt jó
sokal jobb megoldás Big szettet veni hozzá 600- 700 dollár + gép munka ..
sokáig : kompreszor nélkül 1342 ccm 282 fokos tengelyel kiherélt 40 mikuninal 145 fő,, 35 alap saját gyártmányu tű, alap kipu rendszer álitható gyujtás 172-178 le 152-154 nm 15/ 46 átétel 304.6 km /ó trafival //fogyi 7 -9 liter
alfa Romeo csigás kompreszoral siktolatyus kehinel
193.7 le 162 nm 16/44 átétel 317.2 km /ó trafival 10-11 liter
minden esetben melegedési probléma lépet fel egy olaj hütővel nem is lehettet operálni ,csak kettővel és köztük olaj termostat ..
végül : marat a 85.5 mm dugó 1342 ccm 278 fokos tengely ,16 soros hütő , 40 karbi mokolva, állitható gyujtás ... 175 le ,152 nm és 14 /44 átétel 293.6 km/ó trafival , fogyi 6 -8 liter
tehát sokal jobb ugy tuningolni hogy a ccm növeled és tartod a 12500 szabályozást
file:///C:/Documents%20and%20Settings/taschner/Asztal/gsx%20r%201100/
GSXR1100%20(58mm)%20%20%20MTC%20Engineering%20LLC.htm
vagy simán egy turbó 1000-1200 dollár kb 180 - 240 lovacska
a probléma az hogy a se a bandit se a 87 után gyártott gigszer 15000-20 000 km nél többet nem megy el a görgös tengely viszont birja
csak hát a turbosat sokan nem tudják meg ülni olyan mint a cr 500 honda 10 motorosból 8 el dobja
Helló!
3-4 éve vettem egy GSXR vezérműtengelyt bontóban, direkt erre a célra. Előtte olvastam róla, hogy bejáratott dolog vez.tengelyt cserélni, tuningolás céljából, amit a bontós srácok is megerősítettek.
Végül nem építettem be a motoromba, de most elkérte egy ismerős, hogy beépítik egy nagybanditba. Nem kezdők szerelik a motort, és nem az első komoly beavatkozásuk, így gondolom jobban átnézték ezt a dolgot. Ettől függetlenül nagyobb erőre számítottak magas fordulaton.
Van valakinek személyes tapasztalata ebben az ügyben?
Köszi
Elég nehéz felmérni ennyiböl, hogy mennyire mély a szakmai tudásotok. Csak találtatok egy tengelyt, és kicseréltétek, összeraktátok és beínditottátok?
Vagy tudjátok, hogy pl a Bandit alul sokkal jobb karakterisztikával rendelkezik (gyárilag, bütykölés nélkül) mint a ösgixer. Ugyanakkor , tudtommal a gixeren nagyok karbik vannak, más fúvóka méretek, más a elögyújtás (valszeg a teljes gyújtástérkép) más a végáttétel (rövidebb a gixeré) Szerintem ebbe egy kicsit jobban bele kell ásni magatok, és más modósításokat is eszközölni kell.
Ha ezt mind megléptétek figyelmbe vettétek, akkor passz...
A szekszárdi barátunktól amit kérdeznék, azt itt is feldobnám, hátha tud valaki valami okosságot.
Bandit1200-be beszereltünk egy GSX-R vezérműtengelyt, és bizony nagyobb teljesítmény növekedésre számítottunk. Tudnátok valami tanácsot adni, mit tegyünk még, hogy igazán érezhető legyen a változás?
Köszi a segítséget.
Ádám
Helló!
Bocs, privit nem tudtam írni.
Keresem egy közös ismerősünket, akinek nem jut eszbe a neve. Itt találkoztunk ezen a forumon, kb 6 éve. Szekszárdi srác, bandit 1200-eket szervizelt. Van egy öccse, Ő is motorozik. Volt pár közös gurulásunk is... Sajnos nincs meg a száma, se a becenevére nem emlékszem. Remélem tudsz segíteni.
Előre is köszi!
Bocs az OFF-ért:)
A csabu féle ülésen is gondolkodom, szerintem következő szezonra azt is megcsináltatom.