Egyéb tapasztalat: rohadt halk az utastér (haverom egyszer vezette és ráindítózott a kereszteződésben, mert azt hitte, leállt a motor), szerintem kényelmes, puha és jól tartó ülések, igénytelen, beülsz, indítózol és mész. Futómű halk és jól veszi a kátyús utakat, nem akar szétesni mint a gyorsvágen. Tele undorító szürke műanyaggal az egész, de legalább könnyű tisztán tartani. Semmiféle komoly meghibásodás. Elektronikus extrák nincsenek, vallom hogy minél több elektronika, annál több baj. Klíma mechanikus, melegem van lejjebb tekerem, fázom, feljebb. Tojok rá hogy éppen hány fok hány tized van a kocsiban....
Félre értettél, ez tényleg mondható tapasztalatnak, azért párezer km után el lehet mondani egy járműről, hogy az milyen, Nektek bevált és nem is fogyaszt rosszul.
Nyugodtan kérdezhetsz már most is akár. Volt a családban Tico, Matiz, Lanos, Kalos. Mindegyik gond és hiba nélkül, csak kopó és szervíz alkatrészekkel, anyagokkal. 1,4es Kalos futása nyáron 38-40 liter benzint tankolva 550-580 km, télen 450-470 km. Anyunak Kalos van évek óta és sokat volt nálam kölcsönbe, 20-at már biztos beleraktam. Nem kozmetikázom, ennyi a tapasztalatom vele.
Daewoo Kalost, klíma, riasztó, központi zár, két légzsák, szervókormány, Sony MP3 CD, 114e km, töretlen, szervízkönyves, egygazdás, garantált törés- és rozsdamentes, 600-ért.
kösz az infót!ez jobban hangzik mint a 14 papíros változat...viszaont ami jó hír hogy abba hagyta a folyást! tegnap este nyitva felejtettem a csapot és reggel kaptam észbe!alá néztem és semmi!lehet hogy valami alá ment és azért csinálta?
szerncsére nem volt rajta olaj folyás,egy minimális.pótoltam a csavart igaz nem olyannal mint ami benne volt de jobb a semminél.....remélem nem lessz bajj! .
a benzin csap ügyébe fogok szólni ha segítenél ez ügyben nekem,de remélem nem lessz vele többé gond.....
köszi szépen! ha van valami akkor megkérdezlek!esetleges észre véleményeket mire figyeljek milyen a gép a tuljdobságai szívesen meghalgatom
175 / 70 / 13 téli gumit vadászok, újakat néztem a neten, de ha valamelyik ismerősömnek volna újszerű állapotú, egy (esetleg kettő) szezont futott, az ne tartsa magában. Ha használt, kizárólag újszerű (!) érdekel. Öreg, bakelit keménységű is felejtős. Favorizálom a Kormoránt, a Debica-t, magas árfekvésűt (Michelin Alpine) és az olcsó szar kínait ( De Yo Sima) kihagyom az életemből.
Utánanéztem, nálam a 9e a felújítószett a benzincsaphoz.
Amit mondasz, az a szelepfedél 14 leszorítócsavarjának az egyike(ebből a nagyból 8 van, 4 olajfuratos a szelephedél közepén, és a két tályoó a velánc mentén.).
Jár alá gumigyűrű is, baromi sok olajad fog ott elfröcskölnim ha nem pótlod.
köszi az infót!utánna járok!most kaptam e-mailt hogy felujitó készlet lenne 14000-ért banyek...jó áron van.....de azért körül nézek azoknál akiket ajánlottál.
estleg még egy dolgom lenne hogy a henger fejben vannak imbusz csavarok,nagy a csavar fej és fém szÍnüek nem festettek mint a henger fej azok mik?mik a szerepük?mert amikor piszkáltuk a gyertyákat tegnap akkor észre vettem hogy az egyik ilyen csavar hiányzik nálam és hogy van benne olaj a csavar lyukában,az szabályos?remélem tudtad követni a magyarázatomat.
most vettem és még nem vagyok képbe vele.... elötte egy honda cb 500-asom volt az más gép mint ez.....mint utólag kiderült a gyertyák ok csak megszívta magát egy csöppet és az aksi is lemerült nem nagyon tudta megforgatni ki dolgoztatni az anyagot a géppel de a haverral megoldottuk a dolgot már csak fel kell töltenem az aksit.esetleg nem tudsz egy alkatészes boltot vagy bontót?széjjel ment a benzin csapban a gumi membrán és tolja a benzint lefelé ha kell ha nem...
...imádom
szerncsére nem volt rajta olaj folyás,egy minimális.pótoltam a csavart igaz nem olyannal mint ami benne volt de jobb a semminél.....remélem nem lessz bajj! .
a benzin csap ügyébe fogok szólni ha segítenél ez ügyben nekem,de remélem nem lessz vele többé gond.....
köszi szépen! ha van valami akkor megkérdezlek!esetleges észre véleményeket mire figyeljek milyen a gép a tuljdobságai szívesen meghalgatom
Utánanéztem, nálam a 9e a felújítószett a benzincsaphoz.
Amit mondasz, az a szelepfedél 14 leszorítócsavarjának az egyike(ebből a nagyból 8 van, 4 olajfuratos a szelephedél közepén, és a két tályoó a velánc mentén.).
Jár alá gumigyűrű is, baromi sok olajad fog ott elfröcskölnim ha nem pótlod.
Nem kicsit "állat" a gép! Rohadtul eltalálták a taljánok az már biztos! Az utóbbi idők egyik leg tutibb vasa szerintem!
estleg még egy dolgom lenne hogy a henger fejben vannak imbusz csavarok,nagy a csavar fej és fém szÍnüek nem festettek mint a henger fej azok mik?mik a szerepük?mert amikor piszkáltuk a gyertyákat tegnap akkor észre vettem hogy az egyik ilyen csavar hiányzik nálam és hogy van benne olaj a csavar lyukában,az szabályos?remélem tudtad követni a magyarázatomat.
vagy gyari uj, allok rendelkezesre
Csináltunk egy Diavel-t és lassan fogunk csinálni egy másikat is.
..és hát nem kicsit erősek is ám....
mi a diag, teker az onindito? egyszerre 4 gyertya nem hal be..