Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alul?
A vara 2500 alatt nem is létezik.
Én meg sokszor ott váltok feljebb.
Zöldi, a váltógyilkos.


btw, bandit gyári kezelésiben az áll, hogy 5-nél szúrd be 5.-be
jó lesz az neked ,,, alul jobban toll ,,, ÉS EGY HONDA ,,, 80 -nál gyorsaban te meg ugysem mész
nem ott látom a hézagott , hogy mész 5 be 70 klm/ó -val
észrevétel !

elöször is ha motoral megyek mindig a teljes fordulatszám 1/3 án tartom a motort a nyomaték váltoval gyorsulásnál és fékezésnél ha sporolosan megyek .
ha turásba a fordulatszám 1/2 nél váltok és vissza , ha sportosra veszem a figurát a teljes fordulatszám 2/3 -nál váttok le ,,,fel fékezésnél és gyorsulásnál ,,,szinte a gépek 100 % itt a dolgozik a legjobban

Látok én olyat hogy piros lámpánál a csoka állo helyzetbe pakolgatja vissza a furókat aztán olyat hogy egyesbe tiltásig ,,, mert úgy jobban gyorsul aztán olyat hogy elözésnél semmi vissza váltás csak egy gáz huzás
Ki mondom : Lecso helyett .......... A pilota miatt megy szét a válto !és a rossz
kenöanyag választás miatt .
Miért ?
szerintem nem mindenkinek van füle a motorhoz azért mert az erő forás nem csörög be és nem dadog le ,,, nem kell 30 km /ó nál rá csavarni 4 be ,,,,,,,,,,,,,,,,, multkor ki fejtetem !

ha egy banditnak sima sg olajat ir a gyártó,,,,,,,, miért rak bele a pilota szintetikust sl, sm -et ?.... , vagy növényi ésterest ?
most hagyuk hogy a növényi olajak és a szinti olajak nem anyira érzékenyek a hő hatására ,,,,,,,,,,,,de vajon a fém felület barázdájiba meg kapaszkodnak ? A sokkal nagyobb szerelési hézagokat ki töltik ?
2 liter olaj ? normál olaj fogyi 5000 alatt nivótól nivóig 1 liter
1000 km 2 dl ergó 10000 km-es turákat mész
a 15 w 50 felejtő tiszta felesleges egyrészt a 15 w sürübb hidegen a folyhatosága ezért lassaban jut a kenendő helyekre , ugyanakor melegen
ugyanolyan vékony lesz mint a 10 -es
50 rész ,,, még elmegy de nem hiszem hogy 50 fok melegbe 150 km /ó kal jársz

most is ,,,,,mint mindig azt mondom az olaj az olaj !,,, kenn és kész ! az adalékok szabályozák a tulajdonságát,,, lehet itt ésteres meg szinti mind mind más más tulajdonságu motorokhozz lettek felylesztve
már mondtam probáld meg

http://www.xado.co.hu/webshop#!/~/product/category=2302529&id=99447
89

http://www.xado.co.hu/webshop#!/~/product/category=2302529&id=994
4790

http://www.xado.co.hu/webshop#!/~/product/category=2302525&id=9
944747

a félszinti zöld xadó nincs surlodás csőkentő adalék , simán kompatibilis a olajos kuplungal ,,,,,,,,,, elöször a letapadások miatt olaj csere elött kb 100-150 km -rel tegyélbele egy mosot
http://www.xado.co.hu/webshop#!/~/product/category=2302521&id=9944723
,,, aztán lila + az olaj csere és kb 300 km után rakd bele a pirosat , biztos ,hogy észre fogod venni a külömbséget de ha szará van kopva a szelep vezető és az olaj lehuzó gyűrű hornya , akkor le veheted a polcrol a crova készletedet
persze volt már amin segitet ez az eljárás,csökent az olaj fogyasztás és a generál is ki lett toldva pár kilométerel !

jobbat nem tudok
A karasnában egy hétvégére is elviheted kaució ellenében
Bérlés/tesztmotor?
Sajnos még sosem próbáltam

Próbáltam DL- 650-et de az nem fogott annyira meg.
Szívesen megmutatnék egy VArát az asszonynak. Mi szinte csak együtt motorozunk.
Volt igy mas is.
Mas vilag. Minden szempontbol.
Beleszerettem a Varaderoba......
Szerintetek meg fogom bánni, vagy imádni fogom?

Lehet, hogy megy a Bandi jóárasítva....
Túl kicsi fordulaton tényleg nem érdemes nyúzni, mert túl nagy a nyomaték az időegység alatt terhelt fogakon
Ezexerint én is "szakmailag gyenge tulaj" vagyok.
Városban csak 5-ig váltok le, ez alá csak megálláskor kerül.
Sőt, akkor is 5.-ben van, ha utassal és 3 teli dobozzal vagyok.
De lehet neked van igazad.
Na meg annak, aki városban csak 1.-ben és 2.-ban jár, mint nemrég itt olvastam valakitől.
Jó kövér gázzal, és satufékkel a lámpáknál...hát...
Szia Tasi
Szóval én most 15W-50 es ásványit raktam bele hátha nem eszi de eszi. Azzal a gondolattal vastagabb olaj talán nem folyik úgy el de ez lehet, hogy nem így müködik. Legnagyobb problémám egyenlőre az ezzel a dologgal, hogy egy nagyobb nyári túrára el kell vinnem 2 liter olajat is. Amikor vettem motort elkövettem azt a baklövést az amúgy szép állapotú motornál, hogy nem tettem a kezem a kipufogó mögé és nem húztam neki egy pár gázfröccsöt. El voltam foglalva egy érdekes sipoló, csörömpölö, surlódó zajjal,hogy mi lehet az? Most már tudom ez a TDM-ek jellegzetes hangja, de akkor én hibának gondoltam,ha nem is vészesnek.
Nem tudok biztosat. Gyanítom azonban, hogy kenési probléma lesz, ugyanis a kerekek a tengely belsejéből kapják az olajat, ami végigfolyik a kerék oldalán, aztán a centrifugális erő miatt le is repül...

Kellene egy külső olajozó fúvókarendszer, ami a fogakra tolja az olajat. Gladius olyan már...
Igen.
Ami a pitting miatt van, amit az 1250 MR tesztmotorban is találtalok
A fogaskerék zajra gondolsz?
elmondásod alapján ... ,, nem lehet még oly nagy ott a problem !
ez a tipus a 3 szivó miatt mindig jobban visszahül a kisebb höértékű gyertya is azért kell bele ... ha érted amit mondok több cuc jut a robanó térbe 3 szelepen keresztül ráadásul 3 külömbözö helyről így nagyobb abenzin hütö hatása a4 hengereseknél és a te meg felezet Yamahádnál is ez fen áll

mit csinálnék én ? mérések után ...
elöször is nem váltanék sürübb olajra jó ott a 10 es ,,, zöld xadót eröltetném + hozzá egy piros adalékot 9 ml ha 5000 alatt nem csöken az olaj fogyi ,,,szed szét ,,,, szelepszár szimering csere és gyűrű vizsgálat ez csak egy új pakolás és a 10 db szimering ,, ha gyűrű is kopott,,,, egy új garniturával //kb 40 000 pénz // még oldod az olaj fogyidat ......
De lecsonak adok igazat adig amig inditási probléma nincs belőle el költenni 60 000- 70 000 ft luxus

A szakmailag gyenge tulajtól! Ez privát vélemény csak és nem kell mindenkinek álló háborút indítania, de ez nekem a reális magyarázat a gyengébb konstrukciós megoldás melett, anyag és költséghatékony tervezés,kivitelezés + egy 50-el 5-ben merbirgaazannyauristenit. Annyit olvastam már erről a dologról, hogy a hypo hajlamom kiűzzem magamból,de ez lett a végső stádium nálam.
Szerinted mitől pusztul meg a váltó?
Főleg annak tükrében, hogy azonos évjáratoknál van akinek 150e-t elgurul, másnak 30-at(1. gazdás motoroknál)
Akkor még nem...
Váltócsere nem volt gariban?
Jáj, TDM, bocsi...
Ha vannak százezreid... De annyi pénzért rengeteg olajat adnak.

Milyen Banditod is van, mert én cseréltem dugót gariban, 2002-2003 körül, ott volt valami bibi...
hasonló problémával "küzdök"

volt már itt téma,és azt állapítottam meg,hogy tolásra ha füstől akkor gyürű probléma,ha nagy visszaváltás és gázelvétel van és igy füstől akkor szelepszárszimering a ludas

igy lehet kezdeni gyüjtögetni
Szia! Köszi a választ. Hozzátenném,hogy érdekes módon a motor nem füstöl. Tegnap mentem a haverral egy nagy karikát és mondtam neki nagyon figyelje mi száll ki a kipuffantóból. Azt mondta csak egyszer egy brutál gyorsításkor/1-2.-ban/ látott valami pici kis füstfélét amúgy semmit. Emlékszem gyertyacserekor sem volt kormos a gyertya.Viszont ha a kipufogó elé teszem kezem és huzzok neki gázt akkor azért kormosodik a kezem szép lassan. Mindegy ebből szerintem szerelés lesz, télen vagy tavasszal.
automata,de azt lehet babrálni,ha gyenge a rugó,egyébként nem foglalkozok(unk) vele