Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!

Nagy tisztelettek kérdezném az urakat, hogy a 2004-es 1200-es Banditon milyen a vezérműlánc feszítés? Automata vagy kell babrálni?

Köszi
szevasz öreg harcos ..... hát ..

ha már fogy az olaj az nem biztos hogy meg állitja a Xadó ,, söt nem is biztos hogy kopásból származó olajfogyid van multkor mondtam 5 szelep Yamaha betegség mérjetek egy kompresziot ha 180 psi körül van mindkét hengerben érdemes szelepszárszimeringet cserélni SZÉT SEM kell hozzá szedni a motort iletve le veni a tetejét 10db kis sapka 14 000 gyáriba

Persze meg probálhatod a xadot,,, ártani nem fog ,, igazábol szerintem a használata másra való olaj fogyasztásra tartos megoldás csak ha szét dobod a blockot és mindent el mosol és meg mérsz ... csak akkor tudsz okos lenni persze egy le tapat olaj lehuzó gyürűt vagy el kormosodot olaj át eresztő gyűrűt meg old a xadó és adalékai .. ezért mérjél kompresziot ott ki derűl mi van és mérjetek egy olaj nyomást így ki derül hogy menyi van a motorban ...

És ezek után mérlegely hala

remélem én is tudom folytatni a 1911 triumpfomat mert annyi még most is a meló ,hogy semmit nem haladtam vele február óta
28 000 ft ez jó vétel volt 4211 -e
Szia Tasi! Tudom te nagy Xado-s vagy. Szerinted mit érek el vele olajfogyasztás csökkentés ügyén, ha XADO revitalizáló gélt rakok a motorolajba? Van értelme szerinted, vagy hülyeség és az olaj fogy továbbra is, vagy estleg kevesebbet eszik, netán megszünteti ezt a bajt?
Én is köszi de járnak hozzám Szombathelytől - Miskolcig mindenhonan ...

most egy csopert büvölünk
szia!köszi!valószínü hogy szükség lessz rá!foglak értesíteni
GSX 1100F benzincsap jav. klt 6600.- Ha kell majd irj..
Hé ez itt nem kereskedelmi rádió, nyugodtan kiírhatod, hogy fészbúk
Köszi Taschner!

Bárcsak közelebb lennél... folyamatosan látom a munkáidat az egyik közösségi oldalon.
Kösz Lecso, majd megnézem!

Mások szerint a motor szépen jár, ahogy (állítólag) kell.
igen egy alapos tisztitás után egy beszabályozás és egy szinkron valoszinüleg segitene
Előtte egy szinkront érdemes lenne megpróbálni.

Ha hidegen beindítod, minden kipufogó könyök egyszerre, egyformán melegszik?
Vigyázz megégethet...
Ez így van. Szerintünk is
93-as évjáratu.és jó bele a savas?az nem is olyan veszélyes
Sziasztok!

Azzal kezdem, hogy láma vagyok a motorszereléshez, ezért kérem a hozzáértők véleményét!

Szóval egy 1998-as GSF 600S-ről van szó,
amin eddig is alacsony volt az alapjárat, de most már egyáltalán nincs.
Minden kereszteződésnél, lámpánál játszanom kell a gázzal, különben lefullad.
Állítottunk a karburátoron lévő "tekerővel",
de mikor lenne alapjárat, akkor már nagyon lassan esik vissza a fordulat.
Néhány ismerős szerint, egy karbi tisztítás megoldaná a problémát.

Szerintetek? Előre is kösz!
Tudomasom szerint is megszokott, hogy egy merettel keskenyebb a teli gumi.
Viszont ha keskenyebbet valasztasz, akkor az atmerore is figyelj majd.
Hozzáértő ugyan nem vagyok,de én is 1-el keskenyebbet használok,jó.
Én nem mondok semmit, mert nyáron is télivel járok :DDDDD
Évjárat függő, a régebbiekbe YT14L- B2, az újabbakba YTX 14BS
A savas az előbbiből 8 e körül megvan, utóbbiból 12-13.
Autós kérdés: olvasom több helyen, hogy autóra érdemes egy számmal vékonyabb téli gumit vásárolni. Ha a nyári méret 175, akkor 165-öst. Állítólag jobban kapaszkodik, jobban bevág a havas útba és mivel vékonyabb, az alakváltozása átgördüléskor nagyobb, intenzívebben dobja ki a minták közül a belepréselt havat. Téli ralikon is megfigyeltem, hogy szinte már valószínűtlenül vékony virsliken mennek a rali autók. Nos, hozzáértők?
esetleg még azt eárulod hogy milyen tipusu aksi megy bele?most töltöm azt ami benne volt de lehet hogy halott......
Köszi! Megtekintjük ;)
Október 10-től a LIDL árúházakban kapható lesz a sí aláöltöző felső és alsó! A kettő együtt 6500.-! Szerintem motorozáshoz hűvösebb időben szuper cucc!
Ricsi a telefont nem viccbol irta, hivd fel ;-)
A mire kell figyelni tekinteteben en szetszednem vazig, es megneznem mit nem csereltek meg ki az elozo gazdik.
Aztan szelephezag, szinkron.