ha már fogy az olaj az nem biztos hogy meg állitja a Xadó ,, söt nem is biztos hogy kopásból származó olajfogyid van multkor mondtam 5 szelep Yamaha betegség mérjetek egy kompresziot ha 180 psi körül van mindkét hengerben érdemes szelepszárszimeringet cserélni SZÉT SEM kell hozzá szedni a motort iletve le veni a tetejét 10db kis sapka 14 000 gyáriba
Persze meg probálhatod a xadot,,, ártani nem fog ,, igazábol szerintem a használata másra való olaj fogyasztásra tartos megoldás csak ha szét dobod a blockot és mindent el mosol és meg mérsz ... csak akkor tudsz okos lenni persze egy le tapat olaj lehuzó gyürűt vagy el kormosodot olaj át eresztő gyűrűt meg old a xadó és adalékai .. ezért mérjél kompresziot ott ki derűl mi van és mérjetek egy olaj nyomást így ki derül hogy menyi van a motorban ...
És ezek után mérlegely hala
remélem én is tudom folytatni a 1911 triumpfomat mert annyi még most is a meló ,hogy semmit nem haladtam vele február óta
Szia Tasi! Tudom te nagy Xado-s vagy. Szerinted mit érek el vele olajfogyasztás csökkentés ügyén, ha XADO revitalizáló gélt rakok a motorolajba? Van értelme szerinted, vagy hülyeség és az olaj fogy továbbra is, vagy estleg kevesebbet eszik, netán megszünteti ezt a bajt?
Azzal kezdem, hogy láma vagyok a motorszereléshez, ezért kérem a hozzáértők véleményét!
Szóval egy 1998-as GSF 600S-ről van szó,
amin eddig is alacsony volt az alapjárat, de most már egyáltalán nincs.
Minden kereszteződésnél, lámpánál játszanom kell a gázzal, különben lefullad.
Állítottunk a karburátoron lévő "tekerővel",
de mikor lenne alapjárat, akkor már nagyon lassan esik vissza a fordulat.
Néhány ismerős szerint, egy karbi tisztítás megoldaná a problémát.
Autós kérdés: olvasom több helyen, hogy autóra érdemes egy számmal vékonyabb téli gumit vásárolni. Ha a nyári méret 175, akkor 165-öst. Állítólag jobban kapaszkodik, jobban bevág a havas útba és mivel vékonyabb, az alakváltozása átgördüléskor nagyobb, intenzívebben dobja ki a minták közül a belepréselt havat. Téli ralikon is megfigyeltem, hogy szinte már valószínűtlenül vékony virsliken mennek a rali autók. Nos, hozzáértők?
Október 10-től a LIDL árúházakban kapható lesz a sí aláöltöző felső és alsó! A kettő együtt 6500.-! Szerintem motorozáshoz hűvösebb időben szuper cucc!
Nagy tisztelettek kérdezném az urakat, hogy a 2004-es 1200-es Banditon milyen a vezérműlánc feszítés? Automata vagy kell babrálni?
Köszi