Nekem is ugyanez az évjáratú van.Hasonlítsd össze az enyémmel.Képek a fotógalériában.Hiányzik az "s"betű a tankról,gondolom a dőlés miatt.Sok sikert a géphez.
Az utolsó bekezdésedben van a lényeg. Eddig két extrám származik Ago-tól, mindkettőt nagy örömmel használom. Az első a Gipro fokozatkijelző volt, a második pedig az első sárvédő hosszabbító. A power commander a harmadik amivel szemezek már vagy három éve, nem is kívánok semmi extrát tőle. Nem vágyom túlzottan extra lóerőkre sem, viszont ha idealizálja a motor működését, akkor viszont legalább a fogyasztás csökkenését lássam -ugyanolyan teljesítmény mellett. Ugyanis ha nem tapasztalok különösebb változást, akkor viszont sajnálni fogom utólag a rá áldozott nem kevés pénzt. Az pedig kivitelezhetetlen, hogy kipróbáljak egy gyári dobos, gyári légszűrős 1250-es Banditot, hogy érezzem, mi az a plusz amit nyújt, hogy fel tudjam tenni a mérlegre és tapasztalatból döntsek. Így ez lutri a számomra.
Ez a kis bandit kívülről legalább jól néz ki esztétikailag, hogy megéri erre még ennyit költeni? Gondolom egy vagyon a HF tömítés, kéne síkba húzatni, babrálni a szelepfészkekkel, szelepszár szimeringekkel, karbikba is belenézni, ha már szét van szedve...
Egyszerűen csak nem értem a gazdát, gazdákat, hogy hányszor akarják még hamvaikból feltámasztani ezeket.
ok vagy bontod és le veszed az olaj hűtöt vagy alul bontod a fő csövet és levegővel ki nyomatod 0, 32 liter van benne ,, a 14 sorosba
na ma volt csodálkozás , 3 henger víz zaba ...ki is kezdte a dugót ,, de a szilos hengerfej pakolás mindent visz !
hiába a hozzá értés mindenkor
amugy a felső olaj bekötést a Suzuki a jobb olaj hő leadása miatt csinálta ... ki ne menjen a fejedből ez a motor 3 -ba tudja 220-230 ,4 be 260 -270 nél szabályoz ....... és 5 be 1500 fordulatrol simán huzz .. ez nem bandit tempo...... és hát a hütő is 2.5 akkora mint a bandié
És ezért sem szoktam semmi oylat mondani, ami számon kérhető rajtam (LE változás, stb...)
Mivel nem tudom a motor állapotát, ezért mentalistának kellene lennem, hogy tudjam előre...
Tökéletesen egyet értek veled István...Azonban nekem most a gázreakciók is jobbak lettek, fogyasztásnövekedés ide vagy oda. A digitális csuklót is elfelejthetem.... Most érzem azt, hogy egy jó belőtt karburátoros motor finomságát súrolja. Egy nagyobb vagy hirtelen gázadásnál sem csinál rántást ami bizony a beállítás előtt néha előfordult. Következésképpen akkor csinálta ha mondjuk egy nagyobb fordulatról visszaesett alacsonyabb fordulatra a motor és onnan újbóli gázártételnél egy rántást eredményezett ez a kellemetlen probléma most teljesen megszűnt. Padon lett behangolva és a lóerő adatokból is kiderül hogy bizony még mindig erős a kicsike....Pontos adat itt olvasható!
Ez azért van , mert teljesítmény orientált a beállítás, és nem hatásfok orientált. A legnagyobb teljesítményhez tartozó levegö/benzin arány nem azonos a legjobb hatásfokhoz szükséges levegö/ benzin aránnyal.
De talán pont azért mert a kliensek inkább a nagyobb teljesítmény után vágynak, ha már ennyit felköhögtek, akkor arra állitják. Valahogy az mindenkinek "kézzel foghatóbb" dolog, hogy "ERÖSEBB", mint hogy egytankkal most plusz 50 km-el többet tudok elmenni.
Nekem is több lett rögtön fél literrel. Majd beleásva magam, meg elégetve pár tank benzint, sikerült lecsipnem egy két fordulatszám tartományból-gázállásból pár %-ot. ìgy Az eredetihez képest 0,5, az behangolthoz képest 1 liter minusz lett kb azonos idegrendszeri körülmények között. Persze lehet AGO feldobná padra és megmérné, lehet jönnének ki nagy állatságok, de ö is azt mondja, hogy lényeg az hogy neked jó legyen.
Meg amit sokan eleresztenek a fülül mellett AGO-tól: Egy Motor a behangolás után annyival lesz jobb, mint amennyivel elötte szarabb volt. Vagyis egy jól karburált motoron már nem lesz olyan "látványos" a finomitás utáni többlet. Viszont egy elhangolt motoron "csodákat" lehet müvelni.
Nekem féllityivel eszik többet a bandita 100 km-en. Próbáltam óvatosabban menni de nem tudok... Előzésnél egy kövérebb gázadásnál úgy tol mint egy mozdony. Én kicsit úgy érzem, hogy a teljesítmény és nyomaték növekedés egyenes arányban fogyasztásnővekedésel is jár. Legalábbis az enyém többet eszik, bár lehet jobban is húzom neki mint eddig tettem .
a mérőóra századra mér, meg lehet mérni a hajtókarcsapokat is mérőórával a csapágyakkal meg az a gond hogy nem tudod mien színkódú és mien méretű lapozgass csak a szervízkönyvben a főtengelycsapágy kiválasztásánál miket kell figyelni
Akkor most mégsem száltál ki? Nem kaptam fel a vizet, de normálisabban is írhattad volna előtte, és hogy mi miért. De örülök, hogy sikerült.
Ismered a plasticgauge néven ismeretes mérőeszközt? Ám igaz, ovalitást nem lehet mérni vele, de arra egy ezred pontosságú mérőóra és mérőóraállvány 2 csúccsal pont alkalmas. Hajtórúd csapoknál nyilván ezt nem lehet megtenni.
Köszönöm. Jelentkezem.
A olajhütön azért dobtam egy hátast! Felülröl van bekötve! A Bandit , GSX 1400 alulról van. A gixeren így nem nagyon fog lefolyni az olaj a hütöböl cserekor, csak ha azt is megbontom...
Azt hiszem a gyári légszüröt bányásztam ki tegnap. A banditból sem olyan egyszerü, de ez jól meg van bonyolítva. Volt honnan fejleszteni! Azt néztem hogy egyszer levehették a tankot (a 21 év alatt), de a szerelök elhagyták a gumibakot, meg a csavart. Ìgy vágtak egy darab gumit alátétet. A sors fintora, hogy tegnap megtaláltam a légszüröben az eredeti gumibakot! (kicsi , apró örömök)
Azért hogy a gáznál csak egy irányban van bovden annyira nem boldogít. Jobban örülnék ha zárni is lehetne a fojtókat, és nem csak rugókban bizni.
nem is kell,,,, mert 1000 % hogy hiába vettél teljesen ugyan olyan kodú motorból bontott fő tengelyt csapágyakal , támokal a hat csabol kettő három szorulni fog és ketö háromnál meg nem lesz kielégitö az olaj nyomás .................. ennyi ........... ez nem 2/t hogy rá szorunk 2 vasedényes csapágyat , azt had csörögjön ,pörögjön ,had szoljon . Ősszre úgy is szét kell boritani az egészet ujra !
valami hozzá értövel kéne konzultálnod , és nem felkapni a VÍZET . föleg Ha valaki a jó utra probál terelni a maga modján !
De bocs .....
ember !segiteni akarok hogy ne bazd szét azt az ikont és te meg az ugyan olyan kodú blockal jösz fogalmad nincs mitt csinálsz ! de csináld , sok sikert ...............
ki száltam
ilyen motort még akkor se ,,,,ha pont rajta van gigszer hisztéria ! Pannonia fötengö csapágy pont jó oda külömben a csapágy logása kezdi ki a menesztő gumi betétett ,,,aztán ha szar már ..a fogaskerék meg szét cincálja a láncot
Fogalmad sincs hol vettem a főtengelyt. Egy szóval nem említettem, hogy az banditba való. Főtengely ugyan ebből a motorkódú GSXR -ből való.. és egyszer nem kérdeztem meg, hogy beletegyem-e, főleg nem tőled. Nem értem a stílusod, de legyen.
A banditok közül is gyártottak normál (VC) szelepvezérlésűt....ezért gondoltam, hátha tudtok segíteni. Fogalmam sem volt arról, hogy ez inkább csak "nagy bandit" fórum. Ha nem tudtok segíteni, akkor nem. De egy próbát megért.
Megköpködheted persze! Meg hogy megnyugodjál a tied sokkal jobb állapotban van!
Egy hét múlva viszek belöle haza pár dolgot amúgy. Àtgumiztatom, meg nem tudom, de kicsit kotyog a hátsó lánckerék agy...de hogy kivettem a kereket nem olyan vészes a csapágy, de lehet lecserélem a lánckerékagyban. Meg löttem egy komplett blokkot is hozzá, azt is haza akarom vinni. Már csak azért is mert annak bontásakor beletörték az egyik csavarját a kipunak a henferfejbe. Ki kell bányásznom.
Meg jeleztem, hogy kéne 2 garnitúra ( 8 karbira való) o-gyürü.
Egyszerűen csak nem értem a gazdát, gazdákat, hogy hányszor akarják még hamvaikból feltámasztani ezeket.
na ma volt csodálkozás , 3 henger víz zaba ...ki is kezdte a dugót ,, de a szilos hengerfej pakolás mindent visz !
hiába a hozzá értés mindenkor
amugy a felső olaj bekötést a Suzuki a jobb olaj hő leadása miatt csinálta ... ki ne menjen a fejedből ez a motor 3 -ba tudja 220-230 ,4 be 260 -270 nél szabályoz ....... és 5 be 1500 fordulatrol simán huzz .. ez nem bandit tempo...... és hát a hütő is 2.5 akkora mint a bandié
na majd értekezünk .. tele a gari sok a melo
sztem nekem is sárga...amúgy a deknik vagy krómozottak vagy cseréltek, mert eredetileg fekete volt....
Mivel nem tudom a motor állapotát, ezért mentalistának kellene lennem, hogy tudjam előre...
De talán pont azért mert a kliensek inkább a nagyobb teljesítmény után vágynak, ha már ennyit felköhögtek, akkor arra állitják. Valahogy az mindenkinek "kézzel foghatóbb" dolog, hogy "ERÖSEBB", mint hogy egytankkal most plusz 50 km-el többet tudok elmenni.
Nekem is több lett rögtön fél literrel. Majd beleásva magam, meg elégetve pár tank benzint, sikerült lecsipnem egy két fordulatszám tartományból-gázállásból pár %-ot. ìgy Az eredetihez képest 0,5, az behangolthoz képest 1 liter minusz lett kb azonos idegrendszeri körülmények között. Persze lehet AGO feldobná padra és megmérné, lehet jönnének ki nagy állatságok, de ö is azt mondja, hogy lényeg az hogy neked jó legyen.
Meg amit sokan eleresztenek a fülül mellett AGO-tól: Egy Motor a behangolás után annyival lesz jobb, mint amennyivel elötte szarabb volt. Vagyis egy jól karburált motoron már nem lesz olyan "látványos" a finomitás utáni többlet. Viszont egy elhangolt motoron "csodákat" lehet müvelni.
Ismered a plasticgauge néven ismeretes mérőeszközt? Ám igaz, ovalitást nem lehet mérni vele, de arra egy ezred pontosságú mérőóra és mérőóraállvány 2 csúccsal pont alkalmas. Hajtórúd csapoknál nyilván ezt nem lehet megtenni.
A olajhütön azért dobtam egy hátast! Felülröl van bekötve! A Bandit , GSX 1400 alulról van. A gixeren így nem nagyon fog lefolyni az olaj a hütöböl cserekor, csak ha azt is megbontom...
Azt hiszem a gyári légszüröt bányásztam ki tegnap. A banditból sem olyan egyszerü, de ez jól meg van bonyolítva. Volt honnan fejleszteni! Azt néztem hogy egyszer levehették a tankot (a 21 év alatt), de a szerelök elhagyták a gumibakot, meg a csavart. Ìgy vágtak egy darab gumit alátétet. A sors fintora, hogy tegnap megtaláltam a légszüröben az eredeti gumibakot! (kicsi , apró örömök)
Azért hogy a gáznál csak egy irányban van bovden annyira nem boldogít. Jobban örülnék ha zárni is lehetne a fojtókat, és nem csak rugókban bizni.
valami hozzá értövel kéne konzultálnod , és nem felkapni a VÍZET . föleg Ha valaki a jó utra probál terelni a maga modján !
De bocs .....
ki száltam
A banditok közül is gyártottak normál (VC) szelepvezérlésűt....ezért gondoltam, hátha tudtok segíteni. Fogalmam sem volt arról, hogy ez inkább csak "nagy bandit" fórum. Ha nem tudtok segíteni, akkor nem. De egy próbát megért.
Egy hét múlva viszek belöle haza pár dolgot amúgy. Àtgumiztatom, meg nem tudom, de kicsit kotyog a hátsó lánckerék agy...de hogy kivettem a kereket nem olyan vészes a csapágy, de lehet lecserélem a lánckerékagyban. Meg löttem egy komplett blokkot is hozzá, azt is haza akarom vinni. Már csak azért is mert annak bontásakor beletörték az egyik csavarját a kipunak a henferfejbe. Ki kell bányásznom.
Meg jeleztem, hogy kéne 2 garnitúra ( 8 karbira való) o-gyürü.