Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem beszélve ! ,,,,,,,,,,,, Vetem egy fötengőt a sarki boltba ... oszt most bele csavarozuk .? hátha .. nátha

amugy a 400 gxs-r és a 400 europai bandit semiben nem paszol csak ugy néz ki vezérlés alkatrészek , kuplung , henger , a belpiacos banditokban az mint a gsx -r ben........... de már a válto, dugó hajtorud vezérmü tengő . szivó torok hossz , F kiosztás ,stb teljesen más

sok sikert
Szerintem túl keveset tudsz, rólunk meg azt gondolod, hogy mindent. Sok mindent láttam már, de fogalmam sincs hogy milyen géped van, vagy a 400 Bandit pár ezer alkatrésze a meg azok módosításai hogy néznek ki, és hogy mi volt a tervezésük iránymutatója. Melyik csönek mekkora a körbületi sugara, ellenállása... ha igazán érdekel akkor rászánsz neten pár hónap kutatómunkát, meg ott kérdezel, akiknek legalább hasonló gépük van. Itt ugyanis 600 -as Bandit is fölötti gazdák osztják meg kinjaikat és tapasztalataikat nagy részben. Az RF fórumon több hasznos tanácsot kapsz a tipusspecifukis kérdéseidre. Segíeteni itt is tudunk sok mindenben, de azok csak általános dolgok lehetnek amik minden motorra igazak. Pl az hogy az a motor amit ennyire szét kell borítani, és ilyen kinokon ment keresztül amiket képeken megosztottál, közben vannak hiányosságaid a hozzá passzoló alkatrészek kapcsán (meg azok ismeretlen elöélete), elég necces a kimenetele a pozitiv eredménynek. Persze lehet tévedek...
Engem az érdekel, hogy miért? Ez csak GSXR -en van, vagy csak ezen a típuson, vagy banditon is van, és miért?
Enyém papíron 24kW, de nem hinném, hogy túl sok köze lenne hozzá.
Nem katalizátoros tudtommal....
Egyszer eldőlt az tudom, de biztos nem törött, szalonból újonnan vette a cimbim. A bal oldalára dőlt azt tudom.
ez marha erdekes.
ez a k5 jubileumi fenyezes, meg a katalizatoros dob, ami csak k4-k5 alatt volt az 1,2-n. viszont a fektarcsa meg sarga, ami szerint k4 vagy korabbi, a k5 fekete.
Ez ilyen gyarilag, vagy hempergett?
Mi lenne? Aminek látszik. Szűkítés
Kérdésem: Ez a szűkítés mi a bánatos lószar a leömlőn? Amelyiken szűkítés van, az volt rajta a gsxr -en, a másik szerintem bandité lehetett, mert akitől vettem a főtengelyeket, az bontott banditot, és gsxr -t is, de nem tudta megmondani, hogy banditról vagy gsxrről van, oda adta a főtengely mellé sok más cuccal együtt.
Így van, 118 csap. Hol kerül annyiba? Mert akkor az kéne is.
Hja! Ultrahangos tisztításnak nincs párja! Csak ugye nem mindenkinek van otthon a konyhakredencben...
Szoptam én már egy CBF 600-zal azért, mert úgy el volt dugulva egy fúvóka, hogy a 8 bar sem vitte ki a szmötyit. Csak rutintalanul nem néztem át a fúvókán csak átfújtam kompresszorral. Alapjárat volt, csak abban a pillanatban leállt ahogy a gázkart megmozdítottam.... De holtig tanul az ember. :-)
GK76A
Így van,ha nem vett észre semmit,akkor nem hangolták be padon, az tuti.Ezt nem lehet nem észre venni...
Az alapjárati rendszere nagyon érzékeny a szennyezödésre. A kicsi méretü fúvóka hamar elvisziti a keresztmetszetét. Ezért érezni, hogy nehezen melegszik, nincs stabil alapjárat. ( A hosszú állás közben a benzin kipárolgáskor kicsapodó anyagok okozzák legtöbbször a dugulást.)
Javallot ilyen motoroknál egy komolyabb karbi-injektrot tisztitó adalék kúra (pl:Spuri)
A baj az, hogy amig a grafikonon mindenki csak két pontot vesz figyelembe meg észre(csúcsteljesítmény, max nyomaték), de nem veszi észre a eredeti, és a új görbék altali TERÜLETET, vagy másképpen a függvények a alatti területek különbségét, addig kár erröl mélyebb eszmecserét folytatni.
(Oly sok laikus képtelen felfogni, hogy behangolás után, ugyanazon gázállason (pl 10% nyitott fojtó vagy pillangószelep) ugyanazon fordulaton több nyomaték, eböl következöen nagyobb teljesítmény áll rendelkezésre. Akár magasabb is lehet a részterheléseken a megnövekedett nyomaték -teljesítmény többlet, mint csúcsteljesítménynél!)
Soha nem fogja behozni:) Najó ezt talán túlzás, de ha azt veszem alapul hogy 1 literes fogyasztáscsökkenést tudsz vele elérni - ami elég utopisztikusnak tűnik az alapján, amilyen fogyasztási adatokról szoktál beszámolni - akkor kb 24 000km alatt jön be az ára.
Egyébként az meg egy általánosan elterjedt félreértés, hogy mikor fogok én 100Le-t kimotorozni? A válasz, hogy bármikor. A teljesítmény kihasználása nem azonos a végsebességgel motorozással. Ha bármi oknál fogva kell egy erőteljeset gyorsítani, már ki is használtad. Ezt ne keverjük össze azzal, hogy gyengébb motorokkal is lehet motorozni.
Számomra sincs semmi jelentősége a lóerőknek, de nekem a tökéletesség keresése egyfajta fétisem. Ha a motor üzemanyag ellátását lehet tökéletesebbre venni, ha lehet még selymesebbé tenni a járását...akkor azt gondolom megéri a pénzt.
Az más kérdés hogy ha nekiesik az ember olyanná tenni a gépet amilyet szeretne (Futómű- Commander- stb) akkor ha el akarja adni, mindenki nézi majd gyanakodva, hogy mitől van egy kirándulómotor ennyire felpimpelve...azt nem érti- nem hiszi senki , hogy egyszerűen csak jobbat szerettél volna. Racsing elektronika, racsing minőségű futómű= "biztoskenteneki! "
Köszönöm szépen az MTD gyártmányal kapcsolatos válaszokat, úgy vettem észre, hogy a többség dicséri akinek van. Egyedül a kínai szartól viszolygok, az ismeretlen márkákat szeretem körbejárni, mert sokszor előfordul hogy a noname márka a fele árával meglepően jó tud lenni. Így voltam 2005-ben a Kymco 500-as robeszommal is, lefujjogták hogy távolkeleti szar, közben egy nagyon jó motor volt Honda belsővel és kezelőszervekkel.-Félárban.
Akkor te beleválasztottál!
MTD fűkaszámmal kisebb fákat is kivágok!
4 éves, hibátlan!
Passz, bővebbet nem tudok, csak itt olvasgattam valamikor régebben. A beépítésével kapcsolatos beszabályozással tisztában vagyok én is, ez nem amolyan "plug and play" dolog. Még típuson belül is minden motor más és más. Meg az is kérdés, ki milyen teljesítményen használja a motorját. Én abszolút nem hajtom, nem tépem, számomra tökmindegy hogy 98LE vagy 110. Már ez is bőven elég a számomra. Egyetlen dolog miatt érdekelne, az pedig a fogyasztáscsökkenés. Csak kérdés hogy az milyen mértékű és mikorra hozná vissza a kb. 100e Ft-os bekerülési költségét.
Igen 50.000 a kitt ára.... Sokat állt a gép, a régi tulaja - a legjobb haverom -nagyon"operettmotoros" volt. Volt olyan szezon amit a garázsban pihente végig. Volt is olyan problémája hogy alacson fordulaton dadogott, szóval szerintem elsőre egy karbipucolás lesz.... Köszönöm a segítségeket :-) Ha valami eszetekbe jut, ne tartsátok magatokban!
Arra kíváncsi lennék, hogy mit csináltak a PC-vel, ha semmit nem vett észre? Gondolom nem lett behangolva, akkor viszont olyan, mintha nem is lenne, merthogy alapból nem szól bele az injektortérképbe, simán átengedi az eredetit.. Ahhoz hogy értelme legyen, fékpadon kell összehangolni a géppel. Az pedig nem ócsó, viszont a több, mint 20%-os teljesítmény és forgatónyomaték növekedés, meg a teljesen kisimult járás azért észrevehető.
Én a power commanderről hallottam már jót is és semlegeset is. Rosszat még soha. A semlegeset úgy értem, hogy aki írta, annyit mondott hogy különösebbet nem vett észre a motor működésén, bár nem bánta meg, de költhette volna másra is. Egy biztos, nem kis kiadás, csak az a kérdés, mit hoz a konyhára. Talán akkor tudnék róla nyilatkozni, ha beszerelnének egyet és kipróbálnám. Enyémben nincs, de foglalkoztam a gondolattal hogy be kéne tenni. Tudja a fene.... Viszont semmiféle egyéb tuningot nem fogok alkalmazni soha (sportlégszűrő, sportdob) ez biztos. Gyári állapot és kész. 46 van a gépben és nagyon elégedett vagyok vele. Az első kis hibája amit észrevettem, hogy a kuplung karban a lyuk kezd oválisra kopni.
Szép) Tegyél rá egy bukócsövet, ha lesz rá lehetőséged.