18 évesen (néha később sem) azért nem olyan könnyű belátni, hogy anyagilag hol fog végződni egy motorvásárlás.
Egyébként arra amire ő motort keres, simán elég lehet a 350-es keret is (mindennel együtt.. a ruházatot leszámítva, mert az is simán lehet ennyi, meg több. Persze ebben a topicban csak ülésre illik sok pénzt kiadni, ruhára nem )
Szerintetek mik a legfontosabbak, amiket csekkolni kell egy ilyen vételénél?
Mert nem vagyok egy szakértő, de apámmal ketten azért már észre vesszük a főbb hibákat...
Érdemes esetleg egy szakértőt vinni?
Ha 350-et szán motorra, akkor gondolom ennek ellenére a fenntartására, karbantartására, átírásra még marad azért pénz. Tavaszig kicseréli amit ki kell, leszervizeli, átírja, stb. A 350-be azért ne kelljen már beleférni a szerviztől a gumikon át a az átíráson keresztül a ruháig, sisakig minden :-)
Szép! nem tűnik elhanyagoltnak, de persze meg kell nézni, milyenek a fékek, lánc, gumik, teleszkópok, kormán nyak,, stb.
Ha műszakilag is jó, akkor inkább mint bármilyen bandit apróság!
Bármilyen motort veszel, az a legjobb esetben is (ebben az árkategóriában) úgy fog kinézni hogy a motor ára plusz 100k huf (első szerviz és papírozás..ezek az első hónap vagy ha jobban tetszik 2000 km költségei)..persze csak akkor ha műszakilag tökéletes motort szeretnél.
Ha max 350-et tud rászánni, akkor 2-300 között kéne megcsípnie egy jó állapotú motort... mert ott az átírás (lehet 30-40 pénz) és valamit biztos kell csinálni mindegyiken, az alap olajcserén kívül is. Ha nem figyel könnyen kifut a léből..vagy nem marad pénz felöltözni.
Azért jól meg kell nézni őket vásárlás előtt!
De ha mégis kiderül hogy valami bajuk van, hát legalább ezekhez van alkatrész, nem is drágán és még a szerelők is könnyen boldogulnak velük.
Már épp ajánlani akartam hogy nézd meg a hahun a Suzuki GS450-et.. de ami volt jó vétel, az eltűnt. Ha nem tűnik fel pár napon belül újra, akkor valószínűleg elkelt.
250-350 ezer között, 1-2 hengeres, léghűtéses 80-as évekbeli, jó állapotban megőrzött japán motort érdemes nézni, 250-500 ccm között. Minél egyszerűbb a konstrukció annál jobb.
Feltétlen jobb egy kevesebb hengeres, főleg ha nem japán belpiacos!
Ha jót akarsz magadnak akkor GS 500, CB500, ha ragaszkodsz a 250-hez akkor VTR 250.
Konkrétan szerintetek mi éri meg? (18 éves vagyok, max 350.000em lenne rá, napi használatra, fogyasztás fontos), mivel A2es jogsim van, ezért max 35kWos.
Vitatnám a pofátlanul drága kitételt. Az hogy kapj egy megbízható cuccot, ami sok évig jól működik, megfelelő anyagból készült. ha mégis elromlana van hozzá szerviz, évekkel később is alkatrész, nos az pénzbe kerül. Egyébként meg nem ezek a drágák, hanem amelyikből 5-öt kell megvenni ugyanannyi idő alatt amíg a minőnőségiből egyet.
Végül pedig nem a jó cucc drága, hanem tárcád lapos :) Sajnos ez velem is így van, de ha tehetem, csak minőségi cuccot veszek mindenből és eddig bejött.
Egyébként arra amire ő motort keres, simán elég lehet a 350-es keret is (mindennel együtt.. a ruházatot leszámítva, mert az is simán lehet ennyi, meg több. Persze ebben a topicban csak ülésre illik sok pénzt kiadni, ruhára nem )
Mert nem vagyok egy szakértő, de apámmal ketten azért már észre vesszük a főbb hibákat...
Érdemes esetleg egy szakértőt vinni?
Ha műszakilag is jó, akkor inkább mint bármilyen bandit apróság!
^ehhez mit szóltok?
De ha mégis kiderül hogy valami bajuk van, hát legalább ezekhez van alkatrész, nem is drágán és még a szerelők is könnyen boldogulnak velük.
Az városba való!
1
2
3
Vagy pl. Kawa ER5:
4
6
250-350 ezer között, 1-2 hengeres, léghűtéses 80-as évekbeli, jó állapotban megőrzött japán motort érdemes nézni, 250-500 ccm között. Minél egyszerűbb a konstrukció annál jobb.
Ha jót akarsz magadnak akkor GS 500, CB500, ha ragaszkodsz a 250-hez akkor VTR 250.
Végül pedig nem a jó cucc drága, hanem tárcád lapos :) Sajnos ez velem is így van, de ha tehetem, csak minőségi cuccot veszek mindenből és eddig bejött.