Akkor szerinted értelmesebb egy V2 vagy egyhengeres?
Mert nem akarok beleszaladni valami pénznyelőbe... Persze mindent szét lehet hajtani, de azért hallani jókat is.
Pontosabban milyen hibákra gondolsz?
5 éve vetem mtd 45 ös lánc fürészt évi 6- erdő méter fát vágok vele össze olyan nagy problem még nem volt vele ....
a lapja ,a csillag kerék , a kuplung még gyári ,
Járok az MTD-be szállítani, jó holmikat csinálnak sok USA alkatrésszel, a drágábbakban a motor is onnan jön, a többibe kínából, de az sem rossz......kerti holmiban az MTD teljesen jó.
Csabu! Annyival szarabb, mint amennyivel olcsóbb. Lehet mérlegelni. (Az MTD még a fosok közül a legjobb, de anyámnál nem győzöm szervízelni őket. Egyből hármat kell venni, hogy legyen alkatrész...)
Nekem van egy ilyen damilos fűkaszám. 20 rugó volt, gondoltam garancia meg minden. Kalap sz@r. Ha bemelgedik (kb. 5 perc) azután leáll . Volt bent garanciában de ugyan úgy jött vissza, mondták, hogy ez ilyen. Viszont van egy már 20 éves husqvarna láncfűrészem, ipari alpinistaként már egy kisebb erdőt kiirtottunk vele de mindig hibátlan tökéletes. Az MTD kasza meg ott rohad a sufniban.
Sorry, nem motoros kérdés: A Tescoban kapható MTD gyártmányú benzinmotoros cuccokról kérdeznék akinek esetleg ilyen van. Milyen gyártmány, milyen minőség és mennyire megbízható? ( láncfűrész érdekelne, de az igazán jó minőségűek pofátlanul drágák, Stihl, Husqvarna). Hiába ezek a legjobbak, annyit nem adok érte. Ha valakinek esetleg ilyen fűnyírója volna és már van tapasztalat, kérem, informáljon.
Helló!
Nagyon gondolkodom egy 250es Bandit vételén (lehetőleg ősszel, hátha megúszok pár tízezrest...), de eléggé megosztóak a netes vélemények. Vagy dicsérik megállás nélkül, vagy mindennek elhordják, hogy csak a baj van vele, szétmegy, nincs alkatrész, ha van, akkor drága stb.
Esetleg akinek van, írhatna róla pár szót, hogy megéri-e?
A válaszokat köszönöm!
Volt egy Gábor Csizmám már, de az nem volt elég robosztus nekem. Frankó volt csak -hülyén hangzik- túl könnyű. Talán van neki valami durvább modellje is. Még nem jártam nála (a korábbi darabot rendeltem) Ha felesz a fene a nagyfaluba ilyen ügyben hívlak mindenképp.
Nem csak a kompresszor nyomása a lényeg hanem a cső átmérője is....a kamionom 12 bar-t nyom (ott fúj le) és ha a vékony tömlőt használom meg sem moccant semmit a kulcs míg ha a 12-es tömlőt akkor hiába ugyanaz a csatlakozó átmérője (azt nem cserélgetem meg nincs is mire) mégis elindul a kulcs...
Rá van írva, hogy mekkora nyomatékkel mükszik, általában ezek kb 340-et tudnak....felrakásnál simán törik a hátsó lánckerékcsavart. .....az átlag szgk kerekét leveszi ha nem vaddisznó gumis tette fel egy 750nm-es kulccsal.
Gabor csizma a koruton, a madach szinhaz mellett. vannak kesz modellek is, de barmit legyart, vasast is. igazi handkrafted, faszeg, kezi varras, en imadom az enyemet. ha jossz, csorogj.ram!
Sziaztok!
Hova érdemes menni jófajta engineer, vagy biker típusú csizmáért? Utcára kéne, nem motorra. Jófajta bőr, vasalható sarok (fa vagy bőr), spiccvas, stb.
(Vagy ha esetleg valaki tudna fellelhetőséget a wehrmacht márkájú -nem eredeti, csak utángyártott- csizmákhoz, annak aranyba keretezném a nevét...)
Kösz előre is
Sziasztok!
Suzuki RF 400-am van. Ugye abban a GSF 400 Bandit blokkja van. Az enyém sima, nem változó szelepvezérléses.
Szerintetek ez a lamellaszett passzol az enyémbe? http://www.motorr.hu/10008/ebc...
Mert nem akarok beleszaladni valami pénznyelőbe... Persze mindent szét lehet hajtani, de azért hallani jókat is.
Pontosabban milyen hibákra gondolsz?