Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Túrabubusok.
Szlovén kihagyhatatan utakat és látnivalókat kérnék tisztelettel :)
Ti is jó homogén társaság vagytok :))))
De sajnos már nagyon szar az idő, a legutóbbi motorozásomon még a hó is szállingózott :-)
Jártam már jobb utakon is, ez inkább látványos, mint jól motorozható, de itt ez is a lényeg, a látvány :-)
Én tegnap vettem egyet...Ma letesztelem és akkor leírom, hogy jó vagy kuka. Nekem a kompreszor 8-bárt tud és 50l.
jóvan, inkább megyek motorozok egyet abból a pénzből
Na nekem ahhoz is légkulcs kell leszedni (kis lánckerék)
Ritkán kell, de akkor nagyon.
Csak lefelé illik vele szedni, felfelé lazán rátekerni vele, aztán nyomatékkulcs. Az enyém 4 fokozatú felfelé 1-esben, vagy 2-esben szoktam.
A lidlis nem tudom, hogy többfokozatú-e, de a max 6.3 bar elég harmatosnak tűník, és 8-10 bar-ral szoktam az enyémet nyomatni, hogy ereje is legyen Az ára sem túl jó ennyiért vagy inkább egy ezressel olcsóbban bármikor kapsz máshol is. Az a kompresszor is karcsú szerintem amit árulnak most, max. PC-t kiporolni elég ,meg a levegős tűzőgéphez, na meg kereket fújni
elnefelejtsem a láckerekedet...
vazz, kocsira gondoltam, ennyi megy nekem is arra se jó?
Ahhoz levegő is kéne, meg kompresszor.
A banditon kb arra jó, hogy a villaszár összefogó csavart meglazítsd vele.
A robogód varioját is jó szétszedni, meg a kuplungharangot.
Szóval ne vedd meg...
holnap, ha jössz elmesélem mire jó az
zöldi, lidl-ben van a légkulcs, érdemes azt otthonra megvenni? honnan tudom, h mennyire huzza meg a csavart? mert ha beszakítja meg túlhuzza...milyen ketyere ez? hm?
egyiket sem, szívás, széthajtott japán belpiacos gépek, jobban jársz egy gs500-al...
Mél ment.
hali. motorvásárlás közelében a2 es jogosítvánnyal a kérdésem annyi lenne hogy a 250 es és 400 as bandit között melyiket lenne érdemesebb megvásárolni? persze a plusz 200 cc adta elönyökön kívül mi a különbség? illetve méretben ugyanakkorák e? és a 38 -40 kw ott 35 kw ra lepapírozni mennyi plusz kiadás lenne?
Na remélem érthető a gondom :) a2 es jogsiva ez a lényeg
Szia!
Van az adatlapomon egy email cím, lenne pár privát kérdésem, de ehhez dobnál egy emailt?
Köszi!
Valóban jó út!
Szép kilátás.
Volt olyan?
Ahhh,az a barnás aszfalt,imádnivaló!
Jaufenpasson a hüttétől lefelé az a kb. 10 kanyar az egyik legtisztábban bemotorozható hely az Alpokban,jól belátható,tapadós,nálam top 10-es.
Utolsó mondatodban a válasz,sok külföld,érdes aszfalt,szerpentin,a 98Nm-ből olyan 90-et biztos kihasználok,ilyesmi...
Amúgy ez sport attack,190/55-ös.......roadattack1 kibírt 8-9e km-t is ha vigyáztam rá.
IGAZ!
Bt20...... Ezért írtam ,hogy emlékeim szerint....a 2x-es tuti volt:-)))

Ellenben mikor cseréltem (2008) akkor a RoadAttac 58 volt, a BT20 meg 86...
És mivel ugyan annyit ment el - ha túrás vagy akkor szerintem az olcsóbb-jobb elv él. Hiszen sokaknak az volt a bandában, tehát jó is.
Most a Angel GT is azért került fel, mert 45-ért került hozzám a 77-es pár.

Ismerős helyek.