Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg van a tornaruha, meg a bukósapka!
elküldöm megint
Köszönöm!

Azt hiszem nem akarom semmilyen formában megváltoztatni a motort. Van pár apróság amit vissza kell pótolnom az eredeti állapothoz, azokat akarom összekaparni. Annyit megyek vele így amennyit birok, ha kényelmetlen lenne, akkor átülök az 1400-re.
Nem vagyok egy túl nagy termetű. elférek rajta. "Néha a szépségért meg kell szenvedni."

Annak ellenére hogy már rég nézegetem ezeket a példányokat keresve a megfelelő darabot, a te lépésed, mi szerint visszaültél a sportmotorra, elég nagy lökést adott ebben. (Legyen akárhány éves az ember, felnőtt fejjel is tud gyermekként izgulni és örülni egy ilyen dolognak. Jó néha ünnepet csinálni a szürke hétköznapokból.)

Úgy gondoltam ideje lesz nekem is megtanulni egy kicsit másképpen is motorozni, bár nem hiszem, sőt remélem, soha nem fogom kimotorozni ami ebben motorban van.

Talán aki tud olvasni a sorok között az is kitűnik, hogy nem csak egy motort vettem, hanem egy projektet.

képek
Csak bátran, nem fogod megbánni.
600-as banditomnak eljött a gumicsere ideje. elsőre rá gondoltam miután mazsoláztam: Bridgestone bt023

vélemény?
Kb. az is ennyit bír,de ennek jobb a profilja.
A gumi jó,csak hamar kopik...
Mer' ez Touratech
Gratulálok István a géphez !
Épp vasárnap délután nosztalgiáztam kicsit egy ilyen 92-es gsxr 1100-en .Ez egy nagyon kényelmes gép a sportmotorokhoz képest . Szerintem meg fogod szeretni .Minden gond nélkül jártam vele eredeti állapotába több száz kilómétereket kétszeméllyel, felmálházva .Emelt kormánnyal, idom nélkül bejártuk a horvát tegerpartot .
Utángyártott tükrökben még jó vagy? (kaptam anno egy pdf fájlt tele képekkel). '92-es GSX1100F-hez kellene valami megoldás.
mit szeretnél tudni?

ha láttál egy banditot nem én voltam,csak jól ki ismerem magam ott Hévizen
A DL 650-esét rendelted rá akkor biztos, hogy nem lesz jó már csak azért sem mert ugye a fék felőli karhoz egy 26mm csap+ 24mm-es 6-os menet illeszkedik. Igy néz ki!
És mivel a mi gépünkben mind két oldalt dettó ugyan az a csap ezért a készletben a másik csavar nem lehet jó. A rendelt készlet DL650

Hogy egy videóval is szemléltessem talán még érthetőbb lesz amit próbálok leírni.

http://youtu.be/vKxWCGzQiOY

Október elsö hétvégéjén leszek otthon szüretelek, pincében préselgetek. Ha arra jársz... részleteket privátban ha érdekel.
istvanpontknabkukacyahoopontcopontuk
Bocsánat, akkor tévedtem kuplungilag.
De állításomat bizonyítandó - hogy csont nélkül, és más fittingek nélkül, mint amit adnak hozzá - ha az otthoni gépemhez jutok, átküldöm az összes fotót a kézvédők felfogatásról, mert csináltam párat, mert kérte már valaki őket.
Az enyémen is hidrolikus a kuplung... Akkor nem is értrm, hogy a tiedbe jó volt a csava.
Bandit 1200 K1-K6 kozottihez keresek első lánckerék deknit ( km jeladós) hidraulikus kupplung munkahengerrel. A km jelado nélkül.
Közben rájöttem, hogy miért van ez így nálad!
Nekem minden csavar oké volt, de nekem hidraulikus a kuplungom is, a tiéden meg nem az ugye?
Köszönöm kicsit utánaolvastam és a külföldi fórumokon a bandithoz a DL csavarja a kuplung felőli nem konpaktibilis. Ezért egy fék felőli csavart kel hozzá rendelni.
Kedvelem őket!
Gyűjtöd a gyűjtőket?
Gratulálok a géphez István.
Jó kis darab.
Ami azt illeti, szívesen megismernélek személyesen is, hiszen ritka az ilyen ember aki gyűjtő!
Megkérdezhetem, hogy van e itt valaki közülünk Hévízről?
14e van a roadban hátul, mérek este profilt.
Az RA2 még hamarabb elkopik...