Nagyon jó a BT 23! Messze veri a régi BT20-t vagy a 21-et. A rövid bemelegítési időszakot leszámítva nagyon jól tapad, időben jelzi a csúszáshatárt, lassan kopik. Esőben is jól szerepel, bár olyankor nem keresi az ember a csúszáshatárt, de az óvatos tempó alatt teljesen biztonságos, jól tapad, nem csúszkál, lehet kigyorsítani.
A garázsban van a 2.
13 van benne, de még van 2-3000km a teljes kopásig, csak megjött az új gumi és akkor volt Erik balhéja, így inkább lecseréltem.
De az első RA1-el is 14500-at mentem el eddig az állapotig.
Igaz csak 650-es a moci.
Nekem ez volt emlékeim szerint gyárilag rajta.
Hidegben csúszkált...téglalapra kopott
Én specc alig vártam, hogy elkopjon, nekem nem jött be.
A Conti Road Attac-al -3-4fokban is rendes tempóban (80-100) közlekedtem, mikor épp nem volt hó.
RoadAtac2-öt nem javaslom, mert a reklámmal ellentétben még annyit se bírt mint a sima 1-es.
Most Pirelli Angel GT van fent.....nincs benne sok. ~3000-ret mentem vele, de eddig nagyon jóóóóó:-))
Távban közel ugyan annyit ment el az összes.....
A brigi is és a Contik is.
Kipróbáltam egy mobilgátas nakedet.
Hát az van, hogy hiába széles, és magas, és minden, úgy cibál a szél, mint az állat...Szóval vagy alapból idomos gépre tesz ilyet az ember, vagy el lehet felejteni ezt a szélvédelem dolgot.
Nekem ez a kézvédő már a múlt évtől fent van.
Holnap szétkapom, megnézem, és beszámolok róla, hogy mennyire ette meg, ha nagyon, le is fotózom!
Bár eddig nem tapasztaltam semmiféle lötyögést stb...
Már most ajánlom, hogy a hozzá kapott csavart cseréld ki mert a kuplungkarba a persejt meg fogja zabálni. Kb...5mm ér a persejbe a csap. A csava árra 5300 huf a suzukinál ezért csináltatok hozzá.
Pontosan azt a DL 650-re való "készletet" rendeltem rá, amit belinkeltél!
Tökéletes rá!
Megnéztem a videót, de nem igazán értem, miért furkálja nagyobbra a lyukat rajta, és miért vágta el a bal oldali kézvédőt!
Holnap már otthon leszek, elküldöm a képeket az enyémről, vannak benne közeliek is!
Köszönöm.
Vasárnap óta minden este úgy másfér órát lámpázom a mélygarázsban, hogy arra utaló nyomot találjak, hogy nem ennyi van benne, de látva lábtartógumi kopottságát, az ülés gumibakjainak nyomát a váznyúlványon, a gyári láncot (igaz a végét járja), az erederi 91/12 DOT számú fékcsöveket, a gyári állású kábelkötegelöket, szinte holtjáték nélküli fék, és kuplungkar perselyeket... eddig semmi.
István!Ha ebbe tényleg ennyi van/és miért ne lenne/akkor nagyon-nagy vétel volt.Gratula hozzá.Régebben én is kifogtam egyet Honda CB 450 N.3 éves 1700 km.De azért ezek ritka dolgok,üdv!
Azok teljesen mások, mint a BT023.
....oh dehogynem, csoda, hogy bukó!
Ne várj csodákat - ezt mondják nem?
Nekem 2 MTR-em van....NEKEM jó:-)))
Nekem 14550-at ment el.
A garázsban van a 2.
13 van benne, de még van 2-3000km a teljes kopásig, csak megjött az új gumi és akkor volt Erik balhéja, így inkább lecseréltem.
De az első RA1-el is 14500-at mentem el eddig az állapotig.
Igaz csak 650-es a moci.
Hidegben csúszkált...téglalapra kopott
Én specc alig vártam, hogy elkopjon, nekem nem jött be.
A Conti Road Attac-al -3-4fokban is rendes tempóban (80-100) közlekedtem, mikor épp nem volt hó.
RoadAtac2-öt nem javaslom, mert a reklámmal ellentétben még annyit se bírt mint a sima 1-es.
Most Pirelli Angel GT van fent.....nincs benne sok. ~3000-ret mentem vele, de eddig nagyon jóóóóó:-))
Távban közel ugyan annyit ment el az összes.....
A brigi is és a Contik is.
Hát az van, hogy hiába széles, és magas, és minden, úgy cibál a szél, mint az állat...Szóval vagy alapból idomos gépre tesz ilyet az ember, vagy el lehet felejteni ezt a szélvédelem dolgot.
Holnap szétkapom, megnézem, és beszámolok róla, hogy mennyire ette meg, ha nagyon, le is fotózom!
Bár eddig nem tapasztaltam semmiféle lötyögést stb...
Meg amúgy is csak húzlak, bocsi!
Köszi!
Tökéletes rá!
Megnéztem a videót, de nem igazán értem, miért furkálja nagyobbra a lyukat rajta, és miért vágta el a bal oldali kézvédőt!
Holnap már otthon leszek, elküldöm a képeket az enyémről, vannak benne közeliek is!
Vasárnap óta minden este úgy másfér órát lámpázom a mélygarázsban, hogy arra utaló nyomot találjak, hogy nem ennyi van benne, de látva lábtartógumi kopottságát, az ülés gumibakjainak nyomát a váznyúlványon, a gyári láncot (igaz a végét járja), az erederi 91/12 DOT számú fékcsöveket, a gyári állású kábelkötegelöket, szinte holtjáték nélküli fék, és kuplungkar perselyeket... eddig semmi.