Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is ez volt a gyári páros. Az eleje jól tapadt, de gyorsan kopott (sokkal gyorsabban mint a hátsó), viszont a hátsó hidegen, melegen csúszkált.
Nagyon jó a BT 23! Messze veri a régi BT20-t vagy a 21-et. A rövid bemelegítési időszakot leszámítva nagyon jól tapad, időben jelzi a csúszáshatárt, lassan kopik. Esőben is jól szerepel, bár olyankor nem keresi az ember a csúszáshatárt, de az óvatos tempó alatt teljesen biztonságos, jól tapad, nem csúszkál, lehet kigyorsítani.
Nézd meg jobban, elöl szerintem BT011, hátul BT020 volt.
Azok teljesen mások, mint a BT023.
"Ne várj csodákat"
....oh dehogynem, csoda, hogy bukó!
Szotyinál a tempó harmadolja a gumik élethosszát.


Ne várj csodákat - ezt mondják nem?
Nekem 2 MTR-em van....NEKEM jó:-)))
Ezt hogy hoztad össze?
Nekem 14550-at ment el.

A garázsban van a 2.
13 van benne, de még van 2-3000km a teljes kopásig, csak megjött az új gumi és akkor volt Erik balhéja, így inkább lecseréltem.
De az első RA1-el is 14500-at mentem el eddig az állapotig.
Igaz csak 650-es a moci.
Nekem ez volt emlékeim szerint gyárilag rajta.
Hidegben csúszkált...téglalapra kopott
Én specc alig vártam, hogy elkopjon, nekem nem jött be.

A Conti Road Attac-al -3-4fokban is rendes tempóban (80-100) közlekedtem, mikor épp nem volt hó.
RoadAtac2-öt nem javaslom, mert a reklámmal ellentétben még annyit se bírt mint a sima 1-es.
Most Pirelli Angel GT van fent.....nincs benne sok. ~3000-ret mentem vele, de eddig nagyon jóóóóó:-))

Távban közel ugyan annyit ment el az összes.....
A brigi is és a Contik is.
Át jött.
ja, az az xt 500 hirdetés átment?
Lamb kolléágától lopott szleng a hatalmas plexire :D:D:D:D
Hát amelyik nem statikus
Mi ez a mobilgát?
Kipróbáltam egy mobilgátas nakedet.
Hát az van, hogy hiába széles, és magas, és minden, úgy cibál a szél, mint az állat...Szóval vagy alapból idomos gépre tesz ilyet az ember, vagy el lehet felejteni ezt a szélvédelem dolgot.
Nekem ez a kézvédő már a múlt évtől fent van.
Holnap szétkapom, megnézem, és beszámolok róla, hogy mennyire ette meg, ha nagyon, le is fotózom!
Bár eddig nem tapasztaltam semmiféle lötyögést stb...
Már most ajánlom, hogy a hozzá kapott csavart cseréld ki mert a kuplungkarba a persejt meg fogja zabálni. Kb...5mm ér a persejbe a csap. A csava árra 5300 huf a suzukinál ezért csináltatok hozzá.
+r
Tudod, hogy így étettem!
Meg amúgy is csak húzlak, bocsi!
Én a DL 650-ét a Suzukinál 16.900 Ft-ért vettem.
Egy bizonyos cserjét kerestem volna, amit eddig csak ott láttam, de egy hévízi srác a motorozzon már felhomályosított!
Köszi!
Pontosan azt a DL 650-re való "készletet" rendeltem rá, amit belinkeltél!
Tökéletes rá!
Megnéztem a videót, de nem igazán értem, miért furkálja nagyobbra a lyukat rajta, és miért vágta el a bal oldali kézvédőt!
Holnap már otthon leszek, elküldöm a képeket az enyémről, vannak benne közeliek is!
Köszönöm.
Vasárnap óta minden este úgy másfér órát lámpázom a mélygarázsban, hogy arra utaló nyomot találjak, hogy nem ennyi van benne, de látva lábtartógumi kopottságát, az ülés gumibakjainak nyomát a váznyúlványon, a gyári láncot (igaz a végét járja), az erederi 91/12 DOT számú fékcsöveket, a gyári állású kábelkötegelöket, szinte holtjáték nélküli fék, és kuplungkar perselyeket... eddig semmi.
István!Ha ebbe tényleg ennyi van/és miért ne lenne/akkor nagyon-nagy vétel volt.Gratula hozzá.Régebben én is kifogtam egyet Honda CB 450 N.3 éves 1700 km.De azért ezek ritka dolgok,üdv!