Elérem! Annyi helyem van az ülésen hogy focizhatok is! Furcsa, de nem ver bele a bendömbe a benzines vödör. Meg lesz ez szokva, föleg hogy 200€ körül van egy átalakító szett plusz baszakodás a kábelekkel, csövekkel...
Azé táraztam be, hogy érezzem a kényelmet a másikon, ha fotelt támadna kedvem varratni!
Vazze van mindennapi, meg ünneplős is? Én eddig el voltam tévelyedve, hogy van A SISAK, ami kényelmes, a lehető legjobban védi a fejem, és amikor csak motorozok, felteszem.
Ja, elvileg gyári fény, meg matricccsssa!
Nincs jobb képem most, majd ha kisüt a nap, letörlöm , meg körbefényképezem.
Amúgy nem a szine miatt vettem meg!
De rájöttem, hogy nem igazán izgat, csak mint mondtam korábban, zöld ne legyen!
Az autoscouton felbukkant egy 1100 katana, ha jol emlekszem 800 euroert.
Arra viszont nem emlekszem tisztan, hogy fel, vagy egy oran belul tunt el a hirdetes...
Nekem Istvane a kepekrol annak tunt;-), marmint szep, gyari fenyunek.
Ertem en, h 1m alatt nem adna, de van ra ember az orszagban, aki venne, ha adna?
Sakto a full gyari vizest valami hihetetlen sokaig arulta...
Az elött térdelek le, ha egy öregebb példánynak a sok év alatt sikerült elkerülnie a fakezek munkáját, nem vagdosták szét, nem krosszoztak vele, építettek kávé részert, vagy utcai harcost belőle.
Nem látni rajta csavarhúzó, vagy dugókulcs nyomát a csavarfejeken. Te veheted el először a szüzességet, mikor megbontod hogy restauráld, és elvégezd a sok elmaradt karbantartást.
Még ott találd a gyári munkás "ujjlenyomatát" az alkatrészeken, csavarfejeken.
ez már lassan veterán kategoria 5 éve 1100 katanát vadászok...... nincs ... NINCS még a katalogusok is 5000-6000 eurora hozzák ... nagy vágyam 500 rgv ... a szolák motor muzeumba látam utoljára ...
olyan ez mint a Pannonia aki nem ért hozzá csak a csilogást nézi és cromot meg vesz 400 000 pénzért egy értéktelen 15 000 db számba legyártott p/10 est aki meg ért hozzá vesz egy rozsda kupac tlt , tlb 250 000 pénzért
Akinek van és szép is nem adja 1 000 000 alatt .... hid el
szakad szarokal van tele a hirdetés 300 -400 kilokért a fele 3 motorból van össze tákolva ,, a másik fele meg balra jobban veszi a kanyart mint jobbra a fen maradó meg vagy 250 000 km ment vagy jozsi bácsi szervizelte Mz és jawa alkatrészekből ... el fogytak Bátya mint a 250 -es csepelek németben a 80 % át van alkitva nehéz ki fogni gyárit és jott ! ezzen kivül a gv 73 a - a gv73 f ig más más tipusok vannak ! akkor még divat volt limitált szériákat ki dobni Pl : az én gizimből 1200 db gyártotak az enyim 0963 számu .. nem kell ugye magyaráznom ezen kivül ...gv 73 f utolso szériásbol ami gyári 111 kw is csak 6530 jöt le a szalagról ... 1992 04- 1992 o6 ig ez tud dobni az áron !
Tényleg? Nem mindig ott voltál?!
Azé táraztam be, hogy érezzem a kényelmet a másikon, ha fotelt támadna kedvem varratni!
Jól mondom?
Járós bukónak hozatok egy ilyet:
http://www.louis.de/_205c339d4...
Majd beszámolok
Most jön majd az a rész , hogy ki kéne vágni az idomot, hogy todjak rakni rá bukogombát!
Meg kéne valami túrakormány!
Csak kicsit többet futott :D
Nincs jobb képem most, majd ha kisüt a nap, letörlöm , meg körbefényképezem.
Amúgy nem a szine miatt vettem meg!
De rájöttem, hogy nem igazán izgat, csak mint mondtam korábban, zöld ne legyen!
Arra viszont nem emlekszem tisztan, hogy fel, vagy egy oran belul tunt el a hirdetes...
Ertem en, h 1m alatt nem adna, de van ra ember az orszagban, aki venne, ha adna?
Sakto a full gyari vizest valami hihetetlen sokaig arulta...
Nem látni rajta csavarhúzó, vagy dugókulcs nyomát a csavarfejeken. Te veheted el először a szüzességet, mikor megbontod hogy restauráld, és elvégezd a sok elmaradt karbantartást.
Még ott találd a gyári munkás "ujjlenyomatát" az alkatrészeken, csavarfejeken.
olyan ez mint a Pannonia aki nem ért hozzá csak a csilogást nézi és cromot meg vesz 400 000 pénzért egy értéktelen 15 000 db számba legyártott p/10 est aki meg ért hozzá vesz egy rozsda kupac tlt , tlb 250 000 pénzért
Akinek van és szép is nem adja 1 000 000 alatt .... hid el
szakad szarokal van tele a hirdetés 300 -400 kilokért a fele 3 motorból van össze tákolva ,, a másik fele meg balra jobban veszi a kanyart mint jobbra a fen maradó meg vagy 250 000 km ment vagy jozsi bácsi szervizelte Mz és jawa alkatrészekből ... el fogytak Bátya mint a 250 -es csepelek németben a 80 % át van alkitva nehéz ki fogni gyárit és jott ! ezzen kivül a gv 73 a - a gv73 f ig más más tipusok vannak ! akkor még divat volt limitált szériákat ki dobni Pl : az én gizimből 1200 db gyártotak az enyim 0963 számu .. nem kell ugye magyaráznom ezen kivül ...gv 73 f utolso szériásbol ami gyári 111 kw is csak 6530 jöt le a szalagról ... 1992 04- 1992 o6 ig ez tud dobni az áron !