Ahhoz hogy megfelelően fel tudd mérni a valós helyzetet, tüzetesen át kell nézni. Vannak olyan dolgok amik karbantartása futásteljesítmény független, vagy néhány alkatrész elöregedés sem km függő.
A kormány, lengővilla, himba csapágyazást illik kitakarítani, átkenni friss anyaggal a berohadás, beverődés tekintetében, ha láncot cserélek a hátulját úgy is ki kell vennem. Fékdugattyúk megtakarítás, telo, fék, kuplung folyadék csere. Karbi tömítések cseréje, takarítás kalibrálási, szinkron, Szelephézag ellenőrzés, vezetékek, csatik átnézése. Szűrök, gyertya, olaj gumiabroncs...
Ez az én stratégiám, ha hosszú távon gondolkodok benne.
Meg természetesen kell rá fabrikálni egy olajozót is.
Na ja,97-es volt kemény 15E Km volt benne.
Csak annyira volt gyári hogy a Magyarországi Suzuki el akarta kérni egy kiállításra. Még sem kellett a kutyának se..A végén gombokért adtam el.
Na ha valaki tud egy olyat mit ez volt 91 vagy 92 azonnal fizetek Kp-ban!
Nincs elenne kifogásom ............. legolább egy emberel több lesz aki azt mondja ............ AKURVA ÉLETBE ez nagyon megy ! sokan remegő lábbakal száltak már le róla
satko ....97 w árult 1 évig .... az nem ez a motor és szlovákok veték meg . különben álom szép volt a Sanyié de hid el ha valaki erről a motorokrol beszél eszébe sem jut a 93 tól gyártott w 1.1 .
keresni fog Vilmos nevü ember 250 bandi hengerfely tömi ügyben , vagy már lehet meg is rendelte .................... Tudod hogy megy ez az egyik nek ez az álma , a másik meg szarba sem veszi abban viszont Istvának igazat kell hogy adjak ..
ez egy fém kupac minden kétszer akkorára tervezve rajta , mint ami kéne igazából ... a saját idejébben verhetetlen volt ,,, még a zzr 1100 volt ezzen a szinten de az egy szar ehhez képest , sajnos volt olyanom , nem rossz csak szét esik !
és ha azt nézed milyen a ereje ,futomüve egyenesfutása , olcsosága még ma is tud meglepetést okozni az ujaknak
a gyorsulási versenyekről meg ne is beszéljek még ma is futnak a 400-500 loerös 1600 lég /olajosok
Mondj egy helyet? (Kicsit közelebb is lehetne?)
Akkor bevesztek a csapatba?
(Ezen azért lesz munka télen, szét akarom robbantani, lekezelni, megkenni, cserélgetni a kopókat, meg behangolni. A leömlöknéll számítok rá hogy beletörik valamelyik csavar a hengerfejbe... )
Hogy lenne szakd az esö, és az év minden napján megteszek kb 15-16 km-t bringával, de bukó nélkül! De többet nem voltam ma hajlandó bringázni többet...
szép joszágott vetél és ocson ! ha meg tanulsz vele kanyarodni és ülni rajta nem kell ezzen át alakitani semmit 110 felet álád kap a szél és nem lesz a csuklodnak semmi baja 220-240 körül meg hasalsz és szél még rá is nyom a tankra
Az év minden hétköznapján megteszek minimum 2x5 kilométert motorral(robogóval), időjárástól függetlenül. Ez 4-5 év alatt kinyírja a schuberteket is, kitágulnak. Most épp kitágult a járós. Az ünneplős schubertbe bele van építve az intercom, kb 10szer volt a fejemen, az most sok sok évig sisak marad, a járós lesz ez az ócó. De ha kényelmes, ezzel fogok haverozós gurigákat is nyomatni a hegyekben
Egyébként mint írtam, sehová nem ér bele, ha jól fel van rakva!
A kormány, lengővilla, himba csapágyazást illik kitakarítani, átkenni friss anyaggal a berohadás, beverődés tekintetében, ha láncot cserélek a hátulját úgy is ki kell vennem. Fékdugattyúk megtakarítás, telo, fék, kuplung folyadék csere. Karbi tömítések cseréje, takarítás kalibrálási, szinkron, Szelephézag ellenőrzés, vezetékek, csatik átnézése. Szűrök, gyertya, olaj gumiabroncs...
Ez az én stratégiám, ha hosszú távon gondolkodok benne.
Meg természetesen kell rá fabrikálni egy olajozót is.
Kuplung rendje helyreallt?
Csak annyira volt gyári hogy a Magyarországi Suzuki el akarta kérni egy kiállításra. Még sem kellett a kutyának se..A végén gombokért adtam el.
Na ha valaki tud egy olyat mit ez volt 91 vagy 92 azonnal fizetek Kp-ban!
keresni fog Vilmos nevü ember 250 bandi hengerfely tömi ügyben , vagy már lehet meg is rendelte .................... Tudod hogy megy ez az egyik nek ez az álma , a másik meg szarba sem veszi abban viszont Istvának igazat kell hogy adjak ..
ez egy fém kupac minden kétszer akkorára tervezve rajta , mint ami kéne igazából ... a saját idejébben verhetetlen volt ,,, még a zzr 1100 volt ezzen a szinten de az egy szar ehhez képest , sajnos volt olyanom , nem rossz csak szét esik !
és ha azt nézed milyen a ereje ,futomüve egyenesfutása , olcsosága még ma is tud meglepetést okozni az ujaknak
a gyorsulási versenyekről meg ne is beszéljek még ma is futnak a 400-500 loerös 1600 lég /olajosok
Ha ez megvalósul,újabb pipa a bakancslistámon....
Akkor bevesztek a csapatba?
(Ezen azért lesz munka télen, szét akarom robbantani, lekezelni, megkenni, cserélgetni a kopókat, meg behangolni. A leömlöknéll számítok rá hogy beletörik valamelyik csavar a hengerfejbe... )
Kényelmes a béka ülés