Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak nézegesd a német bandit árakat. Otthon szerintem elég nyomott a piac, nem tudom mennyiért mennek, azt viszont igen hogy zöld motort soha nem vennék! :DDD
Szóval szerinted egy szép, eredeti fényű 92-es gixerért adnak egy millát?
Az a zrx az tetszetős.
Egy a lényeg, hármas henger hajtókarja legyen a polcon, ha pedig eldőlve jár 5 secnél többet, akkor KO.
De amúgy kéne, főleg ződben
Igazat adok neked abban hogy nem lehet a körtét az álmával összehasonlítani.
Ha viszont a bandit hátsó rugója elhagyja magát, gixeré megy bele, ha kevésnek találod az elejét a banditnak USD-t pakolsz bele ( vagy ha fát vágtál vele), ha kevés a 120 LE amit egy dyno fúvóka szett, sportlégszűrő, sport dob hoz, akkor gixer karbival, meg vezérműtengellyel folytatják...
170 km -t gurultam le vele, nincsen messzemenő tapasztalatom, kényelem, túrázás terén, főleg hogy keményen el is vagyok kényeztetve elég nehéz lenne objektíven véleményt alkotni. Azért szerintem egy kormánycserével elég jól lehetne túrásítani, igaz a lábtartók igen magasan vannak még nekem is .

Amúgy mint te is megjegyezted, nem is ez a lényeg. Elcsábított a közel eredeti állapot, kicsi futásteljesítmény, meg a pici legenda ami körülötte van. Amolyan élvezeti cikknek spájzoltam be a gyűjteménybe.

Sajnos(?) van egy olyan szokásom, hogy mások motorjait, még felajánlás esetén sem próbálom ki, csak szinte ha pisztolyt tartanak a fejemhez. A leszervizelt motorokat is anno a saját gazdikkal próbáltattam ki. Bennem túl nagy a drukk az idegen szokatlan drága dolgok iránt, és elveszik az izét izgalmát egy másik motor kipróbálásának. Így ha valami nagyon elcsábít hát megveszem. Nem szívesen használom mások dolgait.
Istvánnál a pont Csak nem számoltam bele az alkut...
mint tudod nekem van egy kisebb fajta gyüjteményem adok veszek stb gsx r 1100 -böl három db 86 pupos 89 japán és gizi

gsx r 750 most csak egy van de 1985 22 500 km -rel lehet hogy hibant vagyok de én ezzeknél le ragadtam a 86 pupost 340 000 vetem 9 éve most 3 is adnának érte 2 gombocot a belpiacos készül és giziért is bármikor letesznek 1 millát pedig 1000 euró volt 2005 be ..

nem szinezem tovább a dolgokat mert ugyis lesz valaki aki majd nagyon ért a veteránokhoz ... és meg mondja ..

Szerintem nagyon jol döntötél ezzeknek a motoroknak csak felfele megy az áruk és egy olyan ügyes szaki mint te szépen karban is tudod tartani ezt az öreg járgányt ami több mint egy motor .. szinte erekje

16 embert ismerek itt az országba akinek igazán szép 1. 1 -e van egysem adná oda semmiért ... úgy mint ÉN
Csak annyi, hogy megtalálta még a hirdetést!
Akkor valószínűleg ezért ilyen "relatíve" drágák még itthon is a görbevázasok.
Egyre nagyobb kísértést érzek lecserélni a Banditot egy ZRX-1100-re,
így szembesültem azzal, hogy kvázi semmit nem esett az áruk 3 évvel ezelőtthöz képest.
Nem is tévedtél nagyot
"akkor csak ennyit mondtak...ha fejeden pörögve tuningolod szét a banditot, akkor sem, fog a nyomába érni a gixernek (ilyen büvös szavakat mondtak, mint aluváz, USD villa, nyitott blokk, gázos telo(?), stb)"
De hát ez hülyeség. A Banditot nem lehet a gixxerrel összehasonlítani. Két teljesen más kategória. Az egyik sporttúra, a másik sportmotor. Teljesen más futómű geometria, üléspozíció, felhasználási terület, stb. Egy gixxerrel - hacsak nem mazochista valaki - nem fog több országon átívelő túrákat csinálni és a pályán meg nem a bandittal fog/akar körrekordokat menni. Nem is értem hogy jut eszébe valakinek összehasonlítani a kettőt..
Régebben, amikor anyagilag sokkal jobban álltam, komolyan foglalkoztatott a gondolat, hogy hozok egy gixxert magamnak a németektől, de nem helyezem forgalomba, csak pályázni. De mire a tett követhette volna, már nem álltam úgy, hogy megléphessem. Talán nem is baj, így még most is tudok motorozni, nem törtem rommá magamat :) Mindenesetre a két gép két külön világ, semmi közük egymáshoz, még akkor sem, ha közösek a felmenők :)
Te mennyit adnál egy ilyen darabért? :DDD

Azt hiszem nem az ára lesz jelentős, hanem fenntartani.

Szerettem volna egy 1200-es Banditot régebben. Aztán mikor a két barátom gépe 3 hónapon belül lett váltócserés, akkor ezt jobban átgondoltam. Az egyik váltó ugye én cseréltem és operáltam ki egy gixer blokk maradványból.
A maradékot magyar szokás szerint meghirdettem, mert leledzett benne még egy fötengely, hengersor dugattyúkkal, szerintem igen kevés km-rel. A tescos, árra jött két gyerek, gixeresek. Váltottunk pár szót...majd mikor mondtam akkor még tudatlanul, hogy minek tákolják még azokat az öreg szekereket, akkor csak ennyit mondtak...ha fejeden pörögve tuningolod szét a banditot, akkor sem, fog a nyomába érni a gixernek (ilyen büvös szavakat mondtak, mint aluváz, USD villa, nyitott blokk, gázos telo(?), stb)

Ezek után úgy gondolkodtam, ha egy banditot veszek, és mire "kipofozom", pont annyiba fog kerülni, amennyiért kiröhög mindenki.

Itt a Banditok , még a körbe vázasok is nehezen mennek 2500-3000 € alá, így azt gondolom, hogy ~1600€-os vételár ebben az esetben
nem olyan borsos.
10 éve kaptam magamtól az 1400-est szülinapomra, gondoltam, most is "meglepem" valamivel magam. Viszont nem éreztem magam annyira öregnek, hogy a csopperek fele nyissak!
Szerintem 1800 euróért...
Hogyé' adták?
Nem akarom használni csak páváskodni vettem!
Meg gondoltam ezen már nagyot nem lehet veszteni anyagilag!
Hüjje szpídes
Tavasszal megtesztelem :)
A képen a jobb oldali...17-es alkatrész. Méret (6.5X9X18) Rendelési kód... 09180-06271
a jobb oldalit told bele a kúpos/talpas tanktartó gumiba..
-GV73B
100KW/ 9500
120/70-180/55 (D202F-D202)

Ezt vettem ma Nürnbergeben 15000 mérföldell.

Héten kivonatom, télen meg kireszelgetem.
(ha már banditok olyan drágák)

A 92-es évjáratban látok magasabb teljesítménnyel, gondolom a tied olyan?
a 92 -es külömbségei kisebb fö fúvoka 125 helyet 120, a2 belső .. 115 a két külső , apilot viszont nagyobb 40 helyet 42.5 - a henger ben ki van vezetve a gáz vissza vezetö kipu ! a karbiknak egy db közös benzin be eresztöjűk van és van egy benzin gáz lecsapo szelep tartályal vákumos / californiai elöirás / az elektromos kapcsolásban egy két áram kör máskép van be kötve USA elöirás ! és a 92 esek 110 kw voltak amcsiba a v tengely fokolása más 1 fok
az elsö gumi mérete 120/70 helyet 130 /60

másról nem tudok
A banditok alig kulonboznek. Pilot kitekeres, villaban olajszint, fuvokameret.
Mit gondolsz minek kérdem?
Veddmameg! ;-)
Hello!

El tudnád dióhéjban mondani, miben különbözik az USA modell az európai modelltől a 92-es 1100-es gixernél?
Igen sürgős volna!
Annyit tudok hogy papíron 140 ló körüli


Üdv

István
emberek!
üzemanyagtartály lefogatásánál lévő szilentekhez melyik a jó "fémbetét"
2002-es 1.2S verzió
bezzeg most jó idő van